home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
30 Apr 2026, 22:03 szukizek Blogkonkur... 17# Arbeit, Fußball, L...
Antal Registrerede Brugere: 23533
  1 Bruger, 1188 Gæster Online.

Indlæg: 1133928 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: HaroldUtipt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Akademikerne - Tilbage Til Fortiden!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Akademikerne - Tilbage Til Fortiden!  (Læst 4100 gange)
Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Akademikerne - Tilbage Til Fortiden!
« Svar #15: 10 Apr 2007, 22:59 »

Blog'en er sat godt op, og dine resultater ser gode ud. Må man se stillingen i ligaen?

stillingen kommer efter hver tiende kamp ca. Wink

men tak for roserne generalt.. syntes også selv at gutterne klarer den godt Smiley
Logged

mrfair
Gæst
 
Sv: Akademikerne - Tilbage Til Fortiden!
« Svar #16: 11 Apr 2007, 10:11 »

Ja, der er da fin fremgang efter den lidt sløje sæsonstart.
Logged

champgui
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Akademikerne - Tilbage Til Fortiden!
« Svar #17: 11 Apr 2007, 14:34 »

Super blog, ville være dejligt med lidt flere nyheder omkring klubbens økonomi, placering og lidt fac's om´de andre klubber..

KUTGW Wink
Logged

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Akademikerne - Tilbage Til Fortiden!
« Svar #18: 11 Apr 2007, 14:38 »

jeg ku godt tænke mig nogle afsnit så det blir mere overskueligt...
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

jona
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Akademikerne - Tilbage Til Fortiden!
« Svar #19: 11 Apr 2007, 14:54 »

En av de beste bloggene her inde nu.

KUTGW!
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Akademikerne - Tilbage Til Fortiden!
« Svar #20: 12 Apr 2007, 15:40 »

Jeg savner at der er lidt mere orden idet .
Jeg mener , der er bare tekst og billeder ! BANG .

Ikke særlig meget andet med opstillinger og sådan.
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Akademikerne - Tilbage Til Fortiden!
« Svar #21: 12 Apr 2007, 21:46 »

Jeg savner at der er lidt mere orden idet .
Jeg mener , der er bare tekst og billeder ! BANG .

Ikke særlig meget andet med opstillinger og sådan.

nu er det jo også skrevet udfra en journalist og ikke selve træneren.. hvor tit ser du i bt eller eb at de har formationer i et referat af en kamp??
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010