home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 461 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange stjerner giver du denne blog?
1 Stjerne
- 5 (8,5%)
2 Stjerner
- 2 (3,4%)
3 Stjerner
- 7 (11,9%)
4 Stjerner
- 29 (49,2%)
5 Stjerner
- 16 (27,1%)
Antal Stemmer: 59

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés  (Læst 58692 gange)
chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Sæsonkåringer; La Liga]
« Svar #135: 25 Maj 2007, 22:40 »

dejlig update... mere har jeg ikke at sige til det

Takker. Smiley


Mange tak for kommentarerne. Fortsæt endelig med det, da det virkelig holder lysten til at skrive oppe.!  Wink
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Forventninger; Zaragoza]
« Svar #136: 25 Maj 2007, 22:57 »

Rigtig flot skrevet  Thumbs Up  Det er da vildt gode resultater.

Glæder mig absolut til at høre mere.
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Forventninger; Zaragoza]
« Svar #137: 25 Maj 2007, 23:02 »

Rigtig flot skrevet  Thumbs Up  Det er da vildt gode resultater.

Glæder mig absolut til at høre mere.
Tak. Smiley Ja, resultaterne er ikke til at klage over.


Update i morgen.!
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Niko
Gæst
 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Forventninger; Zaragoza]
« Svar #138: 26 Maj 2007, 08:44 »

Det er utrolig flot! Både bloggen, men skam også at du vinder mesterskabet med Zaragoza, i første sæson.
Dog er der noget på din signatur, jeg længe har undret mig over.
Det står Zragoza. og ikke Zaragoza Smiley
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Forventninger; Zaragoza]
« Svar #139: 26 Maj 2007, 08:55 »

Det er utrolig flot! Både bloggen, men skam også at du vinder mesterskabet med Zaragoza, i første sæson.
Dog er der noget på din signatur, jeg længe har undret mig over.
Det står Zragoza. og ikke Zaragoza Smiley
Mange tak.!  Smiley
Tjah. Må lige få Blackhawk til at se på det, da det er ham, der har lavet mit signatur.


Men tak for kommentaren og påmindelsen om fejlen.  Wink 
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Forventninger; Zaragoza]
« Svar #140: 26 Maj 2007, 12:06 »



Transfers; Zaragoza


Når du er i en klub med ambitioner, og med en bestyrelse, som har tillid og tro på dig, er det vigtigt også at opfylde dette, eller i det mindste bare gøre det bedste du kan for klubben. Også selvom dette ikke altid er nok.
Men bestyrelsen har udvist mig denne tillid, og jeg vil gøre alt for at betale den tilbage. For at kunne gøre dette, er det vigtig du har holdet til det. Sidste år gik det ganske godt, men i år er der nød til at komme fornyelse, ellers vil det ikke gå. Sådan er det, hvis du vil være tophold. Hvilket Zaragoza har ambitioner om.
Derfor har jeg da naturligvis også været ude og handle lidt ind. Og med det flotte transfer budget, sammenlignet med sidste sæson, så var det ikke så vanskeligt at finde nogen fornuftige forstærkninger til holdet. Jeg har været lidt hjemme og finder et par spillere jeg synes godt om, og som forhåbentlig kommer til at styrke vores hold.

Her et overblik over hvem, der er tiltrådt i klubben.

Kasper Lorentzen

En meget spændende spiller efter min mening. Jeg var på kort besøg hjemme i Danmark, og da Brøndby altid har haft en del af mit hjerte, kunne jeg da ikke lade være med lige at kigge forbi. Det medførte så, at jeg fik taget mig en spiller med hjem til Spanien – Zaragoza.
Bestyrelsen synes det var helt fint. Selvom de ikke vidste så meget om ham, så troede de på mine evner. Fansene var ligeledes glade for mit indkøb. De kendte ikke meget til ham, men det de vidste, var i hvert fald kun positivt.
Jeg var rigtig glad for at alle tog så godt imod mit indkøb – Kasper, for det betyder alt - Både for mig, men også for Kasper selv.


Andrés D’Alessandro
Dette ”indkøb” er jeg enormt glad for. På forhånd regnede jeg med, at vi skulle sige farvel til Andrés når denne sæson var færdigspillet, men med gode penge fra bestyrelsen, blev et køb realistisk. Han havde en løbkøbsklausul på 45 mio., men jeg kontaktede Wolfsburg, og spurgte hvad de ville have. Vi fik forhandlet prisen lidt ned, så den endte på omkring 33 mio. Dette var jeg rigtig godt tilfreds med, for Andrés har været en af de allerbedste spillere på holdet, og virkelig været en af dem, som har gjort mesterskabet muligt.
I denne situation var fansene ligeledes glade, da de ligesom jeg, mente han har været en af de bærende kræfter på holdet.


