home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 391 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Real Betis - Vejen mod Titlerne
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Real Betis - Vejen mod Titlerne  (Læst 11931 gange)
Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Real Betis - Vejen mod Titlerne
« : 04 Mar 2007, 17:48 »

29. Juni – 2006:

Real Betis træner går af!
Real Betis´ træner her har i dag meddelt at han siger op. Det er et hårdt slag for klubben. Blandt de nye muligheder til jobbet meldes, Vincente del Bosque, Michael Laudrup og en forholdsvis ukendt dansker, Jacob Byskov. Del Bosque er favoritten.


30. Juni – 2006:

Real Betis har nu fundet ny træner!
Betis har efter en dags tid i uvished, allerede nu fundet ny træner. Favoritten Del Bosque var forhåndsfavoritten men da han valgte og takke nej i sidste øjeblik grundet et tilbud fra en anden klub, muligvis en italiensk storklub, blev det den ukendte dansker, Jacob Byskov.
Real Betis´ sportsdirektør siger følgende:
Jeg er fulgt ud tilfreds med vores nye træner, han er ung, og går ind for at spille offensivt fodbold, med ham ved roret skal det nok blive en god sæson.
Den nye træner selv, siger følgende:

Jeg er glad for at få muligheden, men jeg ved også godt at der hviler et kæmpe pres på mig, vi skal have titler.
Sidste sætning må siges og være en glædelig nyhed for alle Betis fans.

Ja, så var jeg blevet ansat i Real Betis. En spændene udfordring.
Jeg var hertil sæson start blevet lovet 45 millioner danske kroner og købe for, og der skulle helt sikkert hentes lidt spillere.

Gennemgang af Truppen:

Vi spiller en 4-4-2 med en diamant på midten, og pile fremad fra de 2 kanter.

Målmænd:

Antonio Doblas:
25 år gammel, er fra Spanien, grundet stærk konkurrence har han aldrig været på landsholdet.

Pedro Contreras:
34 år, altså 9 år ældre end Doblas, han er også fra Spanien, han har spillet 1 landskamp.

Målmand:
Antonio Doblas er 1. målmand.

Forsvar:

Alejandro Lembo:
28 år, fra Uruguay. Kan både spillet højre back og central forsvar hvilket er en klar fordel. Han har samtidig spillet 44 landskampe.

Melli:
Vores mest fleksible mand. Han er 22 år og fra Spanien hvor han har været fast mand på U-21 landsholdet. Han kan spillet højre, venstre og central forsvar.

Damiá:
24 år, fra Spanien. Han er højre back, Han har i øjeblikket en skade som holder ham ude i op til 3 måneder.

Nano:
Endnu en Spanioler, han er 25 år. Han kan både spille venstre back og central forsvar.

Romero:
Rutineret mand, han er 35 år. Har optrådt på det spanske landshold 10 gange. Han kan ligesom Nano spille både venstre back og central forsvar.

Fernando Vega:
En spansk venstreback, han er blot 21 år, og er dermed en der har en god fremtid.

Jorge Wágner:

Brasiliansk venstreback, uden tvivl en fantastisk spiller. Han er 27 år.

Juanito:

29 år gammel, fra Spanien, og central forsvar. Han kan ikke spille andre pladser, men han er så god centralt at det ikke gør noget.

Forsvar:
Højre Back: Nano
Venstre Back: Jorge Wágner
Central Forsvar: Romero
Central Forsvar: Juanito

Midtbane:

Arzu:
Denne 25 årige spanioler er defensiv midt, han har aldrig optrådt på landsholdet.

Assuncao:
En fantastisk defensiv midt, fra Brasilien. Assuncao er 29 år. Han har optrådt 8 gange på landsholdet.

Miguel Angel:
En defensiv midt mere, ligesom Arzu fra Spanien. Miguel er 27 år.

Johann Vogel:
Endnu en defensiv midt, mange har nok hørt om schweiziske Vogel. Han er en god spiller, som har optrådt på landsholdet 66 gange, han er desværre kun lånt, fra Milan.

Benjamin:
30 årige Benjamin er venstre midtbane/Kant. Han er en spiller der kan slå de giftige indlæg, dog er han ikke så hurtig, men hans glimrende teknik gør ham stærk alligevel. Han kan også spille centralt.

Xisco:
25 årige Xisco er nærmest mere angriber end han er venstre kant, men han er dog også ganske god på kanten. Han er hurtig, god teknik og gode indlæg hvilket gør ham ideel. Han kan også spille angriber og central midt.

Maldonado:
Spanske Maldonado er en fleksibel spiller, han kan både spille venstre kant og højre kant hvilket gør ham meget brugervenlig.

Capi:
Rutinerede Capi, som er lidt af en publikums yndling, grundet at han hele karrieren har spillet for holdet. Han er central midt, men kan også bruges på højre kanten.

