home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 230 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Real Betis - Vejen mod Titlerne
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Real Betis - Vejen mod Titlerne  (Læst 11964 gange)
Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #30: 09 Mar 2007, 20:23 »

25. Oktober – 2006:

Copa del Rey kamp mod Getafe på udebane.

Holdopstillingen var uden de store ændringer, dog havde jeg valgt og give Jose Sosa chancen i stedet for Rafael Sobis der havde brug for en pause.
http://i173.photobucket.com/albums/w75/Ronaldinho92_photo/holdmodGetafe.jpg


Kampen går i gang og vi bliver lagt under pres fra start af. Holdet var helt ved siden af sig selv. Og at være så langt ved siden af sig selv gør man ikke ustraffet, efter blot 7 minutter står den 1-0. Ricardo Rocha. Efter scoringen går kampen fuldstændig i stå, Getafe er tilfredse, og spillerne regnede med at de kunne kører den hjem på hjemmebanen i 2.kamp. Efter 37 minutter bliver Sosa slagtet bagfra, han må forlade banen med noget der ligner en meget alvorlig skade. Første halvleg ender 1-0.
2. Halvleg, vi kommer ikke bedre med, vi får ikke skabt nok chancer, vi får ikke scoret. Getafe vinder 1-0.

Sort på hvidt:
7” – Ricardo Rocha 1-0

Efter kampen får jeg en nyhed som er værre end nederlaget, Jose Sosa er skadet i 3 – 4 måneder. Det er en klar svækkelse af truppens bredde, vi kunne nu ikke rigtig rotere mellem angriberne mere.



29. Oktober – 2006:

Efter en Copa del Rey kamp midt på ugen er vi nu tilbage i ligaen, i dag gælder det nummer 19, Racing på hjemmebane.

I holdopstillingen var Rafael Sobis selvfølgelig tilbage i stedet for langtidsskadede Jose Sosa. Ellers er holdet det samme, de skulle bevise noget i dag.
http://i173.photobucket.com/albums/w75/Ronaldinho92_photo/holdmodRacing.jpg


Racing ligger ud i et højt tempo og har 2 hurtige afslutninger, som Doblas dog klare fornemt. Vores første chance kommer efter 17 minutter, Rafael Sobis banker bolden på træværket. Derefter bølger kampen lidt frem og tilbage, med chancer til hvert hold, Aaron Hunt har blandt andet et forsøg som går tæt forbi mål. På trods af en del chancer til begge hold ender første halvleg 0-0.
2. Halvleg er 3 minutter gammel, så dukker Aaron Hunt op, 1-0. Største delen af de 38287 tilskuer går amok af glæde. Herefter satser Racing offensivt, dog uden de for skabt det helt store, de har et par skud, dog ingen der kunne sætte Doblas under pres, og vi vinder kampen på Aaron Hunt’s mål, 1-0.



Sort på hvidt:
48” – Aaron Hunt 1-0




4. November – 2006:

Mit og holdets hidtil største opgave, Camp Nou, Barcelona here we come.
Barcelona er i øjeblikket nummer 2, 1 point efter Real som har spillet en kamp mere.

Holdopstillingen er ikke helt som den plejer, Josep Guardiola er kommet ind på den defensive midt, simpelthen på grund af at Assuncao har nået grænsen for gule kort, der har udløst en karantæne dag. Ellers er holdet som i sidste kamp vi jo vandt.
http://i173.photobucket.com/albums/w75/Ronaldinho92_photo/HoldmodBarca.jpg


Kampen går i gang, og der går ikke mange minutter, helt præcist 3, så ligger bolden i nettet, Javier Saviola, 1-0. Vi vakler gevaldigt, det lykkes mig dog med hjælp fra min Assistent og få nogenlunde gang i drengene, og vi holder dem på 1 resten af halvlegen.
2. halvleg er ikke mange minutter gammel før Hunt har muligheden, men han misbruger på det skammeligste. Herefter styrer Barcelona kampen igen, de får dog ikke scoret yderligere, vi taber derfor kampen på en tåbelig start!! SURT!


Sort på hvidt:
3” – Javier Saviola 1-0









8. November – 2006:

Retur kamp i Copa Del Rey mod Getafe. Vi tabte første kamp 1-0.

