home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:58:04 andersnomanni Blogkonkur... Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 468 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Akademikerne - Tilbage Til Fortiden!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Akademikerne - Tilbage Til Fortiden!  (Læst 2734 gange)
Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Akademikerne - Tilbage Til Fortiden!
« : 08 Apr 2007, 14:37 »




Dato 1.7.2006

Det var med en glæde i stemmen at Christian Andersen endelig kunne præsentere den nye træner for Akademikerne. Efter en del forsømte år i Viasat Sport Divisionen skulle det endelig skridt tilbage til de gamle dage i Superligaen tages fra dags dato. Men det krævede at man havde en træner som kunne hjælpe de unge gutter på vej, og det var endelig på plads i dag!

”Jeg kan med stor glæde sige at vi har fundet træneren! Han har tidligere været i klubben som ungdomsspiller og kender strukturen indefra som sin egen baglomme. Så jeg ser det her som den perfekt løsning og jeg kan derimod begynde og holde lidt fri(med et smil på læben). Men vi kan lige så godt komme til sagens kerne, manden er Carsten Pedersen.” Sagde en glad Christian Andersen.

”Men inden vi lader jer falde over ham så skal vi lige have klubbens nye ambitioner på plads. Efter en solid snak med vores nye træner, er vi blevet enige om at processen skal komme glidende. Vi skal være realistiske, vi skal kigge på hvad vi har at gøre godt med, og med tiden har vi et sikkert fundament som kan få os tilbage til toppen af dansk fodbold.” Sagde Bestyrelses Formand Jens Hjortskov.


”Tak for de fine ord. Somsagt så er jeg den nye træner her i klubben, en klub som ligger meget nær mit hjerte, og det har været frustrerende at se klubben synke mere og mere. Men det skal vi sætte en stopper for nu, vi skal have de unge mennesker til at se virkeligheden i øjnene, og få denne gamle traditions klub tilbage på sporet. Men det hele sker jo ikke bare over natten, men vi har nogle punkter som gør at tingene bliver gjort i den rigtige rækkefølge, og til sidst skulle vi gerne stå med belønningen i sidste ende.” Sagde den nye træner Carsten Pedersen.

Inden at alle forlod salen kunne man fremvise hele den nye træner team, og det var med en del udskiftninger. Det er her at Carsten Pedersen har lagt sine kræfter her i start fasen til den nye sæson. Hele 5 nye mand er kommet til træner teamet, mens 2 har forladt klubben.

”Med det nye træner team så har vi helt klart vores daglige gang med spillerne på plads, det er der vi skal støbe de unge. Og jeg tror at man vil kunne se en fremgang hos de fleste spillere når sæsonen er ovre, men nu skal vi også give spillerne en chance for at vænne sig til alle de nye tiltage i træning.” Sagde Carsten Pedersen.





Førsteholdstruppen
Opdateret d. 26.7.06

Målmænd
1. Mikkel Drexel
20. Mikkel Andersen


Forsvar
2. Kenneth Bjergsted
4. Stefan Bidstrup
5. Samuel Agba
6. Casper Andersen
7. Peter Larsen
12. Samir Haiba
15. Rasmus Nielsen
22. Kadir Mumumi


Midtbane
8. Geert Baunsgaard
9. Klaus Lykke
10. Brian Gellert
11. Philip Manneh Andersen
14. Lasse Kronborg
16. Henrik Eggerts
19. Elmin Kurbegovic
23. Baskim Ziberi
24. Brian Nielsen


Angreb
3. Patrick Wozniacki
17. Yaro Yaro
18. Prince Nana
21. Denni Conteh
25. Adam Reggiani


Transfers
Opdateret d. 26.7.06

Handler Ind
25.07.06 - Elmin Kurbegovic - Elsborg - Leje
25.07.06 - Lasse Kronborg - Vejle - Leje
26.07.06 - Adam Reggiani - GAIS - Leje
12.08.06 - Stefan Bidstrup - Free - Gratis


Handler Ud
- ingen
« Seneste Redigering: 09 Apr 2007, 01:02 af KaTaNkA » Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademikerne - Tilbage Til Fortiden!
« Svar #1: 08 Apr 2007, 14:48 »

Sjovt du valgte AB, var faktisk selv tæt på at starte en blog med dem.. Ønsker dig held og lykke, og vil samtidig sige at jeg naturligvis læser med, det er også dejligt at se dig "blogge" igen Bülow =)..

