home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 944 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange stjerner giver du denne blog?
1 Stjerne
- 5 (8,5%)
2 Stjerner
- 2 (3,4%)
3 Stjerner
- 7 (11,9%)
4 Stjerner
- 29 (49,2%)
5 Stjerner
- 16 (27,1%)
Antal Stemmer: 59

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés  (Læst 58913 gange)
Italia10
Gæst
 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Spillet Fortsætter; Zaragoza]
« Svar #225: 22 Jun 2007, 17:35 »

Så smed jeg da også lige en stemme. 4/5.

Begrundelse: Super flot blog, med gode hyppige opdateringer, krydret med god grafik. Den mangler måske lige det sidste finnish, for at nå helt op på topkarakteren, men det er småting!
Helt enig !
En rigtig smuk blog .. Har os givet 4 Smiley
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Spillet Fortsætter; Zaragoza]
« Svar #226: 22 Jun 2007, 17:38 »

Helt enig !
En rigtig smuk blog .. Har os givet 4 Smiley
Mange tak for det. Smiley
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Italia10
Gæst
 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Spillet Fortsætter; Zaragoza]
« Svar #227: 22 Jun 2007, 17:40 »

Mange tak for det. Smiley
Det var da så lidt Smiley
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Spillet Fortsætter; Zaragoza]
« Svar #228: 24 Jun 2007, 22:51 »

Beklager den manglende update, men har ikke haft så meget tid og lyst.
Frygt dog ej, håber stærkt på en update i morgen.


Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Spillet Fortsætter; Zaragoza]
« Svar #229: 25 Jun 2007, 15:45 »



Samme stil; Zaragoza


Som sæsonen skrider frem og langsomt går mod ende, har jeg måttet sande, at vi kun kan håbe på en respektabel placering i den bedste ende i La Liga. Efter den store triumf sidste sæson har vi ikke formået at leve op til de store forventninger, som der var sat til os. En af grundene til dette kan være, at der har været en del tilgange på holdet. Mest unge spillere.
Samtidig har et par spillere også forladt klubben, og de unge har ikke formået at lukke det hul, som afgangene skabte. Det er forståeligt nok, for man kan ikke kræve at så unge og urutinerede skal kunne gå ind på holdet, og så bare gøre det ligeså godt som vi gjorde det i sidste sæson. Det kan man ikke forlange, men blot håbe på.
På nuværende tidspunkt er klubbens gennemsnitsalder 24 år, hvilket godt kan mærkes på holdet.

Der er nu spillet syv kampe mere i La Liga, og det er stadig det samme ustabile spil jeg oplever. Samtidig har vi haft det hårdt med hensyn til skader. Specielt to langvarige skader til holdets to bedste angribere, Ewerthon og Milito, som har været rigtig svære at erstatte. Der har nemlig ikke været den samme effektivitet i afslutningerne, og det har kostet. De er så småt kommet tilbage på holdet, men det er selvfølgelig ikke så nemt. De skal bruge tid til at finde samme høje niveau, som de havde inden de blev skadet.

For at komme til sagen, resultaterne. Vi startede med at tage i mod Real Madrid hjemme på La Romareda, og her formåede vi at få uafgjort 1-1. Faktisk et rigtig flot resultat, når man ser på hvordan vores sæson er forløbet. Vi var faktisk rigtig godt med hele kampen igennem, og det uafgjorte resultat var helt sikkert fortjent. Sergio García stod for vores mål i denne kamp.

Derefter fulgte to sejre og et nederlag. Først slog vi på hjemmebane Gimnástic 2-0, med scoringer fra to mindre rutinerede herre. Daniel Sturridge og Kevin Monnet-Paquet, to spillere jeg i fremtiden håber på at se meget mere til end tilfældet er nu. To store talenter, som helt sikkert har potentiale til at blive store spillere.
Næste kamp vil jeg ikke gøre så meget ud af. Et skuffende 0-1 nederlag til Espanyol, hvor vi spillede en elendig kamp, rent ud sagt. Intet ville rigtig fungere, og det var derfor fulgt fortjent, at Espanyol hev sejren hjem.
Derefter igen en sejr. 2-0 som tilfældet også var sidst, og igen med lidt uvante målscorere. Sergio García, som har vist meget svingede præstationer sendte os i front mod Sevilla, og forsvarsspiller Ezequiel Garay afgjorde reelt kampen, da han sikkert kunne sende bolden i nettet på et straffespark begået mod García. Det var i øvrigt forsvarsspillerens første mål for klubben.

Efter dette fulgte så to kedelige uafgjorte 0-0-kampe. Først mod Osasuna og senere mod Deportivo. Begge modstandere vi burde kunne slå, men efter den sæson vi har haft indtil videre, var det vel et meget normalt resultat for os. Desværre. Ikke mere at sige til de kampe, og vi springer videre til den syvende og sidste kamp, jeg vil fortælle om.
Det var dog heller ikke noget fantastisk resultat vi fik hevet hjem i denne kamp. Værre end de to før omtalte. Et 2-1-nederlag til Celta, der i denne sæson har overrasket de fleste. På den positive måde. Efter kampen mod os lå de nemlig placeret på en flot fjerdeplads, hvilket må siges at være en ligeså stor overraskelse som vores mesterskab sidste år.