Assuncao er tilbage i start 11’eren ellers er holdet det samme som mod Barcelona!
http://i173.photobucket.com/albums/w75/Ronaldinho92_photo/holdmodGetafeRetur.jpg


Kampen går i gang, vi virker lidt nervøse i starten, men kommer hurtigt igennem den periode og spiller vores spil. Vi ligger som ventet pres på, de første 40 minutter uden held, men i det 40’erne minut slår Sobis til, et gennemspillet angreb, Hunt finder Sobis, 1-0. 1. halvleg ender 1-0, den stod uafgjort samlet.
2. halvleg går i gang, Getafe er ved at få gummiben, grundet det hårde pres vi ligger, vi kæmper for hver eneste bold, en fornøjelse og se på. I det 81’ene minut får vi endelig held til at komme samlet foran, Odonkor sparker på mål udefra, op i krogen, 2-0. Vi var nu videre. Som om det ikke var nok fortsætter vi og 3 minutter før tid er Sobis på pletten igen. I overtiden får den tidligere Milan spiller, Cosmin Contra rødt kort for en hård tackling på Aaron Hunt. Dommeren fløjter af, og vi er videre.

Sort på hvidt:
40” – Rafael Sobis 1-0
81” – David Odonkor 2-0
87” – Rafael Sobis 3-0


10. November – 2006:

Storopgør i Copa del Rey
Lodtrækningen til Copa del Rey endte med at forhåndsfavorittern e fra Madrid, Real Madrid skal op imod det formstærke hold, Real Betis. Lodtrækningen resulterede også i at Barcelona skal op imod Real Sociedad.
Barcelona træner Frank Rijkaard siger følgende:
”Jeg er godt tilfreds med lodtrækningen, vi slap for store hold som Sevilla, Real Madrid og Valencia, og får dræber holdet, Real Betis. Real Sociedad er et godt hold, men også et hold jeg regner med vi slår!”
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

EsbenPM
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #31: 09 Mar 2007, 20:25 »

Hehe dejligt at læse de to seneste updates også få smidt en ny i hovedet lige efter Smiley

Igen rigtig godt arbejde, håber du fortsætter længe med bloggen
Logged

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #32: 09 Mar 2007, 23:11 »

19. November – 2006:

Manuel Ruiz de Lopera gør sig klar til en af de størst tænkelige kampe, vi tog hjemme imod Valencia.

Holdopstillingen er uden ændringer, jeg stoler på de spillere der er inde lige nu!
http://i173.photobucket.com/albums/w75/Ronaldinho92_photo/holdmodValencia.jpg


Kampen går i gang, vi får lidt overraskende et lille overtag hvad angår chancer, vores første chance tilfalder Sobis som dog ikke var helt skarp i situationen. Valencia og i særdeleshed David Villa får slet ikke gang i spillet, til vores fordel. Vi bliver hjulpet fremad af 48.218 tusinde vilde hvid/grøn stribede fans. De bærer os frem. Jeg kunne ikke undgå at blive stolt da jeg så, så mange mennesker. Det var sæsonrekord. Tilbage til kampen, der sker ikke så meget andet i første halvleg som ender som den startede 0-0. Anden halvleg er kun 1 minut gammel da David Villa får hans første chancer, han var tydeligvis ikke helt skarp i skudøjeblikket, og derfor skyder han forbi. Vi har egentlig rimelig godt styr på kampen. Jeg føler vi har så godt styr på det at jeg i det 70’ene minut, vælger og sætte Dani ind, og spille, 4-3-3, vi gik efter de 3 point. Efter 83 minutters spil uden mål, koger stadionet over, 48 tusinde ellevilde tilskuere går helt amok. ”uno goal, XISCO!” lyder det fra højtaleren. Vi var kommet foran 1-0. Den føring sætter vi ikke overstyr, vi snupper højst overraskende sejren.



Nede i omklædningsrummet kunne man virkelig se at dette betød noget for spillerne, dette modbeviser på det kraftigste de fordomme mange mennesker har om at fodboldspillere kun spiller pga. pengene, hvis i så spillernes ansigter lige nu ville i forstå.

Sort på hvidt:
83” – Xisco 1-0

På trods af Aaron Hunt’s lille måltørke ligger han stadig nummer 1 på topscorer listen, side om side med Roberto Soldado.