Held og lykke med AB, håber du får dem tilbage i SAS Ligaen med det samme!  Thumbs Up
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Akademikerne - Tilbage Til Fortiden!
« Svar #2: 08 Apr 2007, 14:52 »



Panathinaikos og Lille gæstede Gladsaxe Stadion.
                                         Dato d.23.07.2006

Endelig kan Gladsaxe onde lettet op efter 6 hektiske dage. Allerede d. 14 var byen på den anden ende, da spillerne fra græske Panathinaikos ankom til byen. Panathinaikos som har AB som rugklub kom med en lille del af første holdet, men de fleste var klubbens talenter og debutanter som fik chancen for at vise sig frem. Kampen var ikke den helt store oplevelse rent resultatmæssigt for Akademikerne. Første halvleg bar stort præg af at den nye trænere satsede på de unge, og halvlegen endte med en solid 5-0 føring til grækerne. I pausen kom de rutinerede på banen og grækerne begyndte at spille langsomt og til tider kedeligt fodbold. Bl.a. havde Yaro Yaro en del store chancer for at sætte AB på tavlen, men ind ville kuglen ikke. Så AB måtte tage til takke med et 5-0 nederlag som man nok også havde forventet fra starten.

Ugen efter gjaldt det franske Lille. Lille som havde sidste stop i Gladsaxe på deres Danmarks tur som havde bragt dem forbi FC Fyn, som måtte tage til takke med 2 nederlag på 1-0 og 2-0. Lille stillede med noget lignende stærkeste opstilling med Bodmer som den styrende centrale midtbane mand, og den rutinerede Tony Sylva i målet. Men det var en anden afrikaner som stjal opmærksomheden, nemlig Jean Il Makoun kunne sende Lille i front i en meget lige spillet første halvleg, og de kunne gå til pausen med en smal 1-0 føring. Efter pausen satsede AB meget og pressede nærmest med 6 mand hele tiden. Det bar frugt efter 55min da Brian Gellert kunne sætte et smukt langskud i kassen, uden chance for en ellers vel spillende Tony Sylva. Målet skulle dog vise sig at være det sidste i den kamp, og AB kunne være meget tilfredse med deres indsats i den seneste uge.



”Det er dejligt at se at selvom at modstanderen hedder Panathinaikos, Lille eller for den sags skyld Hørsholm, så tør de at spille deres eget spil. Men hvis man skal sætte fingere på noget, så er det nok den første halvleg mod Panathinaikos som jeg gerne så være lidt anderledes. Men i sidste ende skal man jo tænke på at det var unge spillere vi havde på banen, og det satte da også sit præg på kampen, der manglede lige gnisten til at give dem kamp til stregen. Men jeg er meget tilfreds med den måde de klarede opgaverne og hele byen for den sags skyld.” Sagde en glad Carsten Pedersen.



Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Akademikerne - Tilbage Til Fortiden!
« Svar #3: 08 Apr 2007, 14:53 »

Sjovt du valgte AB, var faktisk selv tæt på at starte en blog med dem.. Ønsker dig held og lykke, og vil samtidig sige at jeg naturligvis læser med, det er også dejligt at se dig "blogge" igen Bülow =)..

