home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 497 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  AGF - Ny storhedstid?
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: AGF - Ny storhedstid?  (Læst 27753 gange)
thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AGF - Ny storhedstid?
« Svar #90: 06 Jan 2008, 01:18 »

jeg kan heller ikk finde det. synes det var en god blog. så ærgeligt den lukker.
Logged

AGF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AGF - Ny storhedstid?
« Svar #91: 06 Jan 2008, 01:19 »

Det er ved at være et stykke tid siden, at der var nogle i kommentarboksen..
Nu skulle det bare være jeg ikke gad mere, når folk tilsyneladende at lige glade med den alligevel
Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AGF - Ny storhedstid?
« Svar #92: 06 Jan 2008, 01:20 »

Det var en god blog så træls!
3 (75%)

åbentbart ikk alle. kan også se den er læst næsten 4000 gange. det må vel være tilfredsstillende ?
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: AGF - Ny storhedstid?
« Svar #93: 06 Jan 2008, 01:22 »

Med den holdning til det er vi ligeglade. Det gælder ikke kun om at gøre andre folk glade ved at skrive blog. Du skal selv være glad for at skrive og lave layouts og finde på nye ting som du synes der ser godt ud. At de ikke gider at kommentere er der ikke noget at gøre ved og du kan ikke tvinge dem.
Logged

AGF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AGF - Ny storhedstid?
« Svar #94: 06 Jan 2008, 01:26 »

Ja det kan man sige, men jeg gider bare ikke trædes på.. Det er jo længe siden ganske vist.. sidste gang jeg skrev på bloggen er jo flere måneder siden..
Men det gider jeg ikke finde mig i.. så ville jeg hellere gå over på FMdanmark.. ikke at jeg gør det.. Men jeg synes ikke det var sjovt! Skuffet

Og mester Møller, nej jeg siger ikke folk skal kommentere, men det er også en blanding af det og så mest det andet..
hvis folk ikke gider kommentere følre jeg ikke jeg får noget ud af at lave indlægene og de bliver derfor dårligere og dårligere.. Og når der så når man laver indlæg ikke er nogle der svarer, og man samtidig er blevet hakket ned, for at lave en slags job, jeg ganske vist godt kan lide, så mister jeg sgu lysten..

Man har brug for noget anerkendelse! og jeg synes det er fedt at lave de her blogs.. og der er også bare det jeg siger.. jeg stopper fordi jeg ikke føler folk gider mere!
Logged

AGF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AGF - Ny storhedstid?
« Svar #95: 06 Jan 2008, 01:30 »

Og jeg kan da ærligt godt sige at hvis nogle var interesserede i at jeg genåbnede bloggen, ved at kommentere på nogle af indlægene og måske oven i købet skrive de synes det er ærgeligt (som nogle har gjort), ja så kunne jeg godt åbne igen..!

For jeg har stadig lysten, hvis jeg ved at folk gider læse min blog! Så synes jeg nemlig det er super at kunne glæde folk med nyt layout og lange tekster og flotte billeder osv..
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AGF - Ny storhedstid?
« Svar #96: 06 Jan 2008, 01:32 »

Kan du henvise til det/de indlæg, hvor du bliver trådt på? Synes ikke lige jeg har set det..

Ærgeligt at bloggen stopper  Græder
Logged

- Veni, vidi, vici -

AGF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AGF - Ny storhedstid?
« Svar #97: 06 Jan 2008, 01:33 »

Nej for det er i kommentarboksen.. Det er slet ikke herinde i selve bloggen! så tvivler på det kan findes.. tager i hvert fald lang tid :O
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AGF - Ny storhedstid?
« Svar #98: 06 Jan 2008, 01:33 »

Vi andre får heller ikke kommentare hele tiden, og det kun du da heller ikke forvente. Vi vil alle gerne have kommentare, men ikke altid vi får det. Jeg synes denne blog er meget uoverskuelig. Specielt i dit interview.

Synes du skal fortsætte hvis du vil, og ellers så det "fint med mig!"

Mht. at du bliver trådt på - som du siger - så kan det hænge sammen med at du bruger skakten til at henvise til din blog. Det gider de fleste ikke, da det ikke lige er de link man gider der Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AGF - Ny storhedstid?
« Svar #99: 06 Jan 2008, 01:35 »

Hej. Jeg må indrømme, at jeg sgu også synes det er nedern at være uden kommentarer. Det er somom, at de rutinerede kan få kommentarer som det passer dem, men vi nye skal der lidt mere til for. Ellers er vores bare ringe, men så ville jeg gerne vide, hvad jeg gør forkert..
Synes det er godt med en GF'er, skal nok læse fra nu af. (:
Logged

AGF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AGF - Ny storhedstid?
« Svar #100: 06 Jan 2008, 01:37 »

Jamen det ved jeg ikke om jeg vil.. Jeg siger heller ikke jeg skal have 734 kommentarer til hver eneste indlæg jeg laver vel..
Men nu er der jo self også kommet mange kommentarer i på denne side Wink
Lige så snart der er et problem vælter det jo ind med kommentarer.. hmm.. Smiley

Og forresten fair nok du mener det med interviewet.. Det er jo det jeg mener med at kommentere! Enten ros, men ellers noget man kan bruge til noget!