Tysk stjerne skadet
Real Betis’s tyske landsholdsspiller, David Odonkor meldes ude i op til 3 uger. Dette ses som et voldsomt slag for klubben, der vil savne ham.
Byskov siger følgende:
”At miste Odonkor er et stort tab, men jeg mener samtidig at vi med Alberto Rivera er godt styrket på den position”
Skaden vil holde ham ude af kampe mod Sevilla og Real Madrid.

26. November – 2006:

Denne uge kunne nemt gå over i historien som en af de sværeste, først Valencia, og nu lokal, Rival opgør mod Sevilla, vi spillede på deres stadion, Roman Sanchez Pizjuan. Det ville helt sikkert blive en kamp med følelse, det var æren der stod på spil.

Holdopstillingen så lidt anderledes ud siden sidst, grundet David Odonkor’s skade startede Alberto Rivera inde. Ellers er holdet identisk med det vi så sidst.
http://i173.photobucket.com/albums/w75/Ronaldinho92_photo/HoldmodSevilla.jpg


Kampen går i gang, og allerede fra start blev det vildt. Kanoute var tæt på at bringe Sevilla foran allerede efter 2 minutter men Doblas sender en lækker redning af sted. Kampen bliver hurtigt meget lige, med chancer i begge ender. Efter 29 minutter har vi frispark lidt uden for feltet. Assuncao står som sædvanligt ved bolden. Han banker den over muren og op i hjørnet, uden chance for Palop, 0-1. 0-1 er også stillingen ved halvlegen.
2. halvleg går i gang, endnu engang meget lige. Vi har dog lidt held i sprøjten, derfor bringer Aaron Hunt os foran 0-2 10 minutter inde i halvlegen. Sevilla var dog ikke nede i nu, de fortsatte med at spille lige op med os, efter 61 minutter giver det pote, danske Christian Poulsen reducerer. Vi formår dog og holde hovedet koldt, og 6 minutter før tid, bringer Aaron Hunt os foran 1-3. Uden tvivl det vindene mål!

Efter kampen stråler spillerne om kap med mig, jeg stråler som en morgensol. Kun et ord kan beskrive den følelse jeg står med, Stolthed. Man kan også se det på gutterne, ligesom i sidste kamp mod Valencia lyser glæden ud af deres ansigter. At stå her er Fantastisk.

Sort på hvidt:
29” – Assuncao 0-1
55” – Aaron Hunt 0-2
61” – Christian Poulsen 1-2
84” – Aaron Hunt 1-3
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #33: 09 Mar 2007, 23:18 »

er du gal du pumper updates ud god blog men de der billeder kunne du godtgøre noget ved(navnet) f.eks. skrive opstilling og så lavet så man skal trykke på det for at se det

men KUTGW
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #34: 11 Mar 2007, 14:53 »

er du gal du pumper updates ud god blog men de der billeder kunne du godtgøre noget ved(navnet) f.eks. skrive opstilling og så lavet så man skal trykke på det for at se det

men KUTGW

Hvordan pokker gør man det ? Rullende Øjne
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #35: 11 Mar 2007, 20:12 »

3. December – 2006:

Vi gik ind i julemåneden og det med en hjemmebane kamp mod Real Sociedad som i øjeblikket er ligaens nummer 13.

Holdopstillingen ser ud som den plejer, vi døjer stadig væk med en 3-4 skader blandt stamspillere.
http://i173.photobucket.com/albums/w75/Ronaldinho92_photo/holdmodSociedad.jpg

Kampen går i gang, og efter 7 minutter har vi allerede bragt os foran, venstrekanten Maldonado tordner et skud af sted, perfekt start. Kampen bølger frem og tilbage, og 10 minutter efter Maldonado’s træffer er det udeholdets, Mikel Aranburu der udligner. Mikel Aranburu skulle komme mere i fokus senere. Vi sætter os herefter på kampen, og det giver pote efter en halv times spil, Mikel Aranburu skyder bolden i eget net, lidt heldig har man vel lov at være. Darko Kovacevic er tæt på kort før pause fløjtet, men Doblas redder.
2. halvleg går i gang, og efter 10 minutter pander Kovacevic et indlæg forbi Doblas, 2-2, kampen var igen lige. Efter en times spil, bliver Juanito skadet, et slemt slag. Med et kvarter tilbage går stadionet amok, 47.000 i et sandt glædesorgie, Aaron Hunt. 3-2. Men 10 minutter efter stopper smilene dog, Maldonado må udgå med noget der ligner en alvorlig skade. Vi kører sejren hjem.