David Odonkor:
Tyske Odonkor, har en strålende fremtid foran sig. Blot 22 år, men allerede 5 kampe på det tyske landshold, det tyder godt. Han er højre kant, det er det eneste sted han kan bruges.

Alberto Rivera:
28 årige Rivera, er kendt for hans hurtige træk og dybdeløb. Han er højre kant men kan også bruges centralt på midten.

Edú:
Vores 2. brasilianer, denne gang er det en Højre kants spiller som også kan bruges centralt på midten eller som angriber. Han er 27 år, og har optrådt 1 enkelt gang på landsholdet.

Fernando:
27 årige Fernando, er offensiv midt, men kan også bruges i angrebet. Han er også fra Spanien.

Midtbane:
Højre Kant: David Odonkor
Venstre Kant: Maldonado
Defensiv midt: Assuncao
Offensiv midt: Edú

Angreb:

Rafael Sobis:
Holdets stjerne spiller. Den 21 årige brasilianer er holdets sikreste mand, han er angriber. Han er fast mand på U-21 landsholdet. Stor Stjerne.

Dani:
24 årige Dani er angriber. Han er en udmærket spiller, men så heller ikke mere.

Robert:
Den 25 årige brasilianer Robert er kun i klubben på en lejeaftale hvilket jo selvfølgelig ikke er holdbart. Han er oprindeligt PSV spiller.

Angreb:
Angriber: Rafael Sobis
Angriber: Dani

Konklusion:
Vi skal have forstærket angrebet, hvor Dani og Robert slet ikke kan matche resten af holdet. Det skal vi bruge penge på. Ellers er truppen bred og god.


Her er holdopstillingen!


Holdets store stjerne, Rafael Sobis!
« Seneste Redigering: 04 Mar 2007, 19:41 af Ronaldinho92 » Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

7kfum
Gæst
 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #1: 04 Mar 2007, 17:55 »

Ser godt ud! Prøv at sætte lidt float på billederne. Du kan finde en guide her på siden under guides til hvordan.. Smiley
Logged

freddiem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #2: 04 Mar 2007, 18:47 »

Fint nok, prøv lige og kigge dit første indlæg igennem en gang til, der er nogle steder hvor der står [font osv.

Der mangler lidt billeder rundt omkring, synes jeg. Et lille logo og billeder af nogle spiller skader aldrig.
Logged

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #3: 04 Mar 2007, 19:08 »

Hvordan flytter man tråden ? Jeg har postet den i FM2006 ? :S
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

mfjr
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #4: 04 Mar 2007, 19:09 »

Hvordan flytter man tråden ? Jeg har postet den i FM2006 ? :S
Den ligger i BLOGS???
Logged

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #5: 04 Mar 2007, 19:09 »

Ja men den skal i FM2007 blogs ?
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

mfjr
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #6: 04 Mar 2007, 19:11 »

Nå ja sorry... Smiley
Logged

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #7: 04 Mar 2007, 19:13 »

Hvordan får man den derhen ? Peace
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #8: 04 Mar 2007, 19:14 »

Jeg har flyttet din blog for dig Smiley
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

7kfum
Gæst
 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #9: 04 Mar 2007, 19:14 »

Find et crew medlem Smiley

EDIT: KF har gjort det..
Logged

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #10: 04 Mar 2007, 19:14 »

Tak Opstemt
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #11: 04 Mar 2007, 19:35 »

1.Juli – 2006:

Transfer vinduet er akkurat åbnet, jeg har 45 millioner kroner og gøre godt med. Jeg vidste godt vi manglede spillere, men det skulle være nogle billige spillere.

6. Juli – 2006:

Betis køber rutineret herre
Real Betis har her til formiddag offentliggjort et køb af en rutineret spiller. Det er den spanske midtbane spiller, Josep Guardiola som Betis har signet. Han har været klubløs siden slutningen af sidste sæson, så han har ikke kostet klubben en krone. Det er Jacob Byskov’s første køb siden hans tiltrædelse som træner.



Ja, som aviserne skriver her vi i dag signet den rutinerede Josep Guardiola, han tiltræder på en 1 års kontrakt.Jeg ser ham som et fremragende indkøb til vores Defensive midtbane, han går ikke direkte i startopstillingen men bliver bænkevarme, jeg er fuldt ud tilfreds med denne handel.
------------------------------------------------------

8. Juli – 2006:

Real Betis har forstærket sig igen
Denne gang er det med 2 spændene spillere, som er med til at sikre fremtiden. Den ene er 14 år og er fra Chile, hans navn er Nicolas Millan, han kommer fra klubben Colo Colo. Den anden er også chilener, Sebastian Zuniga, som kommer fra Cobreola.
Cheftræner Byskov siger følgende:

”Disse 2 spillere, får et par år på 2. holdet, hvor efter de så går direkte ind i førsteholds truppen, hvis de fortsætter deres udvikling vel og mærke.”

