home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 1172 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Olympique de Marseille < Schalke 04
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: Olympique de Marseille < Schalke 04  (Læst 66250 gange)
Blackhawk
Landsholdsspiller

Sv: Schalke 04 - Die Königsblaue
« Svar #180: 28 Apr 2007, 17:47 »

Hvornår regner du med den bliver klar?

Som skrevet, regnede jeg først med imorgen, men jeg arbejder på at få den klar i dag Smiley

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #181: 28 Apr 2007, 20:23 »

CHAMPIONS LEAGUE - SCHALKE-LIVERPOOL

- Optakt

Dagens finale brag står mellem to mesterhold, Schalke og Liverpool. Favorit værdigheden må siges at tillægges Liverpool, da i semifinalen slå Manchester United ud af turneringen. Schalke 04 banede sig vej til finalen med en samlet 3-1 sejr over Ajax Amsterdam.

Liverpool:
Champions League titler: 5 (1977, 1978, 1981, 1984 og 2005)
Mesterskaber: 20 (1900-01, 1905-06, 1921-22, 1922-23, 1946-47, 1963-64, 1965-66, 1972-73, 1975-76, 1976-77, 1978-79, 1979-80, 1981-82, 1982-83, 1983-84, 1985-86, 1987-88, 1989-90, 2006-07, 2007-08)
Styrker: Liverpools klarer styrke, er at de har stået i situationen før. De har, både træneren og spilleren, i modsætning til Schalke erfaringen. Det og så det at de har været helt sværene gennem hele sæsonen. Både i CL og i Premier League
Svagheder: Ikke nogen svagheder

Schalke 04:
Champions League titler: 0
Mesterskaber: 7 (1934, 1935, 1937, 1939, 1940, 1942, 1958)
Styrker: Kontraspil og offensiven. Schalke har gennem hele sæsonen vist rigtig godt kontraspil og godt offensivt spil. Kontraspillet er måske Schalkes største mulighed.
Svagheder: Defensiven har haltet gennem det sidste af sæsonen, hvor det virkelig har knebet med at holde nullet. Det bliver svært mod et offensivt indstillet Liverpool hold.

CHAMPIONS LEAGUE FINALE:
LIVERPOOL - SCHALKE 04

Champions League pokalen.
Den som det hele handler om
7. MIN: Gustavo spiller bolden tilbage til Neuer, der sender lang aflevering op mod Lincoln. Lincoln fordeler bolden ud til Hitzlsperger, som trækker uden om Carragher og spiller Gomez i dybden. Topscoreren sender bolden fra en spids vinkel lige over mål.

14. MIN: Roriguez spiller Lincoln fri, som spiller Hitzlsperger med en kort aflevering. Han trækker uden om Gerrard, som sætter en sen takling. Frispark og Gerrard bliver smit ud!

23. MIN: Liverpool kontra, Tevez fører bolden frem, men bliver stoppet af Bordon. Bordon skifter over til Hitzlsperger, som laver et præcist indlæg til Bajramovic, der dog sparker lige på målmanden. Hjørnesparket bliver efterfølgende headet væk.

32. MIN: Et højt frispark, bliver headet væk i Schalke forsvaret, men returbolden lander hos Hyypia, som spiller Gonzalez, der sender Tevez af sted i dybden. Han first-timer dog bolden et par meter over mål.

34. MIN: Et langt indkast ender hos Tevez, der igen first-timer den og kassen.

38. MIN: Neuers udspark ender hos Mark Gonzalez, som stikker Tevez i dybden. Afslutningen mangler dog lige det sidste. Liverpool presser godt på.

PAUSE

46. MIN: Tevez header bolden tilbage til Carragher som forsøger at finde Alonso. Han sender et godt skud af sted, men det ryger lige over sammenføjningen.

55. MIN: Mark Gonzalez finder Carlos Tevez med en super aflevering over 60 meter. Tevez spiller bolden tilbage til Gonzalez, som lægger af til Mascherano, der afslutter svagt.

58. MIN: Mascherano sender et højt indlæg mod forreste stolpe, hvor Daniel Agger dukker op OG GØR DET TIL 1-0. Liverpool i front efter en lille times spil.
Halil Altintop udlignede meget sent i kampen.

66. MIN: Lincoln sender en upræcis aflevering af sted, som opsnappes af Carragher, der elegant spiller Luis Garcia fri til en afslutning. Bolden sniger sig lige uden om stolpen.

77. MIN: Carragher sender en høj bold ind i feltet, der dog bliver headet væk i første omgang. Han opsnapper den igen, og med et præcist indlæg, rammer han Sissoko i hoved. Neuer må ud i fuld længde for at rede.

80. MIN: Sissoko snyder Kobiashvili på venstrekanten, og sender et god indlæg ind mod Peter Crouch. Neuer reder hovedstødet fra Crouch på mest fremragende facon, og sender den ud til hjørnespark.

87 MIN: Frispark til Schalke i venstre side. Rafinha skruer den en, og HALIL ALTINTOP UDLIGNER! 1-1.

90+2 MIN: Crouch trækker ind i banen, og spiller 2-1 mod Sissoko. Han kommer igennem, men svag afslutning lige på Manuel Neuer. Kampen går i forlænget spilletid.

SLUT PÅ DE 90 MIN.