Sort på hvidt:
7” – Maldonado 1-0
17” – Mikel Aranburu 1-1
30” – Mikel Aranburu (SM) 2-1
54” – Darko Kovacevic 2-2
75” – Aaron Hunt 3-2

Her efter kampen har jeg fået de værst tænkelige nyheder, Juanito’s skade er ca. 3 måneder lang, og Maldonado må sidde uden for ca. 1 måned. Skaderne hagler ned over os. Heldigvis resterer der kun 2 kampe mere i December, desværre er den næste mod Real Madrid!


I den seneste uges tid har resulteret i yderligere 2 skader, Edú og Capi er røget ud med skader. Vi er ramt af Uheld. Edú er ude i ca. 1 måned, Capi i 1-2 uger.




9. December – 2006:

Så gik Turen til Madrid og mægtige Bernabeu.

På trods af de mange skader synes jeg lige umiddelbart holdet ser godt ud, vores svageste punkt må siges og være den offensive midt, hvor vi er så meget ramt af skader at Guardiola er gået ind der og bliver rykket ned som midt midt.
http://i173.photobucket.com/albums/w75/Ronaldinho92_photo/HoldetmodREal.jpg

Det bliver som ventet med Real Madrid i styreposition, og da Ronaldo scorer efter blot 4 minutter ser det ikke for godt ud. Vi formår dog og spille os nogenlunde med, men da det ser bedst ud Netter Ronaldo igen, denne gang efter 25 minutter. Herefter går kampen lidt i stå, vi prøver og komme frem men usikkerheden grundet de mange skader er stor. I 1. halvlegs overtid kan vi så også skrive Assuncao på skadeslisten, han må forlade banen. Ind kommer Arzu. Første halvleg slutter 2-0.
2. halvleg er knap gået i gang før Sobis er tæt på og reducerer, Casilias er desværre klar i denne situation. 2. halvleg er fuldstændig lige. I overtiden er det så Aaron Hunt der lige får reduceret på resultatet til 2-1. På trods af nederlaget er jeg rimelig godt tilfreds, det var på udebane mod ligaens nummer 1, med en del stamspillere skadet. Så det er fint nok.



Sort på hvidt:
4” – Ronaldo 1-0
25” – Ronaldo 2-0
90” – Aaron Hunt 2-1

Heldigvis er Assuncao’s skade ikke så hård, den vil max. Holde ham ude i 2 uger. Han forventes derfor snart tilbage på banen. Han er også en uvurdelig vigtig spiller for vores hold, et kæmpe minus han er væk!










17. December – 2006:

Årets sidste kamp, modstanderen var på hjemmebane, Getafe.

I holdopstillingen havde vi grunden et lille skade til Romero, venstrebacken, har vi byttet lidt rundt sådan at Melli smutter over der og vi sætter så Damia på højre back pladsen. Assuncao er tilbage på den defensive midt, og der er også gensyn med Xisco som går direkte ind på venstrekanten.
http://i173.photobucket.com/albums/w75/Ronaldinho92_photo/holdmodGetafe-2.jpg

Kampen går i gang, og Getafe kommer godt fra start, vi formår og holde målet rent, og efter 20 minutter kommer vi godt med. Det bliver dog ikke til scoringer i første halvleg, på trods af at begge hold havde chancer til det.
2. halvleg er knap gået i gang før Sobis banker på mål, desværre lige over mål. Efter en times spil, har vi frispark i en perfekt Assuncao position. Assuncao går til bolden, 1-0. Suverænt mål. Herefter går Getafe frem i en offensiv taktik, de får dog ikke skabt det store i front, men i defensiven holder de os tilbage. Med blot 2 minutter tilbage kan jeg skrive endnu en spiller på skadeslisten, Alberto Rivera forlader banen. Men vi kører sejren hjem, og får en god slutning på året.



Sort på hvidt:
60” – Assuncao 1-0

Alberto Rivera’s skade er hårdere end ventet, han er ude i 2-3 måneder!
















