home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 547 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2734 2735 [2736] 2737 2738 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 3576886 gange)
Cristiano Doni
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41025: 14 Sep 2014, 19:25 »

Thomas Frank forstår det ikke åbenbart ikke  Opstemt vi spiller primitivt og alt for forudsigeligt og alle ved hvad og hvilken type fodbold Colin Todd mestrer og kommer med - pinligt at vi med de spillere ikke kan vinde over Randers.

Hvis Frank ikke snart er i farezonen så forstår jeg det ikke, han har ikke fået holdet til at præstere bedre selvom han har fået tilført klasse spillere - hvis ikke Frank kan mere så er det ikke nok til at være træner i Brøndby - næste kamp bør være sidste mulighed inden ledelsen begynder at overveje alternativer.

Spillerne idag var ikke pengene værd - med så mange tilskuere så skal de præstere meget mere... skam jer og betal jeres løn for dagens kamp til de tilskuere der skabte en god stemning
Indlægget her symboliserer ganske enkelt alt hvad der er galt med en del Brøndby supportere...

I havde i dag 5 spillere i aktion, som er nye efter sommerferien, hvor tre af dem ikke har trænet alverden med truppen. Elmander af personlige grunde og de to islændinge, fordi de først lige er ankommet. Men det forventes fra dag et at I spiller sprudlende angrebsspil og kører samtlige modstandere ud. Når det ikke sker, så er der alt galt! Frank skal ud og spillere smides på tribunen. Og hans skæbnekamp skal simpelthen være et derby? Et opgør, hvor der selvfølgelig forventes en sejr, men i virkeligheden er det jo en fifty-fifty kamp, som kan gå begge veje. Manden overtog et hold i ruiner og fik jer i toppen af dansk fodbold igen i sidste sæson. Men det er selvfølgelig glemt nu...

Jeg går ud fra, at du ud fra indlægget her ikke ville have været en af dem, som skabte god stemning derude, hvis du havde været på stadion, men derimod en af dem, som vil pifte af holdet fremfor at støtte dem.
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41026: 14 Sep 2014, 20:14 »

Indlægget her symboliserer ganske enkelt alt hvad der er galt med en del Brøndby supportere...

I havde i dag 5 spillere i aktion, som er nye efter sommerferien, hvor tre af dem ikke har trænet alverden med truppen. Elmander af personlige grunde og de to islændinge, fordi de først lige er ankommet. Men det forventes fra dag et at I spiller sprudlende angrebsspil og kører samtlige modstandere ud. Når det ikke sker, så er der alt galt! Frank skal ud og spillere smides på tribunen. Og hans skæbnekamp skal simpelthen være et derby? Et opgør, hvor der selvfølgelig forventes en sejr, men i virkeligheden er det jo en fifty-fifty kamp, som kan gå begge veje. Manden overtog et hold i ruiner og fik jer i toppen af dansk fodbold igen i sidste sæson. Men det er selvfølgelig glemt nu...

Jeg går ud fra, at du ud fra indlægget her ikke ville have været en af dem, som skabte god stemning derude, hvis du havde været på stadion, men derimod en af dem, som vil pifte af holdet fremfor at støtte dem.
Pladder.

Man spiller for fuldt hus på hjemmebane, selvfølgelig burde man vinde sådan en kamp. Nye spillere eller ej. Andet er naturligvis ikke acceptabelt. Og dagens præstation er ganske enkelt uacceptabel hele vejen rundt. Jeg kan nævne adskillige spillere der ikke lykkes med noget som helst hverken offensivt eller defensivt. At Man of the Match bliver Argentina fortæller vist meget godt hvor ringe resten var.

Når det så er sagt, så bør TF naturligvis ikke være i fare. Det er heller ikke værre end at vi kommer fra 3-0 i Farum, spillede fremragende i 85 minutter mod OB og også vinder forholdsvis komfortabelt mod både Silkeborg og SønderjyskE. Superligaen er en underlig størrelse hvor alle slår alle og det viser kampen her vist også meget godt.

Synes for første gang siden Laudrup at vi har en træner med lidt vision, så selvfølgelig skal det ikke opgives fordi man spiller én gennemført dårlig kamp. Sidste år stod vi med 3 point efter 7 kampe - Nu har vi 10. Det kunne have været værre.

Jeg ser ikke os uden chance i Parken på søndag, for jovist vi spiller ringe idag, men det gør FCK saftsusme også for tiden.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Cristiano Doni
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41027: 14 Sep 2014, 20:40 »

Pladder.

Man spiller for fuldt hus på hjemmebane, selvfølgelig burde man vinde sådan en kamp. Nye spillere eller ej. Andet er naturligvis ikke acceptabelt. Og dagens præstation er ganske enkelt uacceptabel hele vejen rundt. Jeg kan nævne adskillige spillere der ikke lykkes med noget som helst hverken offensivt eller defensivt. At Man of the Match bliver Argentina fortæller vist meget godt hvor ringe resten var.

