home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1163 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Bowling. Sport eller spil?
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Bowling. Sport eller spil?  (Læst 4222 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bowling. Sport eller spil?
« Svar #15: 29 Mar 2007, 11:30 »

Det de viser på Eurosport er klippet så dårligt fra Eurosports side, de har taget et produkt og ødelagt det, det er helt på højde med WWE hvis man ser det som det skal, og ja kommentatoren fatter intet til wrestling, han er tilgengæld god når det kommer til MMA/K1 som er hans sport.

Jeg mener ik at bowling er en sport, det er en fritidsfornøjelse som Dart og Billard, som andre også har sagt.

Jeg er enig i, at Eurosport ikke er en værdig kanal til at sende wrestling.

Jeg er ikke enig i at bowling kun er et spil, jeg synes det er både og. Det bevæger sig lidt i en gråzone som f.eks. curling
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Bowling. Sport eller spil?
« Svar #16: 29 Mar 2007, 11:38 »

Både bowling, dart, billard og curling er jo en sport der bliver dyrket på konkurrenceplan. Hvis jeg en dag tager ud og spiller tennis ser jeg det også som en fritidsfornøjelse, men derfor er det jo stadig en sportsgren, der er bare andre der tager det mere seriøst end jeg gør..
Logged



Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bowling. Sport eller spil?
« Svar #17: 29 Mar 2007, 12:29 »


Det er vel på samme plan som dart!

Sport eller spil?
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Bowling. Sport eller spil?
« Svar #18: 29 Mar 2007, 12:35 »

Sport for dem der dyrker det seriøst, spil for os andre som kaster med pile nede på pubben efter et massivt ølindtag...
Logged



SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bowling. Sport eller spil?
« Svar #19: 29 Mar 2007, 18:47 »

Sport for dem der dyrker det seriøst, spil for os andre som kaster med pile nede på pubben efter et massivt ølindtag...

Det er klart nok. Man kan vel kalde det en sport når folk arbejder professionelt i en konkurrence. Mit indlæg var blot min personlige opfattelse. Jeg ser det ikke som en sport selvom jeg anerkender at andre gør. Og pilekast under the influence er en temmelig usikker disciplin. Det minder mig om en finne som for et par år siden slog en mand ihjel fordi han tog sin armbrøst med på bar Smiley
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Bowling. Sport eller spil?
« Svar #20: 29 Mar 2007, 19:27 »

At tage sin armbrøst med på en bar, er så en af de ting jeg mangler at gøre i forbindelse med byture, må jeg tilstå.
Logged



Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bowling. Sport eller spil?
« Svar #21: 29 Mar 2007, 19:31 »

At tage sin armbrøst med på en bar, er så en af de ting jeg mangler at gøre i forbindelse med byture, må jeg tilstå.

Pinligt.. Det skal prøves!

Bowling, synes jeg, er en mellem ting. Ikke et spil (Skak, ludo osv.) ikke en sport (fodbold, hockey osv.).. Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010