home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 539 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Sommers klumme.
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Sommers klumme.  (Læst 40292 gange)
Soccerpop
Gæst

Sv: Sommers klumme.
« Svar #45: 24 Apr 2007, 22:01 »

Så det er i orden at USA først skaber et falsk grundlag for at få en anerkendelse til at invadere Irak, for derefter at invadere landet hvilket indtil videre har kostet over 600.000 livet. Langt de fleste har været civile. På youtube ses også flere film af amerikanske styrker der skyder efter uskyldige civile irakere. Ved ikke om man kan regne med youtube i den sag, men det skulle ikke undre mig når fakta er at størstedelen af USAs militær er tidligere indsatte.

Hmm... Det kommer vist an på hvordan du ser på det Wink
Du har jo ikke selv været udstationeret vel? Kender flere der har, og hverdagen dernede er altså ikke som DR fremstiller den Wink

-KNM-
Manager

« Svar #46: 24 Apr 2007, 22:02 »

Jeg mener ikke, F9/11 er 100% fiktion (højest 90% Wink ) Jeg sammenligner den med AFR, da denne viser hvor let man kan sammensætte udtalelser, og for den sags skyld fakta, til det resultat, man ønsker.

Desuden er 9/11 så smækfyldt med fejl, at jeg engang har haft et dokument på 50 sider (!) med relavante faktuelle fejl.

ps. @MeeLo: Det er svært at vide, da intet land har forsøgt sig, men hvilken -isme medfører ikke lidelse?

7kfum
Gæst

« Svar #47: 24 Apr 2007, 22:02 »

Du anklager delvist M. Moore får at være en svindler af karat. Men hvad er Bush så, han har i en lang række af sager fuppede sit land med succes. Mange i USA vil stadig tage sit berygtet jagtgevær og skyde en hvis man sagde at krigen i Irak var fup. Det er da fup af karat, og det er han skam god til.

Jeg vil også gerne høre din mening om grundlaget til at gå ind i Irak.. Smiley

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #48: 24 Apr 2007, 22:04 »

Med en hær på... PÆNT MANGE, er det klart at voldspsykopater ikke kan undgås. Der er ingen grund til at benægte sandheden.

Jeg vil til hver en tid mene at det havde været argument nok at gå i krig, fordi saddam unertrykte hans folk. At de ikke brugte dette argument, forstår jeg ikke. Uanset om man hedder George Bush, eller Kim Jung-Il, så ville disse rædselshistorier komme frem. Det kan ikke undgås.

Og mht. YouTube, så mener jeg ikke det er troværdigt, hvad man ser derinde.

7Kfum: Har du set filmen 'Elephant'? Det må være argument nok.

Soccerpop
Gæst

« Svar #49: 24 Apr 2007, 22:04 »

Du anklager delvist M. Moore får at være en svindler af karat. Men hvad er Bush så, han har i en lang række af sager fuppede sit land med succes. Mange i USA vil stadig tage sit berygtet jagtgevær og skyde en hvis man sagde at krigen i Irak var fup. Det er da fup af karat, og det er han skam god til.

Jeg vil også gerne høre din mening om grundlaget til at gå ind i Irak.. Smiley

Hmm... Du har vist set for meget DR Wink

7kfum
Gæst

« Svar #50: 24 Apr 2007, 22:06 »

Hmm... Nej, jeg forholder mig slet ikke til DR, men utallige andre kilder.

MeeLo
Gæst

« Svar #51: 24 Apr 2007, 22:07 »

Hvad har du med DR Soccerpop?  crazy
KNM: Jeg skal ikke kunne sige det, kapitalisme og liberalisme er dog det mest uretfærdige jeg nogensinde har set.

SLEORT: Det er ikke bare et par stykker, det er langt over de 50% der er tidligere indsatte. Med en 'opdragelse' i cellen er det da lige guf at få stukket et gevær i hånden og komme ned og skyde lidt.

ZhotLog
Gæst

« Svar #52: 24 Apr 2007, 22:08 »

@SLEORT
Jeg er faktisk enig i meget af det du siger, især om Michael Moore. Jeg kan hverken fordrage ham, eller Bush for den sags skyld. Skolerne skal klart personaliseres, men desværre er der jo ikke skoler eller lærere nok til, at man kan lave de store ændringer lige foreløbig. Måske en større løn til lærere ville hjælpe? Opstemt

Irak krigen var måske fup, måske ikke. Jeg ville foretrække, hvis folk her kun lagde fakta på bordet, som er 100% sikre... Eller i hvert fald ikke udlagde det som fakta, hvis ikke det er helt sikkert.

Dejlig debat din tråd har sat igang 7kfum! (-;

7kfum
Gæst

« Svar #53: 24 Apr 2007, 22:08 »

Med en hær på... PÆNT MANGE, er det klart at voldspsykopater ikke kan undgås. Der er ingen grund til at benægte sandheden.

Jeg vil til hver en tid mene at det havde været argument nok at gå i krig, fordi saddam unertrykte hans folk. At de ikke brugte dette argument, forstår jeg ikke. Uanset om man hedder George Bush, eller Kim Jung-Il, så ville disse rædselshistorier komme frem. Det kan ikke undgås.

Og mht. YouTube, så mener jeg ikke det er troværdigt, hvad man ser derinde.

7Kfum: Har du set filmen 'Elephant'? Det må være argument nok.

Det mener jeg ikke er godt nok. Hvorfor så lige Irak, der er så mange andre lande som også er undertrykte. Det er da ikke lang tid siden at USA faktisk leverede våben til Irak. Så er de på en måde ikke slev skyld i at Irak havde så forholdsvis meget magt?

7kfum
Gæst

« Svar #54: 24 Apr 2007, 22:10 »

Dejlig debat din tråd har sat igang 7kfum! (-;

Tak for det, denne debat var også en af målene med klummen.

Soccerpop
Gæst

« Svar #55: 24 Apr 2007, 22:10 »

Hmm... Nej, jeg forholder mig slet ikke til DR, men utallige andre kilder.

Der er ligeså amerikansk-kritiske som DR? Wink
Hvad har du med DR Soccerpop?  crazy

Ikke andet, end deres sjove syn på tingene...

MeeLo
Gæst

« Svar #56: 24 Apr 2007, 22:11 »

Zhotlog: Det er præcist også derfor jeg f.eks. skriver at man ikke kan være sikker på youtube, men at størstedelen af USAs miltær er indsatte er faktuelt.

7kfum
Gæst

« Svar #57: 24 Apr 2007, 22:11 »

Nej faktisk ikke Soccerpop. Men lad mig høre din mening, i stedet for du sidder og modsiger vores.

MeeLo
Gæst

« Svar #58: 24 Apr 2007, 22:12 »

Hvis du ikke kan se hvad det er Amerika har gang i, bliver du nødt til at åbne øjnene. Det går ikke at vi lukker øjnene for ubehagelige sandheder.

7kfum
Gæst

« Svar #59: 24 Apr 2007, 22:15 »

Hvis du ikke kan se hvad det er Amerika har gang i, bliver du nødt til at åbne øjnene. Det går ikke at vi lukker øjnene for ubehagelige sandheder.

Og det nytter heller ikke at gøre det modsatte.

Vi er nød til at finde den gyldne mellemvej (Ryd USA's regering).

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 16 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010