home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1177 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  AGF - Ny storhedstid?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: AGF - Ny storhedstid?  (Læst 28524 gange)
AGF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
AGF - Ny storhedstid?
« : 24 Mar 2007, 20:25 »

AGF - Ny storhedstid?



Ove væk, Anders ind! - 1. Juli 2006

AGF har i dag taget afsked med manager Ove Pedersen. dette blev offentliggjort på et pressemøde fra Cafe Break ved NRGi Park i Århus. Ove Pedersen forklarer selv:
"Jeg har skuffet.. Jeg har skuffet mange.. Både fans, spillere, pressen og ikke midst mig selv. Jeg skiftede til AGF for at opleve en ny storhedstid med AGF. Men dette er ikke blevet tilfældet..! Og det er altså grunden til at jeg nu siger op"

Det var en noget skuffet AGF-Boss, Kurt Andersen, der skulle kommentere den pludselige opsigelse.
"Det er utrolig ærgeligt at miste en spiller af Ove's kvalitet.. Ja hvad mere kan jeg sige... det er ærgeligt..!"

På pressemødet kom det allerede frem, hvem der skal styre klubben fra nu af, og altså forsøge at opnå oprykning til den bedste danske række..! Det er den unge og uprøvede Anders Nielsen, der kaster sig ud i det hårde arbejde. Mange fans mener dog at ansættelsen af Anders Nielsen er et skridt i den forkerte retning da han er alt for uerfaren!

"AGF er min klub, og jeg vil alt det bedste for klubben!Så jeg glæder mig til at komme i gang her i AGF", lød det fra den nyansatte Anders Nielsen.



AGF's trup - 1. Juli 2006

AGF's førsteholdstrup ser ud som følger. Dog har Cheikh Sarr og Navid Dayyani langvarige skader, henholdsvis 8 og 13 måneder..!

Målmænd:
Morten Hyldgaard                                                                                                       
Steffen Rasmussen                                                                                                       

Forsvar:
Anders Kure                                                                                                     
Ole Budtz                                                                                                     
Thomas Hansen                                                                                                     
Olof Persson                                                                                                       
Jimmy Høyer                                                                                                     
Michael Lumb                                                                                                     
Frederik Krabbe                                                                                                     
Cheikh Sarr - (Dog med skade på 7-8 måneder)

Midtbane:
Jens Gjesing                                                                                                     
Peter Sand                                                                                                     
Kári Árnason                                                                                                     
Navid Dayyani - (Dog med skade på 12-13 måneder)
Svenne Poulsen                                                                                                     
Jeremiah White                                                                                                     
Lars Pleidrup                                                                                                     

Angreb:
Peter Graulund                                                                                                   
Peter Foldgast                                                                                                   
Rasmus Katholm
Razak Salifu
« Seneste Redigering: 06 Jan 2008, 01:04 af AGF » Logged

AGF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
AGF - Ny storhedstid?
« Svar #1: 24 Mar 2007, 20:51 »

Stortalent skifter til AGF - 7. Juli 2006

Det store målmands-talent Wang dalei har i dag underskrevet en 4 årig kontrakt med 1. divisions klubben AGF. Stortalentet, der kun er 17 år, er fra Kina og har tidligere spillet i Yiteng og senest Bengbu Xing. Det vurderes af flere eksperter at AGF skulle have betalt omkring 150.000 kr. for den unge målmand.

"Wang er hentet som en udviklingsspiller. Altså han kommer ikke til at spille kampe på 1. holdet lige nu, men han kan blive utrolig vigtig senere hen.!", sagde en stolt AGF manager, Anders Nielsen!

Wang Dalei bliver AGF's tredie målmand på 1. holdet, så der er nu stor konkurrence om pladserne, på trods af at Anders Nielsen siger at Wang ikke kommer til at spille her i efteråret. De andre 2 målmænd er Morten Hyldgaard og Steffen Rasmussen!



