|
Morientes
|
|
Slut på mestalla 1-2  3 Engelske hold mellem de 4 sidste....vist ingentvivl om hvor den bedste liga er.... 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 10 Apr 2007, 22:43 af Morientes »
|
|
"You´ll Never Walk Alone"
|
|
|
|
|
El Kun
|
|
NEJ! Kan man ikek lave et alt-star hold og fra hele verden og så slå det købehold ud?
@Morientes Nej, jeg er os enig i at den spanske er bedst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkel2306
|
|
kan man ikke banne Chelsea-4ever fra siden.. Man kan ikke have en Chelsea fan på siden - og da slet ikke en tøs  Hvad har du imod Chelsea fans?? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
NEJ! Kan man ikek lave et alt-star hold og fra hele verden og så slå det købehold ud?
Det sørger United for i finalen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Morientes
|
|
Mht Chelski, så ryger de i Semi....Vi napper dem igen iår... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Ja, ud med Chel$ki, 7-1 mod United mand!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Jeg synes det er fair at være Chelsea fan. Men synes det er underligt hvis man er blevet det efter Roman. Det er lame efter min mening 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chelsea-4ever
|
|
kan man ikke banne Chelsea-4ever fra siden.. Man kan ikke have en Chelsea fan på siden - og da slet ikke en tøs  Er det værre at være Chelsea fan når man er pige.? Det sørger United for i finalen.
Ser gerne en finale mod Manchester United. Det kan kun blive spændende. Mht Chelski, så ryger de i Semi....Vi napper dem igen iår...  Niks, det får I ikke lov til. Vi skal have en Chelsea - Man Utd finale i år.!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Fuck, en syg kamp..  Fantastik!! Nu skal United producere en masse t-shirts, hvor der på forsiden står: "7-1" og bagpå alle målscorene.. Ligesom BIF - FCK 5-0.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chelsea-4ever
|
|
Jeg synes det er fair at være Chelsea fan. Men synes det er underligt hvis man er blevet det efter Roman. Det er lame efter min mening  Så kan jeg da lige skynde mig at sige, at jeg ikke er blevet det efter ham. Jeg er det af helt andre grunde.!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Morientes
|
|
No way. Finalen bliver mellem Liverpool & Bayern München
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Er det værre at være Chelsea fan når man er pige.?
Næhh - nu også derfor der var  bagefter det  Men kan ikke lide Chelski pga. deres købehold - selvom jeg synes deres manager er meget cool.. Men har vidst hørt at du var fan af dem før Roman oliemillioner kom ind i klubben
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
No way. Finalen bliver mellem Liverpool & Bayern München
Og så lad Bayern vinde! ALLE ANDRE END MANYOO 
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
Morientes
|
|
Synes det cool med nogle tøser herinde  vi kan jo ligeså godt opdrage dem rigtigt fra starten, det gør det sgu nemmere senere i livet... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|