home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  1 Bruger, 588 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Byens nye hold
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvordan var bloggen?
Fin nok..
- 2 (66,7%)
Gennemsnitlig
- 0 (0%)
Skidt
- 0 (0%)
Lort
- 0 (0%)
Fantastisk
- 0 (0%)
Var dette en blog?
- 1 (33,3%)
Antal Stemmer: 3

Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Byens nye hold  (Læst 8484 gange)
7kfum
Gæst
 
Sv: Byens nye hold
« Svar #15: 28 Apr 2007, 18:58 »

hehe.... du tager tipsbladets tema op

Hvad menes der her? Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Byens nye hold
« Svar #16: 28 Apr 2007, 19:03 »

Hvad menes der her? Smiley

At i det seneste blad Tipsbladet har udgivet har de en artikel om Malmö FF. Jeg har dog kun set forsiden Peace

Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


absalonsen
Gæst
 
Sv: Byens nye hold
« Svar #17: 28 Apr 2007, 20:33 »

Truppen:


Træningskampe:

Landskrona 2-3 Malmö (3x Marcus Pode)
OB 2-1 Malmö (Yeksel Osmanovski)
GAIS 2-2 Malmö (2x Behrang Safari)
Malmö 1-1 FC København  (Joakim Sjöhage)


April



Nederlag til Malmö

Malmö tabte sæsonens første kamp med 0-2 til Kalmar hjemme på Malmö Stadion.

9. april 2006

Malmö skulle forsøge, at hive en sejr i hus i Svenn Knudsen’s debutkamp, som træner for den skånske klub. Men det, som startede med en fest med 17.000 mennesker blev hurtigt vendt til en fiasko.
Den første kæp blev stukket i hjulet allerede efter 2 minutter. Det var César Santin lagde en høj aflevering ind i feltet. Der stod Raoul Kouakou fuldstænig fejlplaceret, og bag ham stod Andreas Hermansson, som var helt alene og scorede sikkert.
Efter en halvtimes spil blev der begået straffe mod Malmö i det kriminelle felt, og helt korrekt dømte dagens dommer, Mirko Ulakovic, straffe til hjemmeholdet. Men til stor ærgrelse for hele stadionet, så hamrede Júnior bolden langt over mål, som en anden Beckham.

Malmö fik virkelig udstillet sine svagheder. Kalmar kunne ofte spille sig let igennem den defensive del af Malmö holdet, som p.t. er alt for hullet.
Med cirka 20 minutter igen blev fiaskoen total, da César Santin scorede på et fremragende langskudsmål. Så var gæsterne foran med 2-0.

Denne stilling holdt til slutfløjtet, og en pibekoncert væltede ned fra tribunerne mod Malmöspillerne.

Der er stadig noget, at arbejde med for Knudsen og co. Inden det om 4 dage går løs på  Gamla Ullevi, hvor GAIS venter. Malmö spillede en træningskamp mod netop GAIS i pausen, som endte 2-2 på Gamla Ullevi.



Malmö sejrede

Malmö fik sine 3 første point, da de besejrede GAIS med 2-1.

13. april 2006

Her til aften fik Svenn Knudsen sine første point i spidsen for Malmö FF. Det skete på Gamla Ullevi i Göteborg, hvor holdet vandt over Göteborg AIS.

Det var en ret tæt kamp fra starten af med chancer til begge hold. Men det var Malmö, der bragte sig i front. Danske Ulrik Vinzents clearede et GAIS frispark, som gav Junior en friløber mod mål. Her svigtede han ikke og bragte sikkert Malmö FF på tavlen til 1-0.
Kort tid inden pausen var det den bare 19 årige Joakim Sjöhage’s tur til, at få navnet læst op over højtaleranlægget. Denne gang var det midterforsvaren, Gabriel, som var i oplæggerens rolle. Han sendte Sjöhage af sted. Sjöhage viste sin hurtighed og løb fra forsvaret, hvorefter han kanonerede bolden op i hjørne uden chance for keeperen. 2-0 til gæsterne.

