home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 559 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Byens nye hold
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvordan var bloggen?
Fin nok..
- 2 (66,7%)
Gennemsnitlig
- 0 (0%)
Skidt
- 0 (0%)
Lort
- 0 (0%)
Fantastisk
- 0 (0%)
Var dette en blog?
- 1 (33,3%)
Antal Stemmer: 3

Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Byens nye hold  (Læst 8482 gange)
absalonsen
Gæst
 
Byens nye hold
« : 27 Apr 2007, 16:43 »

Malmö FF


Som nogle vel nok har gættet ud fra overskriften, så kommer denne blog til, at handle om Malmö FF.
Før jeg starter vil jeg blot sige et par ting.
I skal ikke forvente at, den store kreative skuffe bliver  åbnet.
Jeg er i en situation, hvor jeg er lidt delt, om jeg skal skriv blog eller ej. Men nu prøvet jeg, og forhåbenligt giver det mig lysten.

Men som sagt; Hav ikke alt for store forventninger, da jeg nok kommer til  at lave en mindre blog, uden de store overraskelser. Det gælder i første omgang, at få lysten til blog skriveriet.

Men alligevel:

Enjoy!
« Seneste Redigering: 03 Maj 2007, 22:56 af Absalonsen » Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Byens nye hold
« Svar #1: 27 Apr 2007, 16:49 »

Spændene at se hvad du kan gøre i Sverige Wink
God fornøjelse! Wink
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Byens nye hold
« Svar #2: 27 Apr 2007, 17:06 »



Malmö fyrer Søren Åkeby

Det har ligget i luften længe og i dag blev det en realitet. Søren Åkeby er en færdig mand i Malmö FF.

1. marts 2006



I en pressemeddelelse fra Malmö FF, som netop er blevet sendt til pressen, skriver sportschef Hasse Borg, at Søren Åkeby er fyret i klubben med øjeblikkelig virkning. Det er bare 4 måneder og 5 dage siden, at Åkeby blev ansat som træner i klubben.
Hvorfor han skulle fyres ved ingen undtagen Åkeby og Malmö’s bestyrelse. Men de første rygter siger, at Åkeby generelt havde et problem med bestyrelsen, og flere gange bevidst havede ignoreret dem, og flere gange har været i hæftige diskussioner med flere af medlemmerne

- Jeg har ingen kommentar, var alt hvad Aftonbladet kunne lokke ud af Hasse Borg over telefon.

Hvem der skal være Åkeby’s afløser forventes, at blive afsløret inde for en uges tid.

Logged

Lindskov6ooo
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Byens nye hold
« Svar #3: 27 Apr 2007, 17:16 »

Glæder mig til at høre mere Grin. Der er jo ikke så mange blogge om svensk fodbold på denne side, så selvfølgelig er det som altid rart med noget nyt.
Jeg håber at du har/får lyst til at forsætte på bloggen, da jeg er 100 på at jeg vil følge med.

Så hold humøret oppe og bare kom i gang ! Opstemt

Held og lykke !
Logged

//Lindskov6ooo

absalonsen
Gæst
 
Sv: Byens nye hold
« Svar #4: 27 Apr 2007, 17:33 »

I er selvfølgelig velkomne til, at begrunde jeres svar i afstemningen. Smiley
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Byens nye hold
« Svar #5: 27 Apr 2007, 17:33 »

har stemt dejligt vejr..Smiley for der er solskin og 25 grader i Frederikshavn..Opstemt
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Byens nye hold
« Svar #6: 27 Apr 2007, 17:50 »



Malmö’s nye træner er fundet

I dag kunne Malmö FF præsentere deres nye træner for en måbende presse.

5. marts 2006

For få øjeblikke siden kunne Malmö FF præsentere deres nye træner på Malmö Stadion. Noget overraskende blev det en dansker, som ingen kender noget til. Svenn Knudsen er navnet, og han kommer fra en lille by midt på Sjælland.
Omkring fodbold har Svenn ingen nævneværdige resultater som træner.

- Jeg er meget stolt og beæret over den tillid, som Malmö har vist ved, at ansætte mig. Jeg er muligvis ikke så kendt, men det skal jeg nok komme til at blive. Mine mål med opholdet i Malmö er, at vinde titler og senere kvalificere os til Champions League. Samtidig vil jeg lokke hele Malmö til fodbold ved, at spille underholdende samt angrebs fodbold. Jeg håber vi kan få en masser tilskuere til hver kamp, så vi kan få den nødvendige opbakning, sagde Knudsen til Aftonbladet på pressemødet.

