home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 763 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2639 2640 [2641] 2642 2643 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4951377 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #39600: 01 Jun 2013, 10:39 »

Rommedal bør ikke blive en del af det nye Brøndby, men det kræver at vi henter en spiller med pondus og leder evne istedet.

Vi kan ikke stille med et U21 hold og reelt skal vi ud og forstærke os... men er der penge til det ?

Jeg håber der snart sker noget nyt og det første der skal ske er at vi får afklaret hvem der skal være træner... bliver det Auri eller ryger han ud..... IMO så kan vi finde bedre trænere men vil de til Brøndby ? Vi må ikke stå i den situation at Brøndby smider en middelmådig Auri ud også ikke kan få en fuldgod erstatning.... det holder ikke.

YNWA

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #39601: 01 Jun 2013, 11:16 »

Benny Winther giver sin magt til supporters trust! Så dem der sidder med de 8 %.

Benny Winther du er en stor mand!

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #39602: 01 Jun 2013, 13:00 »

Benny Winther giver sin magt til supporters trust! Så dem der sidder med de 8 %.

Benny Winther du er en stor mand!

Kæmpe, kæmpe, kæmpe respekt til Onkel Benny! Det havde jeg ikke set komme fra ham. Jeg er virkelig imponeret af den mand!
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/benny-winthers-gave-til-broendby-fans

Aldrig alene!

Zone 43
Manager

« Svar #39603: 02 Jun 2013, 17:48 »

Så dem der sidder med de 8 %.

Plus hvad de selv måtte eje, og hvad der ellers måtte komme af yderligere tilsagn om fuldmagter.

Benny fortjener selvfølgelig lidt kredit for dette, og også nogle af de ting han har sagt og gjort på det seneste. Nok er han ikke specielt populær grundet hans loyalitet overfor Per gennem alt for mange år, men han gør hvad han kan for at sikre sit eftermæle.

Edit:
Jeg kan ikke lade tanken være om, at Benny kun gør det i et forsøg/håb på at der kan/vil opstå 'krigs tilstande' mellem BST og Aldo-gruppen, så Per og veteran-logen kan gribe efter halmstrå.
« Seneste Redigering: 02 Jun 2013, 18:13 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #39604: 02 Jun 2013, 18:55 »

Edit:
Jeg kan ikke lade tanken være om, at Benny kun gør det i et forsøg/håb på at der kan/vil opstå 'krigs tilstande' mellem BST og Aldo-gruppen, så Per og veteran-logen kan gribe efter halmstrå.

Han er en meget meget syg mand, hvis det er tilfældet. Imo bør han indlægges med det samme, hvis det viser sig at være sandt.

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Zone 43
Manager

« Svar #39605: 02 Jun 2013, 22:20 »

Han er en meget meget syg mand, hvis det er tilfældet. Imo bør han indlægges med det samme, hvis det viser sig at være sandt.

Så sandt, så sandt. Spørgsmålet er hvor han står, og hvad han har haft af planer/tanker før han gav fuldmagten. Nok stopper han i bestyrelsen efter xgf'en, men jeg ville ikke blive overrasket hvis han kommer til at spøge i kulissen herefter.

In other news, så er Parma og Udinese de seneste interessede i Makienok.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #39606: 02 Jun 2013, 22:39 »

Udinese bliver the real shit næste sæson hvis de ender med en duo i front der hedder Makienok-Di Natale  Cool

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #39607: 02 Jun 2013, 22:51 »

Udinese bliver the real shit næste sæson hvis de ender med en duo i front der hedder Makienok-Di Natale  Cool

Sker ikke, Makienok har sagt han gerne vil have en sæson eller 2 mere på vestegnen. Så udinese gonna suck.

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #39608: 03 Jun 2013, 13:30 »

Jeg ved ikke om der er nogle herinde der har læst "Per Nielsen - Brøndby 4 Evigt" bogen, men jeg har selv lige fået læst den hele og vil egentlig bare lige dele nogle ret interessante historier i den, til mine medfans, det kan som jeg selv har fået måske en lille idé om hvad der er sket i Brøndby de sidste 6 år (Såfremt alt det Per skriver i bogen er rigtigt, men det vælger jeg nu at tro på).
Hvis der er nogle der har læst den, så springer jeg lidt rundt i den.... Jeg skriver bare nogle små historier fra den her:

