home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 235 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Real Betis - Vejen mod Titlerne
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Real Betis - Vejen mod Titlerne  (Læst 11971 gange)
mrfair
Gæst
 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #15: 05 Mar 2007, 13:03 »

Fin start på bloggen.
Logged

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #16: 05 Mar 2007, 15:33 »

21. Juli – 2006:
   
Træningskamp mod Iraklis, endnu et hold jeg aldrig har hørt om.

Vi havde sat Odonkor og Maldonado tilbage i startopstillingen, derimod havde vi byttet begge angrebs pladser ud, hvor i stedet Xisco og Dani kom ind, også Assuncao og Guardiola har byttet plads.

Efter en kedelig og forholdsvis lige første halvleg, kommer vi i gang i 2. Efter 65 minutters målløs spil, sætter Edú en perle ind, han tørrer to mand fuldstændig og sender den derefter op i krogen, 0-1. Rafael Sobis, som endnu ikke har scoret, kom ind i halvlegen, og det skulle vise sig at være godt, både for holdet, men også for hans selvtillid. Med 13 minutter tilbage putter han den i nettet, og 6 minutter senere er han på pletten igen, Sobis er tilbage. Kampen slutter 3-0, helt fortjent.

Sort på hvidt:
65” – Edú 0-1
77” – Rafael Sobis 0-2
83” – Rafael Sobis 0-3


31. Juli – 2006:

Tysk bomber til Betis
Den tidligere Werder Bremen spiller Aaron Hunt har i dag skrevet kontrakt med Real Betis. 19 årige Aaron Hunt forventes at starte på bænken, men kan dog også bruges fast. Han menes og have kostet Betis 20 millioner kroner. Han skifter til klubben på en 3 årig kontrakt.




Vi havde endnu engang været på transfer markedet, og igen var det i angrebet vi fik os forstærket. Aaron Hunt er helt klart en rigtig god spiller som også har alderen med sig, samtidig var han billig, jeg ser ham som det perfekte køb til vores hold. Jeg kan samtidig sige at dette formentlig var det sidste indkøb i dette transfer vindue.


2. August – 2006:

Doblas på vej væk?
Real Betis første målmand, Antonio Doblas rygtes på vej væk, efter han i dag offentliggjorde at han skylder sig selv en større klub. Det menes at Villarreal er stærkt interesseret.
Byskov siger følgende:
Dette håber jeg så sandelig ikke er rigtigt, jeg kan ikke tro sådan noget om Doblas, jeg regner med at Doblas opfylder den kontrakt han har med klubben i øjeblikket!”
Vi følger selvfølgelig sagen.


9. August – 2006:

Første træningskamp på hjemmebane, vi skulle møde det spanske anden divisions hold, Cadiz.

Vi stillede med samme hold som sidst, altså uden profiler som Sobis, Sosa og Assuncao.

Kampen går i gang, og den bølger frem og tilbage. Efter 25 minutter for vi os et chok, Lucas Lobos gør det til 0-1. Surt. Men 3 minutter efter retter Guardiola op, 1-1. Vi tager styringen i kampen og presser Cadiz, det giver pote efter 38 minutter, godt gennemspillet angreb, Dani er målscoren, 2-1. halvlegen benytter vi til at sætte de to sædvanlige forwards ind, Sosa og Sobis. Efter et kvarter på banen, i 60’ene minut, scorer Sobis. 1 minut efter er han på pletten igen, hans andet mål og 4-1. Herfra kører vi den bare hjem, en udvisning til Cadiz 6 minutter før tid er det mest spændene. 4-1.

Sort på hvidt:
26” – Lucas Lobos 0-1
29” – Josep Guardiola 1-1
38” – Dani 2-1
59” – Rafael Sobis 3-1
61” – Rafael Sobis 4-1




17. August – 2006:

Sidste Træningskamp I denne omgang. Modstanderen hed Ponferradina.