----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://i173.photobucket.com/albums/w75/Ronaldinho92_photo/Stilling.jpg (link til stillingen)
Som i kan se ser det okay ud, vi ligger til Champions League! Med lidt held kan vi måske gå op på medalje pladserne men der skal heller ikke meget til at vi ryger længere ned.


http://i173.photobucket.com/albums/w75/Ronaldinho92_photo/topscorerlisten-1.jpg (Link til Topscorer listen)
Aaron Hunt ligger stadig nummer 1, men David Villa nærmer sig!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommenter  Thumbs Up
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #36: 11 Mar 2007, 20:38 »

Hvordan pokker gør man det ? Rullende Øjne

det aner jeg ikke

men ellers en god update surt mod Real men fedt med Hunt lidt sygt en nitten år kan føre topscore listen
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #37: 11 Mar 2007, 20:42 »

Ja, det er temmelig nice . Han giver den gas Opstemt
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #38: 12 Mar 2007, 08:42 »

hvordan kan zaragoza ligge så godt? jeg ligger nr lort (midten) med dem :<

Og btw

"Storopgør i Copa del Rey
Lodtrækningen til Copa del Rey endte med at forhåndsfavorittern e fra Madrid, Real Madrid skal op imod det formstærke hold, Real Betis. Lodtrækningen resulterede også i at Barcelona skal op imod Real Sociedad.
Barcelona træner Frank Rijkaard siger følgende:
”Jeg er godt tilfreds med lodtrækningen, vi slap for store hold som Sevilla, Real Madrid og Valencia, og får dræber holdet, Real Betis. Real Sociedad er et godt hold, men også et hold jeg regner med vi slår!”

Fatter ikk ret meget af den kommentar o.O

ellers fin blog
Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #39: 12 Mar 2007, 12:19 »

hvordan kan zaragoza ligge så godt? jeg ligger nr lort (midten) med dem :<

Og btw

"Storopgør i Copa del Rey
Lodtrækningen til Copa del Rey endte med at forhåndsfavorittern e fra Madrid, Real Madrid skal op imod det formstærke hold, Real Betis. Lodtrækningen resulterede også i at Barcelona skal op imod Real Sociedad.
Barcelona træner Frank Rijkaard siger følgende:
”Jeg er godt tilfreds med lodtrækningen, vi slap for store hold som Sevilla, Real Madrid og Valencia, og får dræber holdet, Real Betis. Real Sociedad er et godt hold, men også et hold jeg regner med vi slår!”

Fatter ikk ret meget af den kommentar o.O

ellers fin blog
Hvad er det du ikke forstår ved den ?  Først får man af vide af Real madrid skal møde Real Betis, og at Barcelona skal møde Real Sociedad..  Bagefter er der en lille interview med Frank Rijkaard der siger at han er glad for ikke at møde de store hold, Real Madrid, Valencia, Sevilla og Real Betis..   - Syntes ikke det var specielt svært at forstå.. ? Ubeslutsom
Logged

rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #40: 12 Mar 2007, 12:42 »

Hvad er det du ikke forstår ved den ?  Først får man af vide af Real madrid skal møde Real Betis, og at Barcelona skal møde Real Sociedad..  Bagefter er der en lille interview med Frank Rijkaard der siger at han er glad for ikke at møde de store hold, Real Madrid, Valencia, Sevilla og Real Betis..   - Syntes ikke det var specielt svært at forstå.. ? Ubeslutsom


”Jeg er godt tilfreds med lodtrækningen, vi slap for store hold som Sevilla, Real Madrid og Valencia, og får dræber holdet, Real Betis. Real Sociedad er et godt hold, men også et hold jeg regner med vi slår!”

Der står de både skal møde Real Betis ("og får dræberholdet, Real Betis") og Real Sociedad ("Real Sociedad er et godt hold, men også et hold jeg regner med vi slår!)

men går da ud fra at de ska møde real soc.
Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

Quistgaard
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #41: 12 Mar 2007, 12:46 »

hvordan tar man et "screenshot" ??
Logged



Tilmeld jer HER!

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #42: 12 Mar 2007, 15:12 »

knappen "print Screen SysRq" også ind i paint og "Ctrl V" .. Men der skulle have stået "For dræberholdet Real Betis". Tastefejl! Peace
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

mrfair
Gæst
 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #43: 12 Mar 2007, 16:05 »

Fed blog og gode resultater. Bliv ved med det.
Logged

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #44: 13 Mar 2007, 18:57 »

3. Januar – 2007:

Dagen i dag havde jeg brugt på at få et par fremtidige transfer i hus. Den første jeg fik hentet er Hatem Ben Arfa, den nuværende Lyon spiller kommer til Sommer på en fri Transfer. Også Celtic’s japanske midtbane spiller, Nakamura kommer på fri transfer til sommer. 2 gode handler til ingen penge! Ud over lidt/meget løn!


