home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1193 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange stjerner giver du denne blog?
1 Stjerne
- 5 (8,5%)
2 Stjerner
- 2 (3,4%)
3 Stjerner
- 7 (11,9%)
4 Stjerner
- 29 (49,2%)
5 Stjerner
- 16 (27,1%)
Antal Stemmer: 59

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés  (Læst 58777 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Pre-Season;Zaragoza]
« Svar #150: 29 Maj 2007, 16:53 »

Takker.  Smiley Ja, det synes jeg da også er ærgeligt.!
Min pre-season var ganske fin, selvom modstanderne jo ikke ligefrem er de allerbedste. Men ja, selvtillid og moral giver det da.
Hehe. Ja, der kan man bare se. Smiley

Det er nu alligevel MEGET sjældent at jeg vinder mere end 6-0, også selvom jeg spiller med de bedste hold. Så skal det da være mod et eller andet New Zealandsk 2. divisons hold, eller sådan noget Smiley Så jeg synes nu det er rigtig meget at vinde 10-0. Hvor kommer modstanderen fra? Altså Utebo. Hvis jeg skulle gætte havde du været på træninsglejr i Sydamerika Smiley
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Pre-Season;Zaragoza]
« Svar #151: 29 Maj 2007, 20:34 »

Det er nu alligevel MEGET sjældent at jeg vinder mere end 6-0, også selvom jeg spiller med de bedste hold. Så skal det da være mod et eller andet New Zealandsk 2. divisons hold, eller sådan noget Smiley Så jeg synes nu det er rigtig meget at vinde 10-0. Hvor kommer modstanderen fra? Altså Utebo. Hvis jeg skulle gætte havde du været på træninsglejr i Sydamerika Smiley
Ja, okay. Tak. Smiley

Mener jeg skrev det i updaten, er dog ikke sikker, men alle holdene er fra Spanien. Så nej, jeg har ikke været i Sydamerika.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Pre-Season;Zaragoza]
« Svar #152: 30 Maj 2007, 15:30 »

Ej, øvi Wink
Og du har skrevet at alle holdene er fra Spanien. Så ved jeg da hvem jeg skal spille træningskampe mod Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Pre-Season;Zaragoza]
« Svar #153: 30 Maj 2007, 20:38 »

Ej, øvi Wink
Og du har skrevet at alle holdene er fra Spanien. Så ved jeg da hvem jeg skal spille træningskampe mod Wink
Ja, det mente jeg også jeg havde. Smiley


Kan fortælle at der nok går noget tid inden der kommer en update. Jeg går på læseferie på fredag, og får nok ikke meget tid til hverken at spille eller skrive updates. Beklager meget, men skolen kommer altså i første række. Wink
 
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Pre-Season;Zaragoza]
« Svar #154: 03 Jun 2007, 23:17 »

Selvom jeg i overstående indlæg skrev, at der nok ville gå noget tid inden en ny update ville komme, kan jeg nu fortælle, at der vil komme en allerede i morgen. Den er skrevet, og der mangler bare nogle billeder til. Smiley

Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Pre-Season;Zaragoza]
« Svar #155: 04 Jun 2007, 13:59 »



Super Cup-finale; Spanien



Efter vores triumf i La Liga sidste sæson, skulle vi åbne sæsonen med en kamp mod pokalvinderne. Finalen kaldes Super Cup-finalen, og stod som sagt i år mellem os, og så pokal-vinderne fra Real Madrid.
Finalen skulle afgøres over to kampe, og den første kamp skulle spilles i Madrid, på det enorme Santiago Bernabéu. Jeg synes vi havde forberedt os rigtig godt. Ikke blot til denne kamp, men i det hele taget til den nye turnering. Der var kommet nye spændende spillere til, og jeg var da også overbevidst om, at vi kunne vinde denne finale.

Det var da også med stor optimisme vi tog turen til Madrid, mindre god var stemningen dog da vi tog hjem, men håbet var der endnu. Det blev nemlig aldrig den helt store kamp fra vores side. I det hele taget blev det aldrig den store fodboldkamp man ellers på forhånd kunne have håbet og forventet.
Kampens enlige mål kom efter lidt over tyve minutters spil, og altså til Real Madrids fordel. Det var måltyven van Nistelrooy, som scorede målet, og altså sikrede Real Madrid det bedste udgangspunkt til returkampen på La Romareda.