http://i173.photobucket.com/albums/w75/Ronaldinho92_photo/Millan.jpg
http://i173.photobucket.com/albums/w75/Ronaldinho92_photo/Zuniga.jpg

Vi havde sikret os 2 indkøb mere, som helt sikkert sikre fremtiden.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

9. Juli – 2006:

Betis Forsætter oprustning
Betis har endnu engang været på transfer markedet, denne gang menes der at være brugt ca. 2 millioner på en argentinsk angriber. Jose Sosa skulle herren eftersigende hedde. Han er blot 21 år, men har fået debut på landsholdet. Endnu en sikring af fremtiden.
Byskov siger følgende:

”Jose Sosa er en klassespiller, og vores måske sidste indkøb i denne sæson, der kommer max. 1 eller 2 mere!”



Som jeg også siger til avisen, forventer jeg Max. 1 eller 2 indkøb mere før sæson start. Men Jose Sosa ser jeg som et fantastisk indkøb, som helt sikkert forstærke klubben, jeg regner med han går lige ind i start 11'eren, hvor han forhåbentlig og som jeg også tror på, vil fungere godt sammen med Rafael Sobis. Jeg har en tro på at de 2 bliver guld værd!!!
I dag har jeg også valgt at opsige lånet med Robert da jeg ikke føler at han er god nok til at være med i vores trup.
------------------------------------------------











12. Juli – 2006:

Første kamp, en træningskamp mod Olympiakos.

                               


Vi havde op til kampen skiftet ud på en enkelt plads. Jose Sosa går ind i angrebet, ud går Dani. Guardiola er med på bænken.
Kampen går i gang, der går 40 sekunder og så er vi bagud 1-0. Den brasilianske forward Formiga scorer for Olympiakos. En katastrofe start. Vi får dog hurtigt kontrol over kampen, efter 25 minutter scorer Maldonado. Blot 5 minutter efter er det Romero der er på pletten og så i dommerens tillægstid af første halvleg brager Assuncao bolden ind på frispark. 5 minutter inde i 2. halvleg viser Assuncao klasse og scorer hans andet mål. Kort før tid er det nyindkøbte Jose Sosa der sætter en kasse ind. 5-1.

Sort på hvidt:
1” – Formiga 1-0
25” – Maldonado 1-1
30” – Romero 1-2
45” – Assuncao 1-3
50” – Assuncao 1-4
86” – Jose Sosa 1-5
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #12: 04 Mar 2007, 19:42 »

Anden update er meget bedre, og flottere. Ellers en god start + spændende klubvalg Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #13: 04 Mar 2007, 19:46 »

God blog, mit yndlings hold i Spanien gemmen de sidste 3 år!
Godt indkøb af Jose Sosa Wink - Han skal nok blive en vigtig prik!
Jeg er med!
Logged

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Betis - Vejen mod Titlerne
« Svar #14: 04 Mar 2007, 20:26 »

Vi springer rimelig hurtigt over træningskampene.

15. Juli – 2006:

Træningskamp mod Ilysiakos. Et hold jeg aldrig I mit liv har hørt om før.

Vi havde op til dagens kamp valgt og rokerer lidt rundt, Capi var gået ind i startopstillingen i stedet for Edú, og Guardiola overtog den defensive midt fra Assuncao.

Kampen gik i gang og vi tog som ventet overtaget. Det gav pote efter 10 minutter, Maldonado, 0-1. Her efter ligger vi et hårdt pres, og efter 21 minutter scorer den anden kant, Odonkor. Kort før halvlegs fløjtet får vi dog lidt af et chok, Ilysiakos scorer. Zotos hedder målscoren. En rimelig kedelig anden halvleg gør at kampen ender 1-2.

Sort på hvidt:
10” – Maldonado 0-1
21” – David Odonkor 0-2
45” – Alexis Zotos 1-2

18. Juli – 2006:

Endnu en træningskamp, denne gang mod PAOK.

Assuncao og Edú er tilbage i startopstillingen, derimod starter de 2 kanter, Odonkor og Maldonado ude. I stedet er Benjamin og Alberto Rivera rykket ind på deres pladser.

Kampen går i gang, efter 7 lige minutter gør Benjamin det til 0-1. Vi presser hårdt på resten af halvlegen desværre uden held. Med 18 minutter tilbage, får PAOK en udvisning, det er Arabatsiz, også sætter vi damp på kedlerne. Indskiftede Dani scorer til 0-2. Og kort efter er det endnu en indskifter, Johann Vogel der gør det til 0-3. I overtiden får PAOK dog pyntet på resultatet ved Provatidis.

Sort på hvidt:
8” – Benjamin 0-1
74” – Dani 0-2
86” – Johann Vogel 0-3
90” – Provatidis 1-3

------------------
Lidt kort update
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010