home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 1216 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 46 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1223 1224 [1225] 1226 1227 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4222054 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #18360: 03 Aug 2008, 23:09 »

JEG ER RASENDE!!!!!!!! ticked off

Det var lige netop det jeg snakkede om den anden dag.. Lige så snart vi møder en kompetent defensiv bliver vores spil udstillet på kryds og tværs.. vi skaber ik en skid, har intet spil, ingen ideer, spiller tilbage og på tværs, mister den, og kigger opgivende på hinanden...

Jeg er så træt af det her... Hver gang vi tror vi er ved at være tilbage, skider spillerne os langt op og ned af ryggen ticked off... Jeg bruger kraftstejlme alle mine penge på at tage ind og se den flok lalleglade boldmongoler, og så forventer jeg i det mindste en engageret indsats, hvor man kæmper og forsøger noget...

Og alt hvad jeg har sagt om jan k er sandt... Han kan ik drible, er ik hurtig, har INGEN flair, og bliver bare blokeret når han vil ind og afslutte...  Lorte køb Sur

Det her bør få konsekvenser.. Det kan simpelthen ikke være sandt at man kan levere sådan, når man træner hele ugen enda nogle gange 2 gangeom dagen, man har fysioterapeuter, massører, mentale trænere, fokus på at alt er i orden for en.. Man har fans der er forvente, og får penge for det...

SÅ SKAL MAN SAFTSUSME LEVERER VAREN HVER GANG ticked off ticked off ticked off... Ud med hele holdet... Ud med Brøndby... Jeg er træt af det her... Det er simpelthen gang på gang at vi skal lade os blive til grin over for hele danmark... Jeg skammer mig over at spilde min penge på den flok forkælede møgunger!!

Og hvad værst er... Så står køhlert og giver færøernekampe skylden bagefter... Erkend nu bare at dit hold er pisse elendige, og burde sættes af...

Christ man jeg kunne lige så godt været tage ud og se en serie 3 kamp  crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

silaserhot
Gæst

« Svar #18361: 03 Aug 2008, 23:12 »

"I medgang og modgang" ;-)

Chakana
Manager

« Svar #18362: 03 Aug 2008, 23:14 »

Lige nu sidder jeg og venter på at Kent Nielsen kommer og laver taktikken..
Tom Køhlert ved jo ikke noget om fodbold, og at skyde skylden på Færøerne er langt ude!

ticked off Græder

Arsenal Football Club

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #18363: 03 Aug 2008, 23:14 »

"I medgang og modgang" ;-)

Han har jo forfaen haft sæson kort, igennem de tog krise sæsoner for bif. Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #18364: 03 Aug 2008, 23:16 »

DROP DET DER!!!!!

Den grænse har de allerede overskredet for længst...

Det her er ik modgang... det er ugidelighed, uduelighed, og tegn på at vi bare ik er bedre...

Vi får ALDRIG et mesterkskab igen!!!

Og du skal ikke belære mig om medgang og modgang... Jeg har fandme støttet den flok amatøre igennem hele krisen...

Jeg er træt af at blive holdt for nar!!!...

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chakana
Manager

« Svar #18365: 03 Aug 2008, 23:18 »

Ikke fedt at være BIF fan nu.  funny

Luk! Nej, godt set.. Men hvis du skal sige sådan noget, så skal det ikke være her..
Som Ghert siger(og han er FCK fan), VK har sæsonkort, og har haft de i de to krise sæsoner, så bliver man da trist, sur og frustreret, når man for tredje gang prøver at få det mesterskab i hus..
Vi har ligaens stærkeste midtbane, og har generalt et klasse hold til SAS-Ligaen, men Tom får intet ud af de spillere han har til rådighed, så må vi håbe at vi kan vinde sikre sejre når Kent kommer, og det bliver vi nødt til...
« Seneste Redigering: 03 Aug 2008, 23:23 af NicolasFelipe » Logged

Arsenal Football Club

verdenskrig
Manager

« Svar #18366: 03 Aug 2008, 23:20 »

Nej du har fuldstændigt ret... Og kæft hvor vi fortjener at blive mobbet, drillet, gjordt nar af osv...

Brøndby IF er kraftstejlme så latterligt... Medgang og modgang min bare!!!!

Får vi ikke en sejr i en af de næste to kampe køber jeg fandme aldrig det lorte kort igen!!!!!!

Cool

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #18367: 03 Aug 2008, 23:20 »

Godt nok en af de til dato mest irriterende kommentarer, jeg har set!

Man skriver bare ikke sådan der i ens hadeklubs tråd, og håner dem, det er så lavt, og har ingen relevans.

Jeg kan slet ikke få luft, omend jeg er enig, bør du bare ikke skrive sådan noget!

verdenskrig
Manager

« Svar #18368: 03 Aug 2008, 23:21 »

Jeg har aldrig følt mig SÅ svigtet af noget af detjeg holder mest af !!!!!!!!!!

Cool

Cencur
Manager

« Svar #18369: 03 Aug 2008, 23:22 »

Går du så af som Brøndby fan?.

Det gør en Brøndby fan aldrig - Det er ikke første gang mange af os har følt at spillerne har været pisseligeglade, så længe de tjener penge.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

MLL
Manager

« Svar #18370: 03 Aug 2008, 23:23 »

Det ved du lige så godt som alle andre, at det kan man ikke.

Tilbage på FmF Opstemt

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #18371: 03 Aug 2008, 23:23 »

Nej du har fuldstændigt ret... Og kæft hvor vi fortjener at blive mobbet, drillet, gjordt nar af osv...

Får vi ikke en sejr i en af de næste to kampe køber jeg fandme aldrig det lorte kort igen!!!!!!

Arh come on! En klub som Brøndby bliver jo ikke tophold på nul komma fem, når de har ligget så langt nede...

De skal nok slå igen, og så vil du fortryde at du ikke har købt kortet, eller brændt det du i forvejen havde Peace

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #18372: 03 Aug 2008, 23:24 »

Nej men bliver indsatsen ik forbedret, fortjener de forkælede amatørspiller fandme ikke min støtte/ penge... Det kan jeg love dig for!!!! Sur

Det gør en Brøndby fan aldrig - Det er ikke første gang mange af os har følt at spillerne har været pisseligeglade, så længe de tjener penge.

Jeg er så enig... Hvad sker der oven i knolden på dem.. Hvis jeg var idol for så mange mennesker ville jeg fandme være så opsat at jeg ville have fråde om munden Sur

Cool

Chakana
Manager

« Svar #18373: 03 Aug 2008, 23:25 »

Det er da ingen der gør, men vi/jeg er da pisse frustreret!!
Ghert har jeg fået dyb respekt for, fordi han ikke skriver hånene ting, selvom han er FCK-fan..
Det kunne du lære noget af!

Arsenal Football Club

vesperGT
Manager

« Svar #18374: 03 Aug 2008, 23:25 »

Sådan noget der har jeg engang fået en advarsel for, så vil du prøve det, kan du jo bare blive ved ticked off Sur

Og du skal tage dig selv hårdt i nakken og komme ind i kampen igen, sådan taler en rigtig fan sgu ikk.....

Godt nok en af de til dato mest irriterende kommentarer, jeg har set!

Man skriver bare ikke sådan der i ens hadeklubs tråd, og håner dem, det er så lavt, og har ingen relevans.

Jeg kan slet ikke få luft, omend jeg er enig, bør du bare ikke skrive sådan noget!

Smukt sagt, selv fra en FCK fan Græder

Sider: 1 ... 1223 1224 [1225] 1226 1227 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010