home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 764 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2640 2641 [2642] 2643 2644 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4951375 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #39615: 03 Jun 2013, 21:34 »

Jeg mener klart, at både målmandsposten, samt flere positioner på midtbanen skal forbedres, og så skal der selvfølgelig en midterforsvar til klubben!

En keeper og en midterforsvar tror jeg som udgangspunkt ikke på bliver hentet ind udefra. Det kommer an på hvad økonomien tillader, og om Michael Tørnes og Clarence Goodson ryger. Ryger Clarence Goodson er jeg ikke i tvivl om at han erstattes med Mads Nielsen fra U19. Jeg vil blive overrasket hvis ikke han bliver en af de nye A+-spillere (ved ikke om der er noget officielt om hvem de nye bliver).

Til midtbanen, herunder fløjene, skal der nyt blod ind udefra. Jeg tror vi henter 2 nye (3 alt efter om man forlænget med Jens Stryger, Jan K. eller Brent McGrath). En til den centrale midtbane, en (to) til kanten, og forhåbentlig bliver overlæggeren sat højt - spillere som May Mahlangu, Mads Albæk, Lasse Vibe, fra den hylde af. Med mindre der vil være tale om store talenter á la Yussef Poulsen.

Der udover kunne jeg sagtens forestille mig at Maikon Orellana og Jordancho Naumoski blive fast tilknyttet U19-holdet, og måske ende med at få en rolle som Lebogang Phiri fik det i foråret.
« Seneste Redigering: 04 Jun 2013, 14:59 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #39616: 04 Jun 2013, 00:59 »

Boilesen kan spille DC og Da Silva holder ikke niveau en hel sæson.

Men ja vi skal have forstærket vores fløje og så skal der lukkes af i midterforsvaret
Boile i midten ville pynte, Jeg tror du bliver overrasket mht. Silva, synes han er vokset med opgaven, og har utroligt meget flair, som ville være syndt at fjerne fra en trup der gennerelt har mangel på samme.

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Zone 43
Manager

« Svar #39617: 04 Jun 2013, 15:17 »

Bjur bekræfter i dag at der fortsat er interesse i Mahlungu og Chatto, som vi begge er blevet sat i forbindelse med inden for det sidste års tid. Ifl. transfermarkt har Mahlungu tilmed kontraktudløb sidst på måneden.
Bjur afviser samtidig at man vil sælge Makienok.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #39618: 04 Jun 2013, 16:17 »

Bjur bekræfter i dag at der fortsat er interesse i Mahlungu og Chatto, som vi begge er blevet sat i forbindelse med inden for det sidste års tid. Ifl. transfermarkt har Mahlungu tilmed kontraktudløb sidst på måneden.
Bjur afviser samtidig at man vil sælge Makienok.
Hvem er Mahlungu?

Fedt med Makienok! Men hvis der kommer et bud på 20 mio kr, tror jeg udtagelsen ændrer sig..

http://www.bold.dk/nyt/-Broendby-profil-tygger-paa-tilbud
Vi snakker med Stryger, stærkt!

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #39619: 04 Jun 2013, 16:31 »

Tror Zone snakker om ham her: http://en.wikipedia.org/wiki/May_Mahlangu

impervious
Reserveholdsspiller

« Svar #39620: 04 Jun 2013, 16:33 »

Syntes nu ikke at vi har behov for en ny målmand, med mindre Tørnes ikke vil forlænge. kan godt lide Falkesgaard som målmands type, og han har lavet massere af gode redninger.

Brøndby IF!!!!

Zone 43
Manager

« Svar #39621: 04 Jun 2013, 17:27 »

Tror Zone snakker om ham her: http://en.wikipedia.org/wiki/May_Mahlangu

Lige præcis. Det er ham jeg håber mest på lige nu, hvor Yttergård er tæt på at skulle spille i Tyskland efter sommerferien.

Edit:
Med mindre Barrantes er mulig at hente. Tvivler dog lidt på det.
« Seneste Redigering: 04 Jun 2013, 17:30 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #39622: 04 Jun 2013, 18:56 »

Syntes nu ikke at vi har behov for en ny målmand, med mindre Tørnes ikke vil forlænge. kan godt lide Falkesgaard som målmands type, og han har lavet massere af gode redninger.