Held og lykke med AB, håber du får dem tilbage i SAS Ligaen med det samme!  Thumbs Up

tak skal du have Wink jeg fik lidt lyst da jeg så din, som du kan se har jeg "lånt" lidt fra dit layout.. men håber da at jeg kan få dem tilbage til SAS-Ligaen som jeg gjorde i FM06 Smiley
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Akademikerne - Tilbage Til Fortiden!
« Svar #4: 08 Apr 2007, 16:00 »







Tilgang af en trio.
Dato d.28.07.06


Selv om pengene er små i Gladsaxe kan man nemt hente spillere til. Det er i hvert fald det som den nye træner Carsten Pedersen har gjort. Nærmere tre styks, alle 3 med samme ting tilfældes de er kun på en leje aftale. Lasse Kronborg, Elmin Kurbegovic og Adam Reggiani er de nye tilgang i truppen. Specielt Adam Reggiani ser ud til at være en spændende type. Med sine 193cm kan han blive en meget stor trussel for forsvarene i Viasat Sport Divisionen. Adam Reggiani er 20år og hentet i svenske GAIS, han har italienske aner og er født i Modena. Lasse Kronborg er kommet til fra Vejle. Lasse Kronborg som er en god pasnings spiller og er god til at tænke kreativt på den offensive midtbane, kan blive en vigtig brik i det opbyggende spil. Den sidste er også svensker og hentet i Elfsborg. Elmin Kurbegovic er ligesom Lasse Kronborg god i det opbyggende men kan også bruges til at hente boldene ned i luften. Med sine 188cm kan han og Adam Reggiani blive meget farlige hvis de finder et godt samarbejde, og måske er det nøglen til succes i Gladsaxe. Det må tiden vise.







Sæsonens første skuffelse!
                 Dato d. 31.07.06





Så kom dagen hvor Viasat Sport Divisionen skulle sparkes i gang på Gladsaxe Stadion. Hjemmeholdet tog imod Aarhus Fremad, som også havde en del som skulle revanchers fra sidste sæson. Det var dog udeholdet som imod spil og chancer fik lov til at gøre det til 1-0 efter små 35min ved Peter Wamberg. Det var ligesom om at det tog lidt af gejsten fra hjemmeholdet, som virkelig kæmpede med alt hvad de havde lært for at komme tilbage i kampen. Men de måtte gå til pausen med en 1-0 føring til udeholdet. Efter pausen startede AB igen bedst, og havde en del nærgående forsøg, men uden held. Men som kampen skred frem fik Aarhus Fremad mere og mere fat i kampen, og havde da også et par gode chancer, som Mikkel Drexel tog sig godt af. Desværre måtte Peter Larsen udgå med en skade og han blev erstattet af Samir Haiba, og han skulle vise sig at have en nøglerolle senere i kampen. Med et kvarter igen fik hjemmeholdet et frispark lige udenfor gæsternes felt, og Kadir Mumuni kunne sparke den hårdt og fladt i kassen til 1-1. Nu lugtede de blod AB spillerne. Men Samir Haiba ville det anderledes. 5min før tid lave han et klodset straffe som Thomas Jørgensen sikkert kan sætte i kassen til en ufortjent føring til Aarhus Fremad. Det skulle vise sig at være kampens sidste mål, og et ufortjent nederlag til hjemmeholdet, som viste en masse godt takter i kampen.

AB - Aarhus Fremad 1-2 (0-1)
0-1 - Peter Wamberg (33.)
1-1 - Kadir Mumuni (76.)
1-2 - Thomas Jørgensen str. (85.)
MoM - Kadir Mumuni (AB)
Logged

Zinqo
Gæst
 
Sv: Akademikerne - Tilbage Til Fortiden!
« Svar #5: 08 Apr 2007, 16:33 »

ser godt ud.. Smiley
Logged

FEDTHAGE
Gæst
 
Sv: Akademikerne - Tilbage Til Fortiden!
« Svar #6: 08 Apr 2007, 16:45 »

Den er godt nok flot opsat!
Held og lykke med bloggen, du har ihvertfald en læser her !
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Akademikerne - Tilbage Til Fortiden!
« Svar #7: 08 Apr 2007, 17:46 »


Glæder mig til at følge denne blog.. kedelig start men du skal nok komme stærkt igen Opstemt
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Møller
Gæst
 
