Niko
Gæst
|
|
Du vil simpelthen lave en blog hvor du samler spillets bedste spillere, og talenter på et hold og vinde alt med dem ?  Tror ikke der er mange der finder det spændende at følge med i sådan en blog.. for udfordringer er der da intet af.. og du vil nok hellere ikke købe spillere da du jo i forvejen har alt det du skal bruge.. Så ærlig talt, så lyder det som en dårlig ide til en blog.. havde der derimod været et "for sjov" spil, så er det da sikkert meget sjovt.. Men Tror næppe der er nogle der finder det spændende at du vinder alle kampene med 5+ mål.. Og fast læser bliver jeg heller ikke, medmindre der sker andet end at dit super hold vinder alt..  Du har fuldkommen ret i det du skriver.  Men det kan jo heller ikke være en blog. Da jeg jo lige har startet min Arsenal > Milan > .. blog op igen.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
SAF-lover
Gæst
|
|
GK - Ustari FV - Grosso FS - Micha Richards FS - Puyol FH - Zambrotta MV - Ronaldinho MS - Sahin(om noen år)  MS - Gerrard MH - C. Ronaldo AS - Nistelrooy AS - Henry SUB - Cech SUB - Scholes SUB - Rooney SUB - Charrager SUB - Messi Bra eller hva? 
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
GK - Ustari FV - Grosso FS - Micha Richards FS - Puyol FH - Zambrotta MV - Ronaldinho MS - Sahin(om noen år)  MS - Gerrard MH - C. Ronaldo AS - Nistelrooy AS - Henry SUB - Cech SUB - Scholes SUB - Rooney SUB - Charrager SUB - Messi Bra eller hva?  det er bare bra
|
|
|
|
|
|
|
|
steeval
|
|
Du vil simpelthen lave en blog hvor du samler spillets bedste spillere, og talenter på et hold og vinde alt med dem ?  Tror ikke der er mange der finder det spændende at følge med i sådan en blog.. for udfordringer er der da intet af.. og du vil nok hellere ikke købe spillere da du jo i forvejen har alt det du skal bruge.. Så ærlig talt, så lyder det som en dårlig ide til en blog.. havde der derimod været et "for sjov" spil, så er det da sikkert meget sjovt.. Men Tror næppe der er nogle der finder det spændende at du vinder alle kampene med 5+ mål.. Og fast læser bliver jeg heller ikke, medmindre der sker andet end at dit super hold vinder alt..  Udfordringen kunne ligge i at rykke ned med det hold... 
|
|
|
|
Vi har sgu ikke behov for en kejser Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..
|
|
|
|
Baliian
Gæst
|
|
MM: Petr Cech FH: Anthony Vanden Borre FC: John Terry FC: Puyol FV: Marcelo MH: C.Ronaldo MC: Cesc Fabrigas MC: Gerrard MV: Ronaldinho AC: Eto'o AC: Villa
UD: Henry UD: Rio Ferdinand UD: Casillas UD: Messi UD: Lampard UD: Lahm UD: Rooney
|
|
|
|
|
|
|
|
ronaldo#7 manutd
Gæst
|
|
MM:Cech FH:Gary Neville FC:Terry FC:Vidic FV:Roberto Carlos MH:C.Ronaldo MC:Scholes MC:Gerrard MV:Ronaldinho AC:W.Rooney AC:Totti UD:Henry UD:Ferdinand UD:Van Der Sar UD:Messi UD:Lampard UD:Marcell Jansen UD:Puyol
|
|
|
|
|
|
|
|
Lenny
|
|
MM: Akinfeev FH: Micah Richards FC: Pique FC: Cannavaro FV: Leighton Baines MH: Lionel Messi MC: Cesc Fabregas MC: Ronaldinho MV: Christiano Ronaldo AC: Guiseppe Rossi AC: Carlos Vela
UD: Puyol UD: Gerrard UD: Aaron Lennon UD: Torres UD: Petr Cech UD: Lampard UD: Henry
Bygget på et længerevarende spil
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Det ser skam også godt ud Lenny 
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
MM:Cech FH:Gary Neville FC:Terry FC:Vidic FV:Roberto Carlos MH:C.Ronaldo MC:Scholes MC:Gerrard MV:Ronaldinho AC:W.Rooney AC:Totti UD:Henry UD:Ferdinand UD:Van Der Sar UD:Messi UD:Lampard UD:Marcell Jansen UD:Puyol
Dani Alves istedet for Gary N og Cassilias istedet for Cech.. ellers ser den god nok ud
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Dani Alves istedet for Gary N og Cassilias istedet for Cech.. ellers ser den god nok ud
Jeg er enig, men det er jo hans mening 
|
|
|
|
|
|
|
|
Le magico
Gæst
|
|
MM:Casillas FH: M.Richards FC: R.Albiol FC: J.Terry FV: A.Lopez(Atletico) MH: L. Messi MC: Raul Garcia MC: Ronaldinho MV: C. ronaldo AC: D. Villa AC: Ronney
UD: P. Cech UD: Zambrotta UD:Puyol UD: Gerrard UD: A.Robben UD: Nani UD:C.Tevez
|
|
|
|
|
|
|
|
ridderteiro
Lilleputspiller
|
|
MM:Casillas FH: M.Richards FC: R.Albiol FC: J.Terry FV: A.Lopez(Atletico) MH: L. Messi MC: Raul Garcia MC: Ronaldinho MV: C. ronaldo AC: D. Villa AC: Ronney
UD: P. Cech UD: Zambrotta UD:Puyol UD: Gerrard UD: A.Robben UD: Nani UD:C.Tevez
Den er satme go'
|
|
|
|
|
|
|
|
fcm-star
|
|
MM: Cech FH: Ratinho FV: Marcelo FC: Kolo Toure FC: John Terry
MH: Messi MC: Fabregas MC: Gerrard MV: C.Ronaldo
AC: Henry AC: Torres
UD: Robinson UD: Alves UD: Carragher UD: Pirlo UD: Ribery UD: Kaka UD: Totti
|
|
|
|
Arsenal!
|
|
|
|
slideman
Lilleputspiller
|
|
MM:Ron-Robert Zieler FH:Dani Alves FC:Kolo Toure FC:Raul Albiol FV:Armand Traore MH:Aaron Lennon MC:Denilson (arsenal) MC:Cesc Fabregas MV:Robin Van Persie AC:Gonzalo Higuain AC:Goran Slavkovski
UD:Alexis Sanchez UD:Luca Tiozzo UD:Sherman Cardenas UD:Thierry Henry UD:William Gallas UD:Julio Baptista UD:Rolando Bianchi
her var min top opstilling pt
|
|
|
|
BIF 3-0 FCK WooOoooooOOoOHH!!!!!
|
|
|
|