home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:37:57 susankeaton Træningsbanen Taktikker FM24
I går kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23580
  1 Bruger, 672 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2063 2064 [2065] 2066 2067 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4718762 gange)
Ariana Grande
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #30960: 08 Jan 2011, 12:13 »

Perfekt for Wass... han har vel tænkt:

"
1. Barnet kommer til verden i fred og ro og får dansk pas

2. Jeg får sagt ordentligt farvel til Brøndby

3. Jeg får spilletid og kommer til U21 EM"

Næh nej... Hvis det står til mig, skal Randrup spilles ind nu. Wass har godt nok reddet mange mål igennem tiden ved at stå inde foran mål når modstanderen har skudt udefra Grin

Ind med Randrup. Også må vi håbe at vi kan sælge Wass allerede i dette vindue og få bare lidt for ham.

Det lyder godt nok usandsynligt. Der er da ingen der gider give penge for en spiller de kan få gratis til sommer crazy

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30961: 08 Jan 2011, 12:27 »

Måske fordi de ikke vil have en spiller som ikke har spillet kampe i 9 måneder?

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #30962: 08 Jan 2011, 12:32 »

Det lyder godt nok usandsynligt. Der er da ingen der gider give penge for en spiller de kan få gratis til sommer crazy

Øhm, var det ikke netop dette Brøndby gjorde med Bernburg? De betalte - fire millioner så vidt jeg husker - for at få ham en halv sæson før.

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30963: 08 Jan 2011, 12:34 »

Jojo... men han var jo også Messias Tunge

« Seneste Redigering: 01 Jun 2011, 10:57 af Hamza_BIF » Logged

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #30964: 08 Jan 2011, 12:43 »

Er virkelig SKUFFET over hvis vi mister Daniel Wass nu hvor han har udviklet sig så meget også mister man ham gratis! Man burde have forlænget forlængst med ham.. der har været skriverier om hans kontrakt for 1 år siden og alligevel er der ikke sket noget. Hvem skal tage over der ? Randrup? Lad mig grine!

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30965: 08 Jan 2011, 12:47 »

Randrup er et mindst ligeså stort talent som Wass. Hvorfor griner du af det? han blev landsholdsspiler da han var ved at få sit gennebrud. Vel og mærke i en yngre alder end Wass. Wass har endnu ikke fået landsholdsdebut.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #30966: 08 Jan 2011, 12:54 »

Jeg griner af det fordi de gange han har spillet har han kostet mål og ikke dækker ordenligt op...og nej han er ikke et ligeså stort talent som Wass..

Han kostede mål mod Randers i præmieren, da vi tabte med 3-2
Han kostede en masse mål sidste sæson pga. han ikke kan dække sin modspiller ordenligt op, tror han er den BIF spiller jeg sidder og råber mest over når han spiller nede i defensiven...

Han mangler teknik og fysisk og hurtighed...

Men hvem ved måske er han blevet bedre, skal jeg ikke kunne sige... men hvad han har præsteret indtil nu, så ser jeg hellere Mikael Nilsson dernede på den plads... alt andet end randrup.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30967: 08 Jan 2011, 13:00 »

Og Wass kostede 37 mål pr. kamp før Randrup tog over. Det holder altså ikke at "de gange han har spillet har han kostet mål og ikke dække ordentligt op". Randrup er niveauer over Wass defensivt og omvendt er det offensivt. Du har intet at bedømme Randrup udfra nu og her. Han har nemlig ikke spillet. Der er en grund til at han påtrods af at han ikke har fået spilletid har været anfører og fast man på U2 landsholdet langt hen ad efteråret. Randrup har altid været bedre end Wass. Indtil denne sæson begyndte. Han kan sagtens gå ind og afløse Wass.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #30968: 08 Jan 2011, 13:03 »

Randrup er et mindst ligeså stort talent som Wass. Hvorfor griner du af det? han blev landsholdsspiler da han var ved at få sit gennebrud. Vel og mærke i en yngre alder end Wass. Wass har endnu ikke fået landsholdsdebut.

Randrup har intet absolut intet at byde på offensivt, og passer derfor ikke ind i trænerens filosofi.
Randrup har aldrig været bedre end set på det overordnede plan, dertil er han ganske simpelt for begrænset, derudover er han dumpet hvergang han har haft chancen.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #30969: 08 Jan 2011, 13:05 »

Og Wass kostede 37 mål pr. kamp før Randrup tog over. Det holder altså ikke at "de gange han har spillet har han kostet mål og ikke dække ordentligt op". Randrup er niveauer over Wass defensivt og omvendt er det offensivt. Du har intet at bedømme Randrup udfra nu og her. Han har nemlig ikke spillet. Der er en grund til at han påtrods af at han ikke har fået spilletid har været anfører og fast man på U2 landsholdet langt hen ad efteråret. Randrup har altid været bedre end Wass. Indtil denne sæson begyndte. Han kan sagtens gå ind og afløse Wass.

Fuldstændig uenig! Han har som ovenstående skrevet ikke grebet chancen nogle af de gange han har fået. Han er fucking miles away fra Wass talent..

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30970: 08 Jan 2011, 13:07 »

Fuldstændig uenig! Han har som ovenstående skrevet ikke grebet chancen nogle af de gange han har fået. Han er fucking miles away fra Wass talent..

Du er godt klar over at han har spillet på central midt og i det centrale forsvar i de få minutter han har fået, ikk?

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #30971: 08 Jan 2011, 13:09 »

Du er godt klar over at han har spillet på central midt og i det centrale forsvar i de få minutter han har fået, ikk?

Han har haft en 2-3 kampe som højre back da wass var skadet og han dumpede med et brag.

Tror nærmere Nilsson får pladsen end Randrup
« Seneste Redigering: 08 Jan 2011, 13:11 af Sunbao » Logged

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30972: 08 Jan 2011, 13:10 »

Wass har spillet 18 ud af 19 kampe. Så har han sgu ikke fået 3-4 kampe. Man kan ikke bedømme en spiller udfra én kamp.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #30973: 08 Jan 2011, 13:13 »

Wass har spillet 18 ud af 19 kampe. Så har han sgu ikke fået 3-4 kampe. Man kan ikke bedømme en spiller udfra én kamp.

Hmm synes da ellers han har spillet backen mere end mod Randers, men Randrup er et talent der er gået i stå for længe siden, og han har hverken træneren eller de fleste fans tillid.
Derudover passer han ganske simpelt ikke ind i systemet.

Zone 43
Manager

« Svar #30974: 08 Jan 2011, 13:41 »

En meget skuffende nyhed, at stå op til. Det værste er dog, at vi nu indenfor 1-1½ år har sendt tre store talenter til udlandet for fucking peanuts. Hvis vi skal i den nye strategi skal bruge størstedelen af egne talenter, hjælper det ikke en skid at sende de bedste væk inden de får chancen - ja, lige med undtagelse af Wass, der har fået en masse kampe.

Ind med Laryea Kingston til midtbanen, og så smid Nilsson ned som højreback. Med mindre Bjerregaard, Bjur eller en af de andre har et par esser i ærmet.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 2063 2064 [2065] 2066 2067 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010