home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 607 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2098 2099 [2100] 2101 2102 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4745334 gange)
Erzael
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #31485: 06 Mar 2011, 17:42 »

Men der skal åbenbart være frit mål før i kan finde ud af score, sådan som i har brændt i dag. Hold da op Shockeret

Erzael
Manager

« Svar #31486: 06 Mar 2011, 17:43 »

Men det er selvfølgelig også svært når man bliver snydt Wink

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #31487: 06 Mar 2011, 18:03 »

Vi kan blot konstantere det vi hele tiden har vidst, angribet er ultra tyndt. Deres mål man vi ikke gøre meget ved rene tilfældigheder.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #31488: 06 Mar 2011, 18:53 »

Det var skræmmende at se hvor ringe vores angreb er, det er virkeligt skidt! Men det har vi jo hele tiden vidst.. Men det var sørgeligt at sidde og kigge på fra tribunen. Det som det plejer, Agger der skal bruge 10 store chancer for at score 1 mål og Jallow der bare løber vildt rundt som en hest. Også fortæller det jo bare alt at når man bliver nød til at sætte Remco ind i angrebet og han skaber mere på de sidste 10 minutter end Agger og jallow gjorde i hele kampen. Remco tryllede på kanten af fæltet og fik frispark som vi scorede på.. Man burde omskole ham!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #31489: 06 Mar 2011, 19:20 »

Det var skræmmende at se hvor ringe vores angreb er, det er virkeligt skidt! Men det har vi jo hele tiden vidst.. Men det var sørgeligt at sidde og kigge på fra tribunen. Det som det plejer, Agger der skal bruge 10 store chancer for at score 1 mål og Jallow der bare løber vildt rundt som en hest. Også fortæller det jo bare alt at når man bliver nød til at sætte Remco ind i angrebet og han skaber mere på de sidste 10 minutter end Agger og jallow gjorde i hele kampen. Remco tryllede på kanten af fæltet og fik frispark som vi scorede på.. Man burde omskole ham!

Agger gjorde det nu fint bare ikke skarp, Jallow sejler rundt og er bare håbløs, Bruno må godt nok være ringe til træning hvis han ikke kan få chancen.

Zone 43
Manager

« Svar #31490: 06 Mar 2011, 19:37 »

Gad godt vide om de øver skudtræning, sådan som afslutningerne var i dag og mod Malmö forleden. Jeg tvivler. Farmerud salget/det manglende indkøb af en ny angriber bliver vores død ift. CL-kvalen.

Ellers stille og rolig dag på Sydsiden, lækkert der er bold igen. En ringe trøst dog efter dagens resultat.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #31491: 06 Mar 2011, 19:46 »

Synes at vores første halvleg var rigtig, rigtig god. Vi har chancer på samlebånd, og vores offensiv var bedre end forventet. Dog er det helt brutalt hvor uskarpe vi er.

Men det gik vel lidt som forventet... Brøndby presser på, Schlebrügge bliver skadet, Lyngby scorer, og Brøndby scorer til sidst (som jeg skrev i en anden tråd).

Lige nu er fcm skræmmende i kampen mod fck, og fører 2-0. OB slår Horsens i morgen. Så er der pludselig MEGET langt op til CL-kval hvis vi ikke slår SønderjyskE. For vi taber formodentligt i parken. Det ville ikke være så godt at starte sådan ud.

Men lad os holde humøret oppe. Stemningen var god, TIFOen var flot (dog ikke den mest kreative... stadig flot arbejde af de frivillige!), spillet VAR godt og vi ser stærkere ud end jeg havde forventet. Dog kan vi på ingen måde blive nummer 2, hvis ikke vi henter en ny angriber NU.

Resultatet er for mange - måske - ok, med den sene scoring. Men når skudstatistikken siger 27-8 og spilovertaget var kæmpe, er jeg altså skuffet...

Vi ses på stadion næste søndag!

Brøndby til jeg dør!

EDIT: Goodsons Fenerbache var virkelig komisk. Anden gang var det Mike der havde fortalt ham hvad han skulle gøre, men stadig kunne han ikke finde ud af det Grin

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager

« Svar #31492: 06 Mar 2011, 20:25 »

EDIT: Goodsons Fenerbache var virkelig komisk. Anden gang var det Mike der havde fortalt ham hvad han skulle gøre, men stadig kunne han ikke finde ud af det Grin

Haha, ja, det så noget komisk ud. Men næste søndag sidder den lige i skabet! I øvrigt også komisk med hymnen i dag, der var hverken hoved eller hale i det.. Grin

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

HansenLFC
Gæst

« Svar #31493: 06 Mar 2011, 20:30 »

Måske forkerte tråd € Omhandler tribunen....

Men hvordan var stemningen på faxe idag og hvordan gjorde Lyngby det?

Hamza_BIF
Manager

« Svar #31494: 06 Mar 2011, 20:32 »

Stemningen på Sydsiden var imo. super i dag. I hvert fald langt bedre end jeg havde forventet på en kold marts-dag (ja, det er stadig ikke sommer endnu, selvom vejret var ok.)

Lyngby gjorde det ad helvede til på banen. Hvis du mener på tribunen, kunne jeg kun høre dem en gang eller to...

verdenskrig
Manager

« Svar #31495: 06 Mar 2011, 20:34 »

Jeg synes simpelthen det er så himmelråbende uretfærdigt at vi ikke vinder den kamp Skuffet

Vi spiller rigtig godt specielt i anden halvleg, vader i chancer og presser dem helt i bund.. Af og til stod folk jo i kø for at sparke lortet ind.. Og så sker det sædvanlige.. Lyngby får en dødbold og efter lidt klumpspil og kluddermor får de sparket den ind på deres eneste chance i kampen..

Jeg hader simpelthen sådan noget.. Heldigvis var der lidt retfærdighed til stede til sidst hvor vi så får en MEGET vigtig udligning Thumbs Up Selvfølgelig skal Rune Pedersen så lige diske op med den vildeste fifa redning i 4 minuts overtid.. Nogle gange undrer jeg mig over hvorfor målmænd altid rammer deres topniveau mod os.. Mod FCK havde han taget den og kastet den i eget mål crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #31496: 06 Mar 2011, 20:36 »

Stemningen på Sydsiden var imo. super i dag. I hvert fald langt bedre end jeg havde forventet på en kold marts-dag (ja, det er stadig ikke sommer endnu, selvom vejret var ok.)

Lyngby gjorde det ad helvede til på banen. Hvis du mener på tribunen, kunne jeg kun høre dem en gang eller to...

Mener på tribunen Wink .. Men vel også knap så meget man kan høre fra faxe normalt, da der jo plejer at være god knald på.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #31497: 06 Mar 2011, 20:43 »

Var ikke på faxe i dag, da jeg har nogle problemer med ryggen (Dog klar igen i næste uge). Sad på den tribune hvor Lyngbys fans var Wink

HansenLFC
Gæst

« Svar #31498: 06 Mar 2011, 20:48 »

Var ikke på faxe i dag, da jeg har nogle problemer med ryggen (Dog klar igen i næste uge). Sad på den tribune hvor Lyngbys fans var Wink

Ja okay ... Det fortæller nok!

HansenLFC
Gæst

« Svar #31499: 06 Mar 2011, 21:09 »

Ser lige onside...

Hvordan blev der taget imod Peter Madsen?

Sider: 1 ... 2098 2099 [2100] 2101 2102 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010