Vi valgte at stille i stærkeste start 11’er. Assuncao rykker tilbage på midten, Sosa og Sobis ind i angrebet, Edú døjer dog med en mindre skade der rykker Capi ind, og Odonkor er til landskamp så Alberto Rivera snupper hans plads på højre kanten.

Kampen går i gang, og det bliver en kedelig første halvleg. Ingen mål. I pausen kommer Aaron Hunt ind til hans første kamp. Om det var ham eller ikke ved jeg ikke, men der kommer mere gang i holdet, og Sobis scorer efter 55 minutter. Den føring holder ca. 20 minutter, her slår hjemmeholdet til, Borreguero er målscoren. I det 89’ minut sker det der ikke må ske, Rafael Sobis må forlade banen med en skade. Kampen ender også 1-1 så en rigtig dårlig dag.

Sort på hvidt:
55” – Rafael Sobis 0-1
73” – Borreguero 1-1


17. August – 2006:

Betis stjerne ude i en måned
Real Betis’s helt store stjerne, Rafael Sobis er blevet skadet i en ligegyldig træningskamp mod Ponferradina. Han må holde en pause på op til en måned, skaden kommer på et dårligt tidspunkt for klubben da ligaen begynder om under 2 uger.
Byskov siger følgende til skaden:
Det er selvfølgelig brand ærgerligt men jeg mener at vi med købet af Aaron Hunt trods alt har gode sub’s, men det er et alvorligt slag!”

--------------------------------------------------------------------------
Kommentarer er velkommne ! Opstemt
« Seneste Redigering: 05 Mar 2007, 17:14 af Ronaldinho92 » Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #17: 05 Mar 2007, 18:04 »

Kommenter, det gør det hele lidt sjovere:D
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

EsbenPM
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #18: 05 Mar 2007, 20:35 »

God blog og godt hold valg, har selv haft et fedt spil med Betis, rigtig dejlig klub.

Hvis jeg skal komme med noget konstruktivt tror jeg ikke du behøver at gøre så meget ud af at fortælle om venskabskampe, det spændende er jo hvordan det går i ligaen Smiley
Logged

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #19: 06 Mar 2007, 15:43 »

27. August – 2006:

Første ligakamp stod for døren, vi skulle et smut til Zaragoza for at møde, Ja Zaragoza.

Vi stillede op i stærkeste opstilling, med Doblas på kassen, en fireback kæde bestående af Jorge Wagner, Romero, Juanito og Melli. På den defensive midt lå Assuncao og på den offensive Capi, Odonkor og Maldonado som fløje. Helt fremme lå Aaron Hunt og Jose Sosa.
http://i173.photobucket.com/albums/w75/Ronaldinho92_photo/Betis-Zaragoza.jpg




Kampen går i gang, og der går ikke mange sekunder før vi får det første mål. Efter blot 1 minut skruer Assuncao et frispark op i krogen, fantastisk start for os, den værst tænkelige for Zaragoza. Resten af første halvleg står på lige spil, dog med Zaragoza som styr hold. Vi holder dem dog fra at score. 2. Halvleg går i gang. Efter 68 minutter sker der det der ikke må ske, et kontra angreb for Zaragoza, Milito finder D’Alessandro, 1-1. 10 minutter senere sker der en gentagelse, Andres D’Alessandro igen, 2-1. Hamrende ufortjent. Resten af kampen ligger vi et hårdt pres, det giver næsten bonus, i overtiden hamrer Juanito bolden på stolpen efter hjørnespark. Det ender dog ved 2-1. Mit blodtryk overophedes, sådan føles det i hvert fald. Tilfreds? Nej, Skuffet? Ja.

Efter jeg havde fået mit blodtryk nogenlunde ned gik jeg ind til drengene. Det var en flok skuffede mænd der sad derinde, der var ikke den vanlige gejst og glæde. Jeg fortalte dem at det nok skulle gå, og at vi bare skulle vise hvad vi ku i næste kamp. De lyste lidt op, men de gik skuffede hjem. Det gjorde jeg også.

Vores Bedste: Romero – Stod sikkert i forsvaret.

