home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 596 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool - Manchester United
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool - Manchester United  (Læst 11677 gange)
El Kun
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool - Manchester United
« Svar #15: 03 Mar 2007, 10:28 »

Den ender nok 1-0 til United og jeg tipper Rooney som første målscorer

United-styrer
Gæst

« Svar #16: 03 Mar 2007, 15:46 »

FOR SATAN I HELVEDE HVOR ER DET GODT!

Nej, hvor er det dejligt! Hamrende ufortjent må man sige, for anden gang i træk, men sejren er ubeskrivelig dejlig.

Mht. dommerepisoderne, så ligner det umiddelbart en fejlkendelse ved Liverpools annullerede mål. Ikke desto mindre, så synes jeg, det ser ud som om, at Bellamy rammer bolden, hvorefter den ryger tilbage og bander på Alonso, og så igen tilbage til Bellamy. Hvis det er rigtigt, så er der vel offside.

Tynd udvisning af Scholes. Irriterende at dommeren skal give ham en uretfærdig karantæne på noget, der burde have været en advarsel, men blev kraftigt overdramatiseret.

U-NI-TED!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #17: 03 Mar 2007, 15:48 »

Tynd udvisning af Scholes. Irriterende at dommeren skal give ham en uretfærdig karantæne på noget, der burde have været en advarsel, men blev kraftigt overdramatiseret.

U-NI-TED!

? Han slog ud efter en spiller med hensigt til at ramme ham - det kan da vidst kun give rødt. Smiley

N17
Manager

« Svar #18: 03 Mar 2007, 15:48 »

Hmm.. U-S.. Jeg er enig i det meste, men man kan da ikke forsvare det som Scholes gjorde. Der er INGEN TVIVL om det røde kort der efter min mening! - Han slår jo ud efter manden, men den var måske ikke så slem - eller hva? Det er da ligemeget om han rammer!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

United-styrer
Gæst

« Svar #19: 03 Mar 2007, 15:51 »

? Han slog ud efter en spiller med hensigt til at ramme ham - det kan da vidst kun give rødt. Smiley

Umiddelbart ser det ud til, at han mere slår ud i frustration. I Spanien, hvor du primært følger med, er det en udvisning, men i England ser man sgu tit lignende situationer. Du dømmer jo heller ikke udvisning, hvis en spiller kommer glidende med knopperne forrest, men ikke rammer låret.

Desuden bliver Saha snydt for straffe, så inden Liverpool-fansene brokker sig over offsidedommen, så husk lige på den. Men efter at have set offsidesituationen atter engang føler jeg, at jeg blev bekræftet i, at den ryger hen på Bellamy, tilbage på Alonso, og så hen til Bellamy igen, som her er offside. Ikke det linjedommeren vinkede for, men ikke desto mindre er der vel så offside.
« Seneste Redigering: 03 Mar 2007, 15:53 af United-styrer » Logged

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #20: 03 Mar 2007, 15:51 »

Ja det rødekort syntes jeg nu var ganske fortjent da scholes slog ud efter den liverpool bums. desværre ramte han ikke Peace

men sejren og de 3 dejlige point kan ingen tage fra os og det ligner sku et mesterskab selv om der er mange kampe i nu.. uha uha det her reder jo hele weekenden..

We only got 10 men WE ONLY GOT 10 MEN Thumbs Up

Metsu1
Manager

« Svar #21: 03 Mar 2007, 15:52 »

Enig med Spurs, selvom jeg lige har købt en spritny UNited trøje med Scholes  Wink

Det var simpelthen for dum, jeg troede første det var efter dommeren han viftede med armen, men da jeg så replayen var det helt rigtig at sende ham ud

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #22: 03 Mar 2007, 15:53 »

Umiddelbart ser det ud til, at han mere slår ud i frustration. I Spanien, hvor du primært følger med, er det en udvisning, men i England ser man sgu tit lignende situationer.

Sgu da også 100% ligemeget om jeg så fulgte med på Island - at slå ud efter en anden spiller er rødt kort, uanset om du så befinder dig i Spanien eller England - de følger trods alt samme regler :>

Metsu1
Manager

« Svar #23: 03 Mar 2007, 15:54 »

Det kan godt være Liverpool føler sig snydt for en scoring, men Agger laver da et KÆMPE straffespark mod Saha, som vi ikke får.

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #24: 03 Mar 2007, 16:10 »

Umiddelbart ser det ud til, at han mere slår ud i frustration. I Spanien, hvor du primært følger med, er det en udvisning, men i England ser man sgu tit lignende situationer. Du dømmer jo heller ikke udvisning, hvis en spiller kommer glidende med knopperne forrest, men ikke rammer låret.

Desuden bliver Saha snydt for straffe, så inden Liverpool-fansene brokker sig over offsidedommen, så husk lige på den. Men efter at have set offsidesituationen atter engang føler jeg, at jeg blev bekræftet i, at den ryger hen på Bellamy, tilbage på Alonso, og så hen til Bellamy igen, som her er offside. Ikke det linjedommeren vinkede for, men ikke desto mindre er der vel så offside.

Jeg vil give dig ret i at der var offside, men mere fordi, sissoko mener jeg det er, lige snitter den inde i feltet.

Men utroligt, at vi ikke kan score på vores chancer, vi kunne jo sende man utd hjem med en ordentlig sæk, hvis vi bare havde været en smule effektive...

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #25: 03 Mar 2007, 16:16 »

hva blev kampen

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #26: 03 Mar 2007, 16:17 »

hva blev kampen

1-0 til Manchester Græder

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #27: 03 Mar 2007, 16:20 »

okay.... så nemlig ikke så meget

Brøndby IF - Tottenham hotspur

handianden
Reserveholdsspiller

« Svar #28: 03 Mar 2007, 16:21 »

United var dælme heldige at liverpool ikke kunne score på sine chancer, men Van der Sar stod altså heller ikke en dårlig kamp.

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #29: 03 Mar 2007, 16:27 »

Ufortjent.! Det er hvad der er, at sige om den kamp. Liverpool havde alle muligheder for, at vinde denne kamp, men United er som sædvanlig heldige. Sådan er det jo, og der er ikke noget, at gøre ved det. 

Brøndby IF & Chelsea FC

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010