home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1360 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrence
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Blogkonkurrence  (Læst 59207 gange)
N17
Manager

Sv: Blogkonkurrence
« Svar #15: 04 Maj 2007, 16:23 »

"@ Dusty. Der står, at konkurrencen starter den 10. maj. På den dato, bliver der oprettet et seperat forum, og så kan I ellers bare starte når I lyster - så længe I har tilmeldt jer inden d. 10. Smiley "

Sådan skriver JG i kommentarerne omkring konkurrencen på forsiden, så mon ikke man bare kan spille, men ikke starte blog op før der Opstemt

Jeg regner dog ikke selv med at deltage!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Dusty78DK
Manager

« Svar #16: 04 Maj 2007, 16:29 »

"@ Dusty. Der står, at konkurrencen starter den 10. maj. På den dato, bliver der oprettet et seperat forum, og så kan I ellers bare starte når I lyster - så længe I har tilmeldt jer inden d. 10. Smiley "

Sådan skriver JG i kommentarerne omkring konkurrencen på forsiden, så mon ikke man bare kan spille, men ikke starte blog op før der Opstemt

Hvorfor ikke? Jeg synes flere af de erfarne blogskrivere bør melde sig!

Jeg har ikke tiden, men gør det alligevel. Det handler om FM Freaks som det fedeste FM side!  Thumbs Up

N17
Manager

« Svar #17: 04 Maj 2007, 16:30 »

mest af alt fordi tiden ikke er til at gøre alt for meget ud af det Wink - Og så er jeg jo lige startet en ny blog op...

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Dusty78DK
Manager

« Svar #18: 04 Maj 2007, 16:31 »

Et spørgsmål mere: Er det tilladt at sifte klub undervejs? Hvis man eksempelvis starter i en lille klub og gerne vil videre?

Dusty78DK
Manager

« Svar #19: 04 Maj 2007, 16:31 »

mest af alt fordi tiden ikke er til at gøre alt for meget ud af det Wink - Og så er jeg jo lige startet en ny blog op...

Jeg har også lige startet en blog op for nylig. Men man kan jo godt sætte sin nuværende blog på pause, ikke?

Berendt
Manager

« Svar #20: 04 Maj 2007, 16:34 »

Jeg har også lige startet en blog op for nylig. Men man kan jo godt sætte sin nuværende blog på pause, ikke?

Altså jeg har jo også en FCK-blog kørende... Men den sætter jeg på pause...

Synes det er trist du ikke er med! Kunne være fedt hvis alle de bedste blogforfattere her på siden var med!

Dusty78DK
Manager

« Svar #21: 04 Maj 2007, 16:36 »

Et spørgsmål mere: Er det tilladt at sifte klub undervejs? Hvis man eksempelvis starter i en lille klub og gerne vil videre?

Vil crewet venligt udtale sig om det her spørgsmål?  Rullende Øjne

Berendt
Manager

« Svar #22: 04 Maj 2007, 16:37 »

Jeg har ikke noget med konkurrencen at gøre, det kører JG, så kan ikke udtale mig Wink

freddiem
Førsteholdsspiller

« Svar #23: 04 Maj 2007, 16:59 »

Skulle ikke se hvorfor man ikke må skifte klub, det handler jo om hvem der skriver den bedste blog, ikke hvilken klub man er. Selvfølgelig må man ikke skifte til en klub der allerede bliver skrevet om den, synes jeg.
« Seneste Redigering: 04 Maj 2007, 17:01 af FreddieM » Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #24: 04 Maj 2007, 17:00 »

Rimelig enig i den første del. Det er måske ikke det mest oplagte tidspunkt hen imod eksaminer osv. ticked off

Men nu får vi at se, hvad resten kan bedrive ...

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #25: 04 Maj 2007, 19:19 »

I øvrigt,

Er der grænser for hvordan man må konfigurere sit spil hvad angår ligaer og DDT filer, dvs. spillere fra andre lande?

Hvad med ændringer i Databasen så man giver sit skodhold en masse penge?

Well... Nej, det er der som sådan slet ikke.. Man må som blogskriver egentligt selv bestemme så meget som muligt, så ja, du må gerne ændre i databasen, hvis du mener, at det ville være godt. Det eneste du ikke må gøre, er at ændre dit hold til at spille i CL fra første sæson - for så bryder du jo en af reglerne mht. tildeling af hold Smiley

Her er et mere:

Hvis jeg nu tilmelder mit hold i dag, vil det så blive betragtet som snyd hvis jeg begydner at spille med det samme og så gemmer mine updates til konkurrencen er i gang?

Overhovedet ikke. Ønsker du at lave opdateringer på forhånd, er det helt sikkert i orden.

Det måes du skam gerne. Smiley

Niko
Gæst

« Svar #26: 04 Maj 2007, 19:26 »

Vil det sige, jeg fx kan gøre Newcastle til verdens rigeste klub?
Også spille med dem derfra? Wink

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #27: 04 Maj 2007, 19:27 »

Vil det sige, jeg fx kan gøre Newcastle til verdens rigeste klub?
Også spille med dem derfra? Wink

Selvfølgelig - en blog kåres jo ikke på resultaterne, men på skrivemåden. Ønsker du at give Newcastle sindsygt mange penge, jamen så er du velkommen til det - der er dog sikkert nogen, der allerede der vælger at skippe en blog, da de fx kan være tilhængere af realisme Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #28: 04 Maj 2007, 20:36 »

Tak for svarene. Jeg skal nok deltage. Skal bare lige finde ud af med hvilket hold.

SirToby
Manager

« Svar #29: 04 Maj 2007, 21:16 »

For en blog er god pga. holdets resultater, eller hvad? For mig set handler en blog om at fortælle om spillet, og ikke nødvendigvis have resultater af en vis kaliber. Et glimrende eksempel på dette er "Spartans" af SirToby, som efter min mening er blandt de bedste blogs på sitet Smiley.

Lækkert at høre.  Thumbs Up

Kunne godt være, man skulle deltage. I så fald, vil det nok blive med et LLM-hold igen.

Sider: 1 [2] 3 4 ... 23 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010