Kevin Monnet-Paquet

Denne unge gut kendte jeg overhovedet ikke før en U-21 turnering blev spillet. Vores unge midtbane/forsvarsspiller Digard spillede med på det franske U-21 landshold, og jeg fulgte selvfølgelig lidt med, så jeg vidste hvordan han klarede det. Han ringede også til mig om aftenen, hver dag de havde spillet, for at fortælle mig om det. Han blev ved med at nemlig denne Kevin, der skulle være en rigtig dygtig spiller.
Personligt kendte jeg ham jo ikke, så jeg satte min talentspejder til at se lidt nærmere på ham. Han gav kun  positiv respons tilbage, og mente han ville være et godt køb. Så det endte da også i sidste ende med, at han kunne kalde sig Zaragoza-spiller.
Han har spillet 5 U-21 landskampe for Frankrig, og lavet hele 7 mål.


Martin Spelmann
Flere af de spillere vi havde lejet sidste sæson er nu vendt hjem. Det kom til at betyde, at vi pludselig var lidt tyndt besat på backpladserne, specielt i højresiden. Jeg søgte alle mulige steder, men altid var der noget i vejen. Det fik mit blik tilbage til Danmark, nærmere betegnet Vestegnen. Her rendte der jo en masse spændende spillere rundt, men til den plads jeg søgte, var det Martin Spelmann, der tiltrak min opmærksomhed. Jeg fik en spejder op for at se på ham, og han mente det ville være et fornuftigt køb. Så han blev da hentet.
Fansene var ligesom med Lorentzen meget glade for hans tiltræden, og min handlekraft som manager. Igen var jeg taknemmelig for deres støtte.
Overblik;Indkøb
Ezequiel Garay
Bojan Krkic
Denis Petric
Diego Milito (Forkøbsret)
Martin Spelmann
Kevin Monnet-Paquet
Andrés D’Alessandro
Kasper Lorentzen



Jeg lovede at fortælle hvem supporterne havde valgt til årets spiller. Jeg vil ikke gøre så meget ud af det, andet end at sige, at det blev Ewerthon. Jeg kan godt se hvorfor han er valgt, for han har virkelig gjort det fantastisk, og bedre end man kunne have forventet.







Det var så alt for denne gang. I næste update taget vi et blik på sæsonopstarten – venskabskampene.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Transfers; Zaragoza]
« Svar #141: 26 Maj 2007, 13:35 »

Rigtig gode indkøb. Glæder mig meget til sæsonstart for at se hvordan det går. Held og lykke !
Logged

Hala Madrid!

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Transfers; Zaragoza]
« Svar #142: 26 Maj 2007, 13:39 »

Rigtig gode indkøb. Glæder mig meget til sæsonstart for at se hvordan det går. Held og lykke !
Mange tak.! Smiley
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Transfers; Zaragoza]
« Svar #143: 26 Maj 2007, 17:45 »



Pre-Season;Zaragoza


Optakten til denne sæson tilbragte vi hjemme i Spanien. Min assistent havde, imens jeg sørgede for transfers, fået arrangeres nogle venskabskampe. Nærmere betegnet fire styks. Alle som sagt hjemme i Spanien, mod mindre spanske hold på deres hjemmebane.

Når nu de blev spillet mod mindre hold forventede alle selvfølgelig at vi vandt stort, men vigtigst for mig var bare at få spillet holdet sammen, og ikke mindst få de nye spillere til at føle sig til rette.
Men selvom jeg fik eksperimenteret med forskellige spillere på forskellige pladser, og sørgede for at alle fik chancen, så blev det til overbevisende sejr i alle kampene. Jeg fik også flere forskellige spillere på måltavlen, hvilket kun er positivt.

Men lad os ligge ud med den første kamp, som blev spillet mod Huesca. Et hold jeg personligt næsten intet kendte til. Dette var der ikke så meget at sige til, for på trods af jeg nogle gange kørte med lidt anderledes formationer, som jeg normalt ikke ville gøre, blev det til en sejr på hele 5-0.
Noget meget positivt fra denne kamp var, at se Bojan, vores blot 16-årige boksspiller, komme på måltavlen. Det var en stor, men positiv overraskelse, da han jo er rigtig ung.