Anden halvleg var mere stille og rolig, nok mest fordi Malmö trak lidt af tempoet ud af kampen. Første reelle højdepunkt var en skade til Malmö’s målscore, Joakim Sjöhage,  som desværre måtte gå id med en skade. Han forventes ude i mellem 1-2 uger.
Først et minut før slutfløjtet kunne GAIS svar igen, men Adam Reggiana’s mål var ikke nok, og så kunne Malmö juble.

- Jeg er glad for sejren. Vi fik en katastrofal start i weekenden, men vi spiller en fin kamp her i Göteborg. Dog er der stadig ting, som vi skal arbejde lidt på, men det lysner da, sagde Malmö’s træner, Svenn Knudsen efter kampen.



Malmö sejrede sikkert

Malmö vandt uden problemer over Lärje/Angered i Svenska Cuppen 2. runde.

19. april 2006

Det startede fint for Malmö der bragte sig foran efter bare 4 minutter, hvor Dusan Djuric nikkede Edward Ofere’s hjørnespark i kassen til 1-0.
Bare to minutter senere var Ofere igen i oplæggerens rolle. Denne gang var det i højre side, hvor han lagde en fin aflevering til Junior, som tog et par træk og skød sikkert bolden i nettet. 2-0 til gæsterne.
Efter 20 minutters spil fik Malmö en god mulig, men Junior headede Jonatan Johansson’s indlæg lige over målet.
Kort tid før pausen fik Malmö scoret endnu en gang. Denne gang blev et indlæg clearet, og røg lige ud til Dusan Djuric, som sikkert hamrede bolden i målet til 3-0.
Og i første halvleg’s overtid, fik Junior scoret endnu et mål. Denne gang fik han en lang bold, som målmanden skulle ud efter. Han valgte dog, at blive i sit mål på trods af, at han burde have været ude. Junior svigtede ikke. 4-0 ved pausen.

I anden halvleg trak Malmö fuldstændig tempoet ud af kampen. Det var tydeligt, at den bare skulle overstås nu.
Første mulighed faldt cirka 15 minutter før tid, da indskiftede Behrang Safari bankede bolden på overlæggeren.
Men med fem minutter igen fik Malmö endnu et mål. Igen var det Dusan Djuric som scorede. Igen var det på et langskud. Det må gav Djuric et hattrick.
Et minut inde i overtiden fik Junior lige pyntet op resultatet. Så fik han også lavet et hattrick.

- Jeg er meget stolt over hattricket. Det er vidst nok det første i min professionelle karriere. Jeg er glad og håber jeg kan fortsætte min udvikling og målscoringen, sagde Dusan Djuric efter kampen.

Malmö FF møder Kalmar FF ude i 3. runde.


Næste update: 1. juni
« Seneste Redigering: 28 Apr 2007, 21:08 af Absalonsen » Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Byens nye hold
« Svar #18: 28 Apr 2007, 20:45 »

Fin update, og fine resultater med undtagelse af Kalmar kampen..

Ser frem til den næste
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


absalonsen
Gæst
 
Sv: Byens nye hold
« Svar #19: 28 Apr 2007, 20:49 »

Ved næste update smider jeg også stillingen op.
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Byens nye hold
« Svar #20: 29 Apr 2007, 00:15 »

Stillingen:




Maj



Malmö vandt målfest

6-3. Sådan var slut resultatet i kampen mellem Malmö FF og Hammarby.

3. maj 2006

Malmö Stadion dannede denne eftermiddag ramme om sæsonens målrigeste kamp. Malmö vandt hele 6-3, og festen begyndte efter kun 6 minutter, hvor Joakim Sjöhage fyrede et fantastisk langskud af sted. Flot scoring og hjemmeholdet i front.
Og 5 minutter senere var det Behrang Safari, der scorede. Han fik en god aflevering, trak lidt ind i banen og afsluttede. 2-0 til Malmö FF.
Men 6 minutter senere bragte Hammarby dog liv i kampen igen, det var Carlos Carmona, som snittede et frispark i mål, da han vandt hovedstødsduellen med danske Ulrik Vinzents.