Man får egentlig et ret godt indblik i hvor stor en del Per Bjerregaard fyldte i Brøndby, jeg vidste godt han var meget i den klub, men blev alligevel overrasket over hvor meget den mand stod for, desuden var han også den faderfigur for Per Nielsen som han manglede fra sin egen far og var ham han var mest knyttet til.
Han forhandlede blandt andet stort set alle spillernes kontrakter for dem, han sad på begge sider af forhandlingsbordet, han forhandlede Ebbe Sands kontrakt for ham til Schalke 04 dengang, hvor Per skriver selveste Real Madrid var også inde i billedet til Ebbes underskrift. Og han overtalte Per Nielsen til at blive i Brøndby ved hans kontraktudløb i 2006, og han var rigtig tæt på at skifte til Rosenborg som tilbød ham en rigtig god kontrakt, men valgte at forlænge med Brøndby fordi de lovede ham en masse ting som han alligevel ikke fik. Der var billeder i bogen af hans kontrakter med Brøndby og Per tjente 55-70.000kr om måneden og indtil han forlængede fik han 100.000kr om måneden + fri bil. (Fra 2006-2008).
I den sammenhæng fortæller han også rigtig mange interessante ting omkring feriepenge sagen, Brøndby skylder Per 2,8 mio. Men det er ikke feriepenge penge de skylder ham, for dem som spillerforeningen mener han har til gode har han fået i "sign on fees" da han underskrev kontrakten. Brøndby skylder Per penge for en testimonial kamp som var en del af den "pakke" han blev tilbudt for at blive i Brøndby, Bjerregaard lovede Per at han fik 2. Mio kr for en kamp mod Liverpool (Den som Liverpool skylder for købet af Daniel Agger), men den er som bekendt ikke blevet til noget, det blev mod Deportivo og den kamp gav "kun" 1.2 mio. kr til Per som var blevet lovet 2. Mio. Så der er de første penge(800.000kr), dertil stoppede de han kontrakt et år før planlagt og der er et billede af Brøndby ville betale Per 2. mio kr for at stoppe samarbejdet før tid, så 2.8 Mio kr. Skylder Brøndby som Per gerne vil have, men ikke har noget med spillerforeningen at gøre. For at sige det som han skriver i bogen så "Er det moralsk forkert at kræve de feriepenge, for jeg har fået dem i min sign on fee, men Brøndby har handlet ulovligt og derfor kan de andre spillere godt kræve deres penge"

Han skriver også at det var da Bjerregaard blev alvorlig syg og måtte på mange og lange hospital besøg at det begyndte at gå ned af bakke i Brøndby, Per var den som holdte styr på det hele og intet undgik hans radar. Men han måtte droppe meget og derefter begyndte der at være mange løse ender på direktionsgangen og er skyld i alt den tumult der har været, han havde ikke krafterne mere til at give sig 100% og det er ifølge Per N. grund til det er gået som det er gået.
Dertil kommer noget jeg syntes var interessant, han roser faktisk rigtig meget Anders Bjerregaards arbejde som sportschef i den tid han var der, han skabte et kæmpe netværk i hans tid og de spillere vi alle kritisere ham for at have købt, var slet ikke ham. Men derimod Rene Meuleensteen da han var træner. Spillere som G. Rector (Var klubløs i Afrika, men han havde igennem hans netværk i Man Utd snakket med Quinton Fortune som havde anbefalet ham og derfor købte de ham), Hannes Sigurdsson var også Renés værk, han havde hevet Per ind til en samtale og sagt han havde fundet en angriber der kunne score 25-30 mål hver sæson. Esckerley og Howard var nogle han havde fået fra Man Utd ungdomsafdeling, som Per skriver at Rene undervurderede den danske liga og Brøndby fuldstændigt. Og der gik ikke længe før hele truppen havde mistet tilliden til ham. Han skriver at da vi spiller mod Frankfurt og taber 4-0 havde han på taktikmødet inden kampen taget et tegneboard frem og bedt hele truppen sige hvilket dyr de så dem selv som og de skulle spille som det dyr de var...(Per var i følge ham selv en tiger) bare for at komme med et eksempel på hvilken træner han var. Renes udtagelse omkring han stoppede før tid var ikke korrekt ifølge Per, han stoppede fordi der blev hentet spillere bag hans ryg, spillere som Stephan Andersen og Mikkel Bischoff kom til med bestyrelsens accept, men uden Renes. Per var faktisk Renes støtte og ham han kom til når der skulle diskuteres ting og sager omkring holdet, men efter han stoppede blev han sur på Brøndby og anklagede Per, T. Rasmussen og Lantz for at være dem der var en kliké på holdet som ødelagde stemningen i truppen.

Som der har været nævnt i medierne så efter en kamp mod FCK fik Kenneth Rasmussen fat i Zumas trøje som han rigtig gerne ville have, og fik og den hang i omklædningsrummet imens der var afslutningsfest i loungen gik Per og Allan Ravn ned og fik sat ild til den og pissede på den bagefter.
Per mener også at Zuma ikke er den bedste angriber der har været i Superligaen, han mener derimod Marcus Allbäck er den sværeste han har spille imod, da han var så komplet og han ville godt have set ham i Brøndby trøjen.