4. Januar – 2007:

I dag har jeg fået af vide at vi har endnu en skade i truppen. Det er vores ene angriber, Rafael Sobis som er ude i op til en måned! Et slemt slag.


7. Januar – 2007:

Hjemmekamp mod det tidligere tophold, Deportivo.

Vi stillede op i det stærkeste vi kunne mønstre for tiden, vi mangler stadig et par stamspillere, derfor ser holdet således ud:
http://i173.photobucket.com/albums/w75/Ronaldinho92_photo/HoldmodDepor.jpg

Kampen går i gang, og efter 29 minutters spil er der udvisning til Deportivo’s Alvaro Abeloa. På dette tidspunkt af kampen er den meget lige, med overvægt af chancer til os. Påtrods af udvisningen er det Sergio der bringer Depor foran efter 35 minutter. 1. Halvleg bliver ved den ene scoring.
10 minutter er der spillet af 2. halvleg, så scorer Odonkor til 1-1. Et kvarter efter er det Assuncao der bringer os fortjent foran 2-1. Deportivo har været væk i lang tid men kommer nu frem igen, det resulterer i en scoring, Riki gør det til 2-2, 10 minutter før tid. Ufortjent. Vi presser på til sidst men får ikke scoret. 2-2 ender kampen!



Jeg er rasende, hvordan kan vi igennem 60 minutter, en mand i overtal spille uafgjort. De må ikke få 2 mål en mand i undertal.

Sort på hvidt:
34” – Sergio 1-0
55” – David Odonkor 1-1
70” – Assuncao 2-1
79” – Riki 2-2












10. Januar – 2007:

Copa del Rey, vi skulle i denne runde op imod en af de helt store, Real Madrid.
Første kamp skulle spilles hjemme på Manuel Ruiz de Lopera.

I holdopstillingen er der en ændring siden Deportivo kampen. Odonkor har karantæne i stedet er Maldonado, som netop er kommet tilbage fra en skade, inde på højrekanten!
http://i173.photobucket.com/albums/w75/Ronaldinho92_photo/holdmodReal.jpg



Kampen går i gang, og der er ikke så meget at sige om den! Efter 27 minutter bliver Doblas skadet, det ser rimelig alvorligt ud, men Contreras kommer ind og gør det godt! Ingen mål hverken i første eller anden halvleg, efter 71 minutter får Real Madrid også en skade, Raul vrikker om. Kampen ender dermed 0-0 som den også startede.

Dermed skal det hele afgøres på Bernabeu hvor vi har en revanche til gode for 2-1 nederlaget før Jul!












14. Januar – 2007:

Liga kamp ude mod Recreativo.

I startopstillingen var David Odonkor tilbage, han går ind i stedet for Maldonado der ryger på bænken, ellers er Juanito tilbage som også ryger direkte ind, i stedet for Nano!
http://i173.photobucket.com/albums/w75/Ronaldinho92_photo/holdmodRecre.jpg

Kampen går i gang, og allerede fra start presser vi på, Dani på overliggeren efter 3 minutter. Efter en halv times spil for Recreativo deres første forsøg på mål, men Contreras redder sikkert. Vi har hånden i vores hule hånd, men får ikke scoret, i første halvleg. Det gør de heller ikke, så den ender som den startede 0-0.
2. halvleg går i gang, og vi starter ligesom vi begyndte første, som lyn og torden. Vi kan bare ikke få den puttet i nettet, men vi fortsætter. Efter 76 minutters spil uden mål, får vi en hjælpende fod fra en Recreativo spiller. Poli skyder bolden forbi hans egen målmand, 0-1. Heldigt, men fortjent. Herefter kører vi sejren hjem.



Med den fortjente sejr, bringer vi os 2 point foran Atletico Madrid, hvilket vil sige vi er nummer 3. Medajle drømmen lever!

Sort på hvidt:
76” – Poli (SM) 0-1

Eneste minus lige i øjeblikket er at vi, og i særdeleshed Aaron Hunt, har problemer med at score kasser!
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010