home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 392 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2735 2736 [2737] 2738 2739 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 3577809 gange)
Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41040: 21 Sep 2014, 18:43 »

Tak for kampen Wink

Det var ikke meget i havde at byde med. En spiller som Elmander var gevaldigt savnet hos jer - i sprudler ikke offensivt, og desværre for jer lod det til, at Agger gik i stykker igen. I beskriver det meget godt selv. I har fået en god trup med god bredde, men i kan ikke få spillet til at fungere, og så peges der på træneren.


Nu er de jo også træneren der skal få tingene til at fungere med sådan en trup?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41041: 21 Sep 2014, 18:48 »

Pilen kan naturligvis kun pege et sted hen, ikke på en enkeltstående kamp, men på en sæsonstart som har været skuffende, sammenligner vi med de fælder vi faldt i i sidste sæson, så er det præcis de samme ting vi nok engang fejler på, vi har ikke rykket så en meter i det store hele på snart et år.

Truppen er blevet væsentligt forstærket, men det kan blot ikke ses i resultaterne.

Det er ved at være last call for Thomas Frank til at vende skuden.

Nu kommer Esbjerg ude og AaB hjemme i de næste to, der skal ganske enkelt 6 point ind på kontoen.
Efter disse to kampe kommer der en 14 dages landsholdspause hvor man kan indfase en ny træner.
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41042: 21 Sep 2014, 19:21 »

Det positive:
Dumic - Agger ser ud til at være et ganske fint makkerpar. Når de er spillet sammen, så skal vi nok have nogen fine stoppere der.
Ørnskov har en solid kamp i dag.
Pukki forsøger, holder godt i bolden, men han skal lige skoles til at aflevere den på det rigtige tidspunkt. Har helt sikkert potentiale.

Det negative:
Vi har stadig ikke noget synligt koncept. Kom nu lidt igang, Thomas Frank. Virker tilllige handlingslammet for 100. gang.
Lukkes Kahlenberg ned, så virker intet for ham. Han lykkedes med ingenting, og han kan stadig ikke slå en høj bold ind i feltet.

Det var ikke fordi fck var særligt gode, men de var bedre end os. De har lige det ekstra og får så sig også tilspillet sine chancer. Noget man kan sige, at vi ikke gjorde.
Vi må arbejde videre og forhåbentlig kan Thomas Frank få holdet til at levere det han ønsker.
Han har i hvert fald fået et hold, som passer mere ind til hans ønsker. Nu er det op til ham at få det til at levere.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41043: 21 Sep 2014, 20:06 »

Pilen kan naturligvis kun pege et sted hen, ikke på en enkeltstående kamp, men på en sæsonstart som har været skuffende, sammenligner vi med de fælder vi faldt i i sidste sæson, så er det præcis de samme ting vi nok engang fejler på, vi har ikke rykket så en meter i det store hele på snart et år.

Truppen er blevet væsentligt forstærket, men det kan blot ikke ses i resultaterne.

Det er ved at være last call for Thomas Frank til at vende skuden.

Nu kommer Esbjerg ude og AaB hjemme i de næste to, der skal ganske enkelt 6 point ind på kontoen.
Efter disse to kampe kommer der en 14 dages landsholdspause hvor man kan indfase en ny træner.
Seriøst....Lad nu være.

For første gang i mange, mange år ser jeg en rød tråd i det vi foretager os, både på og udenfor banen. Det om noget gør at jeg, på trods af en mindre vellykket sæsonstart forbliver optimistisk. Sidste år fik vi en endnu værre sæsonstart, men endte med en hæderlig fjerdeplads. Giv det nu tid. Hvad forventer du? Mesterskab? Jeg kan ikke tro andet, hvis du allerede lægger pres på Frank. Kom nu ind i kampen mand.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41044: 21 Sep 2014, 20:11 »

Hvad er det for en rød tråd du taler om ?  ikke at havde nogen plan b at all ? begå de samme fejl kamp efter kamp ?.

Klubben så vel som omgivelsernes forventninger har ændret sig markant i forhold til sidste sæson. Målet er i år medaljer så det er top 3 det er vi pt 5 p  fra så jo det kan bestemt nås.

Mit problem er at der er absolut ingen fremgang at spore at all, på noget som helst parameter. Ud over truppen er blevet markant forstærket og forventningerne ligeså.

vi skabte idag på de første 75 minutter hele en afslutning, denne var en forkølet en af slagsen.
Det var samme mønster sidst mod Randers, der blev skabt ufatteligt lidt, samme mod fcn, som vi dog stjal sejren hos meget ufortjent.
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41045: 21 Sep 2014, 20:12 »

For første gang i mange, mange år ser jeg en rød tråd i det vi foretager os, både og udenfor banen.

