home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 548 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Giallorossi!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Giallorossi!  (Læst 5934 gange)
Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Giallorossi!
« : 04 Apr 2007, 13:38 »

Jeg har spillet lidt på det her spil så er i 2008 nu, men håber i vil følge med. Jeg vil skifte mellem en del forskellige updates da jeg syntes det kan blive kedeligt altid at lave dem ens.




Giallorossi

Det hele startede i Februar, nærmere bestemt d.7 da den italienske storklub AS Roma, fyrede træner Luciano Spalletti efter en skrækkelig sæson for romerne. Klubben lå nummer 11 og holdet havde store problemer. Formand Franco Sensi gjorde som fansne forlangte og fyrede træneren. Men hvem skulle nu være træner for den romerske kub? Det blev offentliggjort den samme dag som Spalletti, røg ud af døren, og ind af døren kom den nu 37 årige danske manager Mikkel Eklund.
Eklund der ikke havde nogen som helst erfaring som manager men dog havde spillet fodbold i Serie B. Eklunds karriere der sluttede som 20 årig da han næsten lige var startet på sin karriere som fodbold spiller blev fodbold invalid efter en knæ skade. Eklund bosatte sig herefter i Rom og var en ivrig fodbold fan og var jævnlig inde at se de lokale storhold, Roma og Lazio.
I 2002 begyndte Eklund at tage en træner uddannelse som træner. Og da Lazio stod og manglede en træner til deres lilleput hold var Eklund klar. Eklund trænede Lazios lilleputter i tre år, og siden har der ikke været noget at træne for Eklund. Men det er der nu, Eklund blev Romas nye træner og skulle få et hold med moralen i bund til at spille som hold igen. Missionen lykkes, Roma blev nummer 6 og kom på et hængende hår med i Uefa Cuppen. Men Roma havde stadig problemer, store problemer – Roma kunne ikke score mere end et mål i gennemsnit. Angriberne havde store vanskeligheder med at får nettet til at blafre, den eneste der havde held med denne opgave var holdets midtbane kreatør; Francesco Totti, kongen af Rom. Konge var nu så meget sagt i den sæson. Totti score kun 12 mål i Serie A, ikke noget man kan kalde sig Konge for. Eklund havde dog set problemet og brugte næsten 200 millioner på to angribere – Klaas-Jan Huntelaar og Fernando Morientes. Fansne var dog ikke tilfredse med 77 millioner købet af Morientes. Det var da alt for mange penge at bruge på en 31 årig spillet i karrierens efterår?
 
Morientes i sin tid i Real Madrid
Men Morientes gjorde alle kritikerne til skamme ved at spille guds benådet fodbold, med 29 mål og 17 assist var han en stor grund til Romas fantastiske sæson. For i den anden sæson under Mikkel Eklund var Roma som forvandlet, Holdet lagde skidt ud i Ligaen men en taktisk ændring gjorde at Roma kun led 3 nederlag i Serie A i den sæson, samtidig vandt Roma 27 kampe og spillede 8 uafgjorte var det nok  til at Roma vandt deres første mesterskab siden 2001. Men mesterskabet var langtfra nok for Romerne, Roma kom uden de store problemer i Coppa Itália finalen efter en samlet 2-0 sejr mod Milan. I finalen led Roma et sjældent nederlag mod Juventus i den første kamp, men i den næste var Roma igen forvandlet, de bankede Juventus ud af stadion med en 4-0 sejr og Romas andet trofæ var hjemme. Roma havde dog stadig en sidste ting til gode, nemlig UEFA Cuppen. Roma kom uden problemer videre fra gruppespillet og til sidst var de i finalen efter en fanstastisk kamp på Olimpico mod Real Madrid i semifinalen hvor de kongelige fra Madrid fik slag med 3-0. Roma var i deres anden finale i denne sæson og folk håbede at Roma kunne gøre den fantastiske præstation at hjemtage ’’The Treble’’ De kunne de, Roma vandt 2-1 over Bayern München på et mål af vidunderdrengen Okaka i det 77 minut. Roma havde en fantastisk sæson under Mikkel Eklund og fik en del roser med på vejen af både fans og tidligere Roma spillere. Men efter sæson var færdig meddelte formand Franco Sensi, at ville sælge klubben. Hurtigt var medierne ude med rygter om at et konsortium ledet af Italienske Dennis Cancian. Og rygterne talte sandt, Dennis Cancian og Franco Sensi gik i gang med forhandlingerne, og da spillerne gik på ferie begyndte rygterne at florere rundt om på internettet at grunder Cancian’s tyrkiske forbindelser ville fyre manager Mikkel Eklund og i stedet indsætte en tyrkisk manager. Eklund var hurtigt ude i  pressen med kommentare som ,,Altså, jeg håber da ikke jeg bliver fyret hvis forhandlinger går igennem’’ og ,,Jeg er forelsket i Roma, og jeg håber ikke det bliver taget fra mig’’. Det gjorde det heller ikke. Cancian fik Roma men besluttede at holde på Eklund da fansne ikke ville af med Eklund, og hvad gør man ikke for fansne? Eklund blev og Cancian rakte dybt i pungen og fandt rundt regner en milliard til Eklund som han kunne købe spillere for.