De kedelige resultater fortsætter altså, og ligeledes det svingede spil. Først vinder vi, og dernæst følger flere kampe, hvor vi enten spiller uafgjort eller taber. Det er ikke optimalt, og vi må bare få overstået denne sæson, og få det bedste ud af det. Derefter kan vi begynde at forberede os til den nye sæson.
Dog er håbet ikke helt ude. Vi er stadig med i spillet om Champions League, og selvom de bliver meget, meget svært, så er håbet der i hvert fald stadig. Vi er jo videre fra gruppespillet, og møder i næste runde Celtic, som vi, på trods af det svingede spil, burde kunne slå ud over to kampe. Jeg tror i hvert fald fortsat på det. Men om spillerne tror ligeså meget på det som jeg, skal jeg ikke kunne sige. De prøver at holde humøret oppe til træning, det kan jeg se, men samtidig kan man også se, at det er meget svært for dem. Præcis ligesom det er for mig. Jeg håber vi går en lys fremtid i møde, for dette er altså ikke det sjoveste.



I næste update:

- Champions League – kampene mod Celtic




I er selvfølgelig velkomne til at bede om SS, hvis I ønsker det.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Spillet Fortsætter; Zaragoza]
« Svar #230: 25 Jun 2007, 15:53 »

Igen rigtig god update, synes dog at du skal gå tilbage til den gamle måde du satte det op på, da man godt kan gå lidt træt i det her Thumbs Up
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Spillet Fortsætter; Zaragoza]
« Svar #231: 25 Jun 2007, 15:55 »

Rigtig god update. Ærgeligt med de svingende resultater, men en flot 2-0 sejr over Sevilla! Glæder mig til at se hvordan det går i Champions League Thumbs Up
Keep it up!
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Spillet Fortsætter; Zaragoza]
« Svar #232: 25 Jun 2007, 16:04 »

Igen rigtig god update, synes dog at du skal gå tilbage til den gamle måde du satte det op på, da man godt kan gå lidt træt i det her Thumbs Up
Du mener helt i starten, hvor jeg satte det op med alle kampene, med resultat, målscorere og så tekst omkring kampen. For det skal du ikke regne med jeg går tilbage til. Jeg synes, at det tager for lang tid på den måde, og derfor skiftede jeg skrivestil.

Men tak for din kommentar. Smiley

Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Spillet Fortsætter; Zaragoza]
« Svar #233: 25 Jun 2007, 16:06 »

Rigtig god update. Ærgeligt med de svingende resultater, men en flot 2-0 sejr over Sevilla! Glæder mig til at se hvordan det går i Champions League Thumbs Up
Keep it up!
Mange tak. Smiley
Det synes jeg også du skal glæde dig til. For uden at afsløre for meget vil jeg da gerne indrømme, at det går noget bedre end i ligaen. (Nu afslørede jeg måske for meget alligevel ?)
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Spillet Fortsætter; Zaragoza]
« Svar #234: 25 Jun 2007, 16:13 »

Mange tak. Smiley
Det synes jeg også du skal glæde dig til. For uden at afsløre for meget vil jeg da gerne indrømme, at det går noget bedre end i ligaen. (Nu afslørede jeg måske for meget alligevel ?)

Uha. Spændingen stiger Wink Ja, måske afslørede du for meget  Grin
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Spillet Fortsætter; Zaragoza]
« Svar #235: 25 Jun 2007, 16:19 »

Uha. Spændingen stiger Wink Ja, måske afslørede du for meget  Grin
Hehe. Men på den anden side skal der jo heller ikke så meget til, for at det går bedre end i ligaen.

Håber på at have updaten klar senere i dag. 
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Spillet Fortsætter; Zaragoza]
« Svar #236: 25 Jun 2007, 23:11 »



Eneste håb; Champions League
20. februar 2008 – Spanien, Zaragoza

Efter vores mildest talt elendige sæson i La Liga, måtte vi nu håbe på lidt oprejsning i Champions League – også kendt som det forjættede land. Det var indtil videre gået rigtig godt, og vi var sikkert gået videre fra gruppespillet, efter flotte kampe og sejre, blandt andet over det italienske tophold Inter.

Nu stod vi så over for et skotsk hold, det bedste for tiden, Celtic. Lidt af en ønskemodstander, hvis man ser på hvem vi ellers kunne have mødt, men alligevel ikke et hold vi skulle undervurdere, slet ikke med vores svingede spil. Eller det var måske kun i ligaen? Det havde jo set ganske godt ud i Champions League. Jeg forventede da også at det var et hold vi kunne slå ud, men frygtede selvfølgelig stadig at vi skulle fejle igen. Det havde jeg set så mange gange nu, og jeg kunne aldrig vide hvornår vi ville tabe og hvornår vi ville vinde. Den ene dag kunne vi slå et tophold, den næste dag kunne vi tabe til ligaens bundprop.

