home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
24 Nov 2025, 20:06 Broen13 Blogs #17 Youth to Gold
24 Nov 2025, 13:38 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23182
  0 Brugere, 499 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kathli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Football Manager 2008
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Football Manager 2008  (Læst 139507 gange)
Crazy-andreas
Gæst

Sv: Football Manager 2008
« Svar #210: 05 Jun 2007, 22:53 »

Jeg forstår godt hvad du mener, jeg havde engang et spil hvor jeg scoutede en masse unge nigerianere, og fik så derefter at vide at de ikke var gode nok...Så inviterede jeg dem til prøvetræning og fik så signet 4 af dem.
De 2 udviklede sig endda til eftertragtede stortalenter...

jens-lyn88
Førsteholdsspiller

« Svar #211: 07 Jun 2007, 11:10 »

Jeg sys også godt de kunne forbedre scout systemet, sys det er blevet meget bedre, men sys det er røv og nøgler at hvis man f.eks. er Manchester United og går ud og scouter en mand som man vil have som reserve så samligner scoutsene dem altid med Ronaldo, Rooney, Ferdinand etc. men det kan jeg jo ikke bruge til en skid, fordi der er ikke nogle som er på sådanne niveau. Kunne være så nice, hvis scoutsene ville fortælle hvem af de spillere man allerede har på holdet de er på niveau på. Men sku da ikke om han er lige så god som Rooney, for det er der sku ikke nogle der er!

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

søgaard
Gæst

« Svar #212: 07 Jun 2007, 11:13 »

Jeg sys også godt de kunne forbedre scout systemet, sys det er blevet meget bedre, men sys det er røv og nøgler at hvis man f.eks. er Manchester United og går ud og scouter en mand som man vil have som reserve så samligner scoutsene dem altid med Ronaldo, Rooney, Ferdinand etc. men det kan jeg jo ikke bruge til en skid, fordi der er ikke nogle som er på sådanne niveau. Kunne være så nice, hvis scoutsene ville fortælle hvem af de spillere man allerede har på holdet de er på niveau på. Men sku da ikke om han er lige så god som Rooney, for det er der sku ikke nogle der er!
du kan jo sammenligne stats det gør jeg når jeg skal finde ud af om han er god nok som reserve..Smiley

jens-lyn88
Førsteholdsspiller

« Svar #213: 07 Jun 2007, 11:18 »

du kan jo sammenligne stats det gør jeg når jeg skal finde ud af om han er god nok som reserve..Smiley
Det tar bare lidt længere tid, hvis en scout i virkeligheden tar ud og scouter en spiller, går de jo ikke ud for at samligne dem med Rooney, det er det jeg sys er nedern, der er fair nok at de kommer med en komentar om de har det der skal til, men vil sku vide om han er bedre end Smith, eller om jeg skal finde ne anden. Wink

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

hedengran
Reserveholdsspiller

« Svar #214: 08 Jun 2007, 23:09 »

Jeg så meget geren som tidligere nævnt i bloggen at man styrede flere ting selv. Som sponser aftaler, både til klubben men også til en selv som træner. FIFA Manager 07 har nogle af de ting. Men da jeg mener fm07 er et langt bedre spil vil jeg hellere spille det!

Men kunne da gerne tænke mig nogle af de ting, blive børsnoteret, udbyg stadium styre de ting lidt mere, selvom spillet "kun" hedder manager Peace

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #215: 08 Jun 2007, 23:11 »

Jeg så meget geren som tidligere nævnt i bloggen at man styrede flere ting selv. Som sponser aftaler, både til klubben men også til en selv som træner. FIFA Manager 07 har nogle af de ting. Men da jeg mener fm07 er et langt bedre spil vil jeg hellere spille det!

Men kunne da gerne tænke mig nogle af de ting, blive børsnoteret, udbyg stadium styre de ting lidt mere, selvom spillet "kun" hedder manager Peace

Som du sikkert har hørt før - skift til FIFA Manager. Det har alle de urealistiske ting, du savner.

Realismen er det, der holder Fm kørende, og den skal ikke sættes over styr for at man kan skrive sponsorkontrakter!

hedengran
Reserveholdsspiller

« Svar #216: 08 Jun 2007, 23:20 »

Skifter aldrig. Og nej har jeg ikk hørt før fordi FIFA manager er udover de ting jeg synes der mangler lidt et kedeligt yoyg dårligt spil efter min mening.