Hyldgaard væk? - 9. Juli 2006

Den høje Morten Hyldgaard er efter vores oplysninger på vej væk fra AGF. I hvert fald træner han med reserverne, og er også slettet fra AGF's officielle hjemmeside. Dette sker efter købet af det unge talent Wang Dalei.
Logged

mikkel-strandgaard
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: AGF - Ny storhedstid?
« Svar #2: 24 Mar 2007, 21:20 »

Jeg vil ha' mere.
Logged


El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AGF - Ny storhedstid?
« Svar #3: 24 Mar 2007, 21:22 »

God start med en ironisk overskrift Grin
Logged

AGF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
AGF - Ny storhedstid?
« Svar #4: 24 Mar 2007, 21:52 »

Rune hansen vender hjem - 14. Juli 2006

AGF har netop skrevet kontrakt med det unge forsvarstalent Rune Hansen. Rune Hansen skiftede i 2004 til wolfsburg fra netop AGF. Men nu er han altså tilbage og i en vigtigere rolle end sidst! Denne gang er han nemlig købt som 1. valg i forsvaret! Rune Hansen har skrevet kontrakt til sommeren 2009.

"Rune er en dygtig spiller! Han har mange kvaliteter, dog er hans langsomhed et problem! Men alt i alt er han en rigtig dygtig fodboldspiller, og jeg er utrolig glad for at have ham tilbage!" Sagde en glad Anders Nielsen!

Rune Hansen der er 21 år har endnu ikke fået kampe på hverken U- eller A-Landsholdet, men det unge talent kan muligvis komme i betagtning, hvis har spiller op til sit bedste i AGF..!


Vi har stillet Rune Hansen 3, Ja/Nej spørgsmål som han har svaret på:

Bliver du en succes i AGF?
Ja/Nej

Er du den bedste forsvarsspiller i AGF?
Ja/Nej

Kunne du se dig selv spille i andre danske klubber?
Ja/Nej


Derudover har vi stillet Rune Hansen 3 andre spørgsmål!

Hvordan ser du AGF's chancer for at rykke op?
De er rigtig gode.. De har et super-godt hold og jeg er overbevist om at vi nok skal rykke op!

Bliver det med dig i startopstillingen?
Ja det bliver det! Jeg er købt til startopstillingen, så det regner jeg da kraftigt med! Men ellers må jeg jo tage det som det kommer, og kæmpe for min plads!

Hvordan ser du på tiden i Wolfsburg?
Det er selvfølgelig en lille skuffelse. At skifte fra ens ynglingsklub til en tysk klub hvor man ikke kender nogle, og så kun kommer til at spille på andetholdet.. Det er sgu lidt skuffende, men på den anden side har jeg udviklet mig rigtig meget i tiden i Wolfsburg så en total katastrofe er det da ikke. Men det er på grund af manglende 1. holdskampe at jeg har valgt at skifte tilbage til AGF. AGF er mit hold!
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AGF - Ny storhedstid?
« Svar #5: 24 Mar 2007, 22:05 »


NICE! en agf blog. håber det bedste for fremtiden Opstemt
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

AGF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
AGF - Ny storhedstid?
« Svar #6: 24 Mar 2007, 23:59 »

3 talenter forlænger med AGF - 14. Juli 2006

AGF har i dag forlænget kontrakterne med 3 af de store talenter. Det drejer sig om Navid Dayyani, Niels Krsitensen & Razak Sailfu...

Navid er for tiden ude med en alvorlig knæskade, men AGF har alligevel valgt at tilbyde den unge spiller en ny kontrakt, som Navid har accepteret og underskrevet. Navids nye kontrakt varer "kun" i 2 år og dette kan være på grund af hans langvarige skade, det er jo desværre ikke sikkert at han kommer til at spille fodbold på højt plan igen..!

Den anden spiller er Niels Kristensen. Et ungt stor talent fra AGF's egne rækker! Niels har skrevet en kontrakt med AGF som binder ham til klubben indtil sommeren 2009!

Den sidste af de 3 spillere er Razak Salifu. Den unge boksspiller er en dygtig målscorer og det er nok også grunden til at Anders nielsen har valgt at tilbyde en ny kontrakt til ham..! Kontrakten binder ham til AGF indtil 2009..!
Logged

AGF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
AGF - Ny storhedstid?
« Svar #7: 25 Mar 2007, 00:07 »

AGF og Lyngby, bliver nr. 1 & 2 - 19. Juli 2006

AGF og Lyngby er udnævnt som favoritter til at vinde viasat-sport-divisionen i denne sæson. Dermed kan AGF, hvis forventningerne opnåes, glemme sidste års katastrofale sæson og samtidig også glemme nedrykningen til Viasat-sport-divisionen..!
Lyngby kan derimod bare vise at de høre til i den bedste hjemlige række, og ikke nede i viasat-sport-divisionen.

