home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 888 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Bowling. Sport eller spil?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Bowling. Sport eller spil?  (Læst 4214 gange)
lakk
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Bowling. Sport eller spil?
« : 18 Mar 2007, 18:37 »

hey allesammen jeg er en dreng på 13 og jeg går til bowling i næstved. Men jeg vil gerne høre jeres mening til bowling. hvad mener i er bowling en sport eller et spil???
Logged

bøhhhhhhhhhhhhhhhh

PaulyLong
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bowling. Sport eller spil?
« Svar #1: 18 Mar 2007, 18:40 »

Ville mene   det er en sport når man tar til kampe o.lign.

Men hvis man er afsted med gutterne og drikker fadbamser   er det nok mere et spil
Logged

Chelsea FC

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bowling. Sport eller spil?
« Svar #2: 18 Mar 2007, 18:50 »

Jeg har aldrig opfattet bowling som en sport. Det er for mig på linje med dart og billiard. Det er noget man gør på en sjov aften med gutterne i en bar (eller i dette tilfælde i en bowlinghal, hvor der også er en bar). Det er sjovt at have konkurrencer på et par baner, men som prof sport ser jeg det ikke. Jeg gider ikke se det i tv, ligesom jeg heller ikke gider se skak i tv. Det er en fritidsfornøjelse. Man kan ikke blive prof i drikkespil, men man kan i bowling? For mig er de to ting begge fritidsfornøjelser. Men alle har en mening om de forskellige "sportsgrene" og det er vel fair nok.
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

lakk
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Bowling. Sport eller spil?
« Svar #3: 18 Mar 2007, 18:54 »

Jeg har aldrig opfattet bowling som en sport. Det er for mig på linje med dart og billiard. Det er noget man gør på en sjov aften med gutterne i en bar (eller i dette tilfælde i en bowlinghal, hvor der også er en bar). Det er sjovt at have konkurrencer på et par baner, men som prof sport ser jeg det ikke. Jeg gider ikke se det i tv, ligesom jeg heller ikke gider se skak i tv. Det er en fritidsfornøjelse. Man kan ikke blive prof i drikkespil, men man kan i bowling? For mig er de to ting begge fritidsfornøjelser. Men alle har en mening om de forskellige "sportsgrene" og det er vel fair nok.

ja man kan godt blive prof i bowling men der er ikke de store penge endnu i sporten men i de store turneringer i usa kan man vinde op til 100000 dollers men det mest normale for en sejer er 25000 dollers
Logged

bøhhhhhhhhhhhhhhhh

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bowling. Sport eller spil?
« Svar #4: 18 Mar 2007, 19:13 »

Der er flere penge i Counterstrike end Bowling, hvilket ikke siger så lidt... P
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bowling. Sport eller spil?
« Svar #5: 18 Mar 2007, 19:16 »

ja man kan godt blive prof i bowling men der er ikke de store penge endnu i sporten men i de store turneringer i usa kan man vinde op til 100000 dollers men det mest normale for en sejer er 25000 dollers

Mit spørgsmål var ment retorisk for at sætte tingene i perspektiv. Men al held og lykke, intet ondt blod her.
Logged


You know what &#039;FEAR&#039; stands for? It stands for &#039;False Evidence Appearing Real.&#039; It&#039;s the darkroom where Satan develops his negatives.

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bowling. Sport eller spil?
« Svar #6: 27 Mar 2007, 21:07 »

Det har været en sport for mig en gang tilbage i 90erne.. i 1994 blev jeg danskemester i singel og i dobbelt Cool

Nu er det kun for spas. Selvom vi for to uger siden var nogen stykker der var ude og spille og efter en halvtime gad de ikke mere.. jeg havde en af mine gode dage Wink (fået en del øl)  Peace

Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Bowling. Sport eller spil?
« Svar #7: 29 Mar 2007, 08:48 »

Jeg har gået til bowling i 12 år nu, så jeg vil da uden tvivl betragte det som en sport.. Smiley

Det bliver jo også sendt engang imellem på Viasat SPORT.. nudge nudge
Logged



Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Bowling. Sport eller spil?
« Svar #8: 29 Mar 2007, 09:02 »

Jeg har gået til bowling i 12 år nu, så jeg vil da uden tvivl betragte det som en sport.. Smiley

Det bliver jo også sendt engang imellem på Viasat SPORT.. nudge nudge

og wrestling blir sendt på Eurosport, så det vel også sport ? Opstemt
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Bowling. Sport eller spil?
« Svar #9: 29 Mar 2007, 09:35 »

Nu gætter jeg på at bowling er knap så meget aftalt spil som wrestling.. Men det med at det bliver sendt på en sportskanal var jo heller ikke et seriøst argument, hvilket du vist godt er klar over Wink
Logged



Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bowling. Sport eller spil?
« Svar #10: 29 Mar 2007, 09:49 »

og wrestling blir sendt på Eurosport, så det vel også sport ? Opstemt

Det wrestling der bliver sendt på Eurosport er en skændsel både pga. udførelsen og kommentatoren, han er simpelthen for ringe.

Wrestling er totalt aftalt spil, men da jeg var yngre så jeg rigtig meget wrestling og der er kun et forbund, der duer og det er World Wrestling Entertainment.

Tilbage til topic, så er bowling klart en sport.
Logged

DeeRa
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Bowling. Sport eller spil?
« Svar #11: 29 Mar 2007, 10:56 »

Jeg har gået til bowling i 12 år nu, så jeg vil da uden tvivl betragte det som en sport.. Smiley

Det bliver jo også sendt engang imellem på Viasat SPORT.. nudge nudge
poker bliver sendt paa viasat sport
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Bowling. Sport eller spil?
« Svar #12: 29 Mar 2007, 10:58 »

en sjov udfordning for vennerne Smiley
Logged

Lil Jim1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Bowling. Sport eller spil?
« Svar #13: 29 Mar 2007, 11:00 »

Jeg har aldrig opfattet bowling som en sport. Det er for mig på linje med dart og billiard. Det er noget man gør på en sjov aften med gutterne i en bar (eller i dette tilfælde i en bowlinghal, hvor der også er en bar). Det er sjovt at have konkurrencer på et par baner, men som prof sport ser jeg det ikke. Jeg gider ikke se det i tv, ligesom jeg heller ikke gider se skak i tv. Det er en fritidsfornøjelse. Man kan ikke blive prof i drikkespil, men man kan i bowling? For mig er de to ting begge fritidsfornøjelser. Men alle har en mening om de forskellige "sportsgrene" og det er vel fair nok.

er helt enig  Thumbs Up.. synes selv det er sjovt at bowle ,men jeg ser det ikke som en sportsgren kun et spil for underholdningens skyld
Logged

Forza Brøndby

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Bowling. Sport eller spil?
« Svar #14: 29 Mar 2007, 11:08 »

Det wrestling der bliver sendt på Eurosport er en skændsel både pga. udførelsen og kommentatoren, han er simpelthen for ringe.

Wrestling er totalt aftalt spil, men da jeg var yngre så jeg rigtig meget wrestling og der er kun et forbund, der duer og det er World Wrestling Entertainment.

Tilbage til topic, så er bowling klart en sport.

Det de viser på Eurosport er klippet så dårligt fra Eurosports side, de har taget et produkt og ødelagt det, det er helt på højde med WWE hvis man ser det som det skal, og ja kommentatoren fatter intet til wrestling, han er tilgengæld god når det kommer til MMA/K1 som er hans sport.

Jeg mener ik at bowling er en sport, det er en fritidsfornøjelse som Dart og Billard, som andre også har sagt.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010