home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 529 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2733 2734 [2735] 2736 2737 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 3576808 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41010: 02 Sep 2014, 22:00 »

Så er det bekræftet at Nuñez er ude i 6-8 uger. Skuffet
https://www.youtube.com/v/J-94BmZA9aY

Men skud ud til Per Rud for et vindue, der må være dét vildeste siden Safari kongen hentede Oke. Fremragende med en mikrofon er han i øvrigt også, den gode Per Rud. Fin præsentation af Pukki i aftes.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41011: 02 Sep 2014, 22:34 »

Så er det bekræftet at Nuñez er ude i 6-8 uger. Skuffet
https://www.youtube.com/v/J-94BmZA9aY

Men skud ud til Per Rud for et vindue, der må være dét vildeste siden Safari kongen hentede Oke. Fremragende med en mikrofon er han i øvrigt også, den gode Per Rud. Fin præsentation af Pukki i aftes.

Det er så fucking ærgerligt. Han er helt klart vores stærkeste kort offensivt. Det eneste han mangler er lige de sidste marginaler/skarpheden. Ser frem til, at have ham tilbage. I øvrigt en fuldstændig hjernedød tackling af Gregor. Han skulle fandeme have haft rødt kort. Han sparker ham med fuld kraft over anklen.
« Seneste Redigering: 02 Sep 2014, 22:36 af sebbe » Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41012: 05 Sep 2014, 13:49 »

I øvrigt en fuldstændig hjernedød tackling af Gregor. Han skulle fandeme have haft rødt kort. Han sparker ham med fuld kraft over anklen.

Det værste erikke, at det første gang den slags sker for os i sæsonen, men tredje. Szymanowski slap billigt modsat Nørgaard og Nuñez :\
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41013: 08 Sep 2014, 10:52 »

Hvor jeg hader, hader billetlugen.

Og hvor jeg hader, hader folk som køber billetter med tanke på videresalg.

Men hey! Udsolgt igen, igen på udebane.

Nogen af jer som fik billet? Smiley
Jeg fik fejlkoder hver gang jeg var ved at nærme mig betaling.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41014: 08 Sep 2014, 10:57 »

Den nemmeste måde at ramme billet hajer, er bare at lade være med at købe uautoriseret af samtlige tilhængere Peace

I plejer jo at hævde I fungerer som én enhed, så nu må I squ da bare bevise det,
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41015: 08 Sep 2014, 11:09 »

Smut Spardle.

Hvem siger at vi er er én enhed? Gider ikke at sættes i bås med Zone.
Men derudover er der jo altid nogen som skal ødelægge det for andre Peace
Tilgengæld er der også dem som nærmest giver sin billet væk eller for mindre pris.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41016: 08 Sep 2014, 11:44 »

Jeg har to billetter.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41017: 08 Sep 2014, 11:57 »

Hvem siger at vi er er én enhed? Gider ikke at sættes i bås med Zone.

Nove pls. Fik i øvrigt billet, hæhæ. Ses derinde, Nove.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41018: 08 Sep 2014, 12:11 »

Tager på C.
Man må godt være maskeret og slå løs, ikk'?
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41019: 10 Sep 2014, 13:13 »

Glæder mig til at vi skal give Randers Arbejdernes Landsbank.

Milli-milli-millioner!
Agger effekt.

edit: og nu blev det så officielt

Kønt er det ikke. Det er nærmest helt håndboldagtigt.
« Seneste Redigering: 10 Sep 2014, 13:36 af Skovlyst » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Svartovich
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41020: 10 Sep 2014, 14:07 »

Enig, det er godt nok grimt. Synes ellers Brøndbys hjemmebanetrøje er flot, men det der ødelægger da bagsiden fuldstændig med sådan en sponsor i nakken.
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41021: 10 Sep 2014, 21:42 »

Arbejdernes Landsbank fjerner det hvide således at det kun bliver logo plus navn.
Smuk gestus efter kritik.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41022: 14 Sep 2014, 18:44 »

Fantastisk kamp i dag, fedt at se vi kæmper foran fuldt hus. Jeg vil især rose Semb Berge, Rashani og Szymanowski for nogle fantastiske præstationer...
Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41023: 14 Sep 2014, 18:52 »

Fantastisk kamp i dag, fedt at se vi kæmper foran fuldt hus. Jeg vil især rose Semb Berge, Rashani og Szymanowski for nogle fantastiske præstationer...

ironi kan forekomme?
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41024: 14 Sep 2014, 19:06 »

Thomas Frank forstår det ikke åbenbart ikke  Opstemt vi spiller primitivt og alt for forudsigeligt og alle ved hvad og hvilken type fodbold Colin Todd mestrer og kommer med - pinligt at vi med de spillere ikke kan vinde over Randers.

Hvis Frank ikke snart er i farezonen så forstår jeg det ikke, han har ikke fået holdet til at præstere bedre selvom han har fået tilført klasse spillere - hvis ikke Frank kan mere så er det ikke nok til at være træner i Brøndby - næste kamp bør være sidste mulighed inden ledelsen begynder at overveje alternativer.

Spillerne idag var ikke pengene værd - med så mange tilskuere så skal de præstere meget mere... skam jer og betal jeres løn for dagens kamp til de tilskuere der skabte en god stemning
Logged

YNWA

Sider: 1 ... 2733 2734 [2735] 2736 2737 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010