Anden halvleg startede lidt roligt, men der kom hurtigt mere liv i. 52 minutter var spillet, da Hammarby fik udlignet. Igen var det Carlos Carmona som scorede. Denne gang var det på et fantastisk langskudsmål. 2-2.
Men to minutter senere fik Junior igen Malmö på rette spor, da han cirka fra 11-meterspletten fik bolden ind bag den chanceløse keeper i Hammarby-målet.
Seks minutter senere kom Malmö yderligere foran. Denne gang var det på et selvmål af Hammarby. David Johansson begik den brøler, at skyde bolden i eget net og bringe hjemmeholdet foran med 4-2.
Med otte minutter igen fik Junior scoret endnu et mål. Han scorede på et flot langskud fra kanten af feltet.
Med et minut tilbage fik indskiftede Jon Inge Høiland scoret på et flot langskudsmål. 6-2. I overtiden fik Mathhias Ekkelund dog pyntet på resultatet med sin scoring til 6-3.

- Jeg er glad for sejren og de tre point. Der var både gode og dårlige ting i denne kamp. Den gode ting var, at vi var så skarpe foran målet. Desværre lukker vi også mange mål ind, hvilket jo er ærgerligt, sagde Svenn Knudsen.



Sikker sejr til Malmö


Malmö FF vandt over ærkerivalerne fra Helsingborg med 2-0.

14. maj 2006

Efter en sløj sæsonstart ser det ud til, at Malmö muligvis har fundet sig en god taktik. Og i dag blev det til en sejr mod de evige rivaler fra Helsingborg.
Bare fem minutter inde i kampen kunne Malmöspillerne juble for første gang. Joakim Sjöhage lagde en perfekt aflevering på tværs af målet til en helt fri Junior, som sikkert scorede.
Lige inden pausen fik Malmö tilkendt en chance fra 11-meterspletten. Det udnyttede anføre og veteran Jari Litmanen sikkert til 2-0.

Anden halvleg blev begivenhedsløs, så de 27480 tilskuere kunne fortjent klappe Malmö fra banen efter 90 minutter med en 2-0 sejr. Malmö ligger nu nummer 2 med 15 point for 8 kampe.





Revanche til Malmö i Svenska Cuppen

Malmö revancherede deres 0-2-nederlag i sæsonens første kamp mod Kalmar FF. Dagens kamp endte med samme resultat - bare til det skånske hold.

17. maj 2006

Kampen var knapt nok fløjtet i gang før Malmö kunne fejre en scoring. Jari Litmanen’s frispark var blevet pareret af keeperen, men bolden røg ud på en Kalmar spiller og bolden røg i målet. 1-0 til Malmö FF efter sølle 2 minutter.
Det var en ret rolig kamp uden større chancer eller andet dramatik.
Kampen skulle helt hen til det 88. minut før der igen blev scoret. Det var Junior, som lukkede kampen. Joakim Sjöhage spillede bolden på tværs til en helt fri Junior, som sikkert scorede i det tomme mål. Præcist, som i sidste kamp.

Malmö er nu videre til 4. runde af Svenska Cuppen.




Knudsen kåret til månedens træner

Svenn Knudsen er netop blevet kåret til månedens træner i maj.

1. juni 2006

Malmö FF’s træner, Svenn Knudsen, er kåret til månedens træner i maj. Knudsen førte sit til sejr i 5 ud af 6 kampe i hele maj måned.
Nummer to blev Stuart Baxter, som er træner i Helsingborg. Nummer tre satte Jan Andersson fra Halmstad sig på.



