|
Niko
Gæst
|
|
Okay bare iorden, ser da frem til hvad det bliver for en blog
Det bliver en blog, men verdens bedste hold. (Det burde være Arsenal) Men har ikke helt fundet navnet til klubben endnu. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
handianden
|
|
MM: Iker Casillas FH: Sergio Ramos FC: Carlos Puyol FC: John Terry FV: Marcelo MH: Cristiano Ronaldo MC: Kaká MC: Francesc Fàbregas MV: Arjen Robben AC: Adriano AC: Zlatan Ibrahimovich
UD: Petr Cech UD: Philippe Mexés UD: Daniel Agger UD: Steven Gerrard UD: Lionel Messi UD: Raúl UD: David Villa
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Nu har jeg nok hold. Nu skal jeg bruge talenter. i skal hver især finde 10: Kopier dette: TA: TA: TA: TA: TA: TA: TA: TA: TA: TA:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blackhawk
|
|
Nu har jeg nok hold.
Hvem endte så på dit "Dream Team".?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
MM: Buffon FH: Cicinho FC: Ramos FC: Toure FV: Chielini MH: Gerrard MC: Cesc  MC: Lampard MV: C. Ronaldo AC: Villa AC: Henry
UD: Kameni UD: Vidic UD: Zambrotta UD: Messi UD: Van persie UD: Walcott UD: Adriano
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Mangler lige noget staff: Skriv hvad de er gode til. Mangler også nogle forslag til klubbens navn. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
veddum
|
|
MM: Buffon FH: Daniel Alves FC: Terry FC: Poyul FV: Zambrotta (senere Bale) MH: Cristiano Ronaldo MC: Lampard MC: Gerrard MV: Ronaldinho AC: Drogba AC: Villa
UD: Cech UD: Messi UD: Xavi UD: Eto'o UD: Kolo Toure UD: Agger UD: Essien
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Drillo
Gæst
|
|
TA: V. Degre TA: M. Schmoller TA: S. Cardenas TA: N. Millan TA: Bojan (barca) TA: G. bale (southampton) TA: N. Bendtner (ved ikke om han høre under de kategori af talenter) TA: C. Vela (arsenal) TA: Elias (kan ikke huske hvor han er fra) TA: D. sturringe (man City)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
handianden
|
|
TA: Vincent Degré TA: Michel Schmoller TA: Gareth Bale TA: Sídnei TA: Sherman Cárdenas TA: Cristian Benavente TA: Freddy Adu TA: Bojan TA:Nicolas Millan TA:Sebastián Zúñiga
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El Kun
|
|
TA:Niklas Bendtner TA:Michel Schmoller TA:Sergio Agüero TA:Micah Ricards TA:Tevfik Köse TA:Yoann Gorcuff TA:Samir Nasri TA:Sherman Cardenas TA:Okaka TA:Daniel Agger
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dolle
|
|
Holdnavn: FC SuperEuro 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mikkel-strandgaard
|
|
JEg syntes på dit dream team der skal du ha romario intet dream team uden den 41 årige bomber
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Guldbrand
Gæst
|
|
Det bliver en blog, men verdens bedste hold. (Det burde være Arsenal) Men har ikke helt fundet navnet til klubben endnu.  Du vil simpelthen lave en blog hvor du samler spillets bedste spillere, og talenter på et hold og vinde alt med dem ?  Tror ikke der er mange der finder det spændende at følge med i sådan en blog.. for udfordringer er der da intet af.. og du vil nok hellere ikke købe spillere da du jo i forvejen har alt det du skal bruge.. Så ærlig talt, så lyder det som en dårlig ide til en blog.. havde der derimod været et "for sjov" spil, så er det da sikkert meget sjovt.. Men Tror næppe der er nogle der finder det spændende at du vinder alle kampene med 5+ mål.. Og fast læser bliver jeg heller ikke, medmindre der sker andet end at dit super hold vinder alt.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|