Sort på hvidt:
2” – Assuncao 0-1
68” – Andres D’Alessandro 1-1
78” – Andres D’Alessandro 2-1









30. August – 2006:

En ny kamp, blot 3 dage efter kampen mod Zaragoza. Denne gang havde vi hjemmebane, hvilket jeg så som en kæmpe fordel. Vi skulle møde Villarreal.

Vi stillede op ligesom sidste kamp mod Zaragoza, dog med en enkelt ændring, istedet for Edú gik Capi ind på den offensive midt.
http://i173.photobucket.com/albums/w75/Ronaldinho92_photo/Villarealkampen.jpg



Det var et stærkt Villarreal, og jeg må indrømme at jeg frygtede denne kamp. De havde gode spillere på alle pladser. Men vi var sultne, og netop pga. det, troede jeg på en sejr!









Kampen begyndte i et hæsblæsende tempo, Villarreal lagde et enormt pres, men vi stod i mod, og efter 7 minutter etablerer vi et kontra angreb, Capi, Sosa og Hunt mod 3 Villarreal forsvarer, Capi laver en genial stikning til Hunt, den misbruger han ikke, 1-0. Hunt’s første mål i klubben. Efter 23 minutter bliver Capi mejet ned af den tidligere Barcelona spiller, Sylvinho. En båre på banen og Capi er ude, jeg smider Edú ind. Første halvleg slutter med et par chancer i hver ende, uden mål. I anden halvlegs start for Sosa en gigant mulighed, men brænder. Resten af kampen bølger frem og tilbage, med overvægt i chancer til Villarreal. De kan dog ikke få den puttet ind, så kampen ender, 1-0. Et super resultat for os. Endelig er vi i gang.

Efter kampen, hvor jeg går med gutterne ned i omklædningsrummet fortæller jeg dem at dette resultat og spil de leverer i dag er i særklasse. Bliver de ved med det skal det sku nok gå godt(undskyld mit sprog). Samtidig for de dog også at vide vi stadig skal arbejde hårdt og at en sejr ikke gør en hel sæson god.


Vores bedste: Aaron Hunt – Grundet hans enorme arbejde og så selvfølgelig målet.

Sort på hvidt:
7” – Aaron Hunt 1-0







----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kommenter:D
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #20: 06 Mar 2007, 21:35 »

Arh, 0 kommentarer.. Bittert .
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #21: 07 Mar 2007, 15:07 »

10. September – 2006:

Efter en pause på 10 dage, grundet landskampe, skulle vi i dag igen i kamp. Modstanderen hed Espanyol, vi skulle desværre spille på udebane.

Den lille skade Capi måtte udgå med i sejren over Villarreal er helet, og han er derfor klar til kamp igen. Vi stiller i akkurat samme opstilling som mod Villarreal. Jeg har stor tiltro til de 11.
http://i173.photobucket.com/albums/w75/Ronaldinho92_photo/HoldopstillingmodEspanyol.jpg

Kampen går i gang, og den første chancer tilfalder Odonkor, efter blot 3 minutter, et godt velplaceret skud som målmand Biel desværre er klar på. Derefter overtager Espanyol dog spillet og skaber også et par store chancer, blandt andet til Raul Tamudo. Halvlegen slutter med en dobbelt chance til os, Sosa sparker, Biel parerer riposten smider Hunt sig over, men desværre over mål. Vi går til pause som kampen startede 0-0.
2. Halvleg går i gang, mere lige end første, vi får os spillet gevaldigt op. På trods af det er det Espanyols Daniel Jarque der bringer hjemmeholdet foran 1-0 efter 65 minutter. Vi har dog overtaget på dette tidspunkt og fortsætter ufortrødent videre med at presse. Blot 5 minutter efter Jarque’s mål, sparker Assuncao bolden ind fra 30 meter, et super skud, 1-1. Kampen bølger videre, men i det 76’ene minut går det galt, Romero laver først frispark og derefter brokker han sig til dommeren, hans andet gule kort, og ud med ham. På dette tidspunkt kan jeg ikke løbe fra at jeg smadrede udskiftningboksen med en hård velplaceret knyt næve. Vi trak os lidt tilbage på banen, ikke bevidst, men automatisk. Men Espanyol formåede på trods af dette ikke og ligge pres på, men i det 87. minut slår Luis Garcia til, han bliver spillet fri, og scorer. 2-1. Lorte kamp.



