home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1345 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrence
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Blogkonkurrence  (Læst 59202 gange)
JosepGuardiola
Gæst

Blogkonkurrence
« : 03 Maj 2007, 22:05 »

På FmFreaks.dk er vi beriget med fantastisk mange skriftkyndige brugere, hvilket har gjort, at vi er vidne til en blogsektion, der bugner af fantastiske fortællinger - dette er vi meget glade for, og vi håber, at denne positive udvikling fortsætter. Vi har blogs til enhver smag; blogs om livet i en topklub, om livet i en middelklasseklub, om livet i en bundklub - vi har blogs om europæiske, nordamerikanske, sydamerikanske, afrikanske og asiatiske klubber - og så har vi de utallige synsvinkler, en blog kan have. Alt i alt dækker blogs på FmFreaks det meste - men hvem kan skrive den bedste blog?

Konkurrencen er lige til højrebenet, og mener du, at du har, hvad der skal til, så læs blot videre!

Konkurrencen
Konkurrencen, der begynder den 10. maj, er ganske simpel, i det man egentligt bare skal skrive en blog. Det lyder i sig selv meget simpelt, og eftersom mange af sidens brugere efterhånden har forsøgt sig med disse blogs, bør det ikke være så svært. Hvis du ikke ved hvad en blog er, kan du enten tage et smut ind i det normale blogforum, hvor du sikkert kan finde lidt inspiration, eller læse Hawk1nZ’ introduktion til blogs. Som du hurtigt vil finde ud af, hvis du læser et par blogs i vores blogforum, er der ingen fast stil, hvilket gør, at vi igennem tiden har været vidner til mange fantastiske, og forskellige, fortællinger. Dette gør også, at du ved konkurrencen kan præsentere nye features, der vil tage benene væk fra diverse læsere, i netop din blog.

Reglerne vedrørende tildeling af hold
Helt simpelt skal det dog ikke være - som altid skal der være en regel eller to, der ødelægger hele glansbilledet. Bittert, hva’?
Der er - heldigvis - ikke så mange regler igen, men de der er, er ret vigtige, så vi undgår at konkurrencen skulle gå hen og blive kedelig. Der er generelt ganske få personer, der finder det overdrevet morsomt at læse om den samme klub fem gange, hvor de samme handler, kampe nyheder gentager sig for 17. gang. Derfor er det først til mølle mht. valg af klubhold. Det vil sige, at hvis SønderjyskE fx er optaget, er det ikke muligt for andre, at skrive om SønderjyskE. Det gælder derfor om at komme ud af busken hurtigt. Ydermere pådrager man sig også et ansvar, når man vælger et hold, for hvis man vælger et hold, og efter ganske få dage finder ud af, at det alligevel ikke er noget for en, har man unødvendigt optaget et hold fra andre, der måske havde været mere entusiastiske med det. Derfor bedes man tænke lidt over om man virkelig gider, at deltage i denne konkurrence.
Det andet krav der er for klubvalg, er at holdet ikke må deltage i Champions League fra spillets start. Hverken i kvalifikation eller som direkte kvalificeret. Det vil sige, at hold som Barcelona, Chelsea, Milan, Bayern og mange, mange flere er udelukket fra konkurrencen. Ellers er der frit valg fra alle hylder.
For at få et hold, skal der sendes en PB til JosepGuardiola, der herefter bekræfter eller afslår dette hold. Dette gøres selvfølgelig inden d. 10. maj!

Vinderen..
..findes ved lukket afstemning efter konkurrencens udløb d. 10. juni Derefter har man 3 dage til at stemme på ens favorit, hvilket sker ved at sende en privat besked til JosepGuardiola på følgende link. Overskriften bedes være Blogkonkurrence, så resultatet kan forekomme hurtigere.

Præmierne
Selvfølgelig skal der da være præmier indblandet! Efter en lang måned med milelange updates skal en belønning være til stede. Hvor meget vi end gerne ville, kan vi desværre ikke give præmier til alle, der deltager i denne konkurrence. Kommer man i top tre er man sikret FM Balance Point, så man kan oddse i vores FM Odds. Derudover får 1. pladsen også en unik forumstatus (fx ligesom lilleputspiller, landsholdsspiller, manager osv.). Disse præmier er meget beskedne, og derfor er vi også på jagt efter yderligere præmier. Dermed får 1., 2., og 3., pladsen følgende præmier:

1. Plads
- 15.000 FM Balance Point
- Unik forumstatus
- Præmie*

2. Plads
- 10.000 FM Balance point
- Præmie*

3. Plads
- 5.000 FM Balance Point
- Præmie*

* Præmierne er endnu ikke helt fastlagte.

