home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1174 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 28 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 171 172 [173] 174 175 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4217957 gange)
Thore
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #2580: 06 Nov 2006, 16:20 »

Jeg var et smut i Københavnstrup i dag. På Nørreport Station var der klistermærker mange steder, hvor der var FCK logoer, hvor der var tegnet briller på, og nedenunder stod der: "Hader FC Købehavn"

Det bragte smilet frem, på en ellers trist, dagen derpå.

Det var da trist at hadefulde bemærkninger kan bringe et smil frem hos nogen  Wink

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

wirenfeldt
Gæst

« Svar #2581: 06 Nov 2006, 22:26 »

Det var gruppen Alpha der stod bag afbræningen. De havde stjålet UC's lorte bannere (ses her: http://www.alphabrondby.dk/)

VI ejede parken i dag, ingen tvivl om dét!
Hør nu her kammerat, I tabte 3-1.. Vil du kalde det at eje Parken? Flot af jer at I kan smadre op til 90 stole, puha I ejede den rimelig hårdt? ...   Huh

Thore
Manager

« Svar #2582: 07 Nov 2006, 10:33 »

Hør nu her kammerat, I tabte 3-1.. Vil du kalde det at eje Parken? Flot af jer at I kan smadre op til 90 stole, puha I ejede den rimelig hårdt? ...   Huh

Ja det er godt nok nogle taber kommentar man kan finde herinde en gang i mellem.

Men til topic.
Hvad skal der til før at Brøndby kan vende stimen?
Jeres skadede spiller tilbage, En ny træner, eller simpelthen bare en masse nye spiller, eller måske en blanding af det hele.
Hvad mener i?

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Brodtgaard
Manager

« Svar #2583: 07 Nov 2006, 10:37 »

Jeg tror at det vender i weekenden, når vi slår Silkeborg. Så får gutterne gejsten igen.
Plus at det selvfølgelig vil hjælpe gevaldigt med en vinterpause, hvor vi forhåbentlig kan få nogle af de skadede spillere i topform igen.

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

vesperGT
Manager

« Svar #2584: 07 Nov 2006, 10:42 »

Ville det ikke bare være nemmere hvis i (henvendt til fc fans) bare holdte til i jeres egen tråd, og så lader os Brøndby fans have det her for os selv?? Huh

På Forhånd Tak

Brodtgaard
Manager

« Svar #2585: 07 Nov 2006, 10:45 »

Ville det ikke bare være nemmere hvis i (henvendt til fc fans) bare holdte til i jeres egen tråd, og så lader os Brøndby fans have det her for os selv?? Huh

På Forhånd Tak

Jeg synes da godt at de må skrive her i tråden - Hvis de vel at mærke har noget sagligt at byde på.
Fint nok med en debat mellem de forskellige fans...

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

vesperGT
Manager

« Svar #2586: 07 Nov 2006, 10:47 »

Jeg synes da godt at de må skrive her i tråden - Hvis de vel at mærke har noget sagligt at byde på.
Fint nok med en debat mellem de forskellige fans...

Jo, men sådan har det jo ikke været på de sidste par sider  Cool

Zone 43
Manager

« Svar #2587: 07 Nov 2006, 11:09 »

Ja det er godt nok nogle taber kommentar man kan finde herinde en gang i mellem.

Men til topic.
Hvad skal der til før at Brøndby kan vende stimen?
Jeres skadede spiller tilbage, En ny træner, eller simpelthen bare en masse nye spiller, eller måske en blanding af det hele.
Hvad mener i?

Mål.. Men det er jo nemmere sagt end gjort Smiley

Forhåbenlig vender bøtten i løbet af ugen, hvad enten det er mod OB eller Silkeborg, for Hannes og Gio må vise hvad de kan Thumbs Up

Cagara hjem?

Det ville være godt at få ham hjem .. Når han ikke er skadet Grin

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

vesperGT
Manager

« Svar #2588: 07 Nov 2006, 11:30 »

Det ville da være spændende at få den kære Cagara hjem igen!

Thore
Manager

« Svar #2589: 07 Nov 2006, 11:47 »

Jo, men sådan har det jo ikke været på de sidste par sider  Cool

Nu er det jo heller ikke alle Brøndby fans der byder ind med noget sagligt  Wink

Bademesteren
Manager

« Svar #2590: 07 Nov 2006, 11:48 »

Thore
Manager

« Svar #2591: 07 Nov 2006, 12:06 »

Han får godt nok nævnt skaderne en del gange.
Hvad mener i egentlig, har Brøndby bare været utrolig uheldig, eller har man simpelthen kørt med en dårlig træning, og en dårlig lægestab?

Bademesteren
Manager

« Svar #2592: 07 Nov 2006, 12:08 »

Han får godt nok nævnt skaderne en del gange.
Hvad mener i egentlig, har Brøndby bare været utrolig uheldig, eller har man simpelthen kørt med en dårlig træning, og en dårlig lægestab?

Det kan snart ikke være ren uheld længere, det har jo stået på de sidste 2 sæsoner...

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #2593: 07 Nov 2006, 15:06 »

Sædderne gik i stykker bare man kigget på dem. Jeg ødelagde et sæde, og det var fordi jeg stod og hoppede lidt, og da jeg så satte mig igen, så røg det af. Det er de nye blå genbrugssæder, som er sat på efter at de andre blevet ødelagt sidst. Det var kun de nye blå sæder der gik i stykker, de var simpelthen så ringe. De var sat sammen med to skruer!

Og på tribunerne ejede vi Parken, men bestemt ikke på banen.

Odense Away imorgen!

Benja91
Gæst

« Svar #2594: 07 Nov 2006, 15:11 »

Jeg læste i BT i weekenden at Brøndbys hotliste over spillere de gerne vil have i vinterpausen er :

Rasmus Wurtz (Aab)
Leon Andreasen (Werder B )
Daniel Jensen ( Werder B )
Jan Kristiansen (Nürnberg)

Det kunne være så fedt hvis de køber de fire spillere . eller hvad synes i ?

Sider: 1 ... 171 172 [173] 174 175 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010