home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 407 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1900 1901 [1902] 1903 1904 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 3575990 gange)
2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28515: 09 Aug 2010, 16:50 »

Ved ikke om du har læst forkert, men det passer absolut ikke, ellers skal jeg have til at have briller Peace. Idehen er en bastant herre, som er godt bygget, Jallow er meget slankere og mere atletisk. Har dog lige set at Idehen er 90'er, det kommer godt nok bag på mig, da han ser meget ældre ud. Shockeret Men spændende med sådan et talent, troede han var etableret mand på sit nigerianske klubhold, men det kan man selvfølgelig også godt være som 20-årig. Det bringer helt andre perspektiver ind i billedet, når Brøndby skal beslutte om de vil kaste penge efter ham.
Logged

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28516: 09 Aug 2010, 16:52 »

Logged

Aldrig alene!

TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28517: 09 Aug 2010, 18:46 »

Ifølge AHO er den nye trøje blevet leaked og den skulle måske se sådan her ud :



Er det trøjen så er det da udemærket, selvom jeg troede den ville ændre sig lidt mere end den nuværende.
Eneste forskel er adidas striberne er cuttet ved ærmerne også er der nogle lange mønstre på selve trøjen på langs

Men lad os se om det bliver den.

Logged

claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28518: 09 Aug 2010, 19:25 »

lad os håbe det ikke er den men at der sker lidt mere med den
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28519: 09 Aug 2010, 20:27 »

der er sgu ikke meget forskel på den og og hjemmebanetrøjen! Grin
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28520: 10 Aug 2010, 11:59 »

http://www.forumscp.com/index.php?topic=25902.0

Det er sgu sjovt at læse hvad de mener om os. Farnerud, Gislason og Madsen stjernespillere? Grin

Derudover er de blevet forelsket i den stemning vi leverede mod fcm. HAr lige læst det hele igennem Thumbs Up

Husk Google translate ENGELSK! Det danske er mega ringe.
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28521: 10 Aug 2010, 15:46 »

Der går rygter om at vores nye trøje er 'mere' gul og har blå syninger der går fra skuldrene og ind mod brystet. Der går også rygter om at den kommer i næste uge.
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28522: 10 Aug 2010, 19:15 »

"Vi får ikke et bud i Lazio-størrelse igen. Det kommer ikke. Det er forskellige scenarier dengang og nu. Både Jakob Poulsen og AGF var et andet sted dengang i forhold til nu. Det kommer ikke til at ske"

"[..] Det vil formentlig komme nogle handler med priser mellem 3 og 7-8 mio. kroner for de gode spillere, som har været eller er i landsholdsregi. Det er det leje, vi taler om"
- BSN.

Det ser ud til, han har indset, at han ikke kan få et to-cifret beløb for ham. Lækkert. Så skal Baby Doc bare slå til asap.
KØØØØB!
Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Lausus
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28523: 10 Aug 2010, 20:16 »

Jeg er helt enig! Vores midtbane er meget sårbar, og han er altså en kvalitetsspiller uanset hvad folk siger. Er lidt tvivl om en midtbane  med ham og mike vil fungere og han vil nok ikke være tilfreds med bænken. Men vil bestemt mene vi skal se seriøst på muligheden for at købe ham.

Håber virkelig på at Bernburg kan komme i form igen for jeg havde virkelig forventninger til ham, og synes det er virkelig ærgerligt hvis ikke han kommer op i gear Skuffet
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28524: 10 Aug 2010, 20:23 »

Jeg er helt enig! Vores midtbane er meget sårbar, og han er altså en kvalitetsspiller uanset hvad folk siger. Er lidt tvivl om en midtbane  med ham og mike vil fungere og han vil nok ikke være tilfreds med bænken. Men vil bestemt mene vi skal se seriøst på muligheden for at købe ham.

Håber virkelig på at Bernburg kan komme i form igen for jeg havde virkelig forventninger til ham, og synes det er virkelig ærgerligt hvis ikke han kommer op i gear Skuffet

Det samme her, jeg tror sgu alle brøndby fans havde store forventninger til Bernburg, men han har bestemt skuffet mig for han er jo angriber og, hvad skal en angriber? - Scorer mål og det gør han ikke!  Græder men måske skal brøndby bruge ham på en anden måde... Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28525: 10 Aug 2010, 20:49 »

Jeg er helt enig! Vores midtbane er meget sårbar, og han er altså en kvalitetsspiller uanset hvad folk siger. Er lidt tvivl om en midtbane  med ham og mike vil fungere og han vil nok ikke være tilfreds med bænken. Men vil bestemt mene vi skal se seriøst på muligheden for at købe ham.

Jeg havde i tankerne, at han skulle bruges som fløj eller playmakeren først og fremmest. Det er der, han imo har sine styrker. At han kan bruges i 'motorrummet', er kun et plus, når enten Mike eller Nilsson ikke kan være med.

[..] men han har bestemt skuffet mig for han er jo angriber og, hvad skal en angriber? - Scorer mål og det gør han ikke! [..]

Det skyldes i høj grad hans skader. Han har et stort talent og potentiale, hvilket han viste i Farum, og også lidt, da han dannede duo med Duncan oppe foran. Måske det er der, den ligger, at han har haft manglet en ved sin side, når han da ikke er skade? Tunge
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Fernando
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28526: 10 Aug 2010, 20:53 »

Nu når du siger det med Duncan så gad jeg godt se ham danne duo med Bruno, selvom Bruno nok ikke er parat til et startplads endnu Smiley
Logged

TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28527: 10 Aug 2010, 21:03 »

Hvis man kan få ham til den pris, så syntes jeg også man burde hente ham. Han har vist hvilken klassespiller han er, set fra hans side er det svært når man spiller på et hold der ikke fungere og rykker ned.
Tror han kan blomstre rigtig meget, hvis han kommer til et hold med bedre medspillere og han kan være med til at bygge noget stort op i BIF.

Desuden gør det heller ikke noget at have en bred trup og hårdere konkurrene om pladserne.
Hvis vi vil spille med helt fremme, så er en bred trup vigtig... og specielt hvis vi kommer i Europa League + der samtidig kommer en pokalturnering.

Man så lidt af hvad der kunne ske imod Nordsjælland da vi var presset helt i bund, imod et hold der ikke havde spillet EL, eller bare et bedre hold havde vi ikke vundet.

Så hent ham Vilfort/Bjerregaard
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28528: 11 Aug 2010, 14:37 »

Nu når du siger det med Duncan så gad jeg godt se ham danne duo med Bruno, selvom Bruno nok ikke er parat til et startplads endnu Smiley

Tja. Både og. Det system vi bruger nu, er jeg fuldt ud tilfreds med, og det ser jeg helst ikke ændret. Det er måske også tidligt at vuderer ham, ift de få minutter han har fået, men han lader ikke til, at være lige så fysisk stærk som Duncan - til gengæld langt bedre teknisk. De to, Bruno og Bernburg, vil måske minde lidt for meget om hinanden i stil.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Fernando
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28529: 11 Aug 2010, 14:54 »

Ja de minder meget om hianden de begge gode fysisk, men gad rigtig godt se ham i startopstillingen en skønne dag Thumbs Up eller måske ham og Jallow som duo Rullende Øjne
Logged

Sider: 1 ... 1900 1901 [1902] 1903 1904 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010