Hvor er det lige den røde tråd er på banen?
Kahlenberg skal føre bolden frem. Er han lukket ned, så går vi i stå.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41046: 21 Sep 2014, 20:16 »

Hvad er det for en rød tråd du taler om ?  ikke at havde nogen plan b at all ? begå de samme fejl kamp efter kamp ?.

Klubben så vel som omgivelsernes forventninger har ændret sig markant i forhold til sidste sæson. Målet er i år medaljer så det er top 3 det er vi pt 5 p  fra så jo det kan bestemt nås.

Mit problem er at der er absolut ingen fremgang at spore at all, på noget som helst parameter. Ud over truppen er blevet markant forstærket og forventningerne ligeså.

vi skabte idag på de første 75 minutter hele en afslutning, denne var en forkølet en af slagsen.
Det var samme mønster sidst mod Randers, der blev skabt ufatteligt lidt, samme mod fcn, som vi dog stjal sejren hos meget ufortjent.

Jeg kan bare slet ikke tage seriøst at man i så mange år har talt om manglende kontinuitet både på sportsligt og på bestyrelsesgangen, men så kommer der 7 dårlige kampe og så må vi hellere fyre træneren. Igen.

Er vi dårligere stellet om 8 kampe end nu kan vi tale om det, men sgu da ikke efter 7 kampe.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41047: 21 Sep 2014, 20:46 »

7 ? du har vidst lidt selektiv hukommelse, vi har vundet 5 af de sidste 15 superliga kampe. kigger vi på de sidste 13 har vi blot vundet 3 af 13. Så det er bestemt ikke kun en dårlig sæsonstart i år der er med i billedet. i de 15 kampe har vi holdt nullet blot to gange.

Så der er ikke tale om blot denne sæsonstart men også afslutningen på sidste sæson.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41048: 22 Sep 2014, 10:31 »

7 ? du har vidst lidt selektiv hukommelse, vi har vundet 5 af de sidste 15 superliga kampe. kigger vi på de sidste 13 har vi blot vundet 3 af 13. Så det er bestemt ikke kun en dårlig sæsonstart i år der er med i billedet. i de 15 kampe har vi holdt nullet blot to gange.

Så der er ikke tale om blot denne sæsonstart men også afslutningen på sidste sæson.

spot on du "gamle" Frank har ikke formået at få justeret på holdet og deres fejl - indimellem kan man fornemme at Frank måske har fået arbejdet med spillenes selvtillid - men på et punkt er den helt galt og det er at vi på trods af massive forstærkninger stadig spiller skidt og værst af alt begår de samme fejl og Frank har ikke redskaberne til at ændre på holdet under kampene og modstanderne har "luret" hvordan vi skal spilles og derfor skal der snart ske noget hvis vi skal se BIF i top 3 og kigger man på truppen så skal vi spille med i top 3.

Håber den sportlige ansvarlige tager en snak med Frank i forhold til det der mangler og vi skal ikke vente til vinterpausen med at skifte manager - men personligt håber jeg stadig at Frank viser at han kan løfte opgaven.
Logged

YNWA

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41049: 22 Sep 2014, 19:52 »

Er vi dårligere stellet om 8 kampe end nu kan vi tale om det, men sgu da ikke efter 7 kampe.

Tidligst til sommer, hvis man er langt efter den plan, der blev lanceret i sommers. Før kommer det næppe på tale, og det bør heller ikke.

Det er primært offensiven der halter lige nu, og det er vel også desværre lidt forventet, efter salgene af Antipas og Makienok samt skaden til Nuñez. Endvidere har vi døjet meget med skader på de forreste pladser, tag bare bænken i går, hvor de tre mest offensive var Nørgaard, Elba og Hólmbert. Det siger vidst det hele meget godt.

Jeg har stadig tiltro til TF og resten af staben, det kræver bare den nødvendige tid, at vænne sig til at spille på en anden måde, nu hvor ikke er en Makienok at smide bolden op på, hvis nødvendigt. Desuden, hvis TF blev fyret, hvem skulle så ind i stedet, vel vidende om at vi er godt i gang med fortsat at lege Palermo - vind eller skrid fra dag 1 af.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41050: 22 Sep 2014, 23:16 »

Det er helt utroligt at vi ikke kan få gang i offensiven, fordi at Elmander ikke er med i kampen, der skal sgu stadigvæk være nogen som tager téten og skaber noget offensivt. Vi skal ikke være afhængelige af individuelle spillere som Kahlenberg eller Elmander. Hvis der kommer en kamp hvor begge spillere er væk, så vil vi jo være helt ude at skide, med mindre at Hjulsager er blevet helt fit.
Også skal Piri spille noget mere!
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41051: 28 Sep 2014, 20:56 »

Kan slet, slet ikke være tilfreds med kun 1 point.
Vi dominerer størstedelen af kampen. Mangler lige det sidste i forhold til afslutninger. Kommer dog tæt på ved Pukki.

