home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:54:08 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 685 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2408 2409 [2410] 2411 2412 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5175417 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #36135: 30 Mar 2012, 12:45 »

Det er ikke kun os som kan det der med fribilletter Tunge
Fik lige tilbudt 6 stk til Luderne - Bundby.

edit: Raus Zone - Det så ud af helvedes til : D Selvom det er på vej mod de gamle dyder!

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #36136: 30 Mar 2012, 20:36 »

edit: Raus Zone - Det så ud af helvedes til : D Selvom det er på vej mod de gamle dyder!

Ikke destro mindre er det nok noget nær det kønneste sæt, de har lavet i nyere tid, hvis ikke all-time. Tunge

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #36137: 30 Mar 2012, 21:26 »

Jeg håber den kommer til at ligne Danmarks trøje ved EM i 1984! Det er min absolute favorit, af Hummels trøjer.

Kunne sagtens forestille mig den trøje i Brøndby's farver.

Zone 43
Manager

« Svar #36138: 31 Mar 2012, 20:46 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/ob/article1735365.ece
Det lover rigtigt godt for os allerede nu, hvis ingen af de nævnte i artiklen er med i morgen. Forhåbenlig kan vi finde det spil frem vi viste i Farum, for så er jeg ikke i tvivl om, at de tre point nok skal komme i hus.

http://www.sporten.dk/superligaen/broendby-klar-med-transferplan
Fremgang ift. sidste sommer, der var en stor rodebunke, og som vi også så konsekvenserne af i efteråret. Ellers ikke alverdens nyt i artiklen, og det er også et must at komme forberedt ind i et transfervindue. Jeg ser dog mere frem at hører hvilke navne der kommer i spil med tiden.

Det er dog nok mere end tvivlsomt hvor mange nye der kommer ind ad døren, en måske to nye er nok det mest realistiske. Med hvad vi har at gøre godt med, og dem vi ved vi mister, er jeg ikke i tvivl om, at en højreback, central midtbane (6'er type helst) og en venstrekant står øverst på listen. Måske endda to til den centrale midtbane, hvis Mike skulle blive solgt (Gud forbyde det).

Rudolph Austin og Jimmy Durmaz, begge med kontraktudløb til vinter, ser jeg gerne står højt på listen.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DeBuur
Manager

« Svar #36139: 31 Mar 2012, 23:03 »

Thumbs Up Naturligvis slår vi OB den kamp vinder vi...

OB har så mange skader og en tynd trup... og med en Wessel på mål så kan OB rende ind i røvfuld imorgen.

Brøndby er sikkert på vej mod bronze... sådan er det og sådan bliver det  Opstemt

YNWA

Hamza_BIF
Manager

« Svar #36140: 31 Mar 2012, 23:47 »

Arh... Rolig nu, ikk? Horsens har lige vundet i dag, og vi var for den sags skyld alt for langt efter i forvejen. Hvis vi vinder bronze i år, så skifter jeg navn til Carsten V. Jensen, for tør sgu godt garantere at det ikke sker... Og nej, vi vinder ikke naturligvis den kamp. Det bliver en ufattelig hård kamp, det bliver vores sværeste kamp i foråret, det er jeg ikke i tvivl om. OB har et hold der hører til i toppen, og tror at trænerfyringen vil gøre underværker på den spillemæssige side. 1-1 er mit bud, men vi skal naturligvis kæmpe røven ud af bukserne fra tribunen og på banen, så vi kan hive den sejr i land inden Derby på torsdag.

Vi ses på Sydsiden drenge - Husk at købe kampprogrammet, der er et interview under "dagens fan" med ham der medieluderen Hamza Thumbs Up

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

DeBuur
Manager

« Svar #36141: 01 Apr 2012, 09:06 »

Arh... Rolig nu, ikk? Horsens har lige vundet i dag, og vi var for den sags skyld alt for langt efter i forvejen. Hvis vi vinder bronze i år, så skifter jeg navn til Carsten V. Jensen, for tør sgu godt garantere at det ikke sker... Og nej, vi vinder ikke naturligvis den kamp. Det bliver en ufattelig hård kamp, det bliver vores sværeste kamp i foråret, det er jeg ikke i tvivl om. OB har et hold der hører til i toppen, og tror at trænerfyringen vil gøre underværker på den spillemæssige side. 1-1 er mit bud, men vi skal naturligvis kæmpe røven ud af bukserne fra tribunen og på banen, så vi kan hive den sejr i land inden Derby på torsdag.

