home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:16:27 GentleBreeze Blogs U4GM - How to Maximize...
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 755 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2032 2033 [2034] 2035 2036 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4681306 gange)
Damse1994
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #30495: 26 Nov 2010, 13:57 »

Er han ikke 29 eller sådan noget?

Det er jo ikke lige frem noget man kan få noget ud af, han har maks 2 gode år tilbage får han bliver alt for sløv.

Ja Elmander siger han vil tilbage men personligt tror jeg ikke på.

simonsen01
Lilleputspiller
*

« Svar #30496: 26 Nov 2010, 14:02 »

Er han ikke 29 eller sådan noget?

Det er jo ikke lige frem noget man kan få noget ud af, han har maks 2 gode år tilbage får han bliver alt for sløv.

Ja Elmander siger han vil tilbage men personligt tror jeg ikke på.

vi skal da tro på det !: D

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #30497: 26 Nov 2010, 14:06 »

Håber på i får Elmander tilbage selvom jeg er fck fan. Elmander er en klasse spiller og vil helt sikkert bærer brøndby længere i front

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

United-styrer
Gæst

« Svar #30498: 26 Nov 2010, 14:11 »

Hvis folk seriøst tror på, at Elmander vil så meget som overveje at vende hjem til Brøndby til sommer, netop nu hvor han er i sit livs form og endelig har fået sit gennembrud i engelsk fodbold, så skal de altså have deres hoved undersøgt :-)

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #30499: 26 Nov 2010, 14:12 »

Hvis folk seriøst tror på, at Elmander vil så meget som overveje at vende hjem til Brøndby til sommer, netop nu hvor han er i sit livs form og endelig har fået sit gennembrud i engelsk fodbold, så skal de altså have deres hoved undersøgt :-)

Enig... Men det kan sagtens ske om 2 sæsoner tror jeg Opstemt

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #30500: 26 Nov 2010, 14:58 »

næst bedste Smiley marcus allbæck Smiley
og prica Smiley

Elmander var meget bedre end de to amatører!!

Aldrig alene!

Zone 43
Manager

« Svar #30501: 26 Nov 2010, 16:09 »

Så vidt jeg husker er han en stor stærk targetspiller, Peace og det syntes jeg godt vi kan bruge ved siden af en Jallow Thumbs Up

Lige præcis. Smiley
Ellers skulle Esbjerg være klar til, at sælge Janssen for 7.5 mio.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #30502: 27 Nov 2010, 14:51 »

http://brondby.com/article.asp?aid=64802&id=145
Truppen mod OB - Akharraz afløser en karantæne ramt Jan K, fuldt fortjent på baggrund af hans indsats mod FCN i mandags. Der var han sgu klasse. Thumbs Up

Tørnes; Wass, MvS, Stenderup, Jan F; Stryger, Remco, Mike, MKD; Farnerud, Agger.
2-1; MKD, Farnerud.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #30503: 27 Nov 2010, 15:42 »

http://brondby.com/article.asp?aid=64802&id=145
Truppen mod OB - Akharraz afløser en karantæne ramt Jan K, fuldt fortjent på baggrund af hans indsats mod FCN i mandags. Der var han sgu klasse. Thumbs Up

Tørnes; Wass, MvS, Stenderup, Jan F; Stryger, Remco, Mike, MKD; Farnerud, Agger.
2-1; MKD, Farnerud.

Hvorfor tror du Remco starter inde på den centrale midtbane?

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #30504: 27 Nov 2010, 15:53 »

HAHA, hvor er det griner at folk herinde rent faktisk diskutere om Elmander ville være god at få tilbage  funny

Han er i storform i øjeblikket og ligger vist nok 2'er på topscorer listen i PL. Bolton vil rigtig gerne forlænge hans kontrakt, men der er en række storklubber ude efter ham. Personligt ville jeg gerne se ham i Liverpool evt Peace

Det er totalt udelukket at han kommer tilbage til sommer. Jeg æder sku alle mine gamle hatte hvis han kommer!  Tunge

Men udover det ser jeg frem til vinduet åbner i Januar, selvom det sikkert bliver endnu en skuffelse. Glæder mig altid så meget til vinduerne, og der sker ikke noget  Skuffet

Mit bud er at vi sælger Jallow og Gislason og lejer en afdanket brasilianer. Måske den gamle Ronaldo vil til Danmark. Han passer vel meget godt på beskrivelsen "doven, tyk brasilianer", som vi åbenbart går efter ? crazy

Zone 43
Manager

« Svar #30505: 27 Nov 2010, 16:03 »

Hvorfor tror du Remco starter inde på den centrale midtbane?

Det er nu mere et håb, da Nilsson ikke ligefrem er nogen fysisk stærk spiller modsat Remco.

- Daniel Agger.

Brøndbymylife
Gæst

« Svar #30506: 28 Nov 2010, 18:16 »

SHÅ LÅLÅLÅ TIL Kamp for gul og blå så tænd din ændre flamme og lad den brænde for gul og blå

Fernando
Gæst

« Svar #30507: 28 Nov 2010, 18:58 »

En ekstrem flot første halvleg fra drengene fra Vestegnen! Thumbs Up flotte mål af både Michael Krohn-Dehli & Farnerud, men ufatteligt, at Djemba Djemba kan blive ved med at, slå dem i ansigtet.

Syntes alle spiller rigtig godt, men gad godt se Jan Frederiksen lidt mere offensiv for han deltager ikke særlig meget i det offensive. Lad os få Osama Akharraz på banen, vil gerne se ham i aktion, men ved ikke om han kan klare det fysisk og det ligner jo at, OB slet ikke gider spille fodbold, men lad os få et mål til, så sejren er sikret.. Thumbs Up Dejligt at, se at spillerne de strutter af selvtillid!

Kom så drenge! Smiley

Brøndbymylife
Gæst

« Svar #30508: 28 Nov 2010, 19:03 »

Ja lidt irreterende med Djemba Djemba stakkels ham han tror jo at han er til boksning. Smiley

Fernando
Gæst

« Svar #30509: 28 Nov 2010, 19:08 »

Argh sådan lærer de bare fodbold dér, hvor de kommer fra også sådan i Holland Grin Men btw. håber virkelig at, vi får hevet den her sejr i land, det er jo uhyre vigtig, hvis vi gerne vil ende på en andenplads og dermed kvalificere os til Champions League kval. Opstemt

Sider: 1 ... 2032 2033 [2034] 2035 2036 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010