Næste update: 1. juli
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Byens nye hold
« Svar #21: 29 Apr 2007, 00:16 »

Sådan endte afstemningen...

Spørgsmål:  Hvad siger I, når I læser at det nok ikke bliver en meget kreativ blog?

Øv! Pis! Lort!  6 (14,6%)
Det sku fair nok  10 (24,4%)
Det' ok, men havde forventet mere.  1 (2,4%)
Helt i orden dér!! Det' cool med mig..  11 (26,8%)
Dejligt vejr..  13 (31,7%)

Antal Stemmer: 41
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Byens nye hold
« Svar #22: 29 Apr 2007, 00:38 »

Begrundelse for jeres stemme er mere end velkommen...
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Byens nye hold
« Svar #23: 29 Apr 2007, 14:45 »

Juni



Malmö går til pause

Malmö må gå til pause med en anden plads.

7. juni 2006

For to dage siden spillede Malmö skuffende 1-1 hjemme mod Häcken, og ligger derfor på anden pladsen i den lille pause, som Allesvanskan går ind i nu.
Nummer 1 er Helsingborg, der har to point ned til Malmö FF oh Hammerby der deler anden pladsen. Et point længere nede finder vi Djurgården på fjerde pladsen. Femte og sjette pladsen deller AIK og Elfsborg, som har frem point op til Helsingborg. Alt er altså åbent inden sidste halvdel fløjtes i gang om en lille måned.

Junior i hopla

Malmö FF’s brasilianske angriber, Junior, har scoret hele 11 mål i de seneste 8 kampe. Han ligger nummer to på topscorelisten, hvor han har to mål op til Qurinho fra Djurgården.
Hvis han fortsætter formen er der alvorlig grund til, at tage ham yderst seriøst.
 
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Byens nye hold
« Svar #24: 29 Apr 2007, 15:07 »

Jeg vil meget gerne høre begrundelser for jeres stemmer!
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Byens nye hold
« Svar #25: 29 Apr 2007, 21:48 »

Juli


                                                 

Malmö videre i Svenska Cuppen

Joakim Sjöhage scorede kampens enlige mål i Malmö’s 1-0 sejr ude over Örebro.

5. juli 2006

Kampen startede roligt og var meget lige, dog med en lille overvægt til Malmö FF. Der var ikke de helt store chance eller megen dramatik, så kampen skulle være lidt over en time gammel før der kom et mål. Det 19 årige talent, Joakim Sjöhage var manden, som fik scoret, da han fik en god stikning fra Dusan Djurig. Sjöhage afsluttede til ventre for keeperen, som ikke kunne forhindre bolden i at gå i mål.

I kvartfinalen mødes Malmö Landskrona på udebane.



Næste update: 1. august
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Byens nye hold
« Svar #26: 29 Apr 2007, 22:01 »

Sjöhage virker skarp foran kassen Thumbs Up

Ellers ser det fortsat godt ud Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


absalonsen
Gæst
 
Sv: Byens nye hold
« Svar #27: 29 Apr 2007, 22:16 »

Sjöhage virker skarp foran kassen Thumbs Up

Ellers ser det fortsat godt ud Peace

Det' sku fint nok. Det er få point, som skille de øverste 5-6 stykker. Så mesterskabskampen er meget åben.

Desværre har der ikke været særligt meget, at skrive om her på der sidste..

Og jeg vil endnu en gang gerne have begrundelser for de stemmer, som nogle bruger har brugt. Tak! Smiley
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Byens nye hold
« Svar #28: 29 Apr 2007, 22:19 »

gode update`s du har fyret afsted

lav de lige så lange som dem i starten
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

absalonsen
Gæst
 
Sv: Byens nye hold
« Svar #29: 29 Apr 2007, 22:26 »

gode update`s du har fyret afsted

lav de lige så lange som dem i starten

Skal jeg nok prøve på. P.t. er der ikke det vilde, at skrive om, men håber der kommer noget. Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010