Vi vidste det ikke var umuligt, for håbet var der stadig. 1-0 er et resultat man sagens kan hente, og når kampen så spilles på hjemmebane foran en masse fantastiske fans, selvfølgelig færre end normalt, da stadion for tiden er ved at blive renoveret, men stemningen fejlede bestemt ikke noget.

Àngel Lafita scorede kampens enlige mål. Det betød, at det endte 1-1 samlet over de to kampe. Vi måtte altså ud i straffesparkskonkur rence.


Der er ikke langt fra helt til synder. Det oplevede Lafita den dag. Det var ham, der havde sikret straffesparkskonkur rence for Zaragoza, og der var tiltro til, at han kunne gøre det igen – altså score.
Men presset blev åbenbart for stort for den ellers sikre Lafita. Real Madrid scorede på fem ud fem forsøg, mens Zaragoza måtte nøjes med fire ud af fem mål. Det betød altså, at Real Madrid løb med denne titel. Ikke nok med at de vandt. De sikrede sig også allerede et lille overtag over Zaragoza inden ligaen er skudt i gang.

Det skal blive spændende at se, om Zaragoza kan overvinde dette. Til dels spillede de jo lige op med Real Madrid. At de så er lidt bedre når det gælder straffespark er så det, og vi kan ikke gøre andet, end at se frem ad.
Der ligger en spændende sæson foran os. En liga-titel, der skal forsvares, pokalturneringen, og som noget nyt for Zaragoza og Nielsen, Europæisk fodbold – Det forjættede land, Champions League. Turneringen for de store hold.   


Kampene i tal:

Real Madrid – Zaragoza 1-0 (1-0)
Ruud van Nistelrooy 1-0 (22)

Zaragoza – Real Madrid 1-0 (1-0)
Àngel Lafita 1-0 (28)

Efterfølgende straffesparkskonkur rence: 4-5.





I næste update:

- Champions League - lodtrækning til gruppespillet

- Et sidste indkøb

« Seneste Redigering: 04 Jun 2007, 20:15 af chelsea-4ever » Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Berthel
Gæst
 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Super Cup-finale; Spanien]
« Svar #156: 04 Jun 2007, 19:45 »

Jeg synes denne blog er fantastisk, har fuldt med i den også før jeg blev bruger Smiley
Logged

Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Super Cup-finale; Spanien]
« Svar #157: 04 Jun 2007, 20:10 »

Synes også det er en ganske habil blog...
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Super Cup-finale; Spanien]
« Svar #158: 04 Jun 2007, 20:14 »

Jeg synes denne blog er fantastisk, har fuldt med i den også før jeg blev bruger Smiley
Mange tak. Håber du vil fortsætte med at følge med. Smiley

Synes også det er en ganske habil blog...
Takker. Smiley
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Super Cup-finale; Spanien]
« Svar #159: 04 Jun 2007, 20:16 »

en rigtig god blog...!!!  (jeg ved Hvor DU BOR!!!!!!)
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Super Cup-finale; Spanien]
« Svar #160: 04 Jun 2007, 20:21 »

en rigtig god blog...!!!  (jeg ved Hvor DU BOR!!!!!!)
Tak. Smiley  (Øhm ja.)
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Super Cup-finale; Spanien]
« Svar #161: 04 Jun 2007, 22:14 »



Champions League; Lodtrækning til det forjættede land



Jeg var meget spændt da jeg satte mig til rette i min stol. Når jeg siger i, og ikke på, var det fordi jeg så lodtrækningen hjemmefra i min dejlige, behagelige lænestol. Min assistent derimod var blevet sendt hen til selve stedet, hvor lodtrækningen skulle finde sted.
Det havde jeg ikke tid til selv, da jeg umiddelbart efter lodtrækningen, havde noget arbejde at se til.

Vi var seedet i fjerde lag, altså det dårligste. Dette så jeg dog på med optimisme, da jeg ved jeg har et hold, der på en god dag kan slå alle hold. Selv de allerbedste. Det betød selvfølgelig også at jeg kun kunne håbe på det bedste, for med denne seedning, kunne vi ende i noget af en svær gruppe.

