home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:09:13 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 492 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2416 2417 [2418] 2419 2420 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5174833 gange)
Hamza_BIF
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #36255: 07 Apr 2012, 23:17 »

Hvorfor ikke sætte McGrath i bås med Mike og Wass? Fordi han var LANGT mere dominerende i ungdomsrækkerne end de to andre? McGrath scorede 29 mål i 23 U19-kampe eller lignende, og blev udråbt at flere trænere som et kæmpe talent, hvorefter han blev kastet for løverne under Kent. Han har glimtvis bevist, at han kan nogle ting med en bold, især i perioder mod fck, Ried og Køge i efteråret. Lej manden ud, og det kunne gøre underværker... Der er en grund til at han fik debut på det australske landshold mod Tyskland, hvor de vandt på udebane... Han har talentet, det skal bare have mulighed for at udfolde sig. Så argumentér for din sag i stedet for at komme med en ligegyldig one-liner omkring det, Sunbao.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Erzael
Manager

« Svar #36256: 09 Apr 2012, 00:07 »

Nu det sgu efterhånden længe siden jeg har været inde og se noget bold, og grundet to vundne billetter til opgøret imorgen, så ville jeg høre, om det ville være muligt at kunne købe billetter ved indgangen? Der skal en tredjemand med, og da jeg ingen printer ejer, så ville vi købe den sidste billet ved indgangen.

Ville det kunne lade sig gøre? :-)

blomvikings
Manager

« Svar #36257: 09 Apr 2012, 00:22 »

Nu det sgu efterhånden længe siden jeg har været inde og se noget bold, og grundet to vundne billetter til opgøret imorgen, så ville jeg høre, om det ville være muligt at kunne købe billetter ved indgangen? Der skal en tredjemand med, og da jeg ingen printer ejer, så ville vi købe den sidste billet ved indgangen.

Ville det kunne lade sig gøre? :-)

Ja, men det er ikke ved "indgangen" der står en slags skur ved siden af du skal købe dem i. Ca 2 timers kø Smiley Kom i god tid.

Erzael
Manager

« Svar #36258: 09 Apr 2012, 00:27 »

2 timer  Shockeret Well, så må man tage de lange indenunder. Tror du også, at der er så lang kø mod HB Køge? Wink

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #36259: 09 Apr 2012, 00:34 »

Ja, men det er ikke ved "indgangen" der står en slags skur ved siden af du skal købe dem i. Ca 2 timers kø Smiley Kom i god tid.

2 timers kø?! Hvad mener du? Det tager generelt allerhøjst 5 minutter og jeg kommer ca. 1 time før kampstart?

U-4-E
Manager

« Svar #36260: 09 Apr 2012, 00:36 »

2 timer  Shockeret Well, så må man tage de lange indenunder. Tror du også, at der er så lang kø mod HB Køge? Wink

Mon dog ikke, folk tror vel på en storsejr.. Tunge Der har været stigende tilskuertal igennem alle forårskampene, og tror da også vi runder de 15K mod Køge på trods af nederlaget i Parken.

I efterårssæsonen var det desuden mod HBK der kom næstflest tilskuere. (Som så også var Rommes debut)

blomvikings
Manager

« Svar #36261: 09 Apr 2012, 01:05 »

2 timers kø?! Hvad mener du? Det tager generelt allerhøjst 5 minutter og jeg kommer ca. 1 time før kampstart?

Det kan godt være jeg overdriver, køber aldrig billet derude. Men hver gang jeg kommer, ca 45 min før, så er der den onde kø til billetter??

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #36262: 09 Apr 2012, 01:13 »

Det kan godt være jeg overdriver, køber aldrig billet derude. Men hver gang jeg kommer, ca 45 min før, så er der den onde kø til billetter??

