home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 457 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1901 1902 [1903] 1904 1905 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 3564156 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28530: 11 Aug 2010, 19:03 »

Jeg tror Bernburg og Bruno vil passe bedst sammen med en Idehen, udfra den opfattelse jeg har fået af ham. Men som skrevet tidligere, behold den nuværende taktik - den er guld værd for os.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28531: 11 Aug 2010, 19:27 »

Ja de minder meget om hianden de begge gode fysisk, men gad rigtig godt se ham i startopstillingen en skønne dag Thumbs Up eller måske ham og Jallow som duo Rullende Øjne
Kan ikke se hvorfor vi skal spille med to angribere, når det fungere rigtigt godt lige nu med en på toppen. Jeg synes helt klart Jallow forsat skal starte inde, da han passer rigtig godt til vores spil, og jeg er sikker på han bliver guld hver i denne sæson. Så må Bruno og Bern kæmpe om pladsen som anden violin.

Ang. snakken om Poulsen, så er jeg lidt spillet. Han er udentvivl en rigtig god spiller, men hvor skal vi bruge ham? Hvis han skal spille på den centrale midt, så må det være i stedet for Nilsson, som så bliver rykket ned på venstreback. Men så er jeg bange for, at vores midtbane ikke bliver stærk nok i det defensive. Reserve gider han nok ikke være, og på den offensive midtbane, synes jeg heller ikke vi har brug for ham. Ja, han er en god spiller, men har vi virkelig brug for ham? Hvis vi købte ham, ville vi sende folk som Jatta og Jens Larsen længere væk fra startopstillingen, og da de har gjort det godt, synes jeg det vil være spild af penge. Jeg synes hellere vi skal gå ud og forstærke forsvaret, for jeg er ikke tryg ved at Remco skal tage over hvis skaderne skulle opstår. Ingen tvivl om vi godt kunne bruge en mand mere på midten, men så synes jeg det skal være en der er mere defensiv orienteret. Kan umiddelbart ikke lige nævne nogle. Til forsvaret så jeg gerne vi hentede Andreas Bjelland fra FCN. Den mand har potentiale. Hvis en midtbane ikke bliver købt, kunne en ny venstreback også være en plads vi skulle kigge på. Her så jeg gerne Brian Hamalainen fra Lyngby. En dejlig offensiv back, som nogle år nok skal blive en profil i suppen.
« Seneste Redigering: 11 Aug 2010, 19:45 af Ben92 » Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28532: 11 Aug 2010, 20:20 »

Mike starter inde mod Tyskland.. spændende at se hvordan han gør det Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Fernando
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28533: 11 Aug 2010, 20:32 »

Ben92: Sidst jeg kiggede spillede vi 4-4-2 og jeg troede da også hele tiden 4-5-1 eller også spiller vi bare med en hængende angriber Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28534: 11 Aug 2010, 20:47 »

HJ har ønsket, at spille en 4-4-2, men - forhåbenlig - indset, at vi ikke har holdet til dette, og at den nuværende 4-4-1-1/4-5-1, eller hvad man nu vil kalde den, passer langt bedre og er guld værd for os.

Jakob Poulsen vil være klasse, også med det nuværende system. Det vil øge kvaliteten i bredden, plus han, MKD og Stryger kan roterer rundt på både fløj og playmaker positionerne. Bjelland og Hamalainen vil heller ikke være tosset imo, tror dog førstnævnt først kan komme på tale næste sommer, hvor Remcos lejeaftale udløber.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28535: 11 Aug 2010, 20:54 »

Ben92: Sidst jeg kiggede spillede vi 4-4-2 og jeg troede da også hele tiden 4-5-1 eller også spiller vi bare med en hængende angriber Smiley

Så er det vist et par kampe siden du har kigget. Synes Brøndbys stil ligner en 4-2-3-1 rigtig meget. Lidt hen af Tysklands bare med nogle andre slags spillere i et par af de offensive roller. Mike og Nilsson spiller de to centrale positioner, hvorfra de skiftevis kan gå med frem og samtidig give e god defensiv organisation. Tre ud af Stryger, Farnerud, Krohn-Dehli og Jan K. som de offensive spillere, der stort set alle kan spille alle pladser. Og så en enkelt angriber. Meget ligesom Tyskland, er det farligste våben kontraer og hurtige omstillinger.
Logged

It's gonna be legendary

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28536: 11 Aug 2010, 21:01 »

Ben92: Sidst jeg kiggede spillede vi 4-4-2 og jeg troede da også hele tiden 4-5-1 eller også spiller vi bare med en hængende angriber Smiley
Ja, så er det længe siden du har kigget, ligesom Kerzhakov siger. Smiley
HJ har ønsket, at spille en 4-4-2, men - forhåbenlig - indset, at vi ikke har holdet til dette, og at den nuværende 4-4-1-1/4-5-1, eller hvad man nu vil kalde den, passer langt bedre og er guld værd for os.