Efter slutfløjtet blev jeg bare siddende i boksen, jeg sad der bare. Alene. Der gik 20 minutter før jeg gik ned i omklædningsrummet, på dette tidspunkt var jeg efterhånden blevet så rolig at jeg godt kunne se på spillerne igen. Jeg var skuffet, over Romero, den mest rutinerede på banen får rødt kort, over mig selv, jeg kunne have gjort noget anderledes osv. Men det gjorde jeg ikke, og jeg var overbevist over at nederlaget var min skyld. Jeg fortalte spillerne at de ikke skulle være kede af dette nederlag, det var min skyld, og jeg tog den selvfølgelig på min kappe. De modsagde mig, men vi blev enige om at tvære næste modstander ud. Revanche.

Sort på hvidt:
65” – Daniel Jarque 1-0
70” – Assuncao 1-1
88” – Luis Garcia 2-1






17. September – 2006:


Sidste uges nederlag skulle i dag revancheres, modstanderen hed Levante, og sørme om vi ikke havde muligheden for at uddele øretæver på hjemmebanen, Manuel Ruiz de Lopera.

Vi havde 2 udskiftninger i start opstillingen. Edú kommer ind i stedet for Capi på den offensive, og karantæne ramte Romero erstattes af Lembo.
http://i173.photobucket.com/albums/w75/Ronaldinho92_photo/HoldmodLevante.jpg



Kampen går i gang, og Levante skulle vise sig at være en svær modstander. I hvert fald hvis man kommer bagud efter 3 minutter, Meyong bliver spillet fri. Kasse. Elendig start. Vi får dog hurtigt rettet op, blot 10 minutter efter Meyong’s kasse, sparker Odonkor bolden op i krogen. Udligning. Vi lagde pres på, vi ville vinde. I første halvlegs overtid giver det bonus, Aaron Hunt scorer et fantastisk mål. 2-1. Vi fører og er på vej mod sejren.
2. halvleg går i gang, og spillet bølger frem og tilbage, vi var kun foran med 1, på trods af dette følte jeg mig rimelig tryg. Vi skulle helt hen til det 83’ene minut for at finde en scoring mere, Juanito på hovedstød. 3-1. Denne sejr var nu så godt som sikker. Vi kører den hjem og vinder sikkert 3-1.



Jeg gik med drengene ned i omklædningsrummet med det samme i dag, jeg var stolt over at de vendte 0-1 til 3-1. De gav den gas i dag, og jeg sagde da også at det skulle nydes, i dag, men i morgen skulle der arbejdes hårdt igen.
Jeg kørte fra Stadion med god samvittighed. Jeg kunne også med god samvittighed tage hen på den nærliggende Café og nyde en Kold sodavand, eller øl, med Assistentræner, Paco Melo. Vi evaluerede dagens kamp.

Sort på hvidt:
3” – Meyong 0-1
14” – David Odonkor 1-1
45” – Aaron Hunt 2-1
83” – Juanito 3-1







19. September – 2006:

Betis stjerne vender tilbage
Real Betis brasilianske stjerne angriber, Rafael Sobis vender i dag tilbage fra den skade som har holdt ham ude den sidste måned. Sobis comeback er tiltrængt for klubben, som ikke rigtigt er kommet i gang, Aaron Hunt har scoret, men Jose Sosa har ikke nettet en eneste gang i den spanske Primera Division. Sobis glæder sig til at komme i gang igen, og ventes i startopstillingen til morgendagens kamp mod Celta.


20. September – 2006:

Midt uge kamp imod Celta, heldigvis på hjemmebane, hvor vi indtil videre har snuppet 6 point ud af 6 mulige.

