home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:39:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 719 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2030 2031 [2032] 2033 2034 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4677955 gange)
Fernando
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #30465: 24 Nov 2010, 14:57 »

Han er jo ud til at være en spændene spiller, men hvis rygterne jo er sande ville jeg sige at de er velkomne til, at købe ham, men ser helst at vi venter lidt med at sælge til efter sæsonen! Smiley og ang. det med Daniel Wass synes jeg bestemt ikke at vi skal sælge ham.

Han er jo nok vores bedste forsvarsspiller.

DeBuur
Manager

« Svar #30466: 24 Nov 2010, 21:11 »

Håber Per B kommer sig.... indtil da vil jeg i respekt undlade at kritisere ham og ledelsen i BIF  Peace

Jeg håber ikke Wass forlader klubben, men måske skulle Brøndby kigge på hvilke Danske spillere de kunne hente rundt om i Europa

Hvad med Michael Lumb eller Michael Jakobsen ingen af dem får jo meget spilletid så måske kunne de lokkes hjem ?

Gilberto Marcena kunne vi såmænd også bruge..men det bliver nok dyrt.

Jeg håber BIF henter lidt forstærkning i Januar.

YNWA

Fernando
Gæst

« Svar #30467: 24 Nov 2010, 21:28 »

Håber Per B kommer sig.... indtil da vil jeg i respekt undlade at kritisere ham og ledelsen i BIF  Peace

Jeg håber ikke Wass forlader klubben, men måske skulle Brøndby kigge på hvilke Danske spillere de kunne hente rundt om i Europa

Hvad med Michael Lumb eller Michael Jakobsen ingen af dem får jo meget spilletid så måske kunne de lokkes hjem ?

Gilberto Marcena kunne vi såmænd også bruge..men det bliver nok dyrt.

Jeg håber BIF henter lidt forstærkning i Januar.

Ja ham & Yura Movsisyan kunne være interresante, men vist for dyre - Jeg håber nu mere på den tidligere Brøndby spiller Johan Absalonsen, som jo stadig ikke har forlænget sin kontrakt med OB eller Robbie Findley, so jo har været på prøvetræning, men som ikke fik tilbudt en kontrakt han kunne da også være spændene. Men lad os nu for guds skyld snart få sendt Jan K, Gisla & Peter Madsen videre! Men spillere jeg godt gad at, se i brøndby trøjen, som jeg dog ikke ved om er mulige at hente er; Mikkel Thygesen & Andreas Bjelland  Smiley..

Zone 43
Manager

« Svar #30468: 24 Nov 2010, 21:33 »

Jeg tør godt vædde 100k freak dollars på, at Wass ikke er i Genoas søgelys - Randrup var det tidl., men tvivlsomt om han stadig er det.

Lumb og M. Jakobsen er kun udlejet fra hhv. Zenit og AaB, så det er lidt tvivlsomt imo, om de kan hentes til. Gilberto og Bjelland ville være klasse, mens jeg tror Thygesen tiltræder til sommer først.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #30469: 24 Nov 2010, 21:35 »

Lumb er nok billigt til salg efterhånden så bestemt en mulighed imo.
Wass skal nok forlænge, Stenderup er vorest bedste dc'er men sq nogen ville give 18 mill så sælg sælg sælg.

Thygesen kommer nok først til sommer ja, grundet hans loyalitets klausul i FCM.
Gilberto ellers tak, Bjelland er nok allerede alt for dyr.

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #30470: 24 Nov 2010, 21:36 »

Gilberto - ja tak!!! Han er for vild. Se hvordan han kører rundt med alle forsvarsspillere, han vil da gøre gavn i Bif.. Bjelland ville også være en fin herre..

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Fernando
Gæst

« Svar #30471: 24 Nov 2010, 21:42 »

Det er jo utroligt at Gilberto Marcena stadigvæk spiller i Horsens da han jo tydeligvis er klasse i hvertfald på egen hånd! Smiley han er jo rigtig skarp foran mål og har en fin teknik, men hvor god er han egentligt med hovedet - jeg savner en Morten ''Duncan'' Rasmussen type..

DeBuur
Manager

« Svar #30472: 24 Nov 2010, 22:14 »

Opstemt Havde sgu helt glemt Thyge

Jeg er sgu lidt usikker på Bjelland men han vil da helt klart forstærke holdet....det siger så en hel del om dem vi har nu !

Fordelen ved Gilberto marcena er at han er vel integreret og så har han over flere sæsonner vist at han er motiveret for at spille i Dk...alt for mange udlændinge scorer en del mål den første halvsæson..hvorefte r de mener at alle verdens topklubber er interesseret... Yura Movsisyan kunne godt være et eksempel

YNWA

Zone 43
Manager

« Svar #30473: 24 Nov 2010, 22:38 »

Nu har Movsisyan også været lidt skadet i efteråret, og stadigvæk har han stået for en 1/4 af Randers' mål i Superligaen, og tæller man landskampene og EL-kampene med, er han oppe på 13 mål. Det er nu ganske flot.

Der udover koster han ca. 2 mio mindre end Gilberto, hvis man skal tro transfermarkt.de.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #30474: 25 Nov 2010, 18:01 »

http://www.sporten.dk/superligaen/avis-tog-fejl-af-bjerregaarder

Det er ikke så lidt ham Per B skal udsættes for i disse tider. Nu er han også anklaget for at lave $tore Patter!
Grineren..

Anyway har også læst at Marcus Lantz kan være på vej tilbage til BIF. Dog tror jeg det er pur opspind.. Kunne ellers godt lide Lantz men han kan da ikke forstærke os..

Fernando
Gæst

« Svar #30475: 25 Nov 2010, 18:06 »

Nej og han er da også ved at blive for gammel, så hellere Rasmus Lindgren, som tidligere har været rygtet til Brøndby i medierne, men ved dog ikke hvor vidt han er realistisk at hente i øjeblikket. Marcus Lantz kan vi jo ikke rigtigt bruge til noget mere. Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #30476: 25 Nov 2010, 18:35 »

Lantz er en and - Lindgren kommer næppe heller til, da han får masser af spilletid i Ajax.

- Daniel Agger.

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #30477: 26 Nov 2010, 13:03 »

http://www.sporten.dk/fodbold/amerikaner-paa-vej-til-broendby

Dette lyder meget spændende virkelig en mand jeg gerne se hos os. Smiley

Fernando
Gæst

« Svar #30478: 26 Nov 2010, 13:08 »

Ja, men hvis han nu kommer ind til Januar skal vi da ha sendt en gammel mand, som Peter Madsen videre syntes jeg.. Smiley

Håber virkelig at Jan K, Madsen & Gisla bliver solgt her i næste transfervindue.

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #30479: 26 Nov 2010, 13:12 »

Ja, men hvis han nu kommer ind til Januar skal vi da ha sendt en gammel mand, som Peter Madsen videre syntes jeg.. Smiley

Håber virkelig at Jan K, Madsen & Gisla bliver solgt her i næste transfervindue.

Det kan jeg kun give, dig ret i. Ved godt at en Jallow ikke er ret gammel men han er angriber og en angribers vigtigste pligt er at score mål og det gør han virkelig ikke! Så ville heller ikke have noget i mod han blev sendt videre.

Sider: 1 ... 2030 2031 [2032] 2033 2034 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010