Men mener dog ikk disse ting er Urealistiske. Tværtimod. Disse ting sker også i alle klubber - selv serie 6 klubber. Så kan ikke se det urealistiske i det.

Men vil da gerne hører hvorfor du synes det er så urealistisk.

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #217: 08 Jun 2007, 23:22 »

Skifter aldrig. Og nej har jeg ikk hørt før fordi FIFA manager er udover de ting jeg synes der mangler lidt et kedeligt yoyg dårligt spil efter min mening.

Men mener dog ikk disse ting er Urealistiske. Tværtimod. Disse ting sker også i alle klubber - selv serie 6 klubber. Så kan ikke se det urealistiske i det.

Men vil da gerne hører hvorfor du synes det er så urealistisk.

Fordi, der ikke er nogen managere - ikke engang i Serie 6 - der forhandler deres holds sponsorkontrakter. De er jo også med i Fm, du forhandler dem bare ikke. Ligesom i virkeligheden. Det er realistisk. Når ting ikke er realistiske, er de urealistiske.

Zone 43
Manager

« Svar #218: 08 Jun 2007, 23:24 »

Det er heller ikke alle trænere, der køber spillere. Der er det ledelsen, som står for det Smiley

En mulighed til selv at vælge i et fremtidigt FM? Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

hedengran
Reserveholdsspiller

« Svar #219: 08 Jun 2007, 23:27 »

Når ting ikke er realistiske, er de urealistiske.

Dette kan min jeg dog klog nok til godt at vide  Thumbs Up

Nej men nu snakker jeg heller ikk kun om sponsorkontrakter. Og kan skam godt se hvad du mener med at managere ikk forhandler dem i virkeligheden, er jeg også udemærket klar over, dog ville jeg gerne have bare lidt af det alligevel da jeg synes du på den måde selv kan påvirke din klubsøkonomi og dermed over en langsigtet periode få en klub op blandt de bedste både tilskuere mæssigt og andre steder  Thumbs Up

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #220: 08 Jun 2007, 23:27 »

Det er heller ikke alle trænere, der køber spillere. Der er det ledelsen, som står for det Smiley

nej, det er derfor, det hedder Football Manager... Wink

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #221: 08 Jun 2007, 23:28 »

Dette kan min jeg dog klog nok til godt at vide  Thumbs Up

Nej men nu snakker jeg heller ikk kun om sponsorkontrakter. Og kan skam godt se hvad du mener med at managere ikk forhandler dem i virkeligheden, er jeg også udemærket klar over, dog ville jeg gerne have bare lidt af det alligevel da jeg synes du på den måde selv kan påvirke din klubsøkonomi og dermed over en langsigtet periode få en klub op blandt de bedste både tilskuere mæssigt og andre steder  Thumbs Up

Det er bare meget få managere, der har indflydelse på den del IRL, og det vil IMO ikke være godt for spillet, hvis det begynder at efterligne FIFA Manager.

hedengran
Reserveholdsspiller

« Svar #222: 08 Jun 2007, 23:29 »

Du har helt ret så den debat vi er ude i kan jo diskuteres om hvor vidt en manager bestemmer det ene el andet., det afhænger lidt fra klub til klub. Er jo også nogle der både er manager og sportschef.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #223: 08 Jun 2007, 23:30 »

Du har helt ret så den debat vi er ude i kan jo diskuteres om hvor vidt en manager bestemmer det ene el andet., det afhænger lidt fra klub til klub. Er jo også nogle der både er manager og sportschef.

Forskellen på en træner og en manager er vistnok, at en manager køber spillere.

Så der er ingen ko på isen.

hedengran
Reserveholdsspiller

« Svar #224: 08 Jun 2007, 23:32 »

Det er bare meget få managere, der har indflydelse på den del IRL, og det vil IMO ikke være godt for spillet, hvis det begynder at efterligne FIFA Manager.

Jeg er ked af du siger jeg sammenligner med så dårligt produceret et spil.

Det jeg siger er at der er nogle ting i det hvor de har udviklet sig det længere. Som evt kunne bruges på fm's egen geniale måde.

Jeg sammenligner en brøkdel af FIFA. Ikke et helt spil.

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 32 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010