home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 573 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 910 911 [912] 913 914 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4751011 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #13665: 26 Apr 2008, 09:49 »

Ja det er virkelig en god keeper vi har fået hentet os der Thumbs Up.. Men jeg mener stadig at udfaldende forekommer lidt for ofte, samtidigt, med at jeg savner den redning der sikre os point Peace.. Hans bundniveau er efter min mening for lavt, men mon ikke han selv ved det, og arbejder med det Wink

Problemet er. at det er et et symbol på, at forsvaret ikke er 100% sikre ved stephan, når de på trods af at han råber "jeg har" stadig forsøger at cleare den af h til. Ubeslutsom...

Så jo Stephan Andersen er dygtig, men den der stabilitet han snakker om har vi ikke set i foråret syntes jeg Skuffet.. Selvom alle naturligvis kan lave fejl Peace
« Seneste Redigering: 26 Apr 2008, 09:51 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

United-styrer
Gæst

« Svar #13666: 26 Apr 2008, 10:27 »

Jeg har aldrig fattet købet af Stephan Andersen. Selv med hans spil i foråret, som er det bedste, han har leveret for os, er han i mine øjne ikke nær så god, som Ankergren var, lige før SA blev hentet.

verdenskrig
Manager

« Svar #13667: 26 Apr 2008, 10:34 »

Jeg har aldrig fattet købet af Stephan Andersen. Selv med hans spil i foråret, som er det bedste, han har leveret for os, er han i mine øjne ikke nær så god, som Ankergren var, lige før SA blev hentet.

Det er jeg så ikke enig i.. Stephan har langt flere facetter i sit spil, og Ankergren havde godt nok også sine svipsere til sidst Opstemt

Men ja da anker var på toppen i 04/05 sæsonen var han bedre en Stephan.. Det medgiver jeg Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst

« Svar #13668: 26 Apr 2008, 10:35 »

Fire på stribe? Jeg elsker fandme 90min's artikler !!!!

United-styrer
Gæst

« Svar #13669: 26 Apr 2008, 10:36 »

Det er jeg så ikke enig i.. Stephan har langt flere facetter i sit spil, og Ankergren havde godt nok også sine svipsere til sidst Opstemt

Her er jeg så netop uenig. Stephan Andersen er en fremragende reflekskeeper; den bedste i Danmark, men derudover synes jeg ikke, han mestrer ret mange facetter af målmandsspillet. Jeg er ikke tryg ved ham på hjørnespark, og jeg føler ikke, at han indgyder den ro, som er så vigtig for en målmand. Som du selv siger, virker det ikke som om, at forsvaret har fuld tiltro til Stephan.

maUnit
Reserveholdsspiller

« Svar #13670: 26 Apr 2008, 10:38 »

Ja det er virkelig en god keeper vi har fået hentet os der Thumbs Up.. Men jeg mener stadig at udfaldende forekommer lidt for ofte, samtidigt, med at jeg savner den redning der sikre os point Peace.. Hans bundniveau er efter min mening for lavt, men mon ikke han selv ved det, og arbejder med det Wink

Problemet er. at det er et et symbol på, at forsvaret ikke er 100% sikre ved stephan, når de på trods af at han råber "jeg har" stadig forsøger at cleare den af h til. Ubeslutsom...

Så jo Stephan Andersen er dygtig, men den der stabilitet han snakker om har vi ikke set i foråret syntes jeg Skuffet.. Selvom alle naturligvis kan lave fejl Peace

jeg synes faktisk at han har lavet mange redning som har været meget vigtige, f. eks. den første pokalsemifinale, hvor han laver en klasse redning efter 25 min.........

så jeg synes han er en god målmand....... måske laver han lidt for mange fejl, men det er blevet meget bedre.
jeg tror at i næste sæson blever han den bedste målmand i sas ligaen.

Zone 43
Manager

« Svar #13671: 26 Apr 2008, 10:42 »

Kasper Lorentzen 
Peter Madsen

Thumbs Up

Andersen
Wass - Berthelsen - Max - Randrup
Gisla
Spelmann - Retov/Holmén
Ericsson
Madsen - Katongo

Desværre tror jeg, at den bliver uafgjort Ubeslutsom

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Yoggidk
Gæst

« Svar #13672: 26 Apr 2008, 10:46 »

Tror i vinder idag mod FCK, og ja håber det også da jeg er AaB fan Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #13673: 26 Apr 2008, 10:46 »

Desværre tror jeg, at den bliver uafgjort Ubeslutsom

Vi skal da være lykkelige for uafgjort i dag. Vi har fået et point i de to sidste kampe mod OB og Lyngby henholdsvis hjemme og ude. Vi har tilsyneladende ikke skænket SAS Ligaen en tanke, siden vi kom i pokalfinalen. Det vel også fint nok, for uanset hvor godt vi spiller til slut, får vi en pinlig og uacceptabel position i ligaen. Pokalen skal redde vores sæson (om end det dog stadig er en hamrende elendig sæson, hvis vi vinder pokalen).

Nu er vi endnu tættere på pokalfinalen, og jeg kan ikke se, hvorfor vi skulle løfte vores spil i dag. Vi taber. Det er jeg ganske sikker på.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #13674: 26 Apr 2008, 11:33 »

Tror i vinder idag mod FCK, og ja håber det også da jeg er AaB fan Smiley

Det er sku da ikk fck vi har i dag  crazy

Brøndby ´96
Arsenal ´96

MLL
Manager

« Svar #13675: 26 Apr 2008, 16:02 »

Jubii K Lo fra start !!!!!

Tilbage på FmF Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #13676: 26 Apr 2008, 16:15 »

Ja, det er sgu lækkert! Smiley

Men hvad pokker sker der med de to startopstillinger: http://www.brondby.com/kampinfo.asp?matchid=671# Huh

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

vesperGT
Manager

« Svar #13677: 26 Apr 2008, 16:18 »

Første kamp for Kasper i umenneskelige tider, og så kan jeg ikke engang se kampen ticked off

absalonsen
Gæst

« Svar #13678: 26 Apr 2008, 17:51 »

Syntes faktisk vi har spillet en ganske fornuftig første halvleg. I hvert fald ikke ligesom den i Lyngby. ;-)
Så er det jo bare klasse af Holmén og sikkert af Lorentzen.

Giv mig en sejr, Brøndby!

Altid FCK
Manager

« Svar #13679: 26 Apr 2008, 17:56 »

Kom så bif

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Sider: 1 ... 910 911 [912] 913 914 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010