Holdopstillingen bød ikke på de store ændringer, selvfølgelig er Sobis tilbage på holdet, hvilket betyder at Jose Sosa er rykket ud på bænken. Herude sidder Capi stadig. Romero er tilbage fra karantæne men han er ikke med i dagens trup.
http://i173.photobucket.com/albums/w75/Ronaldinho92_photo/HoldmodCelta.jpg

Kampen går i gang, og det bliver den mest hektiske start længe. På trods af store chancer til begge hold ender det første kvarter uden mål. Det kan man dog ikke sige om det næste kvarter. Eller jo de første 14 af dem, men i det 29’ene minut er det Rafael Sobis der vender tilbage med stil, en perfekt Fri spilning fra Maldonado, Sobis fejler ikke, 1-0. Vi lægger et enorm pres på Celta for at få det andet mål, dog uden held.
2. Halvleg, vi styrer endnu engang spillet, og har helt kontrol over kampen. Og dog. I det 75’ene minut er det Celta’s bedste spiller, Fernando Baiano der helt ufortjent gør det til 1-1. Desværre ender kampen også det. En kæmpe skuffelse, vi havde over dobbelt så mange skud på mål.



Sort på hvidt:
29” – Rafael Sobis 1-0
75” – Fernando Baiano 1-1
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #22: 07 Mar 2007, 18:18 »

0 kommentarer på 2 opdateringer, er den virkelig så kedelig ? Peace
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

des
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #23: 07 Mar 2007, 20:16 »

nej den er god.
Logged

EsbenPM
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #24: 08 Mar 2007, 15:18 »

Du skriver rigtig godt og dejligt at se at du gør så meget ud af det. Og som sagt er Betis et af de fedeste hold at spille med i FM 07 Opstemt

Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #25: 08 Mar 2007, 16:11 »

Du skriver rigtig godt og dejligt at se at du gør så meget ud af det. Og som sagt er Betis et af de fedeste hold at spille med i FM 07 Opstemt



De var nu federe i 06 med Joaquin på holdet.. Fed update... igen.. go gennemgang af kampene & et fedt hold  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #26: 08 Mar 2007, 16:46 »

24. September – 2006:

Så stod der endnu engang kamp på skemaet, vi skulle en tur til Athletic Bilbao’s hjemmebane.

Op til dagens kamp var Odonkor streget af holdkortet da han er i behandling for en Forvreden ankel og er ude en 2-3 uger. Samtidig var Maldonado i en kamp med tiden om at blive klar, det blev han desværre ikke, så Benjamin og Alberto Rivera går ind på kanterne i dagens kamp.
http://i173.photobucket.com/albums/w75/Ronaldinho92_photo/holdmodAthletic.jpg

Kampen går i gang og vi ligger et pres på i starten som fører til en chance til Rafael Sobis, der dog misbruger. Herefter bølger kampen frem og tilbage, med spilovertag til Athletic og chance overtag til os. Efter 33 minutter kommer kampens første mål, et godt angreb fra Athletic, som Pablo Orbaiz udnytter på et godt langskud, 1-0. Vi kom dog glimrende med efter scoringen, og i det 41’ene minut er det Aaron Hunt der udligner. Første halvleg ender 1-1.
2. Halvleg er blot 2 minutter gammel før Llorente scorer til hjemmeholds føring på 2-1. Vi ligger pres på, Sosa kommer ind og vi spiller med 3 angribere, og med 7 minutter tilbage får vi den puttet ind, Alberto Rivera efter et hjørnespark. 2-2.



Spillerne kunne uden tvivl godt være tilfredse med dette resultat, med 2 stamspillere ude og bagude 2 gange på udebane, helt sikkert et tilfredst resultat.




Sort på hvidt:
34” – Pablo Orbaiz 1-0
41” – Aaron Hunt 1-1
47” – Fernando Llorente 2-1
83” – Alberto Rivera 2-2








1. Oktober – 2006:


Liga kamp mod Gimnastic. På trods af vi skulle spille på udebane forventede jeg en sejr.

