home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 612 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Olympique de Marseille < Schalke 04
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: Olympique de Marseille < Schalke 04  (Læst 62073 gange)
7kfum
Gæst
 
Sv: [UPDATE]Schalke 04 - Die Königsblaue
« Svar #15: 25 Mar 2007, 18:55 »

Hvad hedder den skrift du bruger i den nederste kolone? Smiley
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [UPDATE]Schalke 04 - Die Königsblaue
« Svar #16: 25 Mar 2007, 18:56 »

Minion Pro Smiley
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [UPDATE]Schalke 04 - Die Königsblaue
« Svar #17: 25 Mar 2007, 19:14 »

Nogen der vil kommentere?
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [UPDATE]Schalke 04 - Die Königsblaue
« Svar #18: 25 Mar 2007, 19:32 »

Nogen der vil kommentere?

Næh! Djævel

Ej, det ser fornuftigt ud. Grats med den første pokal, vær du glad for du ikke løb i Werder, for så havde du fået røv Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


7kfum
Gæst
 
Sv: [UPDATE]Schalke 04 - Die Königsblaue
« Svar #19: 25 Mar 2007, 19:38 »

Jeg synes det er for uoriginalt, undskyld men det mener jeg. Jeg synes du skriver det samme på samme måde som alle andre.. Få lidt mere privatliv og lidt flere spændende sætninger og ordstillinger.. Så bliver det en jeg vil læse fast.. Smiley
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [UPDATE]Schalke 04 - Die Königsblaue
« Svar #20: 25 Mar 2007, 20:31 »

Nu er det jo også kun min første blog.. Ubeslutsom
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: [UPDATE]Schalke 04 - Die Königsblaue
« Svar #21: 25 Mar 2007, 20:37 »

Nu er det jo også kun min første blog.. Ubeslutsom

Jeg vil aldrig havde skrevet det til en jeg ikke forventet mere af.. Smiley Tag det som et kompliment.. Smiley
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [UPDATE]Schalke 04 - Die Königsblaue
« Svar #22: 25 Mar 2007, 20:38 »

Jeg vil aldrig havde skrevet det til en jeg ikke forventet mere af.. Smiley Tag det som et kompliment.. Smiley


Okey. Jeg skal i hvert fald prøve Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: [UPDATE]Schalke 04 - Die Königsblaue
« Svar #23: 25 Mar 2007, 20:40 »

Okey. Jeg skal i hvert fald prøve Smiley

Jeg ved du kan... Wink
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [UPDATE]Schalke 04 - Die Königsblaue
« Svar #24: 25 Mar 2007, 20:43 »

Til alle: Jeg regner med at få næste update klar til imorgen, men jeg vil love det 100% da jeg skal til fodbold Smiley
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: [UPDATE]Schalke 04 - Die Königsblaue
« Svar #25: 26 Mar 2007, 01:30 »

Jeg synes det er for uoriginalt, undskyld men det mener jeg. Jeg synes du skriver det samme på samme måde som alle andre.. Få lidt mere privatliv og lidt flere spændende sætninger og ordstillinger.. Så bliver det en jeg vil læse fast.. Smiley
OMG NEJ! Sørg for, at få så lidt privat liv med som overhovedet muligt! Jeg vil hellere høre om alle de spændende ting der nu engang sker i spillet, end om kaffe og katastrofer! Putter du for meget privatliv i, vil du med garanti meste en hel del læsere, og få nogle få andre.
Skriv som du har gjort hidtil, og ændrer for guds skyld ingenting, før jeg siger til selvfølgelig Wink
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [UPDATE]Schalke 04 - Die Königsblaue
« Svar #26: 26 Mar 2007, 13:06 »

Jeg skal prøve at få lidt privatliv med, men ZhotLog, jeg lover jeg ikke ændre på resten Smiley
Logged

Prejler
Gæst
 
Sv: [UPDATE]Schalke 04 - Die Königsblaue
« Svar #27: 26 Mar 2007, 20:47 »

God update, kan bare ikke lide dit valg af hold Opstemt
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [UPDATE]Schalke 04 - Die Königsblaue
« Svar #28: 26 Mar 2007, 20:52 »

God update, kan bare ikke lide dit valg af hold Opstemt

Jaja, hver mand sin smag Opstemt
Til Alle: Der bliver deværre ingen update idag, men arbejder på højtryk for at få den klar til imogen.!
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [UPDATE]Schalke 04 - Die Königsblaue
« Svar #29: 27 Mar 2007, 14:30 »


AUGUST 2006


Veltins Arena (Arena AufSchalke)
Ja, så er der gået endnu en måned i det tyske. Jeg har endelig fået fundet mig en lejlighed i Gelsenkirchen, ca. 2 km. fra stadion.
Jeg savner lidt Danmark, mest min familie. Alt hernede er så nyt. Maden, sproget, kulturen, ja næsten alt. Men min modtagelse i klubben har været fantastisk. Alle i og omkring klubben er søde, og de bakker 100% op omkring mig og min spillestil. Fansene tilbeder mig nærmest som en gud. Det skyldes nok mest min fantastiske start på sæsonen.
De næste par uger står vi over for modstandere som Stuttgart og Leverkusen. Det er en måned jeg regner med masser af point. 













Jubel efter scoringen til 2-0

Bundesliga; 1 spillerunde:

Schalke 04 - Stuttgart   3-0   (1-0)
1-0 Søren Larsen (str. 45)
2-0 Krstajic (61)
3-0 Hamit Altintop (89)

MOM: Søren Larsen

Vi henter i dag en meget sikker 3-0 sejr hjemme over Stuttgart. Kampen startede ellers lige, men vi kæmpede os til et overtag. Det udmøntede sig i en scoring af Larsen på straffespark lige inden pausen. Efter pausen er vi klart det bedste hold, og scorer også yderligere 2 kasser. Først Krstajic på hoved, og Hamit Altintop med et dejligt afslutning. Dejligt med 3 point i sæson-premiren.







Peter Løvenkrands

Bundesliga; 2 spillerunde

Leverkusen - Schalke 04   0-1   (0-0)
0-1 Peter Løvenkrands (72)

MOM: Manuel Neuer

Men nød og næppe hentede vi en smal 1-0 sejr ude over Leverkusen. Kampen var generelt meget lige, men vi har marginalerne med os. Og så står Manuel Neuer en pragt-kamp i kassen. Det enlige mål kommer 20 min. før tid, da Løvenkrands kommer igennem og score sikkert. De sidste minutter var meget nervepirrende, men vi holder stand og ligger nu nummer 2 i ligaen.











Schalke 04 skrev i dag kontrakt med det brasilianske "vidunderbarn" Kerlon. Kerlon har skrevet en 4-årig kontrankt med Bundesligaklubben. Kerlon om skiftet: "Det er selvfølgelig en drøm for mig at spille i Europa. At det lige blev Schalke 04, var fordi jeg kan øjne spilletid. I modsætning til andre stor-klubber som har kontaktet mig, var Schalke fast besluttet på at havde mig som reserve på førsteholdet" udtaler han på engelsk.

"Det er en super spiller vi har fået i Kerlon. Han har et kæmpe talent, og jeg ser store muligheder i ham. Men han har stadig meget at lærer, så han må pt. tage til takke med en plads på bænken", udtaler manager Mathias Huss-Hansen.















UEFA-Cuppen

Lodtrækningen til UEFA-Cuppens første runde fandt i dag sted. Vi blev seedet, så dermed slap vi for modstandere som Sevilla og Newcastle. Vi trak et rimelig godt hold, idet Lokomotiv Sofia blev trukket op af hatten. Vi starter ude, godt nok på en neutral bane, og slutter hjemme på Veltins Arena. En fin lodtrækning for os, og jeg tror 100% på vi går videre til gruppespillet.






Lincoln og Løvenkrands jubler

Bundesliga; 3 spillerunde

Schalke 04 - Nürnberg   1-0   (1-0)
1-0 Peter Løvenkrands (18)


MOM: Mladen Krstajic

Vi henter i dag en 1-0 sejr hjemme over Nürnberg. Det er jeg egentlig godt tilfreds med, men taget i betraktning af at vores skud statistik hed 21-6 så kunne vi sagtens havde vundet mere. Målet kom efter 18 min. af Peter Løvenkrands, der med et frækt skud fra kanten af feltet, overlister Schäfer i Nürnberg målet. Vi gav også debut til Kerlon i dag. han klarede sig fint, og var tæt på at score kort før tid. Men alt i alt er jeg godt tilfreds. Det ærgrer mig bare vi ikke udnyttede vores Chancer, da det havde kunne betyde en førsteplads i ligaen.








Stillingen efter 3 spillerunder:



« Seneste Redigering: 29 Mar 2007, 13:01 af Blackhawk » Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010