home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 582 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Giallorossi!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Giallorossi!  (Læst 5936 gange)
Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Giallorossi!
« Svar #45: 07 Apr 2007, 21:06 »

Vil Roma forbedre rekorden?
Lørdag, 6/8 08.
Roma har i dag mulighed for at bygge videre på den stime af kampe uden nederlag som lagde grund til den fantastiske triumf sidste år.

Roma kan med en sejr -eller en uafgjort - komme op på 29 kampe i træk uden nederlag, hvis de vinder over Juventus som Roma har haft nogle uhyre spændende kampe mod de seneste sæsoner. Specielt huskes de sidste to kampe mod Juventus, den første hvor et Roma hold der ikke havde tabt i fem måneder spille en en kamp som kunne gå over i historien som en af de mindst vel spillede kampe nogensinde af Roma. Roma under vurderede oprykkerne totalt og led et nederlag på 1-0 som sagtens kunne have endt 4 eller 5-0. I næste kamp havde Roma lært lektien og med de sjældne cifre vinde 4-0 over Juventus og derved hjemføre Coppa Italia trofæet.

Ved gårsdagens pressemøde på Olimpico kom Eklund med følgende svar: ,,Den første kamp i sæsonen er altid ekstremt vigtig, et nederlag og moralen er tabt men en sejr og holdet kan alt – tror de – jeg ved det. Mit Roma hold er et af det stærkeste i Italien eller Europa som vi også beviste sidste år. Juventus besidder overhovedet ikke den fornødne klasse’’ sagde en særdeles optimistisk Roma coach. I Torino var lyden dog en anden, Didier Deschamps kom med den meddelelse: ,,Ja,ja Roma kan alt, eller det tror de. Jeg er bange for at Eklund gir sine spillere falsk håb, godt nok har de et stærkt hold, men hvad med vores? Fint de kan vinde UEFA Cuppen men derfor er de nødvendigvis ikke det stærkeste, de havde det jo ikke særligt sjov mod Barcelona vel?’’ sluttede en tydeligt vred Deschamps.

Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Giallorossi!
« Svar #46: 14 Apr 2007, 21:51 »

Kan vi snart regne med update? Smiley
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giallorossi!
« Svar #47: 14 Apr 2007, 22:17 »

ja jeg vil også megt gerne have en update
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Giallorossi!
« Svar #48: 14 Apr 2007, 22:37 »

Troede egenligt ikke der var nogen der fulgte med, så bloggen har været lidt på standby:)
Logged

mikkel-strandgaard
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Giallorossi!
« Svar #49: 16 Apr 2007, 18:14 »

UPDATE !!!!!!
Logged


Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010