Men videre til kampene mod Celtic, hvor det første af to opgør skulle spilles i Skotland på Celtic Park. Jeg vidste på forhånd at et uafgjort resultat ville være et godt udgangspunkt, mens en sejr ville være rigtig god. Det var da også os, som efter en noget rodet start, kom foran. Diego Milito, som næsten lige var vendt tilbage på holdet efter en skade, var på pletten. Et meget typisk mål fra argentineren, hvor han blev sendt af sted med en stikning, og lige så stille kunne sparke bolden over i det lange hjørne med sin følte inderside.

Det var i det hele taget os, som styrede denne kamp, og Celtic kom ikke frem til meget. Men i fodbold skal der ikke meget til før det kan vende, og det var lige præcis hvad det gjorde. Som vi bedst troede vi skulle gå til pause med en 1-0-føring fik Celtic lidt heldigt bolden i nettet. Det var en tilfældig bold, som lige pludselig lå for fødderne af Kenny Miller, som nemt kunne sende bolden ind bag Sanchez. Meget ærgerligt.

Efter pausen bølgede spillet meget frem og tilbage, med chancer til begge hold. Med syv minutter tilbage af kampen sker dog det, som jeg kun kunne drømme om. Sergio García blev flot spillet fri, og på trods af noget svingende spil fra spanieren, er han i denne situation fuldstændig kold, og placerer flot bolden. Foran 2-1, og nu kunne det ikke gå galt.
Nej, det holdte hjem, og vi kunne glade og tilfredse rejse hjem til Spanien med en sejr på2-1. Ikke nok med vi vandt kampen. Samtidig sikrede vi os også to udebane mål, hvilke kan blive vigtige i tilfælde af et uafgjort resultat efter de to kampe. 



… Håbet lever endnu; Zaragoza
5. marts 2008 – Spanien, Zaragoza

Med et godt udgangspunkt i den første kamp mod Celtic, var vi nu klar til at forsvare forspringet og spille os videre i Champions League hjemme på La Romareda. Tilskuerne var fulde af forhåbninger, men mange sad nok stadig med den frygt, at deres helte skulle fejle. Vi, spillerne og jeg, var dog sikre på at vi kunne klare det, og vi var fulde af forhåbninger og selvtillid efter sejren i Skotland. Vi håbede på en god fodboldkamp, og ville gerne vise vores fans, at vi kunne spille flot fodbold.

Der var dog ikke meget at råbe hurra for de første 70 minutter i Zaragoza. En ikke særlig pænt spillet kamp skulle bruge lang tid på at komme rigtig i gang. Apropos hårdt spil. Et par af Celtics spillere udgik faktisk fra kampen med skader. Omfanget af disse kender jeg dog ikke, for det havde jeg virkelig ikke tid til at sætte mig ind i efter kampen. Der havde jeg travlt med en masse andet…

Tilbage til kampen, hvor det ikke startede alt for godt for os. Kenny Miller, som scorede skotternes enlige mål i den første kamp, kunne efter 71 minutter bringe sit hold i front, og dermed tilbage i kampen om videre deltagelse. Jeg blev meget nervøs da jeg så bolden gå over stregen og samtlige Celtic spillere kaste armene i vejret, men formåede at bevare roen. Det var fortsat os, som ville gå videre hvis dette resultat skulle holde hjem.

Men nej, det skulle det ikke. Det skulle nemlig blive meget bedre for os. Scott Golbourne fik blot fem minutter efter Celtics føringsmål sendt bolden i nettet til stor lettelse. Det så dog noget heldigt ud, da Celtics målmand ikke kunne holde kantspillerens hårde skud, og dermed måtte se den gå ind i mål. Men det tager vi også med. Et mål er et mål.

Til slut, da Celtic prøvede at satse, skulle vi få endnu et mål. Den uheldige Celtic-forsvarer, Kieran Lee, fik desværre for ham og Celtic sat sidste fød på et indlæg fra Golbourne, og bolden gik ligeså stille i mål. Det var afgørelsen på denne kamp, og vi var dermed videre til kvartfinalen via to flotte 2-1-sejre, samlet 4-2, over skotske Celtic.


Vi fik også svar på hvem vi skal møde i kvartfinalen. Her venter mægtige Manchester United fra England. Vi starter på udebane og skal derfor igen afgøre det hele hjemme på La Romareda.



I næste update:

- Mere La Liga

Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Italia10
Gæst
 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Eneste håb; CL]
« Svar #237: 26 Jun 2007, 00:22 »

Go' update. Håber det bedste Smiley
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Eneste håb; CL]
« Svar #238: 26 Jun 2007, 08:45 »

God update, det bliver spændende med kampene mod United.

Du har da gode erfaringer med britiske hold og du starter på udebane, hvilket jeg synes, er en fordel.

Held og lykke  Thumbs Up
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Eneste håb; CL]
« Svar #239: 26 Jun 2007, 09:20 »

God opdate:D
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010