Men fint vi prøver igen.. dog med et kort et af slagsen da december er lidt død!
Men det her bliver fordi jeg stadig ikke har mistet lysten (ikke kun for at gøre nogle glade):
« Seneste Redigering: 06 Jan 2008, 10:50 af AGF » Logged

AGF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AGF - Ny storhedstid?
« Svar #101: 06 Jan 2008, 01:49 »

December 2007!




BT: Álex González på vej til AGF - 17. december 2007
Álex González spiller
i Real Madrid

Det kan lyde voldsomt. Forsvarsspilleren der i dag svinger benet i kongeklubben Real Madrid skulle efter sigende være på vej til AGF. Álex González har aldrig fået spilletid på førsteholdet i Real Madrid og træner også kun med andet holdet, men Real Madrids andet hold er også en hel del bedre end klubberne her i landet. Så 23-årige spanier kan meget vel blive en vigtig spiller for AGF hvis han skifter til dem.
Forsvarsspilleren har spillet i Real Madrid gennem hele sin karriere, undtagen sidste sæson hvor han var udlejet til Cobeña.

Info:
Fulde navn: Alejandro González Casado
Kaldenavn: Álex González
Alder: 23 år
Nationalitet: Spanien
Landskampe: Ingen indtil videre
Position: Central forsvarsspiller
Logged

AGF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AGF - Ny storhedstid?
« Svar #102: 06 Jan 2008, 10:47 »

Januar 2008!




Graulund på årets hold! - 1. januar 2008
Graulund
på årets hold

Peter Graulund er som eneste AGF’er på årets hold. Desuden er Peter Graulund også nummer to på årets danske spiller, efter Mads Junker der spiller i Vitesse. Og også skarpt forfulgt af den tidligere AGF’er, og nuværende Brøndby angriber, Morten Duncan Rasmussen.
Årets hold 2007:

Mads Junker (Vitesse) – Peter Graulund (AGF)
Johan Absalonsen (OB) – Niki Zimling (Esbjerg) – Jesper Håkansson (ADDO Den Haag) – Christian Keller (Stabæk)
Niclas Jensen (FCK) – Bo Svensson (Gladbach) – Kim Madsen (Troyes) – Dan Anton Johansen (Lillestrøm)
Kasper Jensen (Wolfsburg)


Desuden blev Michael Lumb også hyldet i det han blev nummer tre i årets U-19 talent i Danmark. Her trak Andreas Granskov det længste strå. Stort tillykke til alle spillerne og vi ønsker dem held og lykke i fremtiden!





Stort talent til AGF - 5. januar 2008
Stortalentet Oswaldo Chaurant

AGF sikrede sig i dag den dygtige midtbanespiller fra Venezuela der kan spille alle midtbanens pladser. Oswaldo Chaurant er navnet på det unge stortalent der fra nu af og de næste tre år skal folde sine talenter ud hos de hvide fra AGF. Den blot 23-årige spiller har allerede nu spillet seks A-landskampe for Venezuela og flere er på vej til CV’et.
AGF henter spilleren i klubben Deportivo Táchira som er en lille klub i Venezuela.
Desuden rygtes endnu en spiller fra Deportivo Táchira til AGF. Det drejer sig om den 17-årige Gabriel Moreno som ligeledes er fra Venezuela. Dette indkøb vil kunne gavne i fremtiden og samtidig vil det gavne Oswaldo Chaurant, da han på den måde har nogle flere at snakke med, og altså en der kan hans sprog.





AGF sælger White - 26. januar 2008
Slut med White i Århus

Jeremiah White er her i dag blevet offentliggjort i Grasshopper. Jeremiah White kom til AGF fra Gueugnon og nåede at spille 42 kampe for AGF i SAS-ligaen og første division. Her scorede han 11 mål og lagde op til lige så mange. Desuden blev han man of the match en gang. Jeremiah White vil blive huske for sin hurtighed og hans driblinger og teknik.
Den 25-årige amerikaner har indtil videre ikke spillet nogle landskampe, men har dog et par gange været med i truppen, men spilletid er det endnu ikke blevet til.
Prisen på White menes at ligge på omkring de 7 millioner danske kroner. Hans kontrakt med Grasshopper løber frem til sommeren 2011.
Jeremiah White, som normalt spiller højre midt, men også både kan spille centralt og i vestresiden og endda i angrebet, har fået en stor lønstigning, med op mod 60.000 kr. om ugen.
« Seneste Redigering: 06 Jan 2008, 10:50 af AGF » Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AGF - Ny storhedstid?
« Svar #103: 06 Jan 2008, 10:50 »

godt med graulund på årets hold, men ærgeligt at du mister white. forresten står der "Elut" under White billedet.
men godt med en ny update. synes det er godt at de ikke er helt så lange som de tidligere.

Edit: det har du ændret (:
Logged

AGF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AGF - Ny storhedstid?
« Svar #104: 06 Jan 2008, 10:53 »

Ja det er lidt smag og behag angående længde. Men jeg er startet på måned-opdateringer så det fortsætter nok. At disse måneder så ikke er så lange, det kan du jo være glad for hvis du bedre kan lide de korte Smiley

Det med White er rettet ja Smiley


Men ja det bliver også et tab med White, men på den anden side er jeg sikker på at de forstærkninger jeg køber til sommer har klassen...
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010