Maldonado er tilbage og går direkte ind på venstre kanten i stedet for Benjamin, Odonkor er stadig skadet så Alberto Rivera for en kamp på højrekanten mere. Ellers er holdet det samme.
http://i173.photobucket.com/albums/w75/Ronaldinho92_photo/holdmodGimnastic.jpg

Kampen går i gang, og det med en kæmpe chance til Hunt som desværre skyder lige på målmanden. Tæt på den perfekte start. Vi styrer spillet men Gimnastic kommer også frem til en del chancer, men det er før omtalte Hunt der starter ballet, 27 minutter inde i kampen banker han bolden ind til føring på 0-1. Resten af halvlegen kontrollerer vi, dog uden at score flere mål.
2.Halvleg går i gang, vi forventede at Gimnastic ville ligge pres på os, men det pres kom aldrig rigtigt. Vi fortsatte med at styre spillet på midten, og især Rafael Sobis var tæt på et par gange. Også Javier Portillo fra hjemmeholdet havde et par nærgående forsøg. I det 87’ene minut kommer kampens andet mål, og det er helt fortjent os der kommer foran 0-2. Endnu engang er det Aaron Hunt. Kampen slutter 0-2, en dejlig sejr.



En sikker sejr.

Sort på hvidt:
27” – Aaron Hunt 0-1
87” – Aaron Hunt 0-2
















----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tak for responsen, dejligt i synes om den:D
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #27: 09 Mar 2007, 12:04 »

4. Oktober – 2006:

Så gælder det Osasuna på hjemmebane, en kamp vi gerne skulle vinde!

Holdet er præcis lige som sidste gang, ikke så meget at sige om det.
http://i173.photobucket.com/albums/w75/Ronaldinho92_photo/holdetmodOsasuna-1.jpg

Kampen går i gang, den bølger frem og tilbage spillemæssigt, chancemæssigt sætter vi os på det lige fra starten af. Det udløser dog desværre ingen mål i første halvleg, hverken til os, eller til Osasuna.
2. Halvleg er knap nok gået i gang før Maldonado suser til baglinjen i bedste Cristiano Ronaldo stil ligger han den ind over, der dukker Aaron Hunt op, 1-0. En dejlig føring i en kamp vi indtil nu havde styret fuldstændigt. Osasuna kommer lidt bedre med, dog uden og skabe noget som helst offensivt, vi fortsætter samtidig med at skabe chancer. Et par store tilbud til blandt andet Edú bliver misbrugt. Men i det 78’ene minut er det så Rafael Sobis der bringer os foran 2-0, på en fremragende drible tur. Vi var nu tæt på sejren. På trods af Osasuna var nede med 2 mål, fik de ikke skabt det afgørende pres som for alvor kunne sætte vores forsvar på prøve, i overtiden får frustrationerne frit spil, Ludovic Delporte bliver udvist. Vi vinder kampen 2-0. En dejlig forrygende sejr!

Sort på hvidt:
49” – Aaron Hunt 1-0
78” – Rafael Sobis 2-0

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ja, som i kan se ligger vi efter 8 runder placeret på en okay 6. plads. Vores klare mål er dog og rykke ind i top-4, hvilket jeg også er sikker på vi kommer. Lige nu ser det dog sådan her ud. Som i også kan se er der jo også blot 2 point op til en 3. plads, men på den anden side også kun 4 point til en 9. plads. Men vi ligger i den gode halvdel og er inde i en god stime, hvis vi kan fortsætte den er det jo bare Super.
http://i173.photobucket.com/albums/w75/Ronaldinho92_photo/topscorerlisten.jpg
Som en lille indskydelse ligger Aaron Hunt på en delt 1. plads om topscore prisen. Han har nettet 6 gange i de 8 kampe, det er det samme som Torres, Eto’o og Soldado. Det er temmelig godt klaret og da han er nyindkøbt gør det det ikke dårligere.


