home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:38:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 605 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool - Manchester United
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool - Manchester United  (Læst 11735 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Liverpool - Manchester United
« Svar #45: 05 Mar 2007, 21:24 »

Man fortjener ikke at vinde, hvis man ikke kan score.

Så enhver sejr til ethvert hold er altid fortjent, fordi de andre scorede flest mål? Fortjente sejre kommer an på boldbesiddelse, kreativitet og skud mod mål. En enkelt chance i en kamp hvor modstanderne har 20 chancer og 70% boldbesiddelse, hvor kampen bliver afgjort på den éne chance, gør ikke sejren fortjent.

Men okay, enhver anden Man U fan ville indrømme at sejren ikke var fortjent, men det kan jeg ikke forvente af dig SirToby, det har jeg efterhånden lært.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SirToby
Manager

« Svar #46: 05 Mar 2007, 21:24 »

Vi scorede et legalt mål. Straffesparket havde aldrig blevet aktuelt havde dommeren fulgt reglerne... Men jo, sagde da ikk noget om der ikk var straffe...

Flot redning af Van Der Saar, men et ændrer ikk ved at havde Bellamys legale mål stået havde kampen været en helt anden.

"YES! YES! YES!" ... Ikk særlig værdigt.. så du ej kampen?

Jeg mener, at Bellamy får bolden af manden, der står en halv meter ved siden af i offside-position.

Jeg så kampen, og hold da kæft det er fedt at slå the Scousers. Uha!

SirToby
Manager

« Svar #47: 05 Mar 2007, 21:29 »

Men okay, enhver anden Man U fan ville indrømme at sejren ikke var fortjent, men det kan jeg ikke forvente af dig SirToby, det har jeg efterhånden lært.

"The defence won us the match," Giggs told MUTV afterwards. "We know if we can keep a clean sheet we'll always get chances and that's what happened."

Tænker man sådan, er det fortjent.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #48: 05 Mar 2007, 21:30 »

"The defence won us the match," Giggs told MUTV afterwards. "We know if we can keep a clean sheet we'll always get chances and that's what happened."

Det er da stadig ikke fortjent, når Liverpool scorede et reelt mål som blev underkendt, og så vinder United på et frisparksmål som ikke var et frispark. Men igen, jeg er godt klar over at det er nytteløst at diskutere Man Utd med dig, så jeg stopper bare her.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SirToby
Manager

« Svar #49: 05 Mar 2007, 21:33 »

Det er da stadig ikke fortjent, når Liverpool scorede et reelt mål som blev underkendt, og så vinder United på et frisparksmål som ikke var et frispark. Men igen, jeg er godt klar over at det er nytteløst at diskutere Man Utd med dig, så jeg stopper bare her.

Så lad dog vær med at gå ind i et debatforum, hvis ikke du kan klare, at en person har en anden mening end dig.

Fucking Arsenal on the 4th best position.

Der var i øvrigt frispark til Giggsy.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #50: 05 Mar 2007, 21:34 »

Så lad dog vær med at gå ind i et debatforum, hvis ikke du kan klare, at en person har en anden mening end dig.

Fucking Arsenal on the 4th best position.

Der var i øvrigt frispark til Giggsy.

Rart at se at du igen viser din høje klasse med dine indlæg. Godt klaret. Over and out.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #51: 05 Mar 2007, 21:35 »

Men igen, jeg er godt klar over at det er nytteløst at diskutere Man Utd med dig, så jeg stopper bare her.

Den der sætning var egentligt ret nytteløs, da du er præcis på samme måde med Arsenal. Smiley

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #52: 05 Mar 2007, 21:40 »

Nu er det sådan at Man Scums sjældent tænker klart... Mærkelig måde at tolke fodbold på... Nu er det heldigvis ikk alle der tænker som Giggs...
..

Edwin Bellend og resten af Man Scum havde ikk fortjent det.

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #53: 05 Mar 2007, 21:43 »

Nu er det sådan at Man Scums sjældent tænker klart... Mærkelig måde at tolke fodbold på... Nu er det heldigvis ikk alle der tænker som Giggs...