De øvrige favoritter er Køge, SønderjyskE, AB og Frem.
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AGF - Ny storhedstid?
« Svar #8: 25 Mar 2007, 00:09 »

Du er sku flittig!
Logged

AGF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AGF - Ny storhedstid?
« Svar #9: 25 Mar 2007, 00:09 »

hah tak Peace
Logged

AGF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
AGF - Ny storhedstid?
« Svar #10: 25 Mar 2007, 00:16 »

Referat af træningskampene - 21. Juli 2006

AGF har i denne pause kun spillet 2 træningskampe. Den første mod Bayern Munchen på hjemmebane, onsdag d. 19 Juli 2006. Denne kamp endte 0-3 til Bayern som var dominerende i hele kampen. Alle tre mål blev scoret i første halvleg og målene fordelte sig således:

16 min.: Roy Makaay
39 min.: Roy Makaay
44 min.: Lukas Podolski

Der var til denne kamp dukket 15866 tilskuere op for at se AGF slå sig løs mod Bayern. De kunne dog se deres hold tabe med 3-0 og samtidig mistede de Jeremiah White til en skade. Denne skade holder ham højst sandsynligt ude fra viasat-sport-divisions debutten for AGF.



AGF - AGF II

Den anden kamp blev i dag spillet hjemme mod AGF II, altså AGF's andet hold. Dette blev dog til en kæmpe skuffelse, da AGF kun formåede at spille 2-2 mod dem. AGF var dog klart mest spilstyrende og havde også et hav af chancer som dog blev misbrugt. Der var dog 2 på AGF's første hold der kunne sparke bolden i mål i dagens kamp.

23 min.: Peter Graulund
65 min.: Razak Salifu

Og AGF II's mål blv scoret af:

30 min.: Anders Kaagh
40 min.: Jesper Sørensen

Kampens spiller blev overraskende nok Jacob Rasmussen fra AGF's andet hold, som dog også spillede en flot kamp foran de 308 tilskuere. Måske en første holds plads luger lige om hjørnet for den aldrende AGF'er!
« Seneste Redigering: 25 Mar 2007, 00:31 af AGF » Logged

AGF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
AGF - Ny storhedstid?
« Svar #11: 25 Mar 2007, 00:30 »

Truppen og taktikken - 21. Juli 2006

Her kan truppen ses, med et billede af hvordan startopstillingen højst sandsynligt kommer til at se ud:

Tryk for bedste kvalitet!
Logged

AGF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AGF - Ny storhedstid?
« Svar #12: 25 Mar 2007, 00:49 »

AGF lejer talent - 26. Juli 2006

FC Københavns Morten Bertolt er blevet lejet ud til AGF. Lejeaftalen gælder frem til sommer, hvor han herefter vender tilbage til FCK for at kæmpe for en stamplads. Der skulle angiveligt ikke være nogle klausuler i kontrakten og AGF kan derfor komme til at betale store mængder penge hvis de ønsker at beholde den 22 årige midtbane spiller.
Logged

AGF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AGF - Ny storhedstid?
« Svar #13: 25 Mar 2007, 00:55 »

Endnu en spiller lejes af AGF - 26. Juli 2006

AGF har igen lejet en spiller, og igen er spilleren fra FC København. Denne gang er der tale om talentet Magnus Lekven, fra Norge. Magnus Lekven er ellers netop skiftet til topholdet FCK fra norske Odd Greenland for ca. 1 mio hvor han skulle forsøge at kæmpe sig ind i startopstillingen, eller i hvert fald ind i truppen.
Der er i følge vores kilder heller ingen klausul i denne kontrakt.

"Der er ingen klausuler i kontrakten, menhvis der var havde jeg heller ikke sagt det. Men det er altid dejligt at få tilknyttet nogle nnye dygtige spillere også selvom vi ikke er sikre på at kunne købe ham senere!" sagde Anders Nielsen om lejningen af Magnus Lekven.

Magnus Lekven er ligesom Morten Bertolt lejet indtil slutningen af denne sæson, og skal bevise overfor FCK at han har klassen til deres første hold. Derudover skal han selvfølgelig bevise nogle ting for AGF, og være med til at sikre dem oprykning til den bedste danske række! Dette skal han gøre med hans kvaliteter på midtbanen, endten i højre side eller centralt..!
« Seneste Redigering: 25 Mar 2007, 00:57 af AGF » Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AGF - Ny storhedstid?
« Svar #14: 25 Mar 2007, 00:58 »

Kunne du ikke skrive nogle mere fyldige indlæg og så knapså mange i stedet for alle de små?
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010