Jeg krydsede fingre da holdene fra fjerde seedningslag, skulle trækkes. Jeg forudså det værste, men håbede selvfølgelig på det bedste. Kunne vi klare det godt, ville det bare være endnu et fantastisk kapitel i min meget korte trænerkarriere. Det ville være fantastisk, og det ville være gået rigtig hurtigt. Det var jo blot min anden sæson i klubben, så forventningerne skal jo ikke sættes alt for højt. Alligevel kan alt jo næsten ske, når græsset er grønt og bolden rund. Så jeg håber da til det inderste, at vi vil gøre det godt.

Men først skulle grupperne færdiggøres. Ikke gruppe A, ikke gruppe B, men gruppe C, endte vi i.
Gruppen ser således ud:


Inter Milan
FC Porto
Paris Saint Germain
Real Zaragoza




En spændende gruppe efter min mening. En gruppe med muligheder. Muligheder for at avancere til ottendedelsfinalen, som jo var målet før sæsonen.
Skal dette blive en realitet skal hold som Porto og Paris slås, i hvert fald på hjemmebane. Topholdet i gruppen er jo klart Inter, og de bliver meget svære at slå. Men som sagt, på en god dag kan det sagens lade sig gøre. Vi har slået alle de store hold i Spanien, og italiensk fodbold er på samme niveau. Derfor tror jeg på det kan lade sig gøre.

En andenplads i gruppen vil være målet for os, men ellers tager vi som udgangspunkt en kamp ad gangen, og ser hvordan det kommer til at gå. Det er jo noget nyt for både dette hold, og så mig selv.
Men når muligheden er der, hvorfor så ikke bare gribe chancen?
Spændende bliver det i hvert fald, og både spillere og ikke mindst jeg, glæder sig enormt.


En sidste transfer; Zaragoza

Alle troede vi var færdige med at handle ind til denne sæson, men ak nej. Jeg kunne hurtigt se at vi manglede en til at støtte Juanfran på vores venstreback, og jeg og mine spejdere i klubben gik straks i gang med at søge. Det skulle gå hurtigt, for der var under en uge til transfervinduet lukkede, og dermed muligheden for at købe spillere i denne omgang.
Penge havde vi lidt tilbage af, ikke fantastisk mange, men i hvert fald nok til denne handel. Scott Golbourne er navnet på den blot 19-årige venstreback, vi valgte at hente. Scott er englænder, og blev hentet i den engelske klub Reading. Derudover kan Scott også spille på venstrekanten, hvilket kun er positivt, da han så vil kunne bakke op på begge pladser hvis skader skulle indtræffe. Han vil nemlig ikke gå direkte ind i startopstillingen, i hvert fald ikke lige med det samme.
Det var også derfor vi valgte at satse på en lidt yngre, uerfaren talent, da han nok vil have nemmere ved at sidde på bænken end en stor stjerne.

Jeg ser meget optimistisk på dette indkøb, og tror Scott vil udvikle sig til en vigtig spiller for holdet i fremtiden.
Scott selv har også udtalt sig positivt om skiftet, og glæder sig til at komme i gang i klubben. Der er taget godt imod ham på holdet, og det er helt sikkert vigtigt.




I næste update:

- Sæsonstarten; La Liga & Champions League

« Seneste Redigering: 04 Jun 2007, 22:24 af chelsea-4ever » Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Super Cup-finale; Spanien]
« Svar #162: 04 Jun 2007, 22:21 »

Flot update. Spændende Champions League gruppe. Det ligner en gysser ala FCK's i år. Mht. dine chancer, ser de lyse ud. Porto og PSG burdte kunne slås.

Godt skrevet, dog vehæftede jeg mig ved en enkelt fejl. Du skriver; "En anden plads..", det lyder som om du går efter en anden plads Opstemt
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Super Cup-finale; Spanien]
« Svar #163: 04 Jun 2007, 22:27 »

Flot update. Spændende Champions League gruppe. Det ligner en gysser ala FCK's i år. Mht. dine chancer, ser de lyse ud. Porto og PSG burdte kunne slås.

Godt skrevet, dog vehæftede jeg mig ved en enkelt fejl. Du skriver; "En anden plads..", det lyder som om du går efter en anden plads Opstemt
Tak for kommentaren. Er meget spændt på hvordan holdet kommer til at klare sig i Champions League.

Ups, dum fejl, men tak for påmindelsen. Det skulle være rettet nu. Smiley
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Lodtrækning til det forjættede land]
« Svar #164: 06 Jun 2007, 12:41 »

Uha. En spændende/svær/farlig gruppe du er kommet i. Ærgeligt med Super Cup'en.
KUTGW! Smiley
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010