15. Oktober – 2006:
En af de sværeste kampe man kunne forestille sig, vi skulle møde det ene Madrid hold, det jeg frygtede mest af dem, Atletico. Vi havde dog den fordel at spille på hjemmebane.

Odonkor er kommet tilbage fra hans skade og går selvfølgelig direkte ind i startopstillingen i stedet for Rivera. Også Xisco starter på banen, i stedet for Edú. Ellers er holdet det samme som mod Osasuna.
http://i173.photobucket.com/albums/w75/Ronaldinho92_photo/holdmodAthletico.jpg

Kampen går i gang, og overraskende nok har vi overtaget. Vi presser en smule på, dog uden at få mål. Derimod får Atletico en kontra chance, Maxi Rodriguez, 0-1 efter 26. minutter. Blot 5 minutter senere er Aaron Hunt på pletten, han udligner, 1-1. 5 minutter efter igen er det Atletico spilleren Mariano Pernia der bringer Atletico foran 1-2. Så Ufortjent. Heldigt. Vi presser på uden held.
2. Halvleg er ligesom første bare uden mål, vi presser på halvlegen igennem, men får intet mål ud af det, sikke en lorte kamp, undskyld mit sprog. Dette var vores første nederlag i 6 kampe. Jeg stod med en fornemmelse af at vi ligeså godt kunne have vundet i dag.



Som en lille trøst kan det dog siges at Hunt nu er alene i spidsen af topscorer listen. Der skal han bare blive liggende.

Sort på hvidt:
26” – Maxi Rodriguez 0-1
31” – Aaron Hunt 1-1
36” – Mariano Pernia 1-2












22. Oktober – 2006:

Velkommen til endnu en kamp, denne gang skulle vi møde ligaens suveræne sidste plads, dog på udebane, Mallorca. Et hold der havde tabt 4 kampe i streg, vi skulle sørge for det blev til 5.

På holdkortet er der et par ændringer, grundet en lille skade til Maldonado har vi valgt og rykke Xisco ud på venstre kanten og så er Edú tilbage på den offensive midt, ellers ser holdet normalt ud.
http://i173.photobucket.com/albums/w75/Ronaldinho92_photo/holdmodMallorca.jpg

Kampen går i gang, vi bliver lagt under pres de første par minutter, men så løber Mallorca lige som tør for idéer og vi kommer frem på banen, efter 6 minutter sikrer Rafael Sobis os en 0-1 føring. Kampen bølger frem og tilbage, et par store tilbud til hvert hold udløses dog ikke i mål. Efter 22 minutter bliver vores faste venstreback Jorge Wagner skadet, det ser alvorligt ud. Nano går direkte ind på hans plads og spiller til Bravur. 1. halvleg ender 0-1.
2. Halvleg går i gang, og vi skal blot vente 7 minutter på et mål, nemlig i det 52’ene minut, Rafael Sobis banker os helt fortjent foran med 2. Super. Resten af kampen forløber uden de store chancer eller begivenheder, vi vinder 0-2.


Yes, dejligt med en sejr igen.

Sort på hvidt:
6” – Rafael Sobis 0-1
52” – Rafael Sobis 0-2


Wagner ude 2 – 3 måneder
Real Betis’s venstreback, Jorge Wagner meldes ude i 2 til 3 måneder. Det var angiveligt den skade han fik imod Mallorca i weekenden. Han skulle eftersigende have brækket anklen, hvilket som i nok kan hører, er meget alvorligt. Den direkte afløser skulle være Nano, men nu må vi se hvad Hr. Byskov finder på.


Det var denne sørgelige nyhed jeg vågnede op til, årh pis, tænkte jeg. Jeg ringede straks til vores Fysioterapeut, som sagde at det var rigtig nok. Vi havde en længere snak omkring hvornår han kunne være tilbage i kampform osv.
Jeg ringede også til Jorge og vi snakkede lidt, om andre ting end li netop skaden.
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

des
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #28: 09 Mar 2007, 16:06 »

god opdate
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #29: 09 Mar 2007, 17:57 »

sejr over Osasuna, det er bare klasse Opstemt
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010