Det skulle dog senere vise sig, at være den mindste sejr jeg fik. Næste kamp mod Jaén, et hold jeg igen ikke kendte meget til, blev nemlig vundet 6-0.
positivt, udover sejr, kan nævnes en scoring af vores kantspiller Christian Sivebæk. Endnu end af de unge, og meget urutinerede, der komme på tavlen, hvilket er rigtig positivt.
Og det skulle blive endnu bedre, men værre for vores modstandere. Næste kamp mod Barbastro blev nemlig i overbevisende stil, ligesom de øvrige kampe, vundet 7-0.
Fra denne kamp var det især godt at se vores nye spiller Kevin Monnet-Paquet få bolden sendt i nettet. Det er rigtig vigtigt for en ny spiller, der er vant til at score en del mål, at få en god start, og det må man da sige han har fået.

Resultater:
V: Huesca  5-0
V: Jaén  6-0
V: Barbastro  7-0
V: Utebo  10-0


Målscorere:
Ewerthon 5
Sergio García 4
Pablo Aimar 3
Bojan 3
Diego Milito 3
Alberto Zapater 2
Andrés D’Alessandro 2
Daniel Sturridge 1
Christian Sivebæk 1
Sergio1
Òscar 1
Kevin Monnet-Paquet 1


Sidste opvarmningskamp skulle blive endnu bedre end de øvrige. Resultatet var i hvert fald meget større, men eftersom jeg ikke rigtig kender noget til holdene, kan jeg ikke sige om modstanderen i denne kamp bare er niveauer dårlige end de øvrige.
Men vi kunne i hvert fald tage hjem med en 10-0 sejr over stakkels Utebo, der gennem hele kampen bare stod som statister til vores mål-show.

Altså en positiv start på den nye sæson. En sæson jeg, bestyrelsen og ikke mindst spillerne forventer os meget af, og det ser da bestemt godt ud. De nye spillere har gjort det godt, set i forhold til de lige er kommet, og jeg ser frem mange gode præstationer fra dem i fremtiden.

Nu venter der os meget snart to Super Cup-finaler mod Pokalmestrene Real Madrid. To kampe jeg ser meget frem til, og selvfølgelig håber vi kan vinde. Jeg vil i hvert fald gøre hvad jeg kan for at det skal lykkedes allerede nu at hive sæsonens første pokal i hus.   





I næste update skal vi se lidt på Super Cup-finalen mod Real Madrid.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Niko
Gæst
 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Transfers; Zaragoza]
« Svar #144: 26 Maj 2007, 18:17 »

Smukt! Kys
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Transfers; Zaragoza]
« Svar #145: 26 Maj 2007, 23:02 »

Smukt! Kys
Godt du kan lide det.. Smiley

Tak for kommentaren. Lad der endelig komme flere af disse.!
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Pre-Season;Zaragoza]
« Svar #146: 28 Maj 2007, 00:03 »

Grundet manglenden forbindelse til internettet stort set hele dagen, kom den ellers planlagte update aldrig op. Jeg satser på at få den op i morgen (senere i dag), men vil ikke love noget.

Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Pre-Season;Zaragoza]
« Svar #147: 28 Maj 2007, 14:23 »

God blog!  Thumbs Up
Ærgeligt jeg først har lagt mærke til den nu Græder
Sikke en Pre-Season  Shockeret
Man må da gå ud fra at dine spillere får noget selvtillid og holdmoral Opstemt
Og nogle gode indkøb! Især Bojan. Selvom jeg egentlig ikke ville have at du stjæler ham fra min klub! Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Pre-Season;Zaragoza]
« Svar #148: 28 Maj 2007, 14:24 »

Det var da imponerende så mange smileyer jeg kunne få ind i det indlæg!
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Pre-Season;Zaragoza]
« Svar #149: 28 Maj 2007, 15:06 »

God blog!  Thumbs Up
Ærgeligt jeg først har lagt mærke til den nu Græder
Sikke en Pre-Season  Shockeret
Man må da gå ud fra at dine spillere får noget selvtillid og holdmoral Opstemt
Og nogle gode indkøb! Især Bojan. Selvom jeg egentlig ikke ville have at du stjæler ham fra min klub! Wink

Takker.  Smiley Ja, det synes jeg da også er ærgeligt.!
Min pre-season var ganske fin, selvom modstanderne jo ikke ligefrem er de allerbedste. Men ja, selvtillid og moral giver det da.

Det var da imponerende så mange smileyer jeg kunne få ind i det indlæg!
Hehe. Ja, der kan man bare se. Smiley
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010