Når det så er sagt, så bør TF naturligvis ikke være i fare. Det er heller ikke værre end at vi kommer fra 3-0 i Farum, spillede fremragende i 85 minutter mod OB og også vinder forholdsvis komfortabelt mod både Silkeborg og SønderjyskE. Superligaen er en underlig størrelse hvor alle slår alle og det viser kampen her vist også meget godt.

Synes for første gang siden Laudrup at vi har en træner med lidt vision, så selvfølgelig skal det ikke opgives fordi man spiller én gennemført dårlig kamp. Sidste år stod vi med 3 point efter 7 kampe - Nu har vi 10. Det kunne have været værre.

Jeg ser ikke os uden chance i Parken på søndag, for jovist vi spiller ringe idag, men det gør FCK saftsusme også for tiden.
Diskuterer heller ej resultatet i dag, men derimod den generelle holdning til at holdet skal ud at erobre Europa fra dag 1. Nu har I efterhånden i nogle år bevist at tålmodighed ikke er en dyd i Brøndby og betalt for det. Der vil opstå situationer, hvor samspillet ikke fungerer, når man implementerer så mange nye spillere i startopstillingen. Der mangler ganske enkelt forståelse for hinanden. Så javel skal man da fortsat vinde kampe og især på hjemmebane, men at spillet ikke er imponerende er forståeligt.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41028: 14 Sep 2014, 21:09 »

Svært at være uenig i det, Cristiano Doni skriver. Tålmodighed skal der til, det kan også ses i den målsætning man har sat.

En hjemmekamp mod Randers skal naturligvis vindes, men gennem nogen tid efterhånden har de et af de værste hold vi har mødt, grundet den måde de spiller på. Jeg synes det er ærgerligt at TF endnu ikke har formodet at læse dem endnu. Tag bare opgøret mod dem i foråret - det er mere held end forstand, at vi overhovedet fik point der.

Generelt er spillet alt for svingende, top niveauet er højt, bund niveauet er lavt. I den seneste kamp mod Farum havde vi dårligt en chance indtil Elmanders mål, igen en kamp hvor vi havde heldet på vores side ift. til at tage point.
Forhåbentlig kan vi nu få skabt en solid kæde med Hradecky, Agger, Kahlenberg og Elmander, det er dog noget, der tager lidt tid.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41029: 15 Sep 2014, 09:19 »

Selvfølgelig skal Frank ikke ud nu. Klubben har sat en målsætning og kan Frank overholde denne, så skal han ikke smides på porten.
Hvem vil du hive ind?

I går manglede vi tydeligt en erfaren centerforsvarer som kan hive de andre op. Semb får en skidt start med en assist til Bjarnason. Herefter var forsvaret rystende nervøse. Derfor er det vigtigt vi får Agger ind ASAP.

Den eneste som kan være sin præstation værdig er Hradecky og Pukki. Førstnævnte kan ikke gøre meget. Sidstnævnte forsøgte og forsøgte og havde nogen spændende aktioner. Elmander vil jeg til dels godkende. Han fightede virkelig, men det eneste han opnåede var nogen gode herretacklinger og en brav kamp for at hive de andre op.
Kahlenberg... puha, man kan sige meget om de andre, men ham her bør vide at nogen gange skal man bare smække i røven. Pinlig kamp.

Det obligatoriske tilskuer-thing: God præstation af Sydsiden. De øvrige tribuner var der så vidt jeg kan forstå både folk som forsøgte at støtte holdet, men også nogen som skabte dårlig stemning.
Men jeg håber at vi med kampen kan slippe af med dem, som går før tid - især 10 min før tid. Føj for helvede. Støt dog holdet.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41030: 15 Sep 2014, 10:22 »

Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41031: 15 Sep 2014, 11:11 »


Hvad vil du med det link?

Min oplevelse på stadion var, at Sydsiden+Svinget prøvede at få folk til at synge.
Der er fåtal som forlader Sydsiden, mens der er en del som udvandrer på de øvrige tribuner. Pinligt og for meget Aggermania hos folk.

Ganske vist blev der sunget meget FC Blod og Hader fck, og trods det er en gammel tradition, så bliver jeg aldrig glad for den - men der blev bakket op og sunget!
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41032: 15 Sep 2014, 11:58 »

Det mest ærgerlige er næsten at folk ikke kan læse.

Når der før kampstart bliver rullet et banner ud: "Kast papiret når sidste Brøndby-spiller krydser sidelinjen", så kaster man sit creppapir når sidste Brøndby-spiller krydser sidelinjen, og ikke når musikken starter. Kom nu ind i kampen, mand.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41033: 15 Sep 2014, 12:17 »

Hvad vil du med det link?

Min oplevelse på stadion var, at Sydsiden+Svinget prøvede at få folk til at synge.
Der er fåtal som forlader Sydsiden, mens der er en del som udvandrer på de øvrige tribuner. Pinligt og for meget Aggermania hos folk.

Ganske vist blev der sunget meget FC Blod og Hader fck, og trods det er en gammel tradition, så bliver jeg aldrig glad for den - men der blev bakket op og sunget!