 Det var starten, Pre season kommer senere Smiley

Kommentare er altid velkomne. 





« Seneste Redigering: 05 Apr 2007, 01:07 af Don Abramovich » Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Giallorossi!
« Svar #1: 04 Apr 2007, 13:43 »

Nice update der flot fortæller om hvad du har oplevet indtil videre... Glæder mig til at læse mere om Roma, for jeg kan ikk afvise at mit hjerte banker for Roms arbejder hold!
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Giallorossi!
« Svar #2: 04 Apr 2007, 13:44 »

Nice update der flot fortæller om hvad du har oplevet indtil videre... Glæder mig til at læse mere om Roma, for jeg kan ikk afvise at mit hjerte banker for Roms arbejder hold!
Tak tak Smiley

Kan nok sige at JS har været en god inspiration til bloggen Thumbs Up
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giallorossi!
« Svar #3: 04 Apr 2007, 13:47 »

Det må jeg sku sige, en gude start ? Shockeret
Logged

I ain't playin', nigga

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Giallorossi!
« Svar #4: 04 Apr 2007, 13:58 »

Kanon start Don A. God måde at opsumere de tidligere sæsoner. Glæder mig til fortsætelsen Smiley
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Giallorossi!
« Svar #5: 04 Apr 2007, 14:00 »

Det må jeg sku sige, en gude start ? Shockeret
Kanon start Don A. God måde at opsumere de tidligere sæsoner. Glæder mig til fortsætelsen Smiley

Godt i kunne li' det Smiley

Nu må vi se hvor lang den bliver... Lanfe blogs er jo ikke ligefrem min specialitet Shockeret
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Giallorossi!
« Svar #6: 04 Apr 2007, 20:05 »

Er der stemning for en update? Smiley
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giallorossi!
« Svar #7: 04 Apr 2007, 20:07 »

Er der stemning for en update? Smiley
Dumt spørgsmål Wink
Logged

I ain't playin', nigga

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giallorossi!
« Svar #8: 04 Apr 2007, 20:18 »

Den her blog tegner da MEGET lys.. selvom jeg er Milan-fan (og NEJ det er ikke fordi jeg SELV hedder Milan Wink ) så er det stadig en blog jeg vil følge med i.. flot klaret af dig D.A. håber på succes for ROMA fremover med dig ved trænersædet Opstemt
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Giallorossi!
« Svar #9: 04 Apr 2007, 20:20 »

Er der stemning for en update? Smiley
Dumt spørgsmål!

Just do it!
Opstemt
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Giallorossi!
« Svar #10: 04 Apr 2007, 20:22 »

Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Giallorossi!
« Svar #11: 04 Apr 2007, 20:22 »

Nå, så må jeg hellere gå igang Wink I får en præsentation af indkøbene og førsteholdet?
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Giallorossi!
« Svar #12: 04 Apr 2007, 20:41 »

... Efter CHL Wink
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giallorossi!
« Svar #13: 04 Apr 2007, 22:40 »

Update NU Grin
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Giallorossi!
« Svar #14: 04 Apr 2007, 22:50 »

Update NU Grin
Jaja.. Går igang nu Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010