2. halvleg kommer vi forrygende fra start, for bagefter bliver kørt over ved et godt gammeldags HHH-hovedstød.
Efterfølgende en dårlig clearing - 2-1.

Efterfølgende forsøger vi at vende kampen og lykkedes heldigvis ved Holmbert! Smiley

I forhold til den kommende kamp, så kunne jeg godt tænke mig at se da Silva inde i stedet for Durmisi. Laver virkelig fejl på fejl.
Rashani er godkendt, skal bare have lidt mere tro på det. Det kommer.
Elmo havde en skidt kamp.
Phiri erstatter ham (WTF?!?!?) og har en nærmest ligeså skidt kamp.

Jeg føler at vi burde have vundet den, men samtidig så er jeg tilfreds med at vi får 1 point. Det er typisk sådanne kampe vi har tabt førhen.

Vi har stadig masser af arbejde foran os, men vi har en bedre kamp end længe set.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41052: 28 Sep 2014, 21:11 »

Kan slet, slet ikke være tilfreds med kun 1 point.
Vi dominerer størstedelen af kampen. Mangler lige det sidste i forhold til afslutninger. Kommer dog tæt på ved Pukki.

2. halvleg kommer vi forrygende fra start, for bagefter bliver kørt over ved et godt gammeldags HHH-hovedstød.
Efterfølgende en dårlig clearing - 2-1.

Efterfølgende forsøger vi at vende kampen og lykkedes heldigvis ved Holmbert! Smiley

I forhold til den kommende kamp, så kunne jeg godt tænke mig at se da Silva inde i stedet for Durmisi. Laver virkelig fejl på fejl.
Rashani er godkendt, skal bare have lidt mere tro på det. Det kommer.
Elmo havde en skidt kamp.
Phiri erstatter ham (WTF?!?!?) og har en nærmest ligeså skidt kamp.

Jeg føler at vi burde have vundet den, men samtidig så er jeg tilfreds med at vi får 1 point. Det er typisk sådanne kampe vi har tabt førhen.

Vi har stadig masser af arbejde foran os, men vi har en bedre kamp end længe set.

synes dog Phiri kommer ind med god energi og ofrer sig en del for holdet og får et par frispark der kunne have givet en stor chance Smiley

Synes også ligesom du skriver at Da Silva skal have chancen og Durmisi skal en tur på bænken Smiley
« Seneste Redigering: 28 Sep 2014, 21:15 af HulkOmaniA » Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41053: 02 Okt 2014, 20:21 »

Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41054: 03 Okt 2014, 10:42 »

synes dog Phiri kommer ind med god energi og ofrer sig en del for holdet og får et par frispark der kunne have givet en stor chance Smiley

Synes også ligesom du skriver at Da Silva skal have chancen og Durmisi skal en tur på bænken Smiley
[img]http://i58.tinypic.com/332clli.png[/ img]
https://twitter.com/Casper_Ahlehoff/status/517700615875858432

Tør man mon håbe?

Da Silva trækker jeg lige tilbage. Han har været helt blæst defensivt i reservekampene og trak et rødt i sidste kamp. Hvis han skal erstatte Durmisi så skal det være fordi han LEVERER bedre på træningsbanen.

Phiri - hvem skal han erstatte?
- Ørnskov? Nej, han har gjort et fint arbejde indtil videre og kan KUN blive bedre ved ikke at skulle være den som spiller den op. Det dur han ikke til.
- Kahlenberg? No way. Er han på toppen er han SÅ vigtig. Men har han en dårlig dag, så kan jeg gøre den midtbane bedre.
- Elmander? Det kræver at man rykker Kahlenberg væk fra de defensive pligter og længere op. Det kan man sagtens, men man mangler en lidt større fysisk mand så.

Ideelt set, så ser jeg hellere en fit Nørgaard inde end Lebo.

Ørnskov som 6'er. Nørgaard som 8'er, Kahlenberg som 10'er.

Nørgaard er en kommende stjerne hvis han kan se sig fri fra skader.

Vi har altså et luksus på den midtbane og det skal udnyttes. Frank skal se - hvilke spillere matcher modstanderen. Vi skal ikke kun have en formation - vi skal gøre som Brendan Rodgers i LFC sidste år. Tilpas holdet efter modstanderen, det vil gøre os mere dynamiske og uforudsigelige. Modstanderne ved ikke hvad vi kommer til at gøre!
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sider: 1 ... 2735 2736 [2737] 2738 2739 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010