home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 1130 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tanker i hverdagen..
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Tanker i hverdagen..  (Læst 92992 gange)
ElGuapo
Landsholdsspiller

Sv: Tanker i hverdagen..
« Svar #165: 20 Mar 2007, 19:51 »

Vi får da håbe, at der et eller andet sted derude findes intelligent liv, for på Jorden står det småt til med intelligensen;-)

Soccerpop
Gæst

« Svar #166: 20 Mar 2007, 20:05 »

Vi får da håbe, at der et eller andet sted derude findes intelligent liv, for på Jorden står det småt til med intelligensen;-)

Jep specielt ElGuapo trækker ned Wink

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #167: 20 Mar 2007, 20:36 »

Jep specielt ElGuapo trækker ned Wink

Møghund....Jeg er jeres frelser FRELSER!!...Muharhahaha Grin

Mig og så Anna Phill....

søgaard
Gæst

« Svar #168: 20 Mar 2007, 20:38 »

Mig og så Anna Phill....
Og Dolph..Opstemt

Soccerpop
Gæst

« Svar #169: 20 Mar 2007, 21:01 »

Mig og så Anna Phill....

Mange tak! Tager det som et kompliment når det kommer fra dig Wink

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #170: 20 Mar 2007, 21:10 »

Her er der en glimrende artikel om det: http://news.bbc.co.uk/1/hi/magazine/4427718.stm

Og så er der lige et gudecitat fra Den tidligere manager Alan smith:
Citat af: Alan Smith
I've had players over the years who were single and read books and so others said they must be gay
Opstemt Opstemt

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #171: 20 Mar 2007, 21:13 »

Det er vanskeligt at forestille sig hvordan en fremmed civilisation eventuelt ville se ud andre steder i universet, men jeg er da i hvert fald slet ikke i tvivl om at der findes bakterie-liv, måske også større væsner uden bevidsthed.

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Soccerpop
Gæst

« Svar #172: 20 Mar 2007, 21:22 »

Der er noget jeg har tænkt over længe og det er at der jo skal vand til at danne is, og der vel bakterier i vand (næsten altid i hvert fald), så inden der kom is på forskellige planeter, så må der have været vand. Eller hvad?? Huh
Kan også være det bare er mig der er dum, men i så fald, så ved ElGuapo det i al fald ikke Wink

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #173: 20 Mar 2007, 21:23 »

Det kommer jo også meget an på hvordan man definerer rumvæsner Wink

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #174: 20 Mar 2007, 21:24 »

Det kommer jo også meget an på hvordan man definerer rumvæsner Wink

Rumvæsener betyder vel væsener som er ude i rummet, altså ikke på jorden. Alt levende er et væsen, og derfor er rumvæsen  Wink

Soccerpop
Gæst

« Svar #175: 20 Mar 2007, 21:26 »

Rumvæsener betyder vel væsener som er ude i rummet, altså ikke på jorden. Alt levende er et væsen, og derfor er rumvæsen  Wink

Hmm... Teknisk set er vi vel også en del af rummet

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #176: 20 Mar 2007, 21:28 »

Jeg tvivler på, at der findes lyserøde væsner med 3 øjne, men der skal nok findes bakterier på en af dine mange planeter i universet

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #177: 20 Mar 2007, 21:39 »

Der er noget jeg har tænkt over længe og det er at der jo skal vand til at danne is, og der vel bakterier i vand (næsten altid i hvert fald), så inden der kom is på forskellige planeter, så må der have været vand. Eller hvad?? Huh
Kan også være det bare er mig der er dum, men i så fald, så ved ElGuapo det i al fald ikke Wink

Der er ikke nødvendigvis bakerier i vand, men det er sandt at man generelt opfatter vand som et grundvilkår for liv. Udover vores egen planet er der i vores solsystem is på Mars og Jupiters måne Europa. Derfor er disse steder ret interessante.

Hvis man skal gøre diskussionen bredere kan man også sige at vi kun antager at vand er en nødvendighed fordi det er et grundvilkår for det liv vi kender her på jorden. Men hvis vi rent hypotetisk antager at vi møder en anden civilisation, intelligens fra en anden galakse som IKKE kræver vand for at eksistere - Er det så stadig liv? Det er jo en lidt ligegyldig diskussion, men vi kan da teknisk set konstatere liv hvis det opfylder de kriterier som vi anvender herpå planeten.

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #178: 20 Mar 2007, 22:01 »

Hmm...Det er slet ikke ligegyldigt, hvordan rumvæsner er opstået og lever. Det er meget vigtige kriterier for, hvordan vi skal føre krig imod dem, når de engang er så tåbelige, at tage kontakt til os;-)

Soccerpop
Gæst

« Svar #179: 20 Mar 2007, 22:10 »

Der er ikke nødvendigvis bakerier i vand, men det er sandt at man generelt opfatter vand som et grundvilkår for liv. Udover vores egen planet er der i vores solsystem is på Mars og Jupiters måne Europa. Derfor er disse steder ret interessante.

Hvis man skal gøre diskussionen bredere kan man også sige at vi kun antager at vand er en nødvendighed fordi det er et grundvilkår for det liv vi kender her på jorden. Men hvis vi rent hypotetisk antager at vi møder en anden civilisation, intelligens fra en anden galakse som IKKE kræver vand for at eksistere - Er det så stadig liv? Det er jo en lidt ligegyldig diskussion, men vi kan da teknisk set konstatere liv hvis det opfylder de kriterier som vi anvender herpå planeten.

Hmm... Der er da også is på vores måne, og pluto...

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 41 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010