home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1039 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Olympique de Marseille < Schalke 04
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: Olympique de Marseille < Schalke 04  (Læst 66275 gange)
Blackhawk
Landsholdsspiller

Sv: [UPDATE]Schalke 04 - Die Königsblaue
« Svar #135: 22 Apr 2007, 18:09 »

God lodtrækning til CL du fik der Smiley

Kunne være rart med en ligatabel Wink

Men supergodt arbejde Opstemt

Ligatabel klar om 2 sek Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #136: 22 Apr 2007, 18:10 »

Lyder nice Blackhawk, i det hele taget en super blog, måske den bedste på sitet. Flot layout især Thumbs Up

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #137: 22 Apr 2007, 18:14 »

Ligatabel:

k0l0
Juniorspiller
**

« Svar #138: 22 Apr 2007, 18:17 »

Ser sgu godt ud Opstemt

Glæder mig meget til at se hvor langt du kan gå i CL, Sampdoria skal du næsten igennem Wink

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #139: 22 Apr 2007, 18:33 »

Lyder nice Blackhawk, i det hele taget en super blog, måske den bedste på sitet. Flot layout især Thumbs Up

Tak for det! Rart at blive kandideret til "bedste blog" Smiley

Ser sgu godt ud Opstemt

Glæder mig meget til at se hvor langt du kan gå i CL, Sampdoria skal du næsten igennem Wink

Ja, det ser godt ud. Jeg regner også 100% med at kvalificere mig til kvartfinalerne, men om jeg kommer videre end det må tiden jo vise.

Til jer der har stemt. Smid lige en kommentar om hvorfor i har stem det i har stem.

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #140: 22 Apr 2007, 21:58 »

Ingen andre der vil kommetere/smide en stemme?

Emillionaire
Gæst

« Svar #141: 22 Apr 2007, 22:16 »

Frankfurt og Berlin i toppen og Bayern München på en fjerde plads, sikke en overraskelse!

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #142: 23 Apr 2007, 20:40 »

TRANSFER - TALENTER OG FREMTIDIGE SPILLERKØB

Schalke har været knap så aktive på transfermarkedet i denne omgang, men det er alligevel blevet til et par handler.
Først kunne klubben sikre sig den alsidige danske forsvar/midtbane spiller Jan Kristiansen. Kristiansen skifter til klubber pr. 1/7-2008, og har skrevet en 5-årig kontrakt med Gelsenkirchen klubben.
Han er først og fremmest tildelt en rolle som reserve, men vis han overbeviser træner Mathias Huss-Hansen, er der vel muligheden for fast spilletid.
Kristiansen om skiftet: Det er en stor mulighed for mig, om at komme til en af Europas største klubber. Nu har jeg spillet i bundesligaen i 1½ år, og syntes den passer godt til min type spiller".

Udover at hente Jan Kristiansen, har Schalke også skrevet kontrakt med det franske forsvarstalent, Omar Benzerga. Ligesom Kristiansen har han underskrevet en kontrakt, der binder ham til klubben i de kommende 5 år. Benzerga kommer fra franske Lille, og regnes som en af Frankrigs/Europas største forsvarstalenter. Omar Benzerga er også tiltænkt en plads på bænken, men han går en stor fremtid i møde.
Mathias Huss-Hansen om købet af Benzerga: "Kæmpe talent. Sådan er det bare. Han har viljen til at nå langt, og med den rette træning vare det ikke længe før vi ser ham på 1. holdet".

Udover overnævnte spillere, har Schalke også været ude efter bl.a. Nicholas Millan, Vincent Kompany, Bojan, Oleksandr Yakovenko, Martial Riff og Morten Foged.

Kerm
Landsholdsspiller

Sv: [TRANSFER]Schalke 04 - Die Königsblaue
« Svar #143: 23 Apr 2007, 20:51 »

Tjae, Jan Kristiansen er en udmærket spiller, men det talent.. Puha! Han skal nok blive ond! Opstemt - Men som det ser ud nu, så skal du nok tage titlen.. Wink

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #144: 23 Apr 2007, 20:52 »

SEVILLA UDE EFTER HUSS-HANSEN

Schalke 04's manager, Mathias Huss-Hansen's, succes er ikke gået forbi storklubberne. Første klub ude er Spanske Sevilla FC. Efter en skidt start på sæsonen, har de taget konsekvensen, og fyret manager Juande Ramos. Mathias Huss-Hansen valgte efter lidt eftertanke at takke pænt nej til tilbudet.

"Jeg har valgt at blive i Schalke lidt endnu, for med den succes vi oplever i øjeblikket, styrer vi direkte mod endnu et tysk mesterskab. Derudover har jeg ikke først Schalke frem i Europa, som har været mit primære mål, siden vi blev mestre" kommentere Mathias Huss-Hansen om tilbudet.

Sevilla FC blev selvfølgelig skuffet over udmeldelsen, og har denne kommentar: "Mathias var ellers den perfekte mand til jobbet, men vi må respektere hans valg. Det betyder ikke vi vil prøve at få fat i ham igen en anden gang" siger præsident José María del Nido med et smil på læben.
Den nye træner skulle efter flere kilder være tyske Thomas Shaaf, der kommer fra Werder Bremen.
« Seneste Redigering: 23 Apr 2007, 20:59 af Blackhawk » Logged

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #145: 23 Apr 2007, 20:53 »

Uha! Det havde ellers været et kanont skifte, synes jeg.. Smiley Fodboldkulturen er helt anderledes, men er også glad for du blev, så mesterskabet kan komme til arbejdernes by.. Smiley

Kerm

Helvede i Nord

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #146: 23 Apr 2007, 20:56 »

Tjae, Jan Kristiansen er en udmærket spiller, men det talent.. Puha! Han skal nok blive ond! Opstemt - Men som det ser ud nu, så skal du nok tage titlen.. Wink

Kerm
Uha! Det havde ellers været et kanont skifte, synes jeg.. Smiley Fodboldkulturen er helt anderledes, men er også glad for du blev, så mesterskabet kan komme til arbejdernes by.. Smiley

Kerm

Ja, det var lidt af et dilema jeg stod i. Sevilla er klart en god klub på vej frem, men jeg valgte jo som sagt at blive fordi jeg endnu ikke har opnået europærisk succes. Mesterskabet er stadig åbent, men jeg regner med at mine spiller kan hjemfører det igen.

Iøvrigt tak fordi du følger bloggen Smiley

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #147: 23 Apr 2007, 21:03 »

Ja, det var lidt af et dilema jeg stod i. Sevilla er klart en god klub på vej frem, men jeg valgte jo som sagt at blive fordi jeg endnu ikke har opnået europærisk succes. Mesterskabet er stadig åbent, men jeg regner med at mine spiller kan hjemfører det igen.

Iøvrigt tak fordi du følger bloggen Smiley

Hel sikkert. Der vil ske store ting der.. Smiley - Forståeligt nok, personligt synes jeg det er dumt, at smutte fra en klub, som har potientalet med lidt hårdt arbejde, til at nå de ting man har sat sig for.. Smiley - Selvfølgelig er mesterskabet stadig åbent, sæsonen er stadig ung, men hvis Søren Larsen fortsætter som han gør, bliver det sjovt!! Opstemt

Kerm

Helvede i Nord

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #148: 23 Apr 2007, 21:08 »

Hel sikkert. Der vil ske store ting der.. Smiley - Forståeligt nok, personligt synes jeg det er dumt, at smutte fra en klub, som har potientalet med lidt hårdt arbejde, til at nå de ting man har sat sig for.. Smiley - Selvfølgelig er mesterskabet stadig åbent, sæsonen er stadig ung, men hvis Søren Larsen fortsætter som han gør, bliver det sjovt!! Opstemt

Kerm

Ja, det bliver spændende at se om Larsen kan holde niveauet, men det tyder det lige nu på han gør. Smiley
Er der iøvrigt andre der lige vil smide en kommentar? Smiley Bare en lille.? Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #149: 23 Apr 2007, 21:23 »

Er der iøvrigt andre der lige vil smide en kommentar? Smiley Bare en lille.? Opstemt

Næh! Djævel

Ej, det ser godt ud. Bare fortsæt sådan Peace

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 22 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010