home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
24 Nov 2025, 20:06 Broen13 Blogs #17 Youth to Gold
24 Nov 2025, 13:38 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23182
  0 Brugere, 499 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kathli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Football Manager 2008
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Football Manager 2008  (Læst 139508 gange)
mortenbrenoe
Landsholdsspiller

Sv: Football Manager 2008
« Svar #195: 03 Jun 2007, 15:08 »

Detr med historie kan være hvis du har brugt et savegame cleaner`?,. så prøvede jeg engang at det ikke passede,. længere lejekontrakter lyder dejlig.

Jeg har ej brugt savegame cleaner, så håber de forbedrer historiedelen...

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

jens-lyn88
Førsteholdsspiller

« Svar #196: 03 Jun 2007, 15:25 »

Jeg undskylder meget, hvis det her er blevet sagt før, for har ikke læst alle indlæg.
Men jeg ville gerne have, ungdomsakademier med i det, som f.eks. at man har et i Brasilien og så kan man hente talenter der ovre fra på den måde. Ville også gerne, kunne gøre det som Manchester har i starten af 06/07 versionen, med at de har en prekontrakt med spillere i brasilien, det ville jeg gerne have med ind i spillet at man selv kan gøre det.

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

GudenEricsson
Gæst

« Svar #197: 03 Jun 2007, 21:28 »

Når experten siger hvilke spillerer der er nøglespillere for de respektive hold, så skal han efter kampen sige om de levede op til forventningerne, udfra den karakter de får. Se DET ville være klasse!! Opstemt

Undskyld hvis det allerede står der, jeg har ikke læst hele tråden... Smiley

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #198: 05 Jun 2007, 21:19 »

Jeg kunne godt tænke mig, at der kom lidt mere fokus på tilhængerne i de næste udgaver af FM. Jeg synes altid, det virker plasticagtigt, når man får en meddelse om at fansene er glade, eller hvad de nu er. Hvor er Ultras Sur, Irriducibili, Roma Boys, Curva Sud mv.? Det ville gøre spillet lidt bedre, hvis der var lidt mere info omkring fangrupperne mv.

Sikker en rodet omgang, det blev...

JimmyGP
Manager

« Svar #199: 05 Jun 2007, 21:42 »

Det der med fangrupper er for mig og se ikke nogen dårlig idé.. men jeg synes måske at der skulle være mere fokus på at skabe lidt mere liv på lægterne og forskel i lyden.. ang. lyden/larmen er der jo stor forskel på om det  er Old Firm eller røven af serie 5..

Udover det drømmer jeg lidt om nogen scoutreports man kan bruge til noget.. synes tit man får vide at spilleren ikke er go' nok, men hvis man så ers sædig og henter ham alligevel skifter ens trænere mening til at han er et brugbart medlem af truppen.. giver det menning?

- Veni, vidi, vici -

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #200: 05 Jun 2007, 21:46 »

Scout-systemet i FM 07 er det første, man kan bruge til noget, og det virker utroligt godt.
De eneste kommentarer, man kan bruge fra trænernes side, er når de fortæller om spillernes udvikling. Det er sjældent, de går op i, om en spiller er et talent eller en start XI'er.

Mht. lyden, synes jeg, det er fuldstændigt ligemeget. Jeg spiller uden, da jeg slet ikke gider at høre fans lyde, og jeg ville kaste op, hvis den spillede "You'll never walk alone", når Liverpool spillede. Det ville hurtigt blive en træls feature, som sikkert ville fjerne fokus fra det væsentlige.

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #201: 05 Jun 2007, 22:04 »

Andersfa: Din signatur er aaaaaaaalt for stor Smiley
Det er mig der har lavet hans sig, og derfor kender jeg målene. Den er 350x110 pixels. Herunder er kopieret fra FMFreaks retningslinjer:

2. Et billede i signaturen må max være målene 350x105 pixels. Hvis man har behov for flere billeder, må billederne selvfølgelig ikke fylde mere end 350x105 sammenlagt.

Billedet er altså 5 pixels for stort, men mon ikke det går alligevel?!?  Wink

Veni, vidi, vici

JimmyGP
Manager

« Svar #202: 05 Jun 2007, 22:13 »

Scout-systemet i FM 07 er det første, man kan bruge til noget, og det virker utroligt godt.
De eneste kommentarer, man kan bruge fra trænernes side, er når de fortæller om spillernes udvikling. Det er sjældent, de går op i, om en spiller er et talent eller en start XI'er.