Jakob Poulsen vil være klasse, også med det nuværende system. Det vil øge kvaliteten i bredden, plus han, MKD og Stryger kan roterer rundt på både fløj og playmaker positionerne. Bjelland og Hamalainen vil heller ikke være tosset imo, tror dog førstnævnt først kan komme på tale næste sommer, hvor Remcos lejeaftale udløber.
Ja, han ville være klasse. Men vil det ikke være lidt spild af penge, at købe ham også smide Jan K eller Stryger ud. Vi har jo også Farnerud, som viser potentiale i glimt. Så vil jeg hellere have pengene bliver brugt et andet sted.
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28537: 11 Aug 2010, 21:01 »

HJ har ønsket, at spille en 4-4-2, men - forhåbenlig - indset, at vi ikke har holdet til dette, og at den nuværende 4-4-1-1/4-5-1, eller hvad man nu vil kalde den, passer langt bedre og er guld værd for os.

Jakob Poulsen vil være klasse, også med det nuværende system. Det vil øge kvaliteten i bredden, plus han, MKD og Stryger kan roterer rundt på både fløj og playmaker positionerne. Bjelland og Hamalainen vil heller ikke være tosset imo, tror dog førstnævnt først kan komme på tale næste sommer, hvor Remcos lejeaftale udløber.
Vil du så smide Jan K på bænken når han nu er nogenlunde igang?
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28538: 11 Aug 2010, 21:12 »

Vil du så smide Jan K på bænken når han nu er nogenlunde igang?

Ja, han ville være klasse. Men vil det ikke være lidt spild af penge, at købe ham også smide Jan K eller Stryger ud. Vi har jo også Farnerud, som viser potentiale i glimt. Så vil jeg hellere have pengene bliver brugt et andet sted.

Der er for langt mellem snapsene hos Farnerud, som sagtens kan ryge videre, uden det vil frembringe mange tårer. Men i og med Poulsen er bedre end Jan K., ser jeg det kun som et plus, hvis det skulle ende sådan. Og om ikke andet, så vil det forbedrer kvaliteten i bredden, og med en lang sæson i mente, er der endnu et plus ved, at hente ham til.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Fernando
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28539: 11 Aug 2010, 21:15 »

Ja, så er det længe siden du har kigget, ligesom Kerzhakov siger. Smiley

Jaja så er det vel heller ik værre Rullende Øjne Tunge
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28540: 11 Aug 2010, 21:22 »

Hvis vi kommer i Euro League, kan jeg se pointen i at hente ham. Ellers mener jeg han vil være lidt i overskud - og man derfor burde bruge løn og transferpenge på en centerforsvar.
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28541: 11 Aug 2010, 21:27 »

Der er for langt mellem snapsene hos Farnerud, som sagtens kan ryge videre, uden det vil frembringe mange tårer. Men i og med Poulsen er bedre end Jan K., ser jeg det kun som et plus, hvis det skulle ende sådan. Og om ikke andet, så vil det forbedrer kvaliteten i bredden, og med en lang sæson i mente, er der endnu et plus ved, at hente ham til.
Hvis Farnerud ryger, så kan vi godt købe Poulsen. Men jeg synes vi mangler mere bredde i forsvaret end i den offensive del af midtbanen, så jeg ser hellere pengene bliver brugt der. Desuden mener jeg ikke Jan K er langt efter Poulsen. Den mand har virkelig spillet godt og han giver altid 100%. Jeg mener det ville være spild af penge at købe Poulsen lige nu. Måske kunne muligheden være der, hvis vi kom i EL, som C 23 siger. Så burde pengepungen også være til det.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28542: 11 Aug 2010, 21:56 »

Men jeg synes vi mangler mere bredde i forsvaret end i den offensive del af midtbanen, så jeg ser hellere pengene bliver brugt der.

Ikke at jeg er uenig i dette, men når vi har mulighed for, at hente en profil i Poulsen, og til en fornuftig pris, så synes jeg helt bestemt, at vi skulle dette. Tilmed kan han blive en farlig joker mod Sporting. Smiley
Jan K. er måske en bedre fighter end Poulsen, men det er så også det eneste imo.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28543: 11 Aug 2010, 22:00 »

Ikke at jeg er uenig i dette, men når vi har mulighed for, at hente en profil i Poulsen, og til en fornuftig pris, så synes jeg helt bestemt, at vi skulle dette. Tilmed kan han blive en farlig joker mod Sporting. Smiley
Jan K. er måske en bedre fighter end Poulsen, men det er så også det eneste imo.
Jeg synes ikke vi skal hente, bare for at hente. Men vi har hver vores mening, og vi bliver nok ikke enige. Smiley
Logged

claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28544: 12 Aug 2010, 08:05 »

Ikke at jeg er uenig i dette, men når vi har mulighed for, at hente en profil i Poulsen, og til en fornuftig pris, så synes jeg helt bestemt, at vi skulle dette. Tilmed kan han blive en farlig joker mod Sporting. Smiley
Jan K. er måske en bedre fighter end Poulsen, men det er så også det eneste imo.

og det er netop det, der vores succes i øjeblikket  Thumbs Up  at vi fighter røven ud af bukserne.... så derfor et nej, og dels også fordi, han ikke ville være tilfreds med en rotations rolle.... Cool
Logged

Sider: 1 ... 1901 1902 [1903] 1904 1905 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010