Hvor jeg vil hen? Det var bare lige en lille kommentar til din sidste bemærkning. Så ikke kampen, så kan ikke fortælle, hvad der er sandt eller usandt.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41034: 15 Sep 2014, 23:40 »


Det obligatoriske tilskuer-thing: God præstation af Sydsiden. De øvrige tribuner var der så vidt jeg kan forstå både folk som forsøgte at støtte holdet, men også nogen som skabte dårlig stemning.
Men jeg håber at vi med kampen kan slippe af med dem, som går før tid - især 10 min før tid. Føj for helvede. Støt dog holdet.

Synes på ingen måder det var godt fra vores side i går, udover den tifo der var lavet til Agger, Kahlenberg og Elmander.
Derudover var det også en god modtagelse Agger fik.  Smiley
Resten af kampen var der ikke meget, at skrive hjem om hverken på Sydsiden eller på banen. Det var nærmest pinligt, at stemningen ikke var bedre. Kernen var der som altid, men ude i siderne var det vanvittigt tamt.
Desuden er jeg helt enig, det var tydeligt hvordan folk bare skred efter Fall scorede til 2-0. Det er simpelthen for dårligt, at folk ikke kan blive og støtte, selvom vi er nede med to mål. Det er bare ikke godt nok, specielt ikke fordi jeg havde høje forventninger. Jeg var helt overbevist om, at det var Brøndbys dag i går, men ak nej. Ingen sejr, ingen Agger og dårlig stemning ift de 25000 der var. Det kan næsten ikke blive meget værre. Nu venter fck.  Smiley
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41035: 16 Sep 2014, 16:10 »

Jeg har aldrig været fan af Thomas Frank - og når han ikke kan få det nuværende hold til at præstere bedre så er det rimeligt at stille spørgsmålstegn ved hans ekspertise - naturligvis har ledelsen vurderet om Thomas Frank er den rigtige løsning og jeg tror ikke han får en hel sæson mere til at skaffe resultater for det er det investorerne vil have når de smider så mange penge ind og med den trup der er pt så burde det være nok til en top 4 placering.

At forholde sig kritisk til ens egen klub er tegn på engagement og hvis flere formåede det her på FMF ville sitet også blive mere interessant - jeg har været Brøndby fan siden 1982/83 bosat i Jylland og nu på fyn så tager jeg ikke på stadion så tit - men at hævde at kritiker er de samme som folk der pifter af eget hold er sgu for tåbeligt og direkte stupid.

IMO skal vi som fans netop blive ved med at være kritiske og blive ved med at de dyrt betalte spillere sgu leverer varen og det gjorde de sgu ikke i sidste kamp.
Logged

YNWA

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41036: 16 Sep 2014, 19:35 »

Selvfølgelig skal man forholde sig kritisk ifl. TF og hans gøren og laden, men man huske på at det altså kun er begyndelsen på år 2 i 'Det nye Brøndby'. Stort set hele truppen fra den berømte kamp i Horsens er væk, der er kun otte (8!) gengangere i truppen fra den kamp og til i dag. Det tager sin tid at få spillet et nyt hold sammen - tag bare Midtjylland, Ålborg, Dortmund, Chelsea, Man City, Atl. Madrid som eksempler.
Den målsætning man satte forleden, synes jeg er fin og realistisk, og snoren skal også være herefter.

Med det sagt, så har TF nogle punkter som han skylder sig selv, holdet og klubben at få ændret på. Jeg synes at vi alt for let bliver overmatchet af hold, der gerne spiller mere fysisk end teknisk fodbold, og det kan også afspejles på resultaterne i de opgør mod de hold.

Randers kampen er et wake up-call om at vi ikke får noget forærende - og slet ikke mod et så godt taktisk, fysisk og disciplineret hold som Randers er.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41037: 21 Sep 2014, 18:23 »

Er jeg den eneste der synes at Phiri ser mere boldsikker og pasningssikker ud end Martin Ornskov (Sidder i udlandet:P ) Ville gerne se en midtkombination med Kalle og Phiri
Logged

Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41038: 21 Sep 2014, 18:26 »

Er jeg den eneste der synes at Phiri ser mere boldsikker og pasningssikker ud end Martin Ornskov (Sidder i udlandet:P ) Ville gerne se en midtkombination med Kalle og Phiri
Det synes alle, men Thomas Frank kan ikke se det. Jeg tvivler mere og mere på Thomas Frank, vi har et fantastisk hold, men vi ligner et u18 pigehold fra den 4. bedste række...
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41039: 21 Sep 2014, 18:38 »

Tak for kampen Wink

Det var ikke meget i havde at byde med. En spiller som Elmander var gevaldigt savnet hos jer - i sprudler ikke offensivt, og desværre for jer lod det til, at Agger gik i stykker igen. I beskriver det meget godt selv. I har fået en god trup med god bredde, men i kan ikke få spillet til at fungere, og så peges der på træneren.

Logged

Sider: 1 ... 2734 2735 [2736] 2737 2738 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010