Mht. lyden, synes jeg, det er fuldstændigt ligemeget. Jeg spiller uden, da jeg slet ikke gider at høre fans lyde, og jeg ville kaste op, hvis den spillede "You'll never walk alone", når Liverpool spillede. Det ville hurtigt blive en træls feature, som sikkert ville fjerne fokus fra det væsentlige.

Scout-systemet er helt klart blevet forbedret, jeg mener bare stadig at der mangler lidt..

Jeg er helt enig i, at "You'll never walk alone" er til at kaste op over  Forlegen , men jeg synes bare at lydensiden og selve tilskuerne gerne måblive en smule mere levende...

- Veni, vidi, vici -

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #203: 05 Jun 2007, 22:15 »

Scout-systemet er helt klart blevet forbedret, jeg mener bare stadig at der mangler lidt..

Jeg er helt enig i, at "You'll never walk alone" er til at kaste op over  Forlegen , men jeg synes bare at lydensiden og selve tilskuerne gerne måblive en smule mere levende...

Hvem ved; måske er der romerlys det næste.

Men igen, hvis det med tifosi bliver indført, sidder jeg næste år og brokker mig over, at der ikke er nok med osv. Det er skruen uden ende.

For min skyld, kan de skære lyden helt væk.

Hvad er der galt med scout-systemet?

søgaard
Gæst

« Svar #204: 05 Jun 2007, 22:27 »

Hvem ved; måske er der romerlys det næste.

Men igen, hvis det med tifosi bliver indført, sidder jeg næste år og brokker mig over, at der ikke er nok med osv. Det er skruen uden ende.

For min skyld, kan de skære lyden helt væk.

Hvad er der galt med scout-systemet?
Jeg hører alligevel musik mens jeg spiller, så for min skyld kan lyden sagtens forsvinde..Smiley

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #205: 05 Jun 2007, 22:28 »

Jeg hører alligevel musik mens jeg spiller, så for min skyld kan lyden sagtens forsvinde..Smiley

Ditto.

JimmyGP
Manager

« Svar #206: 05 Jun 2007, 22:29 »

jeg hører begge dele.. he he..

Ville gerne ha' nogen scout-reports man kan bruge.. Læs et par indlæg højere oppe...

- Veni, vidi, vici -

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #207: 05 Jun 2007, 22:31 »

jeg hører begge dele.. he he..

Ville gerne ha' nogen scout-reports man kan bruge.. Læs et par indlæg højere oppe...

Du begrunder det jo ikke.

Jeg synes ikke, man kan forlange mere af scout-systemet. Hvis scoutsne er gode, finder de de største talenter, giver realistiske vurderinger.

JimmyGP
Manager

« Svar #208: 05 Jun 2007, 22:44 »

Du begrunder det jo ikke.

Jeg synes ikke, man kan forlange mere af scout-systemet. Hvis scoutsne er gode, finder de de største talenter, giver realistiske vurderinger.

Jeg mener bare, at tit og ofte finder man en spiller, som man selv synes ser god ud. Man vælger så at tage en scout-report på ham og får at vide at han ikke er god nok til ens klub! Jeg vælger derfor at invitere spilleren til "prøvetræning" (Trail), hvorefter man kan se under træning at man skal forsøge at signere spilleren, hvis det er muligt.. det er det jeg mener er for ringe.. giver det mening?

- Veni, vidi, vici -

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #209: 05 Jun 2007, 22:46 »

Jeg mener bare, at tit og ofte finder man en spiller, som man selv synes ser god ud. Man vælger så at tage en scout-report på ham og får at vide at han ikke er god nok til ens klub! Jeg vælger derfor at invitere spilleren til "prøvetræning" (Trail), hvorefter man kan se under træning at man skal forsøge at signere spilleren, hvis det er muligt.. det er det jeg mener er for ringe.. giver det mening?

Ja, men din scout har jo højst sandsynligt mere i Judging PA og CA, end din Ass. manager. Derfor ville jeg da lytte til scouten. Og bare fordi, du synes han er god, er det jo ikke ensbetydende med, at han er. Hvis du finder en spiller, som er god, siger dine scouts'ne det.

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 32 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010