home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 698 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tanker i hverdagen..
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Tanker i hverdagen..  (Læst 93068 gange)
søgaard
Gæst

Sv: Tanker i hverdagen..
« Svar #360: 22 Maj 2007, 15:59 »

Hvordan jeg kan tage fra blå mandag fest kl. 3 (festen foregik ca. 3km fra mig og jeg var på cykel ) og så er jeg først hjemme kl 6? + Hvordan jeg kan vælte 7 gange på cykel mens jeg kørte hjem -.-
Det er standard for os andre.. Rullende Øjne altså det med at det tager så lang tid og komme hjem..Smiley ikk det med at tage til blå mandags fester..Wink

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #361: 22 Maj 2007, 16:15 »

Det kommer som sagt an på definitionen af modig. Nogle vil sige at det er dumdristigt at gå over den kløft, men modigt er det sgu også. Men jeg synes også at der er andre folk som er modige, f.eks. dem som tør tage de "ubehagelige" ting i hverdagen, som lægen der fortæller at han har lavet en fejl og amputeret den forkerte fod, eller knægten som kaster en sten ind af vinduet til rockerborgen...

Det kan du have ret i, men hvis lægen endnu ikke har lært at skelne mellem højre og venstre burde han nok ikke være blevet læge in the first place Smiley

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #362: 22 Maj 2007, 16:18 »

Hvordan jeg kan tage fra blå mandag fest kl. 3 (festen foregik ca. 3km fra mig og jeg var på cykel ) og så er jeg først hjemme kl 6? + Hvordan jeg kan vælte 7 gange på cykel mens jeg kørte hjem -.-
Den kan jeg godt stille spørgsmålstegn ved. Du kan ikke huske hvad du har foretaget dig i de 3 timer, men du kan huske at du væltede 7 gange på cykel?...

-KNM-
Manager

« Svar #363: 22 Maj 2007, 16:20 »

Nej, du kan ikke stille spørgsmålstegn. Man sætter et spørgsmålstegn og stiller et spørgsmål.

Bare en ting, der irriterer mig meget.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #364: 22 Maj 2007, 16:24 »

Det kan du have ret i, men hvis lægen endnu ikke har lært at skelne mellem højre og venstre burde han nok ikke være blevet læge in the first place Smiley

Nu prøvede jeg bare at stille nogle ultra realistiske eksempler op Peace

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #365: 22 Maj 2007, 16:25 »

Nej, du kan ikke stille spørgsmålstegn. Man sætter et spørgsmålstegn og stiller et spørgsmål.

Du har ret, men hvis der skal rettes sproglige fejl på dette forum burde der jo ansættes et helt hold til at arbejde fuld tid. Så længe folk kan forstå hinanden (og så længe at det ikke bliver HELT ekstremt med stavefejl osv) synes jeg bare man skal lade det være. Det afleder debatten fra det som folk egentlig prøver at sige.

Peace Peace

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

-KNM-
Manager

« Svar #366: 22 Maj 2007, 16:27 »

Helt rigtigt. Men det er en tanke, der fylder meget i min hverdag Opstemt

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #367: 22 Maj 2007, 16:29 »

Nu prøvede jeg bare at stille nogle ultra realistiske eksempler op Peace

Heh fair nok der. Og du har ret, det er ikke altid nemt at skulle konfrontere folk med den slags nyheder.

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #368: 22 Maj 2007, 16:30 »

Helt rigtigt. Men det er en tanke, der fylder meget i min hverdag Opstemt

Du lever det drønvilde liv på kanten af barberbladet, kan jeg forstå Opstemt

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #369: 25 Maj 2007, 09:30 »

Det ville fandme også være underligt hvis man pludselig stoppede med at udgive tastaturet som vi kender det, og så kom med et i alfabetisk rækkefølge..

Nu findes der jo også tastaturer som ikke er QWERTY, fx DVORAK! (Som ikke har navn efter rækkefølgen af bogstaver på tastaturet...)

http://shiar.org/happy/txts/dvorak.php

Det skulle efter sigende være mere effektivt at bruge, hvis man bare havde lært det fra starten.

arsenalistic
Manager

« Svar #370: 25 Maj 2007, 09:38 »

Tjah, hans pointer giver da mening, men trygheden ved QWERTY ftw  Djævel

Go you Gunners!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #371: 25 Maj 2007, 09:40 »

Helt enig.

Det er en af de ting hvor man sagtens kan se alle de gode argumenter og forstå dem.. meeeeeeen! Man beholder da det man altid har haft Wink

arsenalistic
Manager

« Svar #372: 25 Maj 2007, 09:47 »

Helt enig.

Det er en af de ting hvor man sagtens kan se alle de gode argumenter og forstå dem.. meeeeeeen! Man beholder da det man altid har haft Wink

Just præcis! Desuden tror jeg, at den samlede tid jeg skal bruge på at lære det nye system og rette tastefejl, først er indtjent efter MANGE år med non-stop tastaturtastning.

Go you Gunners!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #373: 25 Maj 2007, 10:13 »

Ja det er vel også derfor det siges at det er fint at folk som er vant til QWERTY fortsætter med det, men at man måske burde introducere nye brugere til DVORAK helt fra starten af. På den måde kunne alle på sigt smertefrit flyttes over på DVORAK systemet Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #374: 26 Maj 2007, 19:15 »

Hvorfor siger man, at gud vasker tøj/tisser, når det regner? Huh

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 41 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010