Svenn Knudsen er født den 2. november 1966 og er altså 39 år gammel.
« Seneste Redigering: 27 Apr 2007, 19:56 af Absalonsen » Logged

theo-walcott
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Byens nye hold
« Svar #7: 27 Apr 2007, 18:40 »

Fin blog
Logged

FCK styre for vildt de køber bare de sygeste spillere..!!;) Det gør Brøndby bare ikke Opstemt

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Byens nye hold
« Svar #8: 27 Apr 2007, 19:10 »

Svenn Knudsen

Sven Knudsen

Wink

Fin start.. Håber der kommer lidt mere kød på, end i de andre Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


lakk
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Byens nye hold
« Svar #9: 27 Apr 2007, 19:55 »

bare forsæt det gode arbejde absa kutgw
Logged

bøhhhhhhhhhhhhhhhh

absalonsen
Gæst
 
Sv: Byens nye hold
« Svar #10: 27 Apr 2007, 21:30 »

Marts






Første forstærkning til Malmö

I dag præsenterede Malmö FF den første forstærkning til den kommende sæson. Det er Michael Ribers, som er hentet i danske FC Nordsjælland.

14. marts 2006

På et pressemøde kunne Malmö FF præsentere danskeren Michael Ribers, som ny spiller i klubben med øjeblikkelig virkning.
Ribers er hentet til klubben på en knap 3 år lang kontrakt.

- Jeg har set Michael i kamp mange gange, da jeg stadig boede i Danmark. Han er en meget stærk spiller, der også er stærk i hovedspiller på trods af, at han ikke er særlig høj. Han er desuden også aggressiv, hvilket jo vil gøre det svært for modstanderens angribere. Jeg ser frem til, at han skal konkurrere med de andre centrale forsvare og udvikle sig mere. Han kan jo også spille højre back, hvilket jo kun er en fordel, sagde træneren Svenn Knudsen under pressemødet.

- Jeg er stolt og glad for mit skifte. Malmö er inde i en spædende udvikling. De har fået ny træner, som skal føre succes til holdet, og jeg glæder mig meget til at være en del af det, sagde den tydeligt stolte Michael Ribers, som får nummer 6 på ryggen.

Ribers har kostet Malmö FF 5.750.000 kr.




Djuric skifter til Malmö FF


Anden forstærkning er nu faldet på plads for Malmö. Stortalentet Dusan Djuric er ny spiller i den skånske klub.

17. marts 2006

I dag har Malmö FF skrevet kontrakt med den 21 årige Dusan Djuric, som skifter fra Halmstad. Djuric spiller central midtbane, og regnes for, at være et af Sveriges største talenter.
Han har skrevet en under frem til 30/11 2008 og han har kostet sin nye klub hele 10.000.000 kr.

- Jeg er utrolig glad for mit skifte til Malmö. Malmö går en spændende sæson i møde, sagde Dusan ganske kort da Aftonbladet fangede ham over telefonen.




Sidste forstærkning til Malmö


Malmö FF har i dag hentet deres sidste forstærkning til den kommende sæson. Joakim Sjöhage er hentet i Elfsborg.

30. marts 2006

For kort tid siden blev Joakim Sjöhage præsenteret for den fremmødte presse på Malmö Stadion. Sjöhage skifter med øjeblikkelig virkning til Malmö, hvor han har underskrevet en kontrakt frem til november 2009.
Malmö har angiveligt smidt 9.000.000 kr. på bordet til Elfsborg for den 19 årige spiller.

- Jeg er enormt glad for, at vi har styrket vores trup med Joakim. Det vigtigste vi mangle i truppen var en angriber, og det har vi fået nu. Han er en lille, meget hurtig spiller. Han kan lave nogle rigtig gode driblinger og er god en mod en. Jeg ser frem til at have ham på holdet.



Næste update: 1. maj, hvor du kan læse om træningskamperesult ater, truppen og sæsonstart.
Logged

lakk
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Byens nye hold
« Svar #11: 28 Apr 2007, 10:36 »

det ser godt ud kør videre med de lyseblå fra svenskerlandet
Logged

bøhhhhhhhhhhhhhhhh

labomb
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Byens nye hold
« Svar #12: 28 Apr 2007, 16:08 »

hehe.... du tager tipsbladets tema op
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Byens nye hold
« Svar #13: 28 Apr 2007, 16:12 »

Gode indkøb glæder mig til at høre mere, det skal nok blive godt !
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Byens nye hold
« Svar #14: 28 Apr 2007, 18:56 »

hehe.... du tager tipsbladets tema op

Har lige været i praktik hos Tipsbladet. Smiley

Desuden kommer der en update med sæsonstart trup o.s.v. når jeg har spist...
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010