home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 956 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tanker i hverdagen..
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Tanker i hverdagen..  (Læst 92703 gange)
Red love
Gæst

Sv: Tanker i hverdagen..
« Svar #525: 20 Dec 2007, 23:58 »

Haha lige nu tænker jeg på hvor dømmende du er ...

Nåh men tanken er gengældt jeg syntes hel ik dine meninger er for kvikke nå du kan tillade dig at kalde andre mennesker mordere og sammenligne dem med nazister bare fordi at du er uenig med dem....

Igen kan jeg tænke at du ikke er den skarpeste kniv i skuffen..

che guevara som der blev snakket om var skyld i 10 tusind uskyldige mennesker død.. I lighed med mange Nazister...

Ganske frygteligt i begge tilfælde, og ganske sammenlignligt...

Khushal
Gæst

« Svar #526: 21 Dec 2007, 00:05 »

Igen kan jeg tænke at du ikke er den skarpeste kniv i skuffen..

che guevara som der blev snakket om var skyld i 10 tusind uskyldige mennesker død.. I lighed med mange Nazister...

Ganske frygteligt i begge tilfælde, og ganske sammenlignligt...

For at være HELT ærlig gidder jeg ikke diskutere det du vil altid hade ham og lige meget hvad jeg siger kan jeg ikke komme igennem din væg af had og jeg gidder ikke spilde mere energi.. især ik nå man bliver kaldt dum så vil man da slet ikke have en debat med folk...

Ja nazister dræbte 10 tusind uskyldige de dræbte flere men DESVÆRRE er der også MANGE andre som har dræbt 10 tusind hvorfor sammenligner du ham så ikke med Bush? fordi at Bush er dit idol du elsker ham og det ville ødelægge dit perfekte billed af verden hvor alt kører på din måde og alle venstre orienteret er enten udryddet eller på flugt....
Og nej min ven det kan desværre ikke sammenlignes da de er personer af helt forskellige holdninger...

men endnu engang gidder ikke tale om det mer jeg kan ikke tale til dig uden at skulle høre på alt muligt om hvor dum jeg er...

Red love
Gæst

« Svar #527: 21 Dec 2007, 00:07 »

For at være HELT ærlig gidder jeg ikke diskutere det du vil altid hade ham og lige meget hvad jeg siger kan jeg ikke komme igennem din væg af had og jeg gidder ikke spilde mere energi.. især ik nå man bliver kaldt dum så vil man da slet ikke have en debat med folk...

Ja nazister dræbte 10 tusind uskyldige de dræbte flere men DESVÆRRE er der også MANGE andre som har dræbt 10 tusind hvorfor sammenligner du ham så ikke med Bush? fordi at Bush er dit idol du elsker ham og det ville ødelægge dit perfekte billed af verden hvor alt kører på din måde og alle venstre orienteret er enten udryddet eller på flugt....
Og nej min ven det kan desværre ikke sammenlignes da de er personer af helt forskellige holdninger...

men endnu engang gidder ikke tale om det mer jeg kan ikke tale til dig uden at skulle høre på alt muligt om hvor dum jeg er...
vi behøver i diskutere, jeg siger bare en ting. At dræbe 10 tusind uskyldige mennesker er ganske frygteligt, ligegyldig hvad din holdning så er til noget som helst...

Khushal
Gæst

« Svar #528: 21 Dec 2007, 00:13 »

vi behøver i diskutere, jeg siger bare en ting. At dræbe 10 tusind uskyldige mennesker er ganske frygteligt, ligegyldig hvad din holdning så er til noget som helst...

Selfølgelig er det, det og det vil jeg heller ikke diskutere fordi bare et menneske liv er esktremt værdifuldt og det vil være som du siger obsonts at diskutere at det ikke er ondt at dræbe folk fordi det er det!

men må jeg høre hvordan giver det dig ret til at kalde mig dum?! jeg vil gerne vide det? må jeg også gerne kalde dig dum? eller må du kun kalde mig dum?

Red love
Gæst

« Svar #529: 21 Dec 2007, 00:14 »

Selfølgelig er det, det og det vil jeg heller ikke diskutere fordi bare et menneske liv er esktremt værdifuldt og det vil være som du siger obsonts at diskutere at det ikke er ondt at dræbe folk fordi det er det!

men må jeg høre hvordan giver det dig ret til at kalde mig dum?! jeg vil gerne vide det? må jeg også gerne kalde dig dum? eller må du kun kalde mig dum?
nej du må kalde mig dum alt det du lyster..

Khushal
Gæst

« Svar #530: 21 Dec 2007, 00:16 »

nej du må kalde mig dum alt det du lyster..

