|
realsliwa
|
|
Tanker i hverdagen?!! okay undelig tanke her: Kan dyr egentlig lyve? ... Har nemlig aldrig hørt om en hund eller noget der har løjet 
|
|
|
|
|
|
El Campeones, Real 4ever
|
|
|
|
|
SaneSoul
|
|
Well det forudsætter jo at dyret kan fremsætte en påstand for at kunne lyve, og det er der vist ikke mange der kan.
|
|
|
|
|
|
 You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Hvis man kan oversætte deres sprog til vores er der en mulighed for at finde ud af det 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
Noget jeg kom til at tænke på er om dyr egentlig kan være Homoseksuele? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Tror jeg godt de kan.. ..bare se på Absa 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
El Kun
|
|
Snegle er homoseksuelle. Hvis Absa er en snegl må det da være i sengen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SaneSoul
|
|
The presence of same-sex sexual behavior was not scientifically observed on a large scale until recent times. Homosexual behaviour does occur in the animal kingdom outside humans, especially in social species, particularly in marine birds and mammals, monkeys and the great apes. Homosexual behaviour has been observed among 1,500 species, and in 500 of those it is well documented.
|
|
|
|
|
|
 You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.
|
|
|
|
|
El Kun
|
|
Snegle kan også bolle med sig selv  Det må være sjovt og ku få noget på den dumme når man vil gratis 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Juanito
|
|
Hvordan kan det være muligt for en mand på 1,65 cm. at hoppe op og dunke på et 3,2 basket mål? Det er virkelig vildt efter min mening.!
|
|
|
|
|
|
Practise makes Perfect!
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Snegle kan også bolle med sig selv  Det må være sjovt og ku få noget på den dumme når man vil gratis  Misundelig? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SaneSoul
|
|
Civilization II holder stadig den dag idag! I det herrens år 1920 lykkedes det mig endelig at blive verdens ubestridte hersker da jeg udslettede den sidste af de andre civilisationer! Jeg blev kendt som SaneSoul The Cruel  
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ElGuapo
|
|
Civilization II holder stadig den dag idag! I det herrens år 1920 lykkedes det mig endelig at blive verdens ubestridte hersker da jeg udslettede den sidste af de andre civilisationer! Jeg blev kendt som SaneSoul The Cruel  Civ 2??...hæ... Du er kendt som SaneSoul the Obsolete 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SaneSoul
|
|
Du kender da den nostalgiske følelse når man hiver et spil frem som man ikke har spillet i 10 år 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ElGuapo
|
|
Du kender da den nostalgiske følelse når man hiver et spil frem som man ikke har spillet i 10 år  Jow...Det er derfor, at jeg har en Amiga-emulator:)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
g00n
FmFreaks' Venner