Er da ligegyldigt om tørfisk vil forlænge, vi skal ikke ville forlænge med ham.

Zone 43
Manager

« Svar #39623: 06 Jun 2013, 14:31 »

http://brondby.com/article.asp?aid=74084&id=145
Første handel på plads. Ingen overraskelse i det.

Har set ham i en enkelt kamp, mod Silkeborg, hvor han spillede godt. Lige nu glæder jeg mig til at se ham yderligere i aktion ved U20-VM, her senere på måneden. Den eneste frygt jeg har ved ham, er, at han er mere skadet end Bernburg, derfor finder jeg det også fint at han får en 1-årig kontrakt i første omgang.

- Daniel Agger.

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #39624: 06 Jun 2013, 15:00 »

http://brondby.com/article.asp?aid=74084&id=145
Første handel på plads. Ingen overraskelse i det.

Har set ham i en enkelt kamp, mod Silkeborg, hvor han spillede godt. Lige nu glæder jeg mig til at se ham yderligere i aktion ved U20-VM, her senere på måneden. Den eneste frygt jeg har ved ham, er, at han er mere skadet end Bernburg, derfor finder jeg det også fint at han får en 1-årig kontrakt i første omgang.

Ja, det er bestemt positivt at man kun har tegnet en 1-årig kontrakt med ham.
Førhen havde han fået tre eller fire år. Det virker til at der kommet bedre styr på kontrakterne og lønnen for den sags skyld.
Det er nye tider, dejligt at se.  Smiley

DeBuur
Manager

« Svar #39625: 06 Jun 2013, 16:34 »

Michael Lumb er uden kontrakt - han er IMO en spiller med et fint potentiale - han har desuden brug for en klub hvor han kan få rigelig med kampe..... ved godt vi Da Silva - men han holder altså ikke niveauet over en hel sæson  Peace

Mahlungu og Chatto lyder da eksotisk men hvad kan de ?

YNWA

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #39626: 06 Jun 2013, 16:51 »

http://brondby.com/article.asp?aid=74091&id=145

Brøndby IF har modtaget og registreret fuldmagter fra en række aktionærer til advokat N.E. Nielsen, Lett Advokatpartnerselsk ab, Rådhuspladsen 4, 1550 København V til i alt 19,55 % af stemmerne på selskabets ekstraordinære generalforsamling den 10. juni 2013.

Sådan rydder man BST af vejen ved mindre de er enige.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #39627: 06 Jun 2013, 17:02 »

http://brondby.com/article.asp?aid=74091&id=145

Brøndby IF har modtaget og registreret fuldmagter fra en række aktionærer til advokat N.E. Nielsen, Lett Advokatpartnerselsk ab, Rådhuspladsen 4, 1550 København V til i alt 19,55 % af stemmerne på selskabets ekstraordinære generalforsamling den 10. juni 2013.

Sådan rydder man BST af vejen ved mindre de er enige.

Det er jo kun knap 20% pt.

Og har da intet med at rydde af vejen, vi har jo hele tiden vidste en gruppe omkring aldo formentligt sad på mere end 50%

Tubbe14
Juniorspiller
**

« Svar #39628: 06 Jun 2013, 20:19 »

Mahlangu på fri her til sommer, og Chatto til vinter, ville bestemt ikke være skidt! Smiley

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #39629: 06 Jun 2013, 21:13 »

Mahlungu og Chatto lyder da eksotisk men hvad kan de ?

Mahlungo blev vist kåret til årets spiller i Allsvenskan i 2011, hvilket må sige at være rimelig imponerende!

Selvom den slags links sikkert ikke er ret populære herinde, så bliver jeg sgu lige nødt til at vise jer hans stats i FIFA... Tunge
http://www.futhead.com/fifa/players/8079/

Er selvfølgelig ikke meget for at bedømme spillere ud fra den slags, men hvis han bare er halvt så hurtig i virkeligheden, så vil han da få Rommedahl til at ligne en snegl på en fodboldbane.

Sider: 1 ... 2640 2641 [2642] 2643 2644 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010