Hvorfor er det mærkeligt, at tolke fodbold på den måde? Defensiven er da en vital del af spillet - er det så underligt at satse på den? Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #54: 05 Mar 2007, 21:47 »

Rart at se at du igen viser din høje klasse med dine indlæg. Godt klaret. Over and out.

Så vidt jeg husker, Hawk1nZ, viste du også din høje "klasse" i forummet, da du bad mig om at holde kæft, da jeg snakkede med om Carling Cup finalen og ikke lige havde helt den samme opfattelse som dig omkring diverse udvisninger, så fej lige for din egen dør først ikk'  Thumbs Up

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #55: 05 Mar 2007, 21:50 »

Det var mere den sidste sætning.

"tænker man sådan var det fortjent" ...

Men sådan blir fodbold ikk tolket...

Man ser på spilovertag og chancer. Primært... Han må da ku være mand nok til at anerkende de var heldige og at det ikk var en fortjent sejr... for sådan ligger landet

You'll Never Walk Alone.

Metsu1
Manager

« Svar #56: 05 Mar 2007, 21:50 »

..

Edwin Bellend og resten af Man Scum havde ikk fortjent det.

Og Liverpool har jo aldrig vundet en kamp uden det var fortjent vel??
I må bare indse at for gud ved hvilken sæson i træk, så har I ødelagt jeres chancer i starten af sæsonen igen, igen, mens United har haft heldet men så sandelig da også evnerne til at holde sig på 1.pladsen, så vis nu lige lidt respekt og kom videre.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #57: 05 Mar 2007, 21:56 »

I må bare indse at for gud ved hvilken sæson i træk, så har I ødelagt jeres chancer i starten af sæsonen igen, igen, mens United har haft heldet men så sandelig da også evnerne til at holde sig på 1.pladsen, så vis nu lige lidt respekt og kom videre.

Har jeg jo aldrig sagt andet?!

Det er da jer som må vise noget respekt, istedet for at omtale kampen som om det var en dybt fortjent sejr efter flot spil af Man Scum...
Men det gør i jo aldrig..
Jeg kan da godt indrømme hvis man har tabt til et hold der var bedre på dagen....

You'll Never Walk Alone.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #58: 05 Mar 2007, 22:01 »

Så vidt jeg husker, Hawk1nZ, viste du også din høje "klasse" i forummet, da du bad mig om at holde kæft, da jeg snakkede med om Carling Cup finalen og ikke lige havde helt den samme opfattelse som dig omkring diverse udvisninger, så fej lige for din egen dør først ikk'  Thumbs Up

Det var så i chatskakten Metsu, der er en væsentlig forskel mellem chatskakten og forummet. Så bland dig lige udenom ikk' Thumbs Up

Som mortenbrenoe så elegant påpeger det, så handler det jo overhovedet ikke om Liverpool har vundet kampe ufortjent, eller hvilke positioner de forskellige hold ligger i ligaen, ej eller de forskellige holds sæsonstarter. Det handler om at SirToby ikke være dreng(mand)/fan nok til at turde indrømme at det ikke var fortjent at Man Utd vandt mod Liverpool. Så lad nu være med at blæse det op og få det til at handle om alt muligt andet Metsu.

Chelidze90
Gæst

« Svar #59: 05 Mar 2007, 22:09 »

Det var så i chatskakten Metsu, der er en væsentlig forskel mellem chatskakten og forummet. Så bland dig lige udenom ikk' Thumbs Up

Hvor ligger forskellen? Så vidt jeg ved administreres hele FmFreaks af et sæt retningslinier - også chatten.  Thumbs Up

Om kampen er retfærdig eller ikke kan man altid diskutere, men faktum er at United fik 3 point og Liverpool ingen. Så kan det være ligemeget hvor mange chancer og boldprocent man har. For så burde Barca vidst også have fået mindst en uafgjort da de mødtes. Men det er en anden snak

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010