Vi ses på Sydsiden drenge - Husk at købe kampprogrammet, der er et interview under "dagens fan" med ham der medieluderen Hamza Thumbs Up

uha tak for advarslen.... er der også billed med i programmet  Wink

Men kære Hamza du tager fejl.... vi møder OB på et godt tidspunkt og vi vil spille dem ud af banen - metoden bliver at få stresset Djemba - Djemba og hermed mener jeg provokeret OBs backs er bestemt ikke verdensklasse og vi burde få mulighed for at komme forbi og få smækket bolde ind til vores angribere... vi vinder 3-1  Thumbs Up

Men med lidt medvind og Wessel på mål så kan det give større røvfuld til OB... kunne godt se os vinde 5-0  Opstemt

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #36142: 01 Apr 2012, 09:08 »

Jeg håber den kommer til at ligne Danmarks trøje ved EM i 1984! Det er min absolute favorit, af Hummels trøjer.

Kunne sagtens forestille mig den trøje i Brøndby's farver.

Indrømmet det er en flot trøje som også kunne begå sig idag - jeg frygter dog at vi ender i en spilledragt om den Horsens har... og IMO så er den rædselsfuld

YNWA

Hamza_BIF
Manager

« Svar #36143: 01 Apr 2012, 10:14 »

uha tak for advarslen.... er der også billed med i programmet  Wink

Men kære Hamza du tager fejl.... vi møder OB på et godt tidspunkt og vi vil spille dem ud af banen - metoden bliver at få stresset Djemba - Djemba og hermed mener jeg provokeret OBs backs er bestemt ikke verdensklasse og vi burde få mulighed for at komme forbi og få smækket bolde ind til vores angribere... vi vinder 3-1  Thumbs Up

Men med lidt medvind og Wessel på mål så kan det give større røvfuld til OB... kunne godt se os vinde 5-0  Opstemt

Ville komme med et længere svar, men har lidt travlt nu, men håber da du får ret! Wink

Ved ikke om der er billede med, men det tror jeg Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #36144: 01 Apr 2012, 10:51 »

http://www.90minutter.dk/chok-i-brondby-auri-udvist/ Katastrofe (o:
Kom så Auri. Sejr mod OB og FCK er en god afsked.

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

U-4-E
Manager

« Svar #36145: 01 Apr 2012, 11:40 »

Dælme ærgerligt med Auri, men i det mindste kan vi glæde os over at der åbner en eventpark på cricketbanen.

http://brondby.com/article.asp?aid=69688&id=145

Burde kunne gi' lidt skillinger i kassen.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #36146: 01 Apr 2012, 12:09 »

Godt initiativ. Det kan kun betyde overskud i 2012-regnskabet.
Hvem skal man rose? Anders, PER eller er det Lockhart som er begyndt at udrette noget?

Smukke ord

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #36147: 01 Apr 2012, 12:26 »

I følge slutningen af artiklen, så bør du give rosen til Dan Hocklart Grin

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #36148: 01 Apr 2012, 12:33 »

I følge slutningen af artiklen, så bør du give rosen til Dan Hocklart Grin

Og når man trykker på navnet, kommer man ind på den her side: http://www.godpaaske.dk/aprilsnar.php Grin
God aprilsnar, må man sige!

Aldrig alene!

DeBuur
Manager

« Svar #36149: 01 Apr 2012, 19:55 »

Peace OK det blev ikke så let som jeg havde troet..men well 3 point er 3 point..... det går fremad  Thumbs Up

YNWA

Sider: 1 ... 2408 2409 [2410] 2411 2412 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010