Optagede hold
Juventus
Sevilla
Everton
Herfølge
Birmingham
Villarreal
Aston Villa
FC Midtjylland
West Ham
Blackburn
FCU Poli
FC Twente
Arbroath
Tottenham
Middlesborough
Spanien
AGF
Portsmouth
Dortmund
Leeds
Sunderland
LA Galaxy
Lazio
Brøndby
Auxerre
Mohammedan
Hertha Berlin
Bolton
Fremad Amager
Rangers
Southampton
Napoli
Birkerød
« Seneste Redigering: 10 Maj 2007, 14:43 af SirToby » Logged

freddiem
Førsteholdsspiller

Sv: Blogkonkurrence
« Svar #1: 04 Maj 2007, 09:20 »

Fantastisk ide, simpelthen! Nu må vi se om jeg har tid til at være med.

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 04 Maj 2007, 11:36 »

god ide, vil helt sikkert være med .

Soccerpop
Gæst

« Svar #3: 04 Maj 2007, 12:10 »

Synes det ville være federe hvis man fik tildelt et hold  Ubeslutsom

Berendt
Manager

« Svar #4: 04 Maj 2007, 15:02 »

Synes det ville være federe hvis man fik tildelt et hold  Ubeslutsom
Synes jeg ikke, da jeg tror det ville være svært at starte op med et eller andet hold man INTET forhold har til, eller hvor man ikke har nogen idéer

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 04 Maj 2007, 15:17 »

Så ville det heller ikke være holdet det kom an på, men derimod blog-skriverens kunnen. Jeg er enig i soccerpops holdning.

Møller
Gæst

« Svar #6: 04 Maj 2007, 15:35 »

Fedt intiativ

Dau
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 04 Maj 2007, 15:48 »

Så ville det heller ikke være holdet det kom an på, men derimod blog-skriverens kunnen. Jeg er enig i soccerpops holdning.

For en blog er god pga. holdets resultater, eller hvad? For mig set handler en blog om at fortælle om spillet, og ikke nødvendigvis have resultater af en vis kaliber. Et glimrende eksempel på dette er "Spartans" af SirToby, som efter min mening er blandt de bedste blogs på sitet Smiley.

Jeg har det personligt sådan at jeg helst, indenfor de overstående rammer, helst selv vil finde mit hold, og det virker ikke som om jeg er den eneste. Men jeg ser da intet problem i folk får tildelt et hold, så længe der er muligheden for selv at vælge..

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Dusty78DK
Manager

« Svar #8: 04 Maj 2007, 15:50 »

Kunne vi ikke sige at det skal være op til blogskriveren selv?

Hvis man ønsker et hold man ikke er vandt til at spille med, kan man lade FM vælge et til én. Hvis man meget gerne vil trne sit yndlingshold, så kan man gøre det.

Er det ikke fair nok?

Berendt
Manager

« Svar #9: 04 Maj 2007, 15:55 »

Hvis man ønsker et hold man ikke er vandt til at spille med, kan man lade FM vælge et til én. Hvis man meget gerne vil trne sit yndlingshold, så kan man gøre det.

Er det ikke fair nok?

Jo selvfølgelig!... Problemet ved det kan så være at FM vælger et hold der allerede er optaget... :S
Men, jo det skal da være op til den enkle om man selv vil vælge eller ej...

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #10: 04 Maj 2007, 16:03 »

Er det ikke fair nok?

Jeg har bestemt ikke påstået det modsatte på noget tidspunkt, men begrebet fair er lidt svært at bruge, når reglerne er opstillet Smiley

Slet ikke at jeg er uenig med dig, men den bedste udfordring for at finde den bedste blogskriver, er så, at man får stukket en klub i hånden. Her ønskes der, at man finder den bedste blog, hvor man har siet lidt klubber fra Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #11: 04 Maj 2007, 16:06 »

I øvrigt,

Er der grænser for hvordan man må konfigurere sit spil hvad angår ligaer og DDT filer, dvs. spillere fra andre lande?

Hvad med ændringer i Databasen så man giver sit skodhold en masse penge?

Berendt
Manager

« Svar #12: 04 Maj 2007, 16:12 »

I øvrigt,

Er der grænser for hvordan man må konfigurere sit spil hvad angår ligaer og DDT filer, dvs. spillere fra andre lande?

Hvad med ændringer i Databasen så man giver sit skodhold en masse penge?

Rigtig rigtig gode spørgsmål Wink

Dusty78DK
Manager

« Svar #13: 04 Maj 2007, 16:17 »

Rigtig rigtig gode spørgsmål Wink

Her er et mere:

Hvis jeg nu tilmelder mit hold i dag, vil det så blive betragtet som snyd hvis jeg begydner at spille med det samme og så gemmer mine updates til konkurrencen er i gang?

Berendt
Manager

« Svar #14: 04 Maj 2007, 16:21 »

Her er et mere:

Hvis jeg nu tilmelder mit hold i dag, vil det så blive betragtet som snyd hvis jeg begydner at spille med det samme og så gemmer mine updates til konkurrencen er i gang?
At du kan blive ved?... Kunne godt tænke mig at spørger om det samme Wink

Sider: [1] 2 3 ... 23 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010