92. MIN: Insua sender en lang bold frem mod Crouch, der ikke kan passere en fremstormende Manuel Neuer.

98. MIN: Lincoln tager et par flotte træk, og sender et skud lige på Reina.

102. MIN: Frispark til Schalke. Lincoln går til bolden, men sender den langt forbi.

PAUSE I DEN FORLÆNGEDE SPILLETID

114. MIN: Kontra til Schalke. Hitzlsperger sender bolden frem af banen, hvor Gomez tager 2 træk, og afslutter
langt udefra. Han losser den langt, langt over.

SLUT PÅ DEN FORLÆNGENDE SPILLETID

Straffespark konkurrence:
1 spark: Harry Kewell går til bolden, og SCORER SIKKERT TIL 2-1 helt ud i højre side.
2 spark: Levan Kobiashvili sparker sikkert bolden ind til 2-2
3 spark: Javier Macherano sender bolden til højre for Neuer, som redder sparket!
4 spark: Rafinha går til bolden, og UDPLACERE RENIA TIL 3-2!
5 spark: Peter Crouch banker til bolden, OG DEN SEJLER IND TIL 3-3
6 spark: Lincoln løber frem, stopper op og banker bolden SIKKERT IND TIL 4-3
7 spark: Emiliano Insua sender bold bolden lige op Manuel Neuer, som sikkert redder.
8 spark: Hitzlsperger kan afgøre det hele. Han sparker, og med lidt held GØR HAN DET TIL 5-3

Kampen i tal:
Liverpool - Schalke 04   1-1   (0-0)   (Schalke vinder 5-3 efter str.)
Steven Gerrard udvist (15)
1-0 Daniel Agger (58)
1-1 Halil Altintop (88)
MOM: Bordon

« Seneste Redigering: 28 Apr 2007, 21:38 af Blackhawk » Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #182: 28 Apr 2007, 20:25 »

Updaten om min fremtid, kommer nok først imorgen Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #183: 28 Apr 2007, 20:28 »

Man tænker næsten tilbage til CL finalen mellem Liverpool - Milan. Smiley

Grats med endnu en pokal Peace

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

lakk
Juniorspiller
**

« Svar #184: 28 Apr 2007, 21:05 »

tlk og det bliver spændende at se hvorfor du forsætter KUTGW

bøhhhhhhhhhhhhhhhh

Møller
Gæst

« Svar #185: 28 Apr 2007, 21:08 »

Hvordan gør du Blackhawk - Det er så vildt - TLK med endnu en titel

KUTGW fantastisk blog

theo-walcott
Reserveholdsspiller

« Svar #186: 28 Apr 2007, 21:22 »

Fantastisk godt gået .

FCK styre for vildt de køber bare de sygeste spillere..!!;) Det gør Brøndby bare ikke Opstemt

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #187: 28 Apr 2007, 21:23 »

Man tænker næsten tilbage til CL finalen mellem Liverpool - Milan. Smiley

Grats med endnu en pokal Peace

Jeg, jeg tænke også umildbart på den kamp. Her er det bare modsatte det hold der vinder! Smiley

tlk og det bliver spændende at se hvorfor du forsætter KUTGW

Ja, updaten kommer nok først imorgen, men tak skal du have Smiley

Hvordan gør du Blackhawk - Det er så vildt - TLK med endnu en titel

KUTGW fantastisk blog

Tak skal du have!. Det handler nok om min forhold til klubben. Jeg kender den, og har opbygget en super taktik. Og så har jeg også haft marginalerne med mig Smiley

Fantastisk godt gået .

Tak Smiley

theo-walcott
Reserveholdsspiller

« Svar #188: 28 Apr 2007, 21:24 »

Citat
Jeg kan sige, at Real ikke er muligheden

Hvorfor ??

FCK styre for vildt de køber bare de sygeste spillere..!!;) Det gør Brøndby bare ikke Opstemt

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #189: 28 Apr 2007, 21:32 »

Hvorfor ??

Jo, det kan godt værer i fremtiden, men jeg har fået et tilbud, og det er ikke Real Smiley

theo-walcott
Reserveholdsspiller

« Svar #190: 28 Apr 2007, 21:35 »

hvem r det ?? Grin

Zone 43
Manager

« Svar #191: 28 Apr 2007, 21:35 »

Det skal da først afsløres i updaten Peace

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #192: 28 Apr 2007, 21:37 »

UPDATE!!! Opstemt

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #193: 28 Apr 2007, 21:57 »

CHELSEA - ELLER HVAD?

Den danske succes manager, Mathias Huss-Hansen, der til dagligt slå sine folder i tyske Schalke 04, er en ombejlet herre. Først var Sevilla ude med snøren, så kom diverse landshold ind i billedet, og nu er det den engelske gigant Chelsea der jagter Huss-Hansens underskrift.

Ifølge diverse kilder, er Mathias Huss-Hansen øverst på Abramovic lange ønskeliste. Efter to skuffende sæsoner uden titler, bortset fra Ligacuppen i 2008, blev manager Jose Mourinho fyret. Dermed er vejen banet for den nye danske kommet-manager.

Huss-Hansen: "Jeg vil ikke kommentere noget endnu, men Chelsea er en mulighed. Nu har jeg opnået alt hvad jeg kan med Schalke, og dette er måske det rette tidspunkt til at komme videre. Jeg holder alle døre åbne"

Nu står jeg bare i denne situation. Hvad skal jeg gøre? Jeg har nu opnået alt med Schalke, til gengæld har jeg også hentet en masse nye, og gode, spillere til Schalke. Hvad skal jeg? Smid en stemme.

Chelsea | Truppen | Se tilbudet

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #194: 28 Apr 2007, 22:01 »

Skriv gerne hvad i har stem - og hvorfor? Smiley

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 22 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010