Han skriver også om Peter Møllers og Pers kampe mod hinanden som altid fik medieomtale op til kampen, med Peters albuer.. så de gav altid hinanden lidt ekstra pga. de vidste det var et stort fokus dengang.

Per er også blevet beskyldt for racisme af dengang AB havde Abdul Sule, noget som Alvaro Santos fra FCK senere brugte mod Per i en kamp mellem BIF-FCK, sagde Santos til Per at hvis du så meget som rør mig, siger jeg i medierne efter kampen du har kaldt mig sorte svin, det rørte ham meget at Santos vandt den duel allerede i starten af kampen og alt gik galt og BIF tabte 3-1.

Der har været interesse for Per i mange år, og klubber som Tottenham, Anderlecht, Vicenza, som skrevet Rosenborg og Frankfurt har haft fingrene ude efter ham.

Per var scout for BIF efter han stoppede og det var ham der anbefalede Goodson til BIF, men der er aldrig kommet frem i hans rapport om ham de negative ting, kun det gode. Han skrev blandt andet hans clearinger, hurtighed og teknik var dårlig og det står han stadig ved i dag.

Det var så lidt fra bogen jeg lige ville dele med jer, det er en rigtig god bog og det er værd at læse som BIF fan, der er rigtig mange gode historier i den.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #39609: 03 Jun 2013, 13:46 »

Skide godt indlæg TMazz! Har ikke rigtig fået købt bogen endnu, selvom jeg har overvejet det.
Hvis der er andre som har noget at supplere med så skriv da endelig! Smiley

Rommedahl skifter - som forventet - tilbage til Holland og fortsætter karrieren.
Klubben er RKC Waalwijk, hvor han har en fortid.

Øv, øv, øv! Og dog.
Med Rommedahl væk, så kan man måske garantere Jens en plads på højrekant, hvor han vil gøre mere gavn end på venstre.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #39610: 03 Jun 2013, 18:18 »

Han skriver at da vi spiller mod Frankfurt og taber 4-0 havde han på taktikmødet inden kampen taget et tegneboard frem og bedt hele truppen sige hvilket dyr de så dem selv som og de skulle spille som det dyr de var.

Jeg kan faktisk godt huske den episode, nu hvor den bliver nævnt. Det er nok noget af det mest tragikomiske jeg til dato har læst.

Ærgerligt, men forventet, at Romme vender snuden 'hjem'. Havde gerne set man fik forlænget med ham eftersom vi ingen fløjspillere reelt har, med mindre man får forlænget med Stryger eller McGrath..

- Daniel Agger.

DeBuur
Manager

« Svar #39611: 03 Jun 2013, 18:44 »

Rommedahls exit er sportsligt problematisk idet vi nu skal finde en spiller der kan "lede" de unge spillere omvendt så er det økonomisk fornuftigt idet Rommedahl har toppet for mange år siden.

Jeg håber på at vi kunne leje Jakob Poulsen i Monaco hvor der ikke er udsigt til spilletid og så ville en Lasse Vibe pynte på hold kortet.

Boilesen i Ajax står overfor en svær sæson - de har hentet flere venstre backs og vejen tilbage til holdet kan god gå over et leje ophold.... sker det så skal Brøndby være klar ... personligt håber jeg boile kommer på hold med det samme det er bedst for landsholdet.

YNWA

blomvikings
Manager

« Svar #39612: 03 Jun 2013, 20:43 »

Mener slet slet ikke at VB er et af de steder vi skal kigge hen til at starte med. Da Silva har virkelig overrasket positivt, og er en mand vi bør satse på!
Jeg mener klart, at både målmandsposten, samt flere positioner på midtbanen skal forbedres, og så skal der selvfølgelig en midterforsvar til klubben!

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #39613: 03 Jun 2013, 21:07 »

Mener slet slet ikke at VB er et af de steder vi skal kigge hen til at starte med. Da Silva har virkelig overrasket positivt, og er en mand vi bør satse på!
Jeg mener klart, at både målmandsposten, samt flere positioner på midtbanen skal forbedres, og så skal der selvfølgelig en midterforsvar til klubben!

Ej glemme at vi SKAL skaffe en kantspiller. Lige nu har vi vel egentlig kun Ghert, der kan spille venstrekant, og så Stryger der er på vej ud. Antipas kan dog også spille kant, men så efterlader han et tomrum lige bag Makienok, som klart er der han bør bruges.

DeBuur
Manager

« Svar #39614: 03 Jun 2013, 21:12 »

Boilesen kan spille DC og Da Silva holder ikke niveau en hel sæson.

Men ja vi skal have forstærket vores fløje og så skal der lukkes af i midterforsvaret

YNWA

Sider: 1 ... 2639 2640 [2641] 2642 2643 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010