home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 995 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tanker i hverdagen..
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Tanker i hverdagen..  (Læst 92707 gange)
bachpoulsen
Førsteholdsspiller

Sv: Tanker i hverdagen..
« Svar #60: 16 Mar 2007, 22:37 »

Det er nok en bokser der er blevet slået omklud der har fundet på det Opstemt

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #61: 16 Mar 2007, 22:38 »

Mener osse det er general electric.... Men søg efter World Investment Report..... der mener jeg du kan finde tallet.... (kræver nok du kan lidt engelsk)

Udfra hvad jeg kan se i rapporten fra 2005, så er det general electric, den kan virke lidt forvirrende. Folk kan selv læse skemaerne igennem her, http://goingglobal2006.vtt.fi/pdf/wir05overview_full.pdf

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #62: 16 Mar 2007, 22:40 »

Hvorfor hedder en boksering en ring når den er firkantet  Huh

Skuffet

Da boksesporten opstod var bokseringen en ring, som man kender det fra brydning. Men da man erfarede at boksere kan få hjerneaktivitetsned sættende skader, og derfor havde svært ved at finde "hjørnet" når der var pause, så lavede man bokseringen om til en firkant. Men bokserne havde svært ved at omstille sig til at sige boksefirkant, så man beholdte det gamle ord, en boksering

Og et andet svar på dit spørgsmål, http://www.netprofessor.dk/artikler.asp?id=1373

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #63: 16 Mar 2007, 22:42 »

Der arbejder 305.000 hos GE

Schleidt
Reserveholdsspiller

« Svar #64: 16 Mar 2007, 22:55 »

Jeg har sagt at indianerne opdagede Amerika først, men Vi diskuterer stadig om hvem der kom først af Leif Christoffer

Altså, Leif kom til USA / Canada (Vinland) omkring år 1000, men Columbus først kom til USA i 1492. Så Leif kom jo først af de to, medmindre om alle historikerne har taget fejl  Ubeslutsom

Citat
Men senere forskning kunne tyde på at det var vikingen Leif den Lykkelige eller hans far Erik den Røde som fandt Newfoundland, på en tur fra Island til det nyopdagede Grønland.

Leif Den Lykkelige blev pålagt af sin far, Erik, at finde nyt land fordi han på en rejse til Norge blev omvendt til Kristendommen. Det var Erik meget imod, da han holdte fast ved den gamle nordiske tro. Erik ville ikke have noget at gøre med sin søn, og han ville kun acceptere ham, hvis han fandt nyt land, eller ligende.
Tror nok det er sådan det var, læste Preben Mørbanks to bøger om Erik Den Røde i Efterårsferien, så kan godt være min hukommelse svigter  Ubeslutsom

crj
Ynglingespiller

« Svar #65: 16 Mar 2007, 23:04 »

HEHE

og ja det er sku også svært at finde hjørnet i en cirkel  Shockeret

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #66: 16 Mar 2007, 23:07 »

Jeg kan da lige komme med lidt bonusviden. Han hed nemlig ikke Christoffer Columbus, det er bare amerikanerne der skal være smarte igen. Han hed faktisk Christobal Colón....

I know men jeg citerede bare wiki Wink

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #67: 16 Mar 2007, 23:11 »

I know men jeg citerede bare wiki Wink
Det var ikke for at rette på dig og andre. Det var bare lidt ubrugelig viden....  Wink

Veni, vidi, vici

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #68: 16 Mar 2007, 23:11 »

HEHE

og ja det er sku også svært at finde hjørnet i en cirkel  Shockeret

Nu står det jo også i gåsetegn, med "hjørnet i cirklen menes der jo nok at bokserne havde et sted hvor deres coach, læge o.s.v var. Det er nok "hjørnet", overfor hinanden, ligesom de sidder overfor hinanden i de nye bokseringe.

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #69: 16 Mar 2007, 23:13 »

Det var ikke for at rette på dig og andre. Det var bare lidt ubrugelig viden....  Wink

Og vær' nu lidt skeptisk overfor Wikipedia, alle mennesker kan bare gå ind og skrive om et emne, eller rette i et allerede eksisterende emne. Der er masser af fin information, man skal bare være lidt skeptisk overfor hvad der kan stå.

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #70: 16 Mar 2007, 23:16 »

Og vær' nu lidt skeptisk overfor Wikipedia, alle mennesker kan bare gå ind og skrive om et emne, eller rette i et allerede eksisterende emne. Der er masser af fin information, man skal bare være lidt skeptisk overfor hvad der kan stå.

Yes men jeg var godt selv klar over det i forvejen. Det er bare hurtigere at copy/paste Wink

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #71: 16 Mar 2007, 23:20 »

Yes men jeg var godt selv klar over det i forvejen. Det er bare hurtigere at copy/paste Wink

Okay, ligeså meget for at informere andre der anvender Wikipedia, som måske ikke var klar over dette.

Schleidt
Reserveholdsspiller

« Svar #72: 16 Mar 2007, 23:23 »

Wiki er en god side, men hvis man skal læse om politik skal man ikke læse der, da det er virkeligt subjektivt. Thumbs Up

Det var bare lidt ubrugelig viden....  Wink

Så vil jeg anbefale http://www.ubrugelig.dk/

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #73: 16 Mar 2007, 23:24 »

Okay, ligeså meget for at informere andre der anvender Wikipedia, som måske ikke var klar over dette.

Helt fair. Jeg har læst og kender Wikipedias principper.

bachpoulsen
Førsteholdsspiller

« Svar #74: 16 Mar 2007, 23:28 »

på den anden side må man også sige at der findes (for det meste) information om emnet man søger på.... ikke så grundigt, men man skal alligevel tage hatten af for de folk der laver seriøse artikler derinde....

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 41 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010