Nu skal du tænke på at der er omkring 10 ekspedienter og lidt højt sat, muligvis et par hundrede i kø, det tager ikke meget længere tid end højst et minut at blive betjent og få sin billet. Do the math.. Smiley

Erzael
Manager

« Svar #36263: 09 Apr 2012, 08:41 »

Så må vi jo bare komme i forholdsvis god tid Wink

Angående billetterne, så har jeg fundet ud af,  at de er Nordea Nedre. Plejer der at være ledige sædder der? Smiley

Anfield Road
Manager

« Svar #36264: 09 Apr 2012, 09:39 »

Så må vi jo bare komme i forholdsvis god tid Wink

Angående billetterne, så har jeg fundet ud af,  at de er Nordea Nedre. Plejer der at være ledige sædder der? Smiley

ja. kom i god tid ( ca. 45 minutter før kampstart) så kan du godt får en god plads. og jeg vil da også gerne indrømme at når jeg får til nordea så overholder jeg det altså ikke helt.  Grin der bliver aldrig udsolgt så vi plejer altid at sætte os over på langsiden. risikoen er så bare der kommer nogen andre og skal have deres pladser og så har du måske ikke ligeså gode muligheder som før. men det plejer normalt ikke at være noget problem at finde pladser Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Erzael
Manager

« Svar #36265: 09 Apr 2012, 09:48 »

Og der kan bare gå over, efter man er gået ind på Nordea Nedre? Smiley

Anfield Road
Manager

« Svar #36266: 09 Apr 2012, 09:50 »

Og der kan bare gå over, efter man er gået ind på Nordea Nedre? Smiley

ja du kan normalt gå rundt i svinget Smiley men som sagt er der en risiko ved det Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #36267: 09 Apr 2012, 10:07 »

ja du kan normalt gå rundt i svinget Smiley men som sagt er der en risiko ved det Smiley

Så længe der ikke er udsolgt, så er der ikke en risiko for det.

Den eneste påskefrokost jeg skal til, skal selvfølgelig ligge idag når Brøndby møder Køge...

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #36268: 09 Apr 2012, 11:13 »

Vil lige dele et rygte med jer..
- Der begynder at flyve rygter rundt omkring Krohn-Dehli, den skulle være god nok med at han er i Holland. Men han skulle efter sigende være nede for at se på forhold i en Hollandsk klub.

Ting der taler for:
- Han vil videre og har mistet motivationen i BIF.
- Han har udtalt han gerne vil til Holland igen.
- Han var udtaget til kampen mod FCK, men melder afbud så kort tid før kamp start?.
- Klubben sender ham sjovt nok til Holland for at blive tjekket?.
- Han kan aftale forhold på plads med en ny klub og være sikker på han skifter selvom han måske skulle have et dårligt EM.

Ting der taler fra:
- Brøndby vil ikke lade ham slippe pga. Ajax skal have 50% af summen han sælges for.
- Krohn vil være helt sikker på en plads i EM truppen, og vælger derfor ikke at misse flere kampe for BIF.

Hvad tror i? Er han på vej væk?
Uanset hvad så tror jeg han er væk til sommer, efter EM. Men hvis han var væk fra FCK kampen pga. snak med anden klub, så er det godt nok at sætte sig selv højere end klubben.

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #36269: 09 Apr 2012, 11:21 »

Vil lige dele et rygte med jer..
- Der begynder at flyve rygter rundt omkring Krohn-Dehli, den skulle være god nok med at han er i Holland. Men han skulle efter sigende være nede for at se på forhold i en Hollandsk klub.

Ting der taler for:
- Han vil videre og har mistet motivationen i BIF.
- Han har udtalt han gerne vil til Holland igen.
- Han var udtaget til kampen mod FCK, men melder afbud så kort tid før kamp start?.
- Klubben sender ham sjovt nok til Holland for at blive tjekket?.
- Han kan aftale forhold på plads med en ny klub og være sikker på han skifter selvom han måske skulle have et dårligt EM.

Ting der taler fra:
- Brøndby vil ikke lade ham slippe pga. Ajax skal have 50% af summen han sælges for.
- Krohn vil være helt sikker på en plads i EM truppen, og vælger derfor ikke at misse flere kampe for BIF.

Hvad tror i? Er han på vej væk?
Uanset hvad så tror jeg han er væk til sommer, efter EM. Men hvis han var væk fra FCK kampen pga. snak med anden klub, så er det godt nok at sætte sig selv højere end klubben.

Jeg må ærlig tilstå at jeg er mere til at han er dernede for at få tjekket sin skade. Kan ikke lige se hvorfor en Hollandsk klub vil have ham derned nu, hvor der midt i sæsonen.

Sider: 1 ... 2416 2417 [2418] 2419 2420 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010