Sv: Akademikerne - Tilbage Til Fortiden!
« Svar #8: 08 Apr 2007, 19:18 »

Held og Lykke, Bülow

Lidt skidt mod Aarhus F. men du kommer igen, er sikker på. En blog som man kender dig Peace
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Akademikerne - Tilbage Til Fortiden!
« Svar #9: 09 Apr 2007, 00:52 »







En meget blandet start.
                Dato d.14.08.06







AB - Thisted

Hjemmeholdet fra Gladsaxe skulle rejse sig efter den dårlige åbning af sæsonen mod Aarhus Fremad. Det var da også hjemmeholdet som styrede løjerne og havde chancerne til at være foran med 2-0, men Thisted holdt stand og kunne gå til pausen med 0-0. 10min efter pausen viste Klaus Lykke sine kvaliteter som frisparks skytte og sparkede den ind til 1-0. Desværre kom den onde ånd tilbage til AB, da Thisted udlignede med 20min tilbage ved Morten Poulsen. Men den nye mand i AB angrebet Adam Reggiani valgte at vise sin styrke i luften og lobbede bolden i nettet til 2-1 til hjemmeholdet, som valgte at spille defensiv og hev de første 3point i huse.




AB – Thisted 2-1 (0-0)
1-0 – Klaus Lykke (54.)
1-1 – Morten Poulsen (72.)
2-1 – Adam Reggiani (80.)
MoM – Adam Reggiani







Køge - AB

Kampen mellem Køge og AB var en sand bombe for alle fodbold elskere. AB spillede som de gjorde i de første 2 kampe, men med samme uheld som altid. Derimod spillede Køge bedre end deres foregående kampe. Specielt Denni Conteh viste sig fra sin bedste side, 2 mål og høj klasse i AB angrebet, viser at den mand har tur i den. Men Køge havde også en som viste sig i høj klasse, nemlig Thomas Høy. Med to langskuds mål og udnævnelse som kampens spiller, var han den der strålede en tand mere end Denni Conteh. Lejesvenden fra Vejle Lasse Kronborg havde fået chancen fra start og viste han gerne vil være det fremover. Men i sidste ende hjalp det ikke meget da Olcay Senoglu lukkede kampen med en fladt skud under Mikkel Drexel.


Køge – AB 3-3 (1-2)
0-1 – Denni Conteh (23.)
0-2 – Lasse Kronborg (43.)
1-2 – Thomas Høy (44.)
2-2 – Thomas Høy (61.)
2-3 – Denni Conteh (68.)
3-3 – Olcay Senoglu (77.)
MoM – Thomas Høy (Køge)






Måløv - AB - Pokalturneringen 1.Runde

Undertippede Måløv tog imod AB, som lige pt. har tur i den foran målet. Og det var da også et sandt storm vejr Måløv keeper var ude i. Denni Conteh som lige har ramt en god stime bragt AB i front efter 11min, der efter var der kun en vej frem for gæsterne. Det blev hurtigt til 4-0 inden der blev fløjtet til pause, og Måløv måtte erkende at de var udspillet. Specielt Yaro Yaro som fik comeback viste gode takter. Allerede få sekunder efter han var kommet på banen i sidste minut af første halvleg scorede han, og han forsatte hvor han slap i anden halvleg. Mens Mikkel Andersen som fik chancen i buret i stedet for Mikkel Drexel måtte desværre hente en bold ud af nettet. Men havde generelt ikke meget at lave i dagens kamp.


Måløv – AB 1-6 (0-4)
0-1 – Denni Conteh (11.)
0-2 – Brian Gellert (25.)
0-3 – Patrick Wozniacki (31.)
0-4 – Yaro Yaro (45.)
0-5 – Yaro Yaro (53.)
0-6 – Brian Nielsen (74.)
1-6 – Kai Bendtsen (80.)
MoM – Denni Conteh





Fremad Amager - AB

Efter den flotte sejr over Måløv i pokalen skulle AB ud at vise at de også kan i ligaen. Desværre for AB var det Andrew av Fløtum som viste farlighed allerede fra kampens start. Men som tidligere set i sæsonen kan AB altid stole på Denni Conteh som målscorer, og det kunne de også i dag. Men kort før tid ramlede det hele for AB et straffespark og et selvmål, og de måtte gå til pausen bagud 3-1. Men det var som om at AB spilleren havde fået en stor omgang Cult i pausen, og efter 7min stod der 3-3, hvilken kamp tilskuerne var vidne til. Men som så mange gange før så er heldet ikke med gæsterne, og Kenny Thorup kunne med et kvarter igen gøre det onde og sende Fremad Amager på sejers kurs.


Fremad Amager – AB 4-3 (3-1)
1-0 – Andrew av Fløtum (17.)
1-1 – Denni Conteh (38.)
2-1 – Ali Aliji str. (44.)
3-1 – Kadir Mumumi selvmål (45.)
3-2 – Denni Conteh (46.)
3-3 – Yaro Yaro (53.)
4-3 – Kenny Thorup (76.)
MoM – Andrew av Fløtum







FCM’er bliver Akademiker.
                    Dato d.16.08.06


FC Midtjyllands tredje målmand Anders Rasmussen skifter D. 1. januar til AB. Anders Rasmussen som også havde et tilbud fra AC Horsens, valgte et skifte til den næste bedste række og AB. Også Denni Conteh som lige pt. høster stor succes på banen skifter permanent til Akademikerne. Efter et mislykket ophold på Fyn hos OB, tager han sine ting permanent til Gladsaxe fra januar. Sammen med de to andre kommer der endnu en svensker til truppen. Denne gang en mere ukendt en af slagsen, Patrik Ståhl som til daglig slår sine folder i Spårvägen skifter d. 2. december til Akademikerne. Patrik Ståhl som er en lille kreatører på midten og med sine kun 167cm får han nok en hård velkomst. Sidst men ikke mindst er der kommet endnu en forsvar til truppen. Det er den tidligere udlands prof og Viborg, AaB og Lyngby spiller Stefan Bidstrup som skal stabilisere det lidt vaklende AB forsvar. Han indtager nu nummer 4 i truppen.

”Det er da noget af et spring jeg tager, men sådan er fodbold i dag. Enten sidde og vente på chancen i Midtjylland eller også tage turen over bæltet og få noget spilletid. Jeg har valgt den sidste mulighed, og jeg glæder mig enormt meget til min nye udfordring. Efter en god snak med deres nye træner vidste jeg med det samme at det var her min fremtid lå, han har den samme syn på fodbold som jeg selv, og det at hjælpe de unge frem bliver det hele værd.” Sagde en meget glad Anders Rasmussen efter offentliggørelsen.
« Seneste Redigering: 09 Apr 2007, 00:54 af KaTaNkA » Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Akademikerne - Tilbage Til Fortiden!
« Svar #10: 09 Apr 2007, 01:20 »

Nice indkøb svingende resultater Skuffet
Logged

mrfair
Gæst
 
Sv: Akademikerne - Tilbage Til Fortiden!
« Svar #11: 10 Apr 2007, 14:35 »

Jeg glæder mig at læse mere. Resultaterne er ikke super, men så er der jo lidt at arbejde med.
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Akademikerne - Tilbage Til Fortiden!
« Svar #12: 10 Apr 2007, 22:32 »



Comeback og alligevel ikke.
D. 21.08.06

Valby Idrætspark lagde græs til et brag af en første halvleg. 10min og 4 mål, hva mere kan man forvente som tilskuere? Det var dog hjemmeholdet som fik den bedste start ved den tidligere FCN angriber Tommy Olsen. Samme Olsen skulle vise sin farlighed igen bare få minutter efter målet til 1-0. Men så var det lige som om at AB endelig begyndte at røre på sig, og på 2min havde man udlignet Frems føring, først ved Klaus Lykke og senere Yaro Yaro. Efter pausen var det som om at luften gik af ballonen med det var dog alligevel Frem som styrede kampen, og efter en lille times spil kunne Wassim El Banna sende hjemmeholdet i fører positionen. Og som så mange gange før set i sæsonen så smider AB det igen til sidst, 10min før tid sparker Thomas Kruse bolden i nettet til en 4-2 sejr til Frem. Kampen gav bl.a. debut til Stefan Bidstrup i AB forsvaret.


Frem – AB 4-2 (2-2)
1-0 – Tommy Olsen (30.)
2-0 – Tommy Olsen (36.)
2-1 – Klaus Lykke (38.)
2-2 – Yaro Yaro (40.)
3-2 – Wassim El Banna (59.)
4-2 – Thomas Kruse str. (80.)
MoM – Tommy Olsen






Ingen slinger i valsen.
D. 24.08.06

Efter skuffelsen ude mod Frem skulle det kedelige resultat vaskes af de unge gutter, og det skulle gå ud over Skive i Pokalturneringen. De første 45min bar stort præg af det kedelige nederlag til Frem, og det var ligesom om at tankerne var i omklædningsrummet. Efter pausen var det en sprudlende Denni Conteh man fik af se. To minutter var alt hvad den overskydende angriber fra Fyn skulle bruge, for at bringe sit hold i front med 2-0. Desværre for kampen lod AB luften ”fise” ud af kampen, og kørte en sikker 2-0 i hus. Desværre for AB havde kampen store konsekvenser for det ellers meget smalle spiller materialer, Adam Reggiani og Brian Gellert måtte begge forlade banen med skader. Desværre gik det værst ud over Adam Reggiani som må se til fra tribunerne de næste 6 måneder.




Skive – AB 0-2 (0-0)
0-1 – Denni Conteh (57.)
0-2 – Denni Conteh (59.)
MoM – Denni Conteh








Målshow i Gladsaxe.
D. 28.08.06

Kunne AB holde skruen i vejret eller var det en enlig svale efter sejren over Skive? Det skulle Akademikerne give sit svar på. AB startede som lyn og torden men uden de helt store chancer bød sig. Efter en lille halv times spil kom målet som skulle sætte AB i gang, og man fristes til at sige endnu en gang Denni Conteh som manden bag målet. Stillingen holdt til pausen hvor man skulle tror at AB havde fået noget mental energi. Som sagt var der masser af energi i Akademikerne og efter tyve minutters spil blev det til 2-1 ved Yaro Yaro. Forinden havde Ølstykkes afrikaner Emanuel Ukpai gjort det til 1-1. Efter målet til 2-1 forsat AB med at presse og det blev til 3-1 ved Denni Conteh og 4-1 ved Stefan Bidstrup på straffe. Prince Nana lukkede og slukkede kampen med sit anden sæson scoring gjorde det til 5-1.


AB – Ølstykke 5-1 (1-0)
1-0 – Denni Conteh (30.)
1-1 – Emanuel Ukpai (61.)
2-1 – Yaro Yaro (64.)
3-1 – Denni Conteh (70.)
4-1 – Stefan Bidstrup str. (76.)
5-1 – Prince Nana (82.)
MoM – Denni Conteh






Bølgen forsætter.
D. 04.09.06

Målshowet mod Ølstykke har sendt AB tilbage i ligaen og med gejsten oppe kunne de nemt volde topholdet fra Næstved problemer. AB defensiven har fået en gevaldig optur efter at Stefan Bidstrup er kommet til, og det er lige hvad AB har manglet. En mand som har erfaring og tør at give det videre, noget som AB har savnet i starten at sæsonen. Men kampens stor skuffelse var hjemmeholdet Næstved. En sølle chance i 90 minutter, det er ikke godt hvis man vil blande sig i toppen. Derimod AB har fundet en god linje og den blev forsat mod Næstved. I slutningen af første halvleg sendt Yaro Yaro AB i front og hvilket tidspunkt at gøre det på. Efter pausen forsatte de med at udspille hjemmeholdet. Efter en lille times spil kunne Klaus Lykke sætte det sidste søm i Næstveds total ydmygelse med målet til 2-0. Men sejren havde også sine nederlag, Brian Nielsen og topscorer Denni Conteh måtte begge forlade banen inden de første 45min var ovre. Værst så det ud til med Brian Nielsen, som må tage plads ved siden af Adam Reggiani den næste måneds tid.




Næstved – AB 0-2 (0-1)
0-1 – Yaro Yaro (44.)
0-2 – Klaus Lykke (58.)
MoM – Yaro Yaro








Dårlig defensiv i en brand kamp.
D. 10.09.06

Sejren over Næstved har sendt AB frem i tabellen, og næste stop på vejen var HIK hjemme. HIK som ligger i midten af ligaen kom dog uimponeret til Gladsaxe. De første 45min var ikke det vilde, men med få chancer til AB, og måske også et lille overtag. Men efter pausen blev kampen vendt 180 grader. Allerede efter fem minutters spil blev AB defensiven sat til vægs ved Michael Hay-Schmidt. Men minuttet efter gik det galt igen, denne gang var det Brian Andersen, som viste stor overlegenhed og satte AB på plads med 2-0 målet. Men Yaro Yaro ville det anderledes og han sendte AB tilbage i kampen, og Stefan Bidstrup udlignede HIKs føringen med 25min tilbage. Det var dog AB som pressede mest på, men HIK som fik belønningen med et 3-2 mål i sidste minut. Så skulle man mene at kampen var forbi, men Stefan Bidstrup ville det anderledes, og med at drømme hug i dommerens tillægs tid gjorde han det til 3-3, som holdt resten af kampen. Og det var fuldt fortjent at AB fik det ene point med efter en utrolig ringe defensiv indsats.


AB – HIK 3-3 (0-0)
0-1 – Michael Hay-Schmidt (52.)
0-2 – Brian Andersen (53.)
1-2 – Yaro Yaro (63.)
2-2 – Stefan Bidstrup str. (77.)
2-3 – Erling El-Labban (90.)
3-3 – Stefan Bidstrup (90.)
MoM – Stefan Bidstrup






Vigtig sejr på udebane.
D. 17.09.06

Kampen mod HIK viste store defensive fejl som skulle rettes op mod oprykningskandidate rne og hjemmeholdet Lyngby. Kampen bar stort præg af vejret som var en rigtig gang dansk sommervejr, med en masse blæst og regn, men alligevel med plus grader. Kampen var en sovepille i de første 45min med dog med lidt opkvikkende ved 1-0 målet til AB, sat ind af Prince Nana. Ligesom første var anden også en omgang kedelig bold, men igen med AB som de førerne. Hen ad mod slutningen af kampen kom der gang i den, med et mål af Yaro Yaro, så skulle man forvente at den kamp var overe. Men Mikkel Bechmann vil dog lige kryddere spændingen lidt mere med 2-1 målet, men det holdt ikke længe før Elmin Kurbegovic med sit første mål for AB gjorde det til slutresultatet 3-1. Vigtig sejr til AB som er ved at hale ind på toppen i ligaen.



Lyngby – AB 1-3 (0-1)
0-1 – Prince Nana (44.)
0-2 – Yaro Yaro (87.)
1-2 – Mikkel Bechmann (90.)
1-3 – Elmin Kurbegovic (90.)
MoM – Stefan Bidstrup





« Seneste Redigering: 10 Apr 2007, 22:37 af KaTaNkA » Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Akademikerne - Tilbage Til Fortiden!
« Svar #13: 10 Apr 2007, 22:48 »

Kanon blog.. Smiley den er værd at følge Opstemt
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Akademikerne - Tilbage Til Fortiden!
« Svar #14: 10 Apr 2007, 22:55 »

Blog'en er sat godt op, og dine resultater ser gode ud. Må man se stillingen i ligaen?
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010