Okay sku bare lige høre men altså jeg ved ikke normalt får jeg fortalt at nå man debaterer skal man holde en god tone og helst ikke komme med alle mulige dumme personlige indslag og du har stadig ikke svaret mig.. hvorfor kaldte du mig dum hvad gav dig ret til det? tænkte du overhovedet ikke på om du måske bare gik lidt over grænsen af god debat tone?

Rossonero
Gæst

« Svar #531: 21 Dec 2007, 00:18 »

Så er du vist heller ikke den eneste, han kalder for dum, så det kunne jeg også tænke mig et svar på...

Red love
Gæst

« Svar #532: 21 Dec 2007, 00:20 »

Okay sku bare lige høre men altså jeg ved ikke normalt får jeg fortalt at nå man debaterer skal man holde en god tone og helst ikke komme med alle mulige dumme personlige indslag og du har stadig ikke svaret mig.. hvorfor kaldte du mig dum hvad gav dig ret til det? tænkte du overhovedet ikke på om du måske bare gik lidt over grænsen af god debat tone?
Nu hedder tråden jo tanker i hverdagen, og jeg skrev som blot mine tanker efter at have læst dine indlæg...

Khushal
Gæst

« Svar #533: 21 Dec 2007, 00:24 »

Nu hedder tråden jo tanker i hverdagen, og jeg skrev som blot mine tanker efter at have læst dine indlæg..

Du svarer mig STADIG ik på mit spørgsmål...

Hvorfor giver det dig ret til at kalde mig dum?

det kan da godt være at det er tanker i hverdagen men måske sku du tænke på hvad du siger eller skriver i fremtiden?

Jeg ved ikke jeg troede at du var en person der var god til at debattere du kom med argumenter endda gode argumenter du kom med facts og du kom med punkter man ikke kunne være uenige med...

også bliver jeg kaldt dum... sig mig hvad skete der? hvorfor er du sænket ned på det niveu? jeg ville selv aldrig synke så lavt ned ligemeget hvor irriteret jeg var...

Og jeg er faktisk lidt ligeglad med hvad tråden hedder det giver dig ikke meget ret til at kalde mig eller nogen anden for dum.. så svar mig lige hvorfor har du rettigheden til at kalde folk dumme?!

njandersen
Gæst

« Svar #534: 21 Dec 2007, 00:25 »

Fight fight fight!

Red love
Gæst

« Svar #535: 21 Dec 2007, 00:26 »

Fight fight fight!
nu kom jeg til at tænke på, njaandersen hvorfor har du mere end mig i skribent? Du skriver da ikke artikler?

Khushal
Gæst

« Svar #536: 21 Dec 2007, 00:29 »

Nåh hahahahaha han gidder ikke svare fair nok jeg ser debatten lukket....

Men jeg er stadig i tvivl...

her er der faktisk en lille tanke før jeg går i seng.....

Hvorfor tror Red Love at han har rettigheden til at kalde folk dumme.....

og det er sku syndt at FCK tabte 4-0...

Red love
Gæst

« Svar #537: 21 Dec 2007, 00:33 »

Jeg tænker over hvor indskrænket denne synsvinkel er...
Tænker også lidt over hvor meget du virkelig hader alle der er venstre orienteret...

Jeg tror virkelig at du glemmer alle de dårlige ting som folk der delte dine grundholdninger har udført...

Jeg ved ik jeg syntes kun du siger halvdelen af sandheden fordi at den passer lige til dit billede.....

Du skriver det her, og ja så tænker jeg at du er dum, ubegavet, whatever du vil kalde det..

Har jeg ret til at tænke at du er dum? Det har jeg uden tvivl..

Har jeg ret til at skrive det? Jeg gør det ihvertfald..

Mikkel2306
Førsteholdsspiller

« Svar #538: 21 Dec 2007, 00:35 »

Vi behøver ikke gå ind i en lang politisk diskussion, da dette er for øvrigt også børnehaven... Smiley

Jeg nøjes blot med at konstatere, at Che Guevara er ansvarlig for at 30 tusind uskyldige røg i arbejdslejr. Og er ansvarlig for omkring 10 tusind uskyldige mennesker har mistet deres liv..

Jeg har lidt svært ved at se særlige mange symbolske vinkler på sådan en person. Ligegyldig hvor meget drt så bliver fortalt om hans fantastiske sociale bevidsthed... Men da er vi jo så forskellige... 

Hvor er dine kilder X-D? hehe

Red love
Gæst

« Svar #539: 21 Dec 2007, 00:38 »

Hvor er dine kilder X-D? hehe
http://da.wikipedia.org/wiki/Che_